Επισκέπτης
Η πιο διασημη Βυζαντινη Εξεγερση ειναι αυτη του Νικα...κοινωνικο υποβαθρο,αλλα οχι εθνικο.Στο δε Βυζάντιο, το ελληνικό στοιχείο ήταν το κυρίαρχο όποτε θα ήταν δύσκολο να εξεγερθεί κατά του εαυτού του...
Ασε που ο Ιουστινιανος αυτοαποκαλουνταν ΡΩΜΑΙΟΣ,και οταν ακουγε Ελληνας ζοχαδιαζοταν.
Νομιζω ειναι ενα καλο παραδειγμα του τι εννοω οταν λεω οτι εξεγερσεις ΕΘΝΙΚΟΥ χαρακτηρα πριν το 1300 περιπου δεν υπηρχαν ΚΑΘΟΛΟΥ.
Π.χ. στον 100ετη πολεμο ΜΕΤΑ το 1400 εχουμε ΕΘΝΙΚΑ χαρακτηριστικα στην διαμαχη,πριν παραμενει ενας τυπικος,τυπικοτατος πολεμος μεταξυ Βασιλεων την εποχη της Φεουδαρχιας.
Υπαρχει μια συγχυση(απαντω και στο ποστ του Str8)που καλλιεργειται σκοπιμα ΙΜΟ:Τα οποια πολιτισμικα και θρησκευτικα στοιχεια που συνεδεαν τους Ελληνες(και Ρωμαιους),και που οπως παρατηρεις σωστα ερχονταν σε αντιθεση με τα Ασιατικα,ΑΝΑΓΟΝΤΑΙ απο τυπους σαν τον Παπαρηγοπουλο σε"αποδειξη"οτι οι Ελληνες υφιστανται ως Εθνος απο την αρχαιοτητα.οκ συμφωνώ. Ωστόσο δεν αυτοπροσδιορίζοταν άμεσα ως Έλληνες (ελέγχεται, δεν έχω κάποια πηγή, μπορεί και να το έκαναν σποραδικά) αλλά ως εικονολάτρες. Το περιεχόμενο του στοιχείου που τους συνείχε ωστόσο ήταν "ελληνικό". Κάτι σε ευθεία αντίθεση όμως όχι με ρωμαικά στοιχεία αλλά ανατολικά , ασιατικά. Η Αυτοκρατορία τότε απέκτησε ελληνικά χαρακτηριστικά. Φυσικά όχι κατά τη μορφή και τους τύπους και τα ονόματα, αλλά κατά το περιεχόμενο.
Το οτι οι Αρχαιοι Ελληνες αλληλοσφαζονταν με ιδιαιτερη ανδρεια ανα 20ετια περιπου,ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΜΕΝΟΙ ως Αθηναιοι,Σπαρτιατες κλπ.θεωρειται δευτερευον.
Ξαναλεμε δεν θελω"Εθνικο υποβαθρο"και-με το συμπαθειο-τριχες κατσαρες,θελω εθνικη εξεγερση ΚΑΘΕΑΥΤΗ:Εμεις οι Ελληνες το ΓΕΝΟΣ θελουμε να ξεκουμπιστουν οι Ρωμαιοι,Τουρκοι,Νεφιλιμ η και 'γω δεν ξερω τι.