You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Λουκέτο στην ΟΑ!!!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Enforcer
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 208
- Εμφανίσεις 10K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Μια άλλη οπτική γωνία:
1. Οι εργαζόμενοι στο δημόσιο έχουν κατά κανόνα μικρούς αναμενόμενους μισθούς, αλλά μεγαλύτερη εργασιακή ασφάλεια.
2. Οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα που έχουν προσόντα έχουν κατά κανόνα μεγαλύτερους από το δημόσιο μισθούς, αλλά ΠΟΛΥ μικρότερη εργασιακή ασφάλεια από τους ΔΥ.
3. Από επιλογή ή μη ο καθένας έχει τα θετικά και τα αρνητικά του.
4. Οι κατηγορίας "ρουφιάνοι ΟΑ" έχουν μόνο τα θετικά του δημοσίου (εργασιακή ασφάλεια) και από τους μεγαλύτερους μισθούς που υπάρχουν για ανάλογη θέση στον ιδιωτικό τομέα, με μηδαμινή όμως προσφορά (ΙΜΟ).
5. Και η πίττα ολάκαιρη και ο σκύλος χορτάτος είναι κάτι που δεν προβλέπεται ΠΟΥΘΕΝΑ. Ας επιλέξουν οι αφισσοκολλητές τι είναι: ΔΥ, οπότε να μεταταγούν σε άλλη υπηρεσία που (ίσως) τους χρειάζεται με μισθούς δημοσίου, Ή ΙΥ, οπότε να αναζητήσουν την τύχη τους με την καταβολή της νόμιμης αποζημίωσης.
6. Ως φορολογούμενος δεν έχω τη διάθεση (και οι δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι περίπου 80% των Ελλήνων σκέφτεται με τον ίδιο τρόπο) να πληρώνω κοπρίτες που δεν κάνουν (με εξαίρεση λίγους) απολύτως τίποτα, αμοίβονται πλουσιοπάροχα από την τσέπη μου και όποτε θέλουν δημιουργούν προβλήματα στις συγκοινωνίες.
7. Αν θέλουν τα λεφτά που παίρνουν να πάνε στο λαμόγιο που τους διόρισε να τους τα δώσει από την τσέπη του.
8. Βye bye ρουφιάνοι! Καλά ξεκουμπίδια από την πλάτη μου!
1. Οι εργαζόμενοι στο δημόσιο έχουν κατά κανόνα μικρούς αναμενόμενους μισθούς, αλλά μεγαλύτερη εργασιακή ασφάλεια.
2. Οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα που έχουν προσόντα έχουν κατά κανόνα μεγαλύτερους από το δημόσιο μισθούς, αλλά ΠΟΛΥ μικρότερη εργασιακή ασφάλεια από τους ΔΥ.
3. Από επιλογή ή μη ο καθένας έχει τα θετικά και τα αρνητικά του.
4. Οι κατηγορίας "ρουφιάνοι ΟΑ" έχουν μόνο τα θετικά του δημοσίου (εργασιακή ασφάλεια) και από τους μεγαλύτερους μισθούς που υπάρχουν για ανάλογη θέση στον ιδιωτικό τομέα, με μηδαμινή όμως προσφορά (ΙΜΟ).
5. Και η πίττα ολάκαιρη και ο σκύλος χορτάτος είναι κάτι που δεν προβλέπεται ΠΟΥΘΕΝΑ. Ας επιλέξουν οι αφισσοκολλητές τι είναι: ΔΥ, οπότε να μεταταγούν σε άλλη υπηρεσία που (ίσως) τους χρειάζεται με μισθούς δημοσίου, Ή ΙΥ, οπότε να αναζητήσουν την τύχη τους με την καταβολή της νόμιμης αποζημίωσης.
6. Ως φορολογούμενος δεν έχω τη διάθεση (και οι δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι περίπου 80% των Ελλήνων σκέφτεται με τον ίδιο τρόπο) να πληρώνω κοπρίτες που δεν κάνουν (με εξαίρεση λίγους) απολύτως τίποτα, αμοίβονται πλουσιοπάροχα από την τσέπη μου και όποτε θέλουν δημιουργούν προβλήματα στις συγκοινωνίες.
7. Αν θέλουν τα λεφτά που παίρνουν να πάνε στο λαμόγιο που τους διόρισε να τους τα δώσει από την τσέπη του.
8. Βye bye ρουφιάνοι! Καλά ξεκουμπίδια από την πλάτη μου!
Επένδυση γίνεται όταν υπάρχουν αρκετοί στην πίττα και υπάρχει ελεύθερος ανταγωνισμός που εδώ ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν υπάρχει γιατί είναι ολογιπώλιο ή μονοπώλιο. Αλλο επένδυση και άλλο εκποίηση που εννοούν αυτοί. Ξεπούλημα δηλαδή.
Να κάνει το κράτος ταμείο και μετά θα συζητήσω για τα χρέη της Ο.Α.
Να γίνει αναλογιστική μελέτη και όχι να τραβάμε μαργαρίτες την κλείνω - δεν την κλείνω και τότε ξανασυζητάμε για την Ο.Α.
Πάλι σε μονοπώλιο το πάνε, άρα δεν αλλάζει τίποτα.
Αυτοί που μισούν τους Δημοσίους Υπαλλήλους να πάνε στον Ιδιωτικό και να αφήσουν τους Δ.Υ. να ΚΑΝΟΥΝ επιτέλους την δουλειά τους και να μην τους ζητούν να τους "περάσουν" ότι τους καβλώσει.
Αυτά
Να κάνει το κράτος ταμείο και μετά θα συζητήσω για τα χρέη της Ο.Α.
Να γίνει αναλογιστική μελέτη και όχι να τραβάμε μαργαρίτες την κλείνω - δεν την κλείνω και τότε ξανασυζητάμε για την Ο.Α.
Πάλι σε μονοπώλιο το πάνε, άρα δεν αλλάζει τίποτα.
Αυτοί που μισούν τους Δημοσίους Υπαλλήλους να πάνε στον Ιδιωτικό και να αφήσουν τους Δ.Υ. να ΚΑΝΟΥΝ επιτέλους την δουλειά τους και να μην τους ζητούν να τους "περάσουν" ότι τους καβλώσει.
Αυτά
Εάν έχεις ένα μαγαζί και σε βάζει μέσα κάθε χρόνο κατά πολύ, δεν χρειάζεσαι καμμία αναλογιστική μελέτη να σου πει πως πρέπει να το κλείσεις. Ή για να το πω σωστότερα, εάν σε βάζει μέσα θα το κλείσεις ο,τι και αν σου πει η μελέτη γιατί τα λεφτά βγαίνουν από την τσέπη σου και σε πονάει. Υπάρχει και η περίπτωση εάν μπάινεις λίγο μέσα να το κρατήσεις είτε γιατί ελπίζεις να το «γυρίσεις» είτε γιατί εξυπηρετεί άλλα συμφέροντα η ύπαρξή του.Επένδυση γίνεται όταν υπάρχουν αρκετοί στην πίττα και υπάρχει ελεύθερος ανταγωνισμός που εδώ ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν υπάρχει γιατί είναι ολογιπώλιο ή μονοπώλιο. Αλλο επένδυση και άλλο εκποίηση που εννοούν αυτοί. Ξεπούλημα δηλαδή.
Να κάνει το κράτος ταμείο και μετά θα συζητήσω για τα χρέη της Ο.Α.
Να γίνει αναλογιστική μελέτη και όχι να τραβάμε μαργαρίτες την κλείνω - δεν την κλείνω και τότε ξανασυζητάμε για την Ο.Α.
Πάλι σε μονοπώλιο το πάνε, άρα δεν αλλάζει τίποτα.
Αυτοί που μισούν τους Δημοσίους Υπαλλήλους να πάνε στον Ιδιωτικό και να αφήσουν τους Δ.Υ. να ΚΑΝΟΥΝ επιτέλους την δουλειά τους και να μην τους ζητούν να τους "περάσουν" ότι τους καβλώσει.
Αυτά
Εδώ τί ισχύει; Το πρώτο σίγουρα όχι, όσο για το δεύτερο (πχ άγονα νησιά κλπ) προτιμώ να πληρώνουν κατευθείαν ιδιωτικές εταιρίες για να κάνουν δρομολόγια σε αυτά τα νησιά. Σε τελική λιγότερα θα κοστίσει και δεν θα έχουμε την ψευδαίσθηση πως έχουμε και εταιρία.
Όσο για το τελευταίο, δεν φαντάζομαι να εννοείς πως οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν δουλεύουν γιατί δεν τους αφήνουν οι υπόλοιποι....
Λοιπόν την ΟΑ την κατάστρεψαν οι ίδιοι οι υπάλληλοι. Τα άλλα είναι ψηλά γράμματα. Οι αεροπορικές επιχειρήσεις έχουν τεράστια έσοδα κ τεράστια έξοδα. Κάπου να παραπατήσεις έπεσες στον γκρεμό.....
Ξύσιμο δημοσίου κ επιχειρήσεις υψηλού ρίσκου δεν πάνε μαζί. Στις ΗΠΑ για να οι αεροπορικές εταιρείες μελετάνε ακόμα κ πόσο νερό να βάλουν στα αεροπλάνα- να μην βάλουν παραπάνω απο οτι καταναλώνουν οι επιβάτες για να μην έχει το σκάφος παραπάνω βάρος απο οτι χρειάζεται και καίει κάυσιμο...... Εδώ αυτός ο τρόπος μανατζμεντ αποτελεί σενάριο επιστημονικής φαντασίας.... Που να βγεί η εταιρεία. Εγω προσωπικά έχω ακούσει τα απίστευτα τρελά... οι υπάλληλοι τα έχουν γραμμένα όλα. Λες κ προσπαθούν να την βάλουν μέσα. Αλλά απο πιο δημόσιο είδες προκοπή.
Τεσπα. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατι η ΟΑ έχει γίνει εθνικό ζήτημα. Μια μικρή εταιρεία είναι. Γιατι δηλαδή ο κόσμος δεν ανησυχεί για την ΔΕΗ?? Μας τα 'χουν πρήξει πρωί μεσημέρι βράδυ στα δελτία.
Ξύσιμο δημοσίου κ επιχειρήσεις υψηλού ρίσκου δεν πάνε μαζί. Στις ΗΠΑ για να οι αεροπορικές εταιρείες μελετάνε ακόμα κ πόσο νερό να βάλουν στα αεροπλάνα- να μην βάλουν παραπάνω απο οτι καταναλώνουν οι επιβάτες για να μην έχει το σκάφος παραπάνω βάρος απο οτι χρειάζεται και καίει κάυσιμο...... Εδώ αυτός ο τρόπος μανατζμεντ αποτελεί σενάριο επιστημονικής φαντασίας.... Που να βγεί η εταιρεία. Εγω προσωπικά έχω ακούσει τα απίστευτα τρελά... οι υπάλληλοι τα έχουν γραμμένα όλα. Λες κ προσπαθούν να την βάλουν μέσα. Αλλά απο πιο δημόσιο είδες προκοπή.
Τεσπα. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατι η ΟΑ έχει γίνει εθνικό ζήτημα. Μια μικρή εταιρεία είναι. Γιατι δηλαδή ο κόσμος δεν ανησυχεί για την ΔΕΗ?? Μας τα 'χουν πρήξει πρωί μεσημέρι βράδυ στα δελτία.
Andras37Athina
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Σεπ 2006
- Μηνύματα
- 1.348
- Like
- 19
- Πόντοι
- 16
Βλέπω, τόσο από τα σχόλια, όσο και από την ψηφοφορία, ότι η μεγάλη πλειοψηφία των φίλων εδώ θέλουν, είτε με κλείσιμο, είτε με ιδιωτικοποίηση, είτε με κλείσιμο και άνοιγμα άλλου σχήματος, να απαλλαγούν από την Ολυμπιακή υπό τη σημερινή της μορφή.
Πολλά σωστά γράφτηκαν για τους μισθούς, τις προσλήψεις, τους όρους λειτουργίας της και τα προνόμια των εργαζομένων. Δε θα μπω σε καμιά πολιτική αναφορά, ούτε σε κανένα οικονομικό υπολογισμό, διότι, μέσες άκρες, όλοι γνωρίζουμε ποιοι, πώς και γιατί διαμόρφωσαν μία τέτοια εταιρεία: υπερχρεωμένη, δυσλειτουργική με πλεονάζον προσωπικό κλπ.
Από προσωπική εμπειρία, θα καταθέσω μονάχα μία περίπτωση. Φίλη μου, που το ΠαΣοΚ τη διόρισε στην Ο.Α. στα είκοσί της χρόνια και τώρα αυτή είναι τριάντα-εφτά, ετοιμαζόταν όλο χαρά να υποβάλει οσονούπω αίτηση για πρόωρη συνταξιοδότηση. Ήμαρτον ρε, που λέει και ο Γεωργίου!!! Σαράντα χρόνων συνταξιούχος;
Από προσωπική εμπειρία θα είχα πολλά άλλα ενδιαφέροντα να σας αναφέρω επίσης φίλοι μου. Για πληρώματα αέρος που έκαναν επί σειρά ετών λαθρεμπόριο διαμαντιών, μαργαριταριών, χρυσού, ρολογιών κλπ. και έκαναν περιουσίες, και άλλα πολλά.
Θα ήθελα, ωστόσο, να σταθώ σε κάτι που ανέκαθεν με ενοχλούσε. Και αυτό ήταν το άθλιο πάντα επίπεδο αντιμετώπισης και ο άθλιος επίσης τρόπος συμπεριφοράς του προσωπικού της Ο.Α. απέναντι στους ταξιδιώτες της, Έλληνες και ξένους. Πετάω στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, πρώτα για σπουδές, μετά για δουλειές, από δέκα-εννιά χρόνων. Τώρα είμαι ακριβώς στο διπλάσιο, τριάντα-οκτώ χρόνων δηλαδή. Έχω να σας διηγηθώ δεκάδες απίστευτα περιστατικά αγενούς στα όρια της χυδαιότητας ή βιαιότητας συμπεριφοράς υπαλλήλων και πληρωμάτων. Για να μη σας κουράζω και για να μην κουράζομαι, θα σας πω τέσσερα (ΝΑΙ, τέσσερα) περιστατικά που συνέβησαν στο τελευταίο μου (ΝΑΙ, μιλάμε μόνο σε ΕΝΑ), ταξίδι.
Στην αναχώρηση, στο check-in. Φτάνει η σειρά μου να εξυπηρετηθώ. Στο γκισέ, βρίσκεται μία χοντρή, και στο διπλανό της γκισέ, μία (εμφανέστατη) λούγκρα συνάδελφός της. Ενώ εντελώς διεκπεραιωτικά τα δύο πουλάκια μου τσέκαραν διαβατήρια και εισιτήρια εμένα και του διπλανού μου ταξιδιώτη, χωρίς καν να δεήσουν να μας κοιτάζουν ενώ μας εξυπηρετούσαν, έθαβαν μεταξύ τους με σχολιάκια και γελάκια τον αμέσως προηγούμενο ταξιδιώτη που εξυπηρετούσε η λούγκρα. Η λούγκρα, διατεινόταν μάλιστα ότι ο άμοιρος ταξιδιώτης, ήταν επίσης (κρυφο)λούγκρα και ότι τον γούσταρε μάλιστα, αλλά η δική μας λούγκρα της Ο.Α. τον βρήκε άσχημο και άγουστο και δεν ενέδωσε. Παιδιά, τα τσογλάνια μιλούσαν έτσι, μπροστά σε δύο πελάτες, για τον αμέσως προηγούμενο πελάτη.
Στο μεταξύ (δεύτερο περιστατικό), στον ίδιο χώρο και χρόνο, πολλές πτήσεις άλλαζαν ώρες αναχώρησης και κάποιες κοκότες της εταιρείας, ειδοποιούσαν τους ταξιδιώτες στις ουρές στο φωναχτό και αποκλειστικά και μόνο στα Ελληνικά. Όταν κάποιος παρατήρησε πώς στις ουρές, βρίσκονταν δεκάδες αλλοδαποί ταξιδιώτες που θα ‘παιρναν πτήσεις εσωτερικού ή εξωτερικού κι ότι αν μη τι άλλο ήταν επιβεβλημένο να ενημερωθούν και ‘κείνοι στα αγγλικά (ακόμη και στο φωναχτό, ή στο μιλητό και όχι μέσω κάποιας αναγγελίας από τα μεγάφωνα) οι αγενέστατες κοκότες του είπαν αν ξέρει εκείνος καλά αγγλικά, ας το κάνει εκείνος –αυτές, τέτοιες εντολές είχαν λάβει!!!
Στο ταξίδι της επιστροφής, δίπλα μου, καθόταν ένας συνεργάτης μου. Ζητάει από μία φακλάνα Coca Cola. Διαπιστώνει πώς πάει να του βάλει Pepsi. Της λέει ότι δε θέλει Pepsi , αλλά πως ζήτησε Coca Cola και ότι αλλάζει την προτίμηση σε πορτοκαλάδα. Εκείνη του δίνει την Pepsi. Το άλλαξα σε πορτοκαλάδα, αλλά δε με ακούσατε μάλλον –της λέει. Μιλάμε για τον πιο ευγενικό άνθρωπο στον κόσμο τώρα, όχι αστεία. Και τώρα τι να την κάνω αυτή, μου λέτε- του λέει νευριασμένα. Δεν ξέρω, εγώ Coca Cola ζήτησα και πήγα να σας προλάβω να μου βάλετε πορτοκαλάδα, αλλά φαίνεται δε με ακούσατε, της λέει πάλι εκείνος. Εγώ δεν άκουσα, ή εσείς δε μιλάτε δυνατά; Του λέει έξω φρενών.
Αργότερα, όταν μάζευαν, περνάει μία άλλη κωλού με το τρόλεϋ που μαζεύουν τους δίσκους. Δίπλα μου, από την άλλη πλευρά, καθόταν ένας Βέλγος κοσμηματοπώλης. Ένας πολύ καθώς-πρέπει κύριος. Η κωλού, δίνει μία με την κωλάρα στο τραπεζάκι του ανθρώπου και χύνεται πάνω του το κρασί. Το βλέπει η κωλού και εντελώς στο μουνί της. Συνεχίζει να σέρνει το τρόλεϋ. Συγγνώμη, με λερώσατε, λέει ο Βέλγος. Εγώ; Πότε; Τι λέτε; Και τέλος πάντων, μην αφήνετε το μπουκαλάκι σας τόσο έξω, λέει η κωλού!!! Τέλος πάντων, μπορεί να γίνει τώρα, να μου το καθαρίσετε, να βάλετε κάτι πάνω, λέει ο άνθρωπος. Δε βλέπετε πώς έχω δουλειά τώρα, του λέει η άλλη θυμωμένη, να πάρτε αυτό και καθαρίστε το μόνο σας, του λέει η καριόλα, πετώντας του πάνω στο τραπεζάκι ένα vetex!!!
Παιδιά, αυτά όλα σε ένα πήγαινε-έλα μόνο, Αθήνα-Βρυξέλλες-Αθήνα, από προσωπικό, τόσο εδάφους, όσο και αέρος. Ειλικρινά, έχω να σας διηγηθώ αναρίθμητες τέτοιες ιστορίες. Και ξέρετε γιατί έχω τόσες πολλές; Γιατί από πατριωτική έγνοια ο μαλάκας, πάντα είχα ως προτεραιότητα να πετάω με τον Εθνικό Αερομεταφορέα μας. Περιττό δε να σας πω ότι με όλες όσες άλλες εταιρείες και αν έχω πετάξει (αμερικανικές, ευρωπαϊκές, ακόμη και ασιατικές) ουδέποτε έχω αντιμετωπίσει παρόμοιες εικόνες και εμπειρίες μίας τόσο σκαιάς συμπεριφοράς.
Θα με ρωτούσε κανείς, καλά ρε φίλε, παράπονα δεν υπέβαλλες ποτέ; Να ‘στε σίγουροι πώς ναι, και μάλιστα επανειλημμένως. Σας διαβεβαιώ, παρ’ όλα αυτά, πώς οι προϊστάμενοι στους οποίους είχε συμβεί να αποταθώ, ήταν ακόμη πιο αγενείς και χειρότεροι μπαγλαμάδες από τους υπαλλήλους τους.
Γι’ αυτό, θα άξιζε να φάνε απόλυση και ανεργία όλες οι ξανθοχαιταίες, χοντροκώλες, rolexοφορούσες διάδοχες της κυρίας Μιμής. Εφόσον αυτό δε γίνεται, ας την κλείσουν την πουτάνα την Ο.Α., ή ας τη δώσουν σε ιδιώτη να τους γαμήσει το τάμ-τι-ρι-ρι. Άει σιχτίρ πια.
Υ.Γ.: Κάπου διάβασα για Aegean. Την χρησιμοποιώ που και που από το ’04. Τελευταία μάλιστα, όλο και τακτικότερα. Ε, μιλάμε για ΤΗΝ ευγένεια, και για ΤΗΝ εξυπηρέτηση. Άσε που έχει ομορφότατες συνοδούς αέρος, οι οποίες, συν τοις άλλοις έχουν μία εξαιρετικά προσεγμένη, ομοιόμορφη, διακριτική εμφάνιση. Και πάντα, με το χαμόγελο στα χείλη.
Πολλά σωστά γράφτηκαν για τους μισθούς, τις προσλήψεις, τους όρους λειτουργίας της και τα προνόμια των εργαζομένων. Δε θα μπω σε καμιά πολιτική αναφορά, ούτε σε κανένα οικονομικό υπολογισμό, διότι, μέσες άκρες, όλοι γνωρίζουμε ποιοι, πώς και γιατί διαμόρφωσαν μία τέτοια εταιρεία: υπερχρεωμένη, δυσλειτουργική με πλεονάζον προσωπικό κλπ.
Από προσωπική εμπειρία, θα καταθέσω μονάχα μία περίπτωση. Φίλη μου, που το ΠαΣοΚ τη διόρισε στην Ο.Α. στα είκοσί της χρόνια και τώρα αυτή είναι τριάντα-εφτά, ετοιμαζόταν όλο χαρά να υποβάλει οσονούπω αίτηση για πρόωρη συνταξιοδότηση. Ήμαρτον ρε, που λέει και ο Γεωργίου!!! Σαράντα χρόνων συνταξιούχος;
Από προσωπική εμπειρία θα είχα πολλά άλλα ενδιαφέροντα να σας αναφέρω επίσης φίλοι μου. Για πληρώματα αέρος που έκαναν επί σειρά ετών λαθρεμπόριο διαμαντιών, μαργαριταριών, χρυσού, ρολογιών κλπ. και έκαναν περιουσίες, και άλλα πολλά.
Θα ήθελα, ωστόσο, να σταθώ σε κάτι που ανέκαθεν με ενοχλούσε. Και αυτό ήταν το άθλιο πάντα επίπεδο αντιμετώπισης και ο άθλιος επίσης τρόπος συμπεριφοράς του προσωπικού της Ο.Α. απέναντι στους ταξιδιώτες της, Έλληνες και ξένους. Πετάω στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, πρώτα για σπουδές, μετά για δουλειές, από δέκα-εννιά χρόνων. Τώρα είμαι ακριβώς στο διπλάσιο, τριάντα-οκτώ χρόνων δηλαδή. Έχω να σας διηγηθώ δεκάδες απίστευτα περιστατικά αγενούς στα όρια της χυδαιότητας ή βιαιότητας συμπεριφοράς υπαλλήλων και πληρωμάτων. Για να μη σας κουράζω και για να μην κουράζομαι, θα σας πω τέσσερα (ΝΑΙ, τέσσερα) περιστατικά που συνέβησαν στο τελευταίο μου (ΝΑΙ, μιλάμε μόνο σε ΕΝΑ), ταξίδι.
Στην αναχώρηση, στο check-in. Φτάνει η σειρά μου να εξυπηρετηθώ. Στο γκισέ, βρίσκεται μία χοντρή, και στο διπλανό της γκισέ, μία (εμφανέστατη) λούγκρα συνάδελφός της. Ενώ εντελώς διεκπεραιωτικά τα δύο πουλάκια μου τσέκαραν διαβατήρια και εισιτήρια εμένα και του διπλανού μου ταξιδιώτη, χωρίς καν να δεήσουν να μας κοιτάζουν ενώ μας εξυπηρετούσαν, έθαβαν μεταξύ τους με σχολιάκια και γελάκια τον αμέσως προηγούμενο ταξιδιώτη που εξυπηρετούσε η λούγκρα. Η λούγκρα, διατεινόταν μάλιστα ότι ο άμοιρος ταξιδιώτης, ήταν επίσης (κρυφο)λούγκρα και ότι τον γούσταρε μάλιστα, αλλά η δική μας λούγκρα της Ο.Α. τον βρήκε άσχημο και άγουστο και δεν ενέδωσε. Παιδιά, τα τσογλάνια μιλούσαν έτσι, μπροστά σε δύο πελάτες, για τον αμέσως προηγούμενο πελάτη.
Στο μεταξύ (δεύτερο περιστατικό), στον ίδιο χώρο και χρόνο, πολλές πτήσεις άλλαζαν ώρες αναχώρησης και κάποιες κοκότες της εταιρείας, ειδοποιούσαν τους ταξιδιώτες στις ουρές στο φωναχτό και αποκλειστικά και μόνο στα Ελληνικά. Όταν κάποιος παρατήρησε πώς στις ουρές, βρίσκονταν δεκάδες αλλοδαποί ταξιδιώτες που θα ‘παιρναν πτήσεις εσωτερικού ή εξωτερικού κι ότι αν μη τι άλλο ήταν επιβεβλημένο να ενημερωθούν και ‘κείνοι στα αγγλικά (ακόμη και στο φωναχτό, ή στο μιλητό και όχι μέσω κάποιας αναγγελίας από τα μεγάφωνα) οι αγενέστατες κοκότες του είπαν αν ξέρει εκείνος καλά αγγλικά, ας το κάνει εκείνος –αυτές, τέτοιες εντολές είχαν λάβει!!!
Στο ταξίδι της επιστροφής, δίπλα μου, καθόταν ένας συνεργάτης μου. Ζητάει από μία φακλάνα Coca Cola. Διαπιστώνει πώς πάει να του βάλει Pepsi. Της λέει ότι δε θέλει Pepsi , αλλά πως ζήτησε Coca Cola και ότι αλλάζει την προτίμηση σε πορτοκαλάδα. Εκείνη του δίνει την Pepsi. Το άλλαξα σε πορτοκαλάδα, αλλά δε με ακούσατε μάλλον –της λέει. Μιλάμε για τον πιο ευγενικό άνθρωπο στον κόσμο τώρα, όχι αστεία. Και τώρα τι να την κάνω αυτή, μου λέτε- του λέει νευριασμένα. Δεν ξέρω, εγώ Coca Cola ζήτησα και πήγα να σας προλάβω να μου βάλετε πορτοκαλάδα, αλλά φαίνεται δε με ακούσατε, της λέει πάλι εκείνος. Εγώ δεν άκουσα, ή εσείς δε μιλάτε δυνατά; Του λέει έξω φρενών.
Αργότερα, όταν μάζευαν, περνάει μία άλλη κωλού με το τρόλεϋ που μαζεύουν τους δίσκους. Δίπλα μου, από την άλλη πλευρά, καθόταν ένας Βέλγος κοσμηματοπώλης. Ένας πολύ καθώς-πρέπει κύριος. Η κωλού, δίνει μία με την κωλάρα στο τραπεζάκι του ανθρώπου και χύνεται πάνω του το κρασί. Το βλέπει η κωλού και εντελώς στο μουνί της. Συνεχίζει να σέρνει το τρόλεϋ. Συγγνώμη, με λερώσατε, λέει ο Βέλγος. Εγώ; Πότε; Τι λέτε; Και τέλος πάντων, μην αφήνετε το μπουκαλάκι σας τόσο έξω, λέει η κωλού!!! Τέλος πάντων, μπορεί να γίνει τώρα, να μου το καθαρίσετε, να βάλετε κάτι πάνω, λέει ο άνθρωπος. Δε βλέπετε πώς έχω δουλειά τώρα, του λέει η άλλη θυμωμένη, να πάρτε αυτό και καθαρίστε το μόνο σας, του λέει η καριόλα, πετώντας του πάνω στο τραπεζάκι ένα vetex!!!
Παιδιά, αυτά όλα σε ένα πήγαινε-έλα μόνο, Αθήνα-Βρυξέλλες-Αθήνα, από προσωπικό, τόσο εδάφους, όσο και αέρος. Ειλικρινά, έχω να σας διηγηθώ αναρίθμητες τέτοιες ιστορίες. Και ξέρετε γιατί έχω τόσες πολλές; Γιατί από πατριωτική έγνοια ο μαλάκας, πάντα είχα ως προτεραιότητα να πετάω με τον Εθνικό Αερομεταφορέα μας. Περιττό δε να σας πω ότι με όλες όσες άλλες εταιρείες και αν έχω πετάξει (αμερικανικές, ευρωπαϊκές, ακόμη και ασιατικές) ουδέποτε έχω αντιμετωπίσει παρόμοιες εικόνες και εμπειρίες μίας τόσο σκαιάς συμπεριφοράς.
Θα με ρωτούσε κανείς, καλά ρε φίλε, παράπονα δεν υπέβαλλες ποτέ; Να ‘στε σίγουροι πώς ναι, και μάλιστα επανειλημμένως. Σας διαβεβαιώ, παρ’ όλα αυτά, πώς οι προϊστάμενοι στους οποίους είχε συμβεί να αποταθώ, ήταν ακόμη πιο αγενείς και χειρότεροι μπαγλαμάδες από τους υπαλλήλους τους.
Γι’ αυτό, θα άξιζε να φάνε απόλυση και ανεργία όλες οι ξανθοχαιταίες, χοντροκώλες, rolexοφορούσες διάδοχες της κυρίας Μιμής. Εφόσον αυτό δε γίνεται, ας την κλείσουν την πουτάνα την Ο.Α., ή ας τη δώσουν σε ιδιώτη να τους γαμήσει το τάμ-τι-ρι-ρι. Άει σιχτίρ πια.
Υ.Γ.: Κάπου διάβασα για Aegean. Την χρησιμοποιώ που και που από το ’04. Τελευταία μάλιστα, όλο και τακτικότερα. Ε, μιλάμε για ΤΗΝ ευγένεια, και για ΤΗΝ εξυπηρέτηση. Άσε που έχει ομορφότατες συνοδούς αέρος, οι οποίες, συν τοις άλλοις έχουν μία εξαιρετικά προσεγμένη, ομοιόμορφη, διακριτική εμφάνιση. Και πάντα, με το χαμόγελο στα χείλη.
silver_bullet
Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 485
- Κριτικές
- 1
- Like
- 5
- Πόντοι
- 1
Δε θα ξεχασω ποτε σκηνικο σε πτηση προς Νεα Υορκη
Εγω και 4-5 φιλοι μου ορθιοι στο αεροπλανο μαλακιζομασταν και συζητουσαμε
Και η αεροσυνοδος
"Παιδια καθηστε κατω γιατι αν πεσουμε σε κενο αερος ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΤΕ!!!!!!!!!"
Τωρα να κλαψω η να γελασω πειτε μου.....
Εγω και 4-5 φιλοι μου ορθιοι στο αεροπλανο μαλακιζομασταν και συζητουσαμε
Και η αεροσυνοδος
"Παιδια καθηστε κατω γιατι αν πεσουμε σε κενο αερος ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΤΕ!!!!!!!!!"
Τωρα να κλαψω η να γελασω πειτε μου.....
κάπως έτσι δεν σκοτώθηκε και ο άλλος με το falcon?Δε θα ξεχασω ποτε σκηνικο σε πτηση προς Νεα Υορκη
Εγω και 4-5 φιλοι μου ορθιοι στο αεροπλανο μαλακιζομασταν και συζητουσαμε
Και η αεροσυνοδος
"Παιδια καθηστε κατω γιατι αν πεσουμε σε κενο αερος ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΤΕ!!!!!!!!!"
Τωρα να κλαψω η να γελασω πειτε μου.....
silver_bullet
Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 485
- Κριτικές
- 1
- Like
- 5
- Πόντοι
- 1
Ρε φιλε το λες αυτο ποτε σε επιβατη?Και μαλιστα φωναχτα να σε ακουει ολη η καμπινα?
Το εχεις ακουσει ποτε σε αλλη εταιρεια?
Λιγο τακτ και διακριτικοτητα δε βλαφτει...
Το εχεις ακουσει ποτε σε αλλη εταιρεια?
Λιγο τακτ και διακριτικοτητα δε βλαφτει...
silver_bullet
Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 485
- Κριτικές
- 1
- Like
- 5
- Πόντοι
- 1
Δεν ειπα οτι ειχε αδικο.Αλλα ο τροπος που το λεει χωρις να υπολογιζει αν θα τρομοκρατησει αλλους επιβατες ειναι προξκλητικος...Αν ηταν σε αλλη εταιρεια θα ειχε απολυθει.Βρισκουν και τα κανουν
Οσο για το πασαρελλα θα διαφωνησω.Ξερεις τι ειναι 14 ωρες πτηση σε οικονομικη θεση?Αν δε περπατησεις δε την παλευεις...
Οσο για το πασαρελλα θα διαφωνησω.Ξερεις τι ειναι 14 ωρες πτηση σε οικονομικη θεση?Αν δε περπατησεις δε την παλευεις...
Andras37Athina
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Σεπ 2006
- Μηνύματα
- 1.348
- Like
- 19
- Πόντοι
- 16
Δεν την ξέρεις καλά την ιστορία αυτή αδερφέ.κάπως έτσι δεν σκοτώθηκε και ο άλλος με το falcon?
Άσε τη καλύτερα...
Επισκέπτης
αγαπητοί φίλοι όλα καλά και όλα ωραία ως εδώ.
ώμος θα βάλω μερικά ζητήματα θέλουν να την κλείσουν ας την κλείσουν ώμος αν έχουν κώλο πριν την κλείσουν να δώσουν στην δημοσιότητα και με υπογραφή του ελεγκτικού συμβουλίου του κράτους. α)πόσα χρωστά το κράτος στην ΟΑ β)ποια κόμματα και πόσα χρωστάνε στην ΟΑ.
ένα άλλο ζήτημα γιατί το θέμα με το κλείσιμο της ΟΑ το φέρνουν στην επιφάνεια πάντα παραμονές της αυξημένης ζήτησης αεροπορικών εισιτηρίων λόγο εορτών η καλοκαιρινών διακοπών και αν το θέμα αυτό θα πάρει το δρόμο για την οριστική λύση τώρα η μόλις περάσουν οι εορτές θα ξεχασθεί και θα το θυμηθούν πάλι το Πάσχα?
ώμος θα βάλω μερικά ζητήματα θέλουν να την κλείσουν ας την κλείσουν ώμος αν έχουν κώλο πριν την κλείσουν να δώσουν στην δημοσιότητα και με υπογραφή του ελεγκτικού συμβουλίου του κράτους. α)πόσα χρωστά το κράτος στην ΟΑ β)ποια κόμματα και πόσα χρωστάνε στην ΟΑ.
ένα άλλο ζήτημα γιατί το θέμα με το κλείσιμο της ΟΑ το φέρνουν στην επιφάνεια πάντα παραμονές της αυξημένης ζήτησης αεροπορικών εισιτηρίων λόγο εορτών η καλοκαιρινών διακοπών και αν το θέμα αυτό θα πάρει το δρόμο για την οριστική λύση τώρα η μόλις περάσουν οι εορτές θα ξεχασθεί και θα το θυμηθούν πάλι το Πάσχα?
Εάν κλείσει η ΟΑ όλοι αυτοί οι συνδικαλιστές που την "αντιπροσωπεύουν", τι δουλειά θα κάνουν???? Που θα βρεθούν άλλοι μαλάκες να τους ταιζουν τζάμπα???? Στο δημόσιο πάντως μέχρι τις επόμενες εκλογές είναι full από τέτοιους τεμπέληδες...
Επισκέπτης
εγώ ρωτάω ποιος τους έβαλε μέσα στην ΟΑ?Εάν κλείσει η ΟΑ όλοι αυτοί οι συνδικαλιστές που την "αντιπροσωπεύουν", τι δουλειά θα κάνουν???? Που θα βρεθούν άλλοι μαλάκες να τους ταιζουν τζάμπα???? Στο δημόσιο πάντως μέχρι τις επόμενες εκλογές είναι full από τέτοιους τεμπέληδες...
λογικά οι περισσότεροι απο αυτούς είναι και κοματόσκυλα οπότε κάπου αλλού θα βολευτούν. οι άλλοι δεν ξέρω.Εάν κλείσει η ΟΑ όλοι αυτοί οι συνδικαλιστές που την "αντιπροσωπεύουν", τι δουλειά θα κάνουν???? Που θα βρεθούν άλλοι μαλάκες να τους ταιζουν τζάμπα???? Στο δημόσιο πάντως μέχρι τις επόμενες εκλογές είναι full από τέτοιους τεμπέληδες...
Επισκέπτης
το όλα τα κόμματα χρωστάνε είναι αόριστο αλλά και αυτά που χρωστάνε πόσα χρωστάνε.ολα τα κομματα χρωστανε ειδικα οι δυο μεγαλοι,οι μεταταξεις θα πανε φουλ και θα γινουν προβληματικες οι υπολοιπες ΔΕΚΟ και υπουργεια
Χθές έδειχνε ο ALPHA για την RYANAIR.
Ούτε ελέγχους διαβατηρίων κάνουν, ούτε σωσίβια έχουν μέσα στα αεροπλάνα.
Υπομονή και έρχεται το αεροπορικό Σάμινα
Αυτό αποκλείεται, χωρίς τον κατάλληλο εξοπλισμό (σωσίβια κλπ) ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να πετάξει αεροπλάνο στα αεροδρόμια της ΕΕ. Αν γίνει γνωστό κάτι τέτοιο, ο κυβερνήτης χάνει το πτυχίο του. Και ΚΑΝΕΙΣ κυβερνήτης δε ρισκάρει κάτι τέτοιο.
Η ιστορία με την RYANAIR εμένα μου βρωμάει. Ήδη άρχισαν να διαρρέουν διάφορα για συναντήσεις κυβερνητικών παραγόντων (δικών μας) με την ξένη εταιρεία ΠΡΙΝ καταθέσει την προσφυγή.
Βέβαια κάτι τέτοιο (συννενόηση) δε πρόκειται να αποδειχτεί ποτέ (εκτός κι αν βγεί κανένας από τη RyanAir και τα ξεράσει), αλλά και με ενδείξεις μόνο η θέση της κυβέρνησης γίνεται ΠΟΛΥ δύσκολη.
Παρόμοια θέματα
- Απαντήσεις
- 247
- Εμφανίσεις
- 34K
- Απαντήσεις
- 173
- Εμφανίσεις
- 17K
- Απαντήσεις
- 23
- Εμφανίσεις
- 2K
- Απαντήσεις
- 6
- Εμφανίσεις
- 2K