Saul
Μέγας
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 16.475
- Like
- 15.109
- Πόντοι
- 3.656
Αν ειδικό εννοείς τον κυρ ανέστη από τα καμίνια που βελτιώνει πεζάκια και σαξάκια και γκολφάκια και σου έχει πάρει μια περιουσία για να κάνει τα 90 άλογα 160 τότε σίγουρα δεν εννοούμε τους ίδιος ειδικούς.Δεν είπα ότι είναι για 200 κηφισίας κτλ , αλλά είναι ηλιθιομάρα σε κεντρικούς δρόμους, μεγάλης κυκλοφορίας
να περιμένουμε να πηγαίνει ο άλλος με 20. Γιατί τα όρια στην ελλάδα, τέτοιες μαλακίες ήταν πάντα.
Είχε όριο 80 , σκοτωνόταν κάποιος , το έκαναν 60 ... επόμενος .... 50 ....
Το αν το αμάξι το δικό μου ή οποιουδήποτε άλλου είναι χρέπι , πρέπει να το κρίνουν ειδικοί .
Στην πολιτισμένη γερμανία, που δεν είναι ελλάδα και δεν έχει μετανάστες σαν της ελλάδας , χειρότερους από τους έλληνες δηλαδή (τον κατιμά των βαλκανίων και της μέσης ανατολής , όχι εθνικά, σε επίπεδο ατόμων ) σε αρκετούς αυτοκινητόδρομους έχουν ελεύθερο όριο ... αλλού έχουν υψηλά όρια ... και σε άλλες χώρες ... όχι ... 100 πάντως.
Κάτι για το οποίο πάντως είμαι σίγουρος ότι όλοι σε τούτη τη χώρα είναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ
είναι το ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΨΗΦΟΥ.
Βλέπουμε που μας οδηγεί η ψήφος τους.
Για αυτό είναι τραγωδία που παραμένουμε εδώ ... για όσο ακόμη ....
Αν ως ειδικούς εννοείς τον κατασκευαστή του κάθε αυτοκινήτου που στα περισσότερα πολιτικά πιστοποιούν την ασφάλεια σε σύγκρουση μέχρι τα 70-80χλμ τότε συμφωνούμε. Δεν θέλει πολύ....γιατί ο κάθε τρόμπας νομίζει ότι ξέρει να οδηγεί επειδή τσίτωσε το αμάξι του στην συγκρού έπιασε 180 στην κατηφόρα και δεν σκοτώθηκε.....
πάρε το αμάξι σου...πήγαινε το στην πίστα....κάνε ένα 10λεπτο...πήγαινε το μετά για αλλαγή συμπλέκτη, τακάκια, λάστιχα και τα σχετικά...και μετά θα ξέρεις μέχρι που φτάνει το αμάξι σου και αν τα τουράντζα των 350 ευρώ σε κρατάνε στους κωλόδρομους και τις λακούβες και την άσφαλτο που έχει φτιαχτεί με μόνο σκοπό την οικονομία. Όσο για τα μοντέλα....τα ''gt" και τα σπορ μοντέλα είναι ένας καλύτερος κινητήρας με λίγο πιο φουσκωμένα σποιλερ....αρχίδια ασφάλεια δηλαδή. Εκτός αν νομίζεις ότι το κάθε τζίπ ή η κάθε μερσεντες είναι αγωνιστικών προδιαγραφών επειδή κάνει 100 χιλιάρικα.
Στην γερμανία μπορεί να έχουν λορίδες χωρίς όριο ταχύτητας....αλλά έχουν και τον κατάλληλο δρόμο και εκεί μπαίνουν τα κατάλληλα αυτοκίνητα. Αν μπεις εκεί με το γκόλφ σου θα φας κλήση.....
Οπότε εκτός αν έχεις στο γκαράζ σου καμιά μακλάρεν ή καμιά 911 ή καμιά λαφεράρι.....και ξέρεις τα κουμαντάρεις....και ζεις στη γερμανία.....που δεν σε κώβω
στην Ελλάδα με τους δρόμους, τους οδηγούς και τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν καλά είναι τα 120....με παραπάνω πάρε τις ευθύνες σου...και για τον εαυτό σου και αν σκοτώσεις κάποιον.