Νέα

Λουκέτο στην ΟΑ!!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Enforcer
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 208
  • Εμφανίσεις 10K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 19 άτομα (0 μέλη και 19 επισκέπτες)

Ως φορολογούμενοι (οι περισσότεροι) πιο πιστεύετε θα ήταν το καλύτερο

  • Να κλείσει τελείως!

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Να μην κλείσει, να συνεχίσει ως έχει!

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Να γίνει αναδιάρθρωση και να λειτουργήσει ακόμα και με άλλο όνομα!

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 1 100,0%
  • Να ιδιωτικοποιηθεί!

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1

neoklis79

Μέλος
Εγγρ.
16 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.837
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
16
εγώ ρωτάω ποιος τους έβαλε μέσα στην ΟΑ?

Ο οποιοσδήποτε, αν κ το ερωτημα πλέον δεν έχει καμία σημασία.

λογικά οι περισσότεροι απο αυτούς είναι και κοματόσκυλα οπότε κάπου αλλού θα βολευτούν. οι άλλοι δεν ξέρω.

...Οι άλλοι θα τρώνε από τις "αιματηρές" :booty: οικονομίες που έκαναν τόσα χρόνια.
 

Επισκέπτης
Αυτό αποκλείεται, χωρίς τον κατάλληλο εξοπλισμό (σωσίβια κλπ) ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να πετάξει αεροπλάνο στα αεροδρόμια της ΕΕ. Αν γίνει γνωστό κάτι τέτοιο, ο κυβερνήτης χάνει το πτυχίο του. Και ΚΑΝΕΙΣ κυβερνήτης δε ρισκάρει κάτι τέτοιο.

Η ιστορία με την RYANAIR εμένα μου βρωμάει. Ήδη άρχισαν να διαρρέουν διάφορα για συναντήσεις κυβερνητικών παραγόντων (δικών μας) με την ξένη εταιρεία ΠΡΙΝ καταθέσει την προσφυγή.
Βέβαια κάτι τέτοιο (συννενόηση) δε πρόκειται να αποδειχτεί ποτέ (εκτός κι αν βγεί κανένας από τη RyanAir και τα ξεράσει), αλλά και με ενδείξεις μόνο η θέση της κυβέρνησης γίνεται ΠΟΛΥ δύσκολη.
με λίγα λόγια μερικά ντόπια και ξένα λαμόγια ετοιμάζονται για μεγάλο πλιάτσικο εις βάρος περιουσιακών στοιχείων του Ελληνικού λαού.
 

Fazer600

Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2007
Μηνύματα
560
Κριτικές
7
Like
0
Πόντοι
6
Τελείωσα το πολυτεχνείο πριν 12 χρόνια. Σιχαίνομαι το δημόσιο και τους δημόσιους υπάλληλους.

Εδω και 7 χρόνια εργάζομαι σε μεγάλα δημόσια έργα στα βαλκάνια.

Καταλαβαίνεις λοιπόν τι παπαρίες λες.

Κράτα τα λογια σου μικρέ για εκεί που σε παίρνει. Και τα κομματικά σου για εκεί που πιάνουν τόπο.

Σε περίπτωση που αισθανθείς τη ανάγκη να μου απαντήσεις, άλλαξε το ύφος σου.

Και μια συμβουλή. Προσπάθησε να έχεις ένα δομημένο κείμενο γιατί μέχρι τώρα απλά πιάνεις χώρο χωρίς να λες τιποτα.

Πρόσεξε μαλάκα,τα πολυτεχνεία κλπ σχολές τα έχουν τελειώσει χιλιάδες.Με μια διαφορά.Τα τελείωσαν σε διπλάσιο χρόνο απ'ότι έπρεπε.Ότι δουλεύεις 7 και 17 χρόνια σε δημόσια έργα στα Βαλκάνια δε λέει τίποτα.Ίσως δουλεύεις σε καμιά εταιρειούλα Ελληνικών συμφερόντων με 2 μπουλντόζες και 1 γερανό και να ρίχνεις νερό να μη σκάσει το μπετόν.Αλλά δε με ενδιαφέρει καθόλου.Αν δε γουστάρεις το δημόσιο και τους δημοσίους υπαλλήλους,επίσης δε με ενδιαφέρει.Αλλά και το γεγονός  ότι η εταιριούλα για την οποία δουλεύεις παίρνει δημόσια έργα είτε στην Ελλάδα είτε σε άλλη χώρα,σημαίνει ότι ζεις εξαιτίας δημοσίου χρήματος.Και επιμένω ότι σίγουρα ανακατεμένος στη ΔΑΚΕ ήσουν.Από εκεί που βγαίνουν όλοι οι βολεμένοι θιασώτες της ελεύθερης οικονομίας,που σημαίνει των επιδοτούμενων ιδιωτών.Και μιας και λες ότι ασχολείσαι με τις κατασκευές,οι εταιρείες αυτές είναι οι πλέον ευνοημένες.Γι'αυτό έχεις δουλειά.Κάποιες στην Ελλάδα θα έπρεπε να είχαν κλείσει ήδη.

Όσον αφορά το ύφος μου,απορρέει από το δικό σου.Και η αρχική προσφώνηση στο παρόν μήνυμα,εξαιτίας δικής σου λεξούλας γράφτηκε.
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
Ελπίζω να μην ξεχάσατε κιόλας την HELIOS...Ιδιωτική και αυτή...Όχι,δε σημαίνει ότι όλες οι ιδιωτικές είναι άχρηστες.Σε καμιά περίπτωση.Αλλά δε σημαίνει κιόλας ότι σώνεσαι αν ιδιωτικοποιήσεις τα πάντα.

To ατύχημα της HELIOS (το οποίο ΔΕΝ οφειλόταν σε κακή συντήρηση αεροσκάφους, αλλά σε κακό πλήρωμα πιλοτηρίου) έδωσε παράταση ζωής στην ΟΑ κατά 2 χρόνια. Αν δεν είχαν σκοτωθεί αυτοί οι 135 δύστυχοι, η ΟΑ θα είχε κλείσει από το 2005.
 

Επισκέπτης
Ο οποιοσδήποτε, αν κ το ερωτημα πλέον δεν έχει καμία σημασία.
έχει και πάρα έχει και οι πρώην και οι νυν για να κάνουν πλιάτσικο στους ψήφους και τώρα ετοιμάζονται να κάνουν πλιάτσικο στην ίδια την ΟΑ.
 

Fazer600

Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2007
Μηνύματα
560
Κριτικές
7
Like
0
Πόντοι
6
με λίγα λόγια μερικά ντόπια και ξένα λαμόγια ετοιμάζονται για μεγάλο πλιάτσικο εις βάρος περιουσιακών στοιχείων του Ελληνικού λαού.

Και ο Μητσοτάκης αυτό είχε πάει να κάνει π.χ με την ΕΑΣ.Έδωσε στους δικούς του,επιδοτήσεις και λεωφορεία του κράτους.Το ίδιο έκανε και στην ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ,το ίδιο και στα Ναυπηγεία.Επικαλούνται τα 20+ χρόνια του ΠΑΣΟΚ αλλά αυτοί σε 7 χρόνια συνολικής κυβέρνησης,έκαναν πολλά περισσότερα εγκλήματα.
 

Fazer600

Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2007
Μηνύματα
560
Κριτικές
7
Like
0
Πόντοι
6
To ατύχημα της HELIOS (το οποίο ΔΕΝ οφειλόταν σε κακή συντήρηση αεροσκάφους, αλλά σε κακό πλήρωμα πιλοτηρίου) έδωσε παράταση ζωής στην ΟΑ κατά 2 χρόνια. Αν δεν είχαν σκοτωθεί αυτοί οι 135 δύστυχοι, η ΟΑ θα είχε κλείσει από το 2005.

Το ατύχημα οφειλόταν σε πρόβλημα στην συμπίεση της καμπίνας.Αλλά και το πλήρωμα να είχε κάνει λάθος,πάλι έχει ευθύνες η εταιρεία.Ευθύνες για χαμηλή ποιότητα εκπαίδευσης,για μη ξεκούραση και ένα σωρό άλλες ευθύνες.Και η εκπαίδευση κοστίζει πολύ.
 

cretan335

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.488
Like
1
Πόντοι
66
Αυτό αποκλείεται, χωρίς τον κατάλληλο εξοπλισμό (σωσίβια κλπ) ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να πετάξει αεροπλάνο στα αεροδρόμια της ΕΕ. Αν γίνει γνωστό κάτι τέτοιο, ο κυβερνήτης χάνει το πτυχίο του. Και ΚΑΝΕΙΣ κυβερνήτης δε ρισκάρει κάτι τέτοιο.

Η ιστορία με την RYANAIR εμένα μου βρωμάει. Ήδη άρχισαν να διαρρέουν διάφορα για συναντήσεις κυβερνητικών παραγόντων (δικών μας) με την ξένη εταιρεία ΠΡΙΝ καταθέσει την προσφυγή.
Βέβαια κάτι τέτοιο (συννενόηση) δε πρόκειται να αποδειχτεί ποτέ (εκτός κι αν βγεί κανένας από τη RyanAir και τα ξεράσει), αλλά και με ενδείξεις μόνο η θέση της κυβέρνησης γίνεται ΠΟΛΥ δύσκολη.
Σταύρο, το έδειχνε χθές στις ειδήσεις του Άλφα. Κάμερες, τύπου Τριανταφυλλόπουλου και Ευαγγελάτου, να τραβούν υπαλλήλους αυτής της εταιρείας να τα λένε. Ειδικά για τα σωστικά το πλάνο ήταν μέσα απο καμπίνα αεροπλάνου.
 

Επισκέπτης
Το ατύχημα οφειλόταν σε πρόβλημα στην συμπίεση της καμπίνας.Αλλά και το πλήρωμα να είχε κάνει λάθος,πάλι έχει ευθύνες η εταιρεία.Ευθύνες για χαμηλή ποιότητα εκπαίδευσης,για μη ξεκούραση και ένα σωρό άλλες ευθύνες.Και η εκπαίδευση κοστίζει πολύ.
από την εταιρεία αυτή νοίκιαζε αεροπλάνα και η ΟΑ.
 

Fazer600

Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2007
Μηνύματα
560
Κριτικές
7
Like
0
Πόντοι
6
Από την HELIOS δεν είχε νοικιάσει.Αυτό είναι σίγουρο.
 

pakara

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαρ 2007
Μηνύματα
2.016
Κριτικές
1
Like
2
Πόντοι
16
To ατύχημα της HELIOS (το οποίο ΔΕΝ οφειλόταν σε κακή συντήρηση αεροσκάφους, αλλά σε κακό πλήρωμα πιλοτηρίου) έδωσε παράταση ζωής στην ΟΑ κατά 2 χρόνια. Αν δεν είχαν σκοτωθεί αυτοί οι 135 δύστυχοι, η ΟΑ θα είχε κλείσει από το 2005.
ολίγον μακάβριο και δεν νομίζω πως ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Ο εθνικός αερομεταφορέας δεν συμ΄φερει σε καμίοα κυβέρνηση να κλείσει γιατί οι χιλιάδες εργαζόμενοι του ( μεταξύ αυτών και οι νεοπροσληφθέντες συμβασιούχοι, που θα διεκδικήσουν "δικαίως" τη μονιμότητα τους) είναι οι καλύτεροι πελάτες της εταίριας (χμ, ψηφοφόροι των κομμάτων ήθελα να πω)
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
Ζώ στο Ηράκλειο. Εδώ έχουμε τις Μινωικές και την ΑΝΕΚ.
Οι Μινωικές έκαναν πρίν απο λίγα χρόνια σοβαρές επενδύσεις και αγόρασαν πλοία με ΑΡΧΙΔΙΑ, και οχι αρχίδια πλοία. Ακολούθησε και η ΑΝΕΚ.
Αποτέλεσμα?
Οι Μινωικές εγκατέλειψαν το δρομολόγιο Ηράκλειο-Θεσαλλονίκη γιατί τα πλοία που είχαν πλέον δεν μπορούσαν να προσεγγίσουν τα ενδιάμεσα λιμάνια των νησιών 
Και οι δυο εταιρείες τώρα ασχολούνται μόνο με τα Κρήτη-Πειραιάς και Ελλάδα-Ιταλία.

Η ΑΝΕΚ είναι ένα ΛΑΜΠΡΟ παράδειγμα του τι μπορεί να κάνει η λαϊκή βούληση όταν ζοριστεί, και βρεθούν τα άτομα που μπορούν να την καθοδηγήσουν προς το σωστό δρόμο. Το ίδιο και οι Μινωϊκές.
Μην ξεχνάτε πως ξεκίνησε η ΑΝΕΚ:
Το πλοίο "ΗΡΑΚΛΕΙΟ", ιδιοκτησίας Τυπάλδου, βούλιαξε (νομίζω το 1963) πνίγοντας περί τους 250 ανθρώπους (άλλοι λένε για πάνω απο 500) στη Φαλκονέρα. Το πλοίο ήταν ότι χειρότερο μπορούσε να υπάρξει απο πλευράς ναυπηγικής, συντήρησης, ασφαλείας και αξιοπλοϊας.
Η Κρητική κοινή γνώμη αντέδρασε. Κάποιος έριξε την ιδέα "Να μαζέψουμε λεφτά, να φτιάξουμε μια δική μας εταιρεία, να αγοράσουμε βαπόρια και να μην αφήνουμε να μας εκμεταλλεύεται ο κάθε Τυπάλδος, που μας πνίγει κι όλας".
Η ιδέα άρεσε, και πάρα πολλοί άνθρωποι έβαλαν τον οβολόν τους και μαζεύτηκαν λεφτά για να ξεκινήσει η νέα Εταιρεία. Αγόρασε και το πρώτο της πλοίο, το "ΚΥΔΩΝ" (το πρόλαβα, είχα ταξειδέψει με αυτό) και ξεκίνησε δρομολόγια προς την Κρήτη εκτοπίζοντας τους συνήθεις εφοπλιστές. Βεβαίως και οι Κρητικοί δε πάταγαν σε άλλο βαπόρι, αφού είχαν δικό τους. Η ΑΝΕΚ έχει έδρα τα Χανιά, και κάποια στιγμή ξεκίνησαν και οι Ηρακλιώτες με τις "Μινωϊκές".
Τα χρόνια πέρασαν, οι Εταιρείες αυτές (λαϊκής βάσεως ακοκαλέστηκαν γιατί τα λεφτά ήταν απο πολύ κόσμο) μεγάλωσαν, πέρασαν και κρίσεις, αλλά μάλλον καλά πάνε, και αν και το μετοχικό κεφάλαιο ίσως έχει συγκεντρωθεί πια σε λιγότερα χέρια απ ότι όταν ξεκίνησαν (που ο καθένας έβαζε ένα χιλιάρικο δραχμές), εξακολουθούν να είναι Λαϊκής Βάσης, και να ανταγωνίζονται σε διεθνές επίπεδο (Πάτρα - Ανκώνα)άλλους εφοπλιστικούς οργανισμούς.

ΓΙΑΤΙ δε θα μπορούσε να λειτουργεί και μια αεροπορική εταιρεία κατά το ίδιο πρότυπο?
 

Fazer600

Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2007
Μηνύματα
560
Κριτικές
7
Like
0
Πόντοι
6
Μόλις έγινε το ατύχημα,το έψαξα πολύ.Ταξιδεύω πολύ τακτικά με αεροπλάνο και με θορύβησε.Είχε τα διακριτικά της HELIOS;Ίσως είχαν code share.Αλλιώς θα είχε τα χρώματα της Ο.Α απλώς το νηολόγιο δε θα ήταν SX... αλλά το δικό της.
 

Επισκέπτης
το αεροπλάνο είχε τα χρώματα την HELIOS αλλά εκτελούσε δρομολόγιο της ΟΑ.
 

Fazer600

Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2007
Μηνύματα
560
Κριτικές
7
Like
0
Πόντοι
6
Απλώς το είχαν ναυλώσει για να κάνει δρομολόγιο λόγω μη διαθεσιμότητας.Δεν είναι νοικιασμένο.Με αυτόν τον τρόπο έχω ταξιδέψει με απίθανες εταιρείες.Σύνηθες φαινόμενο.
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
Δηλαδή η LH που χρεώνει το Αθήνα-Μόναχο 104,67€με τους φόρους (καθαρή τιμή 38€) επιδοτείται από το Γερμανικό κράτος; Διότι προς αυτούς δεν είδα να έχουν κάνει καταγγελία...

Μην παρασύρεστε απο τις τιμές των εισητηρίων για να βγάζετε συμπεράσματα. Όταν ένα αεροπλάνο 150 θέσεων ετοιμάζεται να φύγει και έχει μέσα 110 επιβάτες που πλήρωσαν (έστω) 200 ευρώ εισητήριο, έχει εισπράξει 22.000 ευρώ. Αυτή είναι η είσπραξη.
Τα έξοδα είναι τα ίδια, είτε 110 επιβάτες έχει, είτε 30, είτε 150.
Αν λοιπόν μπορέσει προσφέροντας τις 40 κενές θέσεις του προς (π.χ.) 80 ευρώ η θέση να γεμίσει, έχει εισπράξει άλλα 3.200 ευρώ (σύνολο 25.200) για την ίδια πτήση με τα ίδια έξοδα.
Αυτά τα εξετάζει το marketing της κάθε Εταιρείας, και δεν είναι μόνο αυτός ο παράγοντας, είναι πάρα πολλοί που καθορίζουν την τιμολογιακή πολιτική, και επομένως δεν μπορεί να πει κανείς "αυτή η εταιρεία είναι φτηνότερη απο την άλλη" επειδή βρήκε κάποια δεδομένη στιγμή την ευκαιρία σε ένα εισητήριο.
 

Επισκέπτης
Απλώς το είχαν ναυλώσει για να κάνει δρομολόγιο λόγω μη διαθεσιμότητας.Δεν είναι νοικιασμένο.Με αυτόν τον τρόπο έχω ταξιδέψει με απίθανες εταιρείες.Σύνηθες φαινόμενο.
ώπος και να έχει τι θέμα με φόρτωσαν σε μια εταιρεία που δεν την ξέρουν ούτε οι πιλότοι της.
 

Fazer600

Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2007
Μηνύματα
560
Κριτικές
7
Like
0
Πόντοι
6
stavros51 μιλάμε για την ίδια πτήση με το ίδιο αεροπλάνο.Απλώς αν αγοράσεις το εισιτήριο από την LH θα το πάρεις φθηνότερα από το να το αγόραζες από την Aegean.Οι δύο εταιρείες συνεργάζονται κι έχουν πολλές πτήσεις code share.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom