Κυβέρνηση* και
Αγορά F-35:
"
Η μυστική μελέτη για τα F-35 που αγνοήθηκε.
Γιατί
παρά τις τρεις απορρίψεις του συγκεκριμένου αεροσκάφους η σημερινή κυβέρνηση σπεύδει να το αγοράσει;" (
απάντηση στο ερώτημα αυτό δίνει ο ίδιος ο συντάκτης. Βλέπε παρακάτω)
[...]
Ο Υποτέραρχος ε.α
Δημήτρης Παντελάτος, χειριστής F-4E και F-16 εξηγεί: «Το F-35 δεν είναι όπλο.
Είναι πολιτικό και οικονομικό εργαλείο…Ο κύκλος εργασιών της LOCKHEED MARTIN είναι όσος το εξωτερικό χρέος της Ελλάδας»
[...] το λογισμικό του αεροσκάφους ελέγχεται από τον κατασκευαστή του, δηλαδή ελέγχεται από τους Αμερικανούς! Αυτό με απλά, απλούστα λόγια σημαίνει ότι αν ένα ελληνικό F-35 θελήσει να βομβαρδίσει τουρκικούς στόχους, ενδέχεται…να μην πάρει ποτέ μπροστά
[...]
Στέφανος Καραβίδας. Χειριστής επιπέδου top gun, σήμερα εργάζεται ως εκπαιδευτής στο εξωτερικό. Είναι κατηγορηματικός για τον εθνικό έλεγχο του αεροσκάφους:
- «αν σχεδιάσω αποστολή για την Τουρκία το F-35 δεν θα πάρει μπροστά» [...] «Ας βγει η εταιρεία να πει ότι δεν ισχύουν αυτά που λέω»
Ο ίδιος έχει επισημάνει, επίσης, δημοσίως τα περισσότερα από
800 τεχνικά προβλήματα που έχει το F-35!
Αν αναρωτιέστε, όπως εγώ, γιατί, ΑΝ ισχύουν τα ανωτέρω και τα γραφόμενα αναλυτικότερα στο ρεπορτάζ και τα λεγόμενα στα συνοδευτικά βίντεο, η κυβέρνηση αποφάσισε την αγορά, ο συντάκτης έχει μια απάντηση:
[...] οι Αμερικανοί θέλουν να έχουν στην περιοχή που κάποτε λέγαμε «νότια πτέρυγα του NATO», εγκαταστάσεις που θα μπορούν να χρησιμοποιούν και αμερικανικά F-35. Ακόμη κι αν δεν χρησιμοποιήσει ελληνικά F-35 για δικούς της σκοπούς όπως πολλοί ανησυχούν, η Ουάσινγκτον θέλει να έχει έτοιμες εγκαταστάσεις σε ελληνικά αεροδρόμια, ώστε να επιχειρούν από αυτά τα δικά της αεροσκάφη.
Όλη η ανάρτηση + βίντεο από εδώ:
Τα τεράστια και ακριβά στη λύση του τεχνικά προβλήματα Δίνουμε πολλά δισ. ευρώ για ένα αεροσκάφος που «δεν
www.datajournalists.co.uk
* Το ρεπορτάζ
αναφέρεται και στη στάση της αντιπολίτευσης, δηλ.: ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ. Την κύρια ευθύνη, βεβαίως, έχει η κυβέρνηση. Αυτή αποφασίζει, εν τέλει.