kachaplias
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 20 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 7.345
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.185
- Πόντοι
- 2.356
Σε συζητηση με ενα φιλο μου τις προαλλες, ειχε κλεισει ραντεβου σε βουλκανιζατερ για να φερει τα πισω λαστιχα μπροστα και το αντιστροφο. Τα λαστιχα του ηταν γυρω στις 25.000 χιλιομετρα. Τα μετρησαν και το πισω ειχε 1 χιλιοστο μεγαλυτερο τακουνι απο το μπροστα, ομως ο μαστορας του ειπε να κανει την αλλαγη μετα το χειμωνα.
Απο τη μια σκεφτομουν γιατι αργοτερα να πας τα μπροστα τα λαστιχα σου πισω, ενω εχουν μικροτερο τακουνι, αρα αν σου φυγει το πισω δε θα σε "κραταει" στο δρομο, και να μην πας απλα τα πισω λαστιχα μπροστα. και τα μπροστα να τα αλλαξεις με καινουρια που θα μπουν πισω...
Ας μας γραψουν πιο εμπειροι σε αυτο το θεμα. Αν προτιμουν αυτο το στυλ της εναλλαγης μπρος-πισω, η αν απλα κανουν αντικατασταση των 2 φθαρμενων ελαστικων, η και των 4ρων μια και καλη.
Απο τη μια σκεφτομουν γιατι αργοτερα να πας τα μπροστα τα λαστιχα σου πισω, ενω εχουν μικροτερο τακουνι, αρα αν σου φυγει το πισω δε θα σε "κραταει" στο δρομο, και να μην πας απλα τα πισω λαστιχα μπροστα. και τα μπροστα να τα αλλαξεις με καινουρια που θα μπουν πισω...
Ας μας γραψουν πιο εμπειροι σε αυτο το θεμα. Αν προτιμουν αυτο το στυλ της εναλλαγης μπρος-πισω, η αν απλα κανουν αντικατασταση των 2 φθαρμενων ελαστικων, η και των 4ρων μια και καλη.