Η Ελλάδα φυσικά ,όλοι μπορούν να καθαρίζουν πατάτες και να πλένουν το κατάστρωμα ενός πλοίου,να κυβερνάς πλοίο είναι λίγο πιο δύσκολο.
Αγαπητε, δεν σου ειπα πως ειναι απλο να κυβερνας καραβι και μην πας αλλου την κουβεντα. Αυτο που συζητουμε εδω και αρκετες σελιδες ειναι ποσοι σε πληθος και αναλογια πληθυσμου, ασχολουνται με την ναυτιλια. Εαν εχεις 1 (εναν) καπετανιο Ελληνα... και 10, 20, η 50 ναυτες Φιλιππινεζους, μαντεψε... η "ναυτικη" χωρα, δεν ειναι η Ελλαδα, αλλα αυτη που απασχολει περισσοτερους εργαζομενους στα καραβια
Ξαναλεω, καποτε η Ελλαδα ηταν "ναυτικη χωρα". Οπως ηταν και "γεωργικη χωρα". Σημερα, με απειροελαχιστο ποσοστο επι του γενικου πληθυσμου να ασχολειται με την θαλασσα, οχι λυπαμαι, δεν ειμαστε πλεον "ναυτικη" χωρα
...και για να απαντησω και στο ερωτημα που εχεις θεσει πολλες φορες. "Ναυτικη χωρα" σημερα ειναι η Πορτογαλια, ειναι η Ισπανια, ειναι ο Καναδας, ειναι η Νορβηγια, είναι η Ολλανδια, ειναι η Ιαπωνια, ειναι... ειναι... ειναι...! Και μαντεψε, ολες αυτες, ουτε καν πλησιαζουν το πληθος που εχει να παρουσιασει η Ελλαδα σε εφοπλιστες, πλοιοκτητες, και ΄πλωρες'! Εχουν ομως να παρουσιασουν κερδη ως ποσοστιαιες αναλογιες του ΑΕΠ τους, που η (κατα φαντασια "ναυτικη χωρα") Ελλαδα ουτε καν μπορει να ονειρευτει