Νέα

Κατάργηση φωνηέντων από την ελληνική γραμματική του Δημοτικού!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα sarouman
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 208
  • Εμφανίσεις 10K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
57.500
Κριτικές
90
Like
39.237
Πόντοι
25.467
Ο κόσμος εξελίσσεται.
Έτσι και οι γλώσσες.

Τεχνητές εξελίξεις (όπως η ΕΕ, οι συνενώσεις κρατών κλπ) έχουν αναγκαστικά τις συνέπειες τους.

Διαβάστε εδώ τι γίνεται στο πολιτιστικό τμήμα της ΕΕ:


The European Union commissioners have announced that agreement has been reached to adopt English as the preferred language for European communications, rather than German, which was the other possibility.

As part of the negotiations, Her Majesty's Government conceded that English spelling had some room for improvement and has accepted a five-year phased plan for what will be known as EuroEnglish (Euranglo for short).

In the first year, "s" will be used instead of the soft "c".
Sertainly, sivil servants will resieve this news with joy.
Also, the hard "c will be replaced with "k". Not only will this klear up konfusion, but typewriters kan have one less letter.

There will be growing publik enthusiasm in the sekond year, when the troublesome "ph" will be replaced by "f". This will make words like "fotograf" 20 per sent shorter.

In the third year, publik akseptanse of the new spelling kan be expected to reach the stage where more komplikated changes are possible.
Governments will enkorage the removal of double letters, which have always ben a deterent to akurate speling.
Also, al wil agre that the horible mes of silent "e"s in the languag is disgrasful, and they would go.

By the fourth year, peopl wil be reseptiv to steps such as replasing "th" by z" and "w" by "v".
During ze fifz year, ze unesesary "o" kan be dropd from vords containing "ou", and similar changes vud of kors be aplid to ozer kombinations of leters.

After zis fifz yer, ve vil hav a reli sensibl riten styl.
Zer vil be no mor trubls or difikultis and evrivun vil find it ezi tu understand ech ozer.

Ze drem vil finali kum tru.

Στα σαβρίδια μου το πολιτιστικό τμήμα της Ε.Ε.  :coffee: (Με μέντα)
 

kotobiftekos

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2011
Μηνύματα
4.632
Like
4
Πόντοι
16
ιεμ πολι μπροστα τελικα πεπι να γαπσο εγο γαματικι
 

merde

Μέλος
Εγγρ.
12 Απρ 2009
Μηνύματα
249
Like
0
Πόντοι
1
Ο Τριανταφυλλιδης ηταν ενας ΜΑΛΑΚΑΣ!
Σοβαρη γραμματικη εκανε ο Τζαρτζανος
 

mounitsa

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Οκτ 2006
Μηνύματα
20.860
Like
13
Πόντοι
366
σοβαρη γραμματικη εκανε μονο ο ψυχαρης...περιφτερο :rockon:
 

magkos

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαΐ 2006
Μηνύματα
1.469
Κριτικές
2
Like
201
Πόντοι
16
τελικα πανε να μας εξαφανισουν .ειχα προσεξει οτι απο την μεταπολιτευση και μετα οι μεγαλυτερες εφημεριδες , κατά μια περιεργη συμπτωση , εγραφαν το Ελληνας με μικρο και σημερα ιδου τα αποτελέσματα!!!!
 

MUAY THAI

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2011
Μηνύματα
797
Like
2
Πόντοι
6
Επόμενο σταδιο να καταργηθουν τα "η", "ει", "οι", και να αντικατασταθούν απο το "ι". Επειτα θα καταργηθούν οι τόνοι καθώς και η ορθογραφία που δε θα παίζει κάποιο ρόλο με δικαιολογία η γλώσσα να είναι πιο ευκολη για τα μπάσταρδα παιδιά των λαθροεισβολεών. Φανταστείτε την Ελληνική Γλώσσα σε μορφή του μαλακα του κοτομπίφτεκου. Εν πάσει περιπτώσει η αρχη του κακού έγινε με το νομοσχέδιο του σκατα στον ταφο του περι καταργήσεως του πολυτονικού συστήματος. Εκει η Ελληνική γλώσσα πέθανε
 

heimweh_64

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Νοε 2011
Μηνύματα
3.621
Κριτικές
6
Like
305
Πόντοι
296
Παιδιά θέλουν, απλώς, να καταργήσουν τη διάκριση μεταξύ φθόγγων και γραμμάτων.

Δεν είναι μόνον αυτό. Ήδη από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, Α & Β, δεν διδάσκουν τη γλώωσα, με γραμματική, αλλά εμπειρικά. Π.χ. σπάνια ακούς τα παιδιά να σου λένε ότι το αγόρι γράφεται με -ι- επειδή είναι ουδέτερο, αλλά επειδή το έχει δει έτσι.

Κατά την άποψή μου, η εμπειρική γνώση της γλώσσας είναι άγνοια της γλώσσας.

Και είναι και πολλά άλλα, που, εμάς τους παλαιότερους, μας ενοχλούν. Καταργήθηκε, είναι ζήτημα, πόσοι τη γνωρίζουν πλέον, τη διαφορά μεταξύ ότι και ό,τι. Καταργήθηκαν τα κόμματα, με συνέπεια να γίνει ο λόγος επίπεδος. Και άλλα πολλά. Αντί για παρ' όλα αυτά, γράφουμε παρόλα αυτά (παρόλες τις προσπάθειες). Γράφουμε επιπλέον, αντί για επί πλέον, και αναρωτάται κανείς: Τι επιπλέει?

Θλίψη .................
 

mounitsa

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Οκτ 2006
Μηνύματα
20.860
Like
13
Πόντοι
366
Παιδιά θέλουν, απλώς, να καταργήσουν τη διάκριση μεταξύ φθόγγων και γραμμάτων.

Δεν είναι μόνον αυτό. Ήδη από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, Α & Β, δεν διδάσκουν τη γλώωσα, με γραμματική, αλλά εμπειρικά. Π.χ. σπάνια ακούς τα παιδιά να σου λένε ότι το αγόρι γράφεται με -ι- επειδή είναι ουδέτερο, αλλά επειδή το έχει δει έτσι.

Κατά την άποψή μου, η εμπειρική γνώση της γλώσσας είναι άγνοια της γλώσσας.

Και είναι και πολλά άλλα, που, εμάς τους παλαιότερους, μας ενοχλούν. Καταργήθηκε, είναι ζήτημα, πόσοι τη γνωρίζουν πλέον, τη διαφορά μεταξύ ότι και ό,τι. Καταργήθηκαν τα κόμματα, με συνέπεια να γίνει ο λόγος επίπεδος. Και άλλα πολλά. Αντί για παρ' όλα αυτά, γράφουμε παρόλα αυτά (παρόλες τις προσπάθειες). Γράφουμε επιπλέον, αντί για επί πλέον, και αναρωτάται κανείς: Τι επιπλέει?

Θλίψη .................

διδασκεις καπου?
 

Rythm

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2008
Μηνύματα
11.708
Like
0
Πόντοι
166
Παιδιά θέλουν, απλώς, να καταργήσουν τη διάκριση μεταξύ φθόγγων και γραμμάτων.

Δεν είναι μόνον αυτό. Ήδη από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, Α & Β, δεν διδάσκουν τη γλώωσα, με γραμματική, αλλά εμπειρικά. Π.χ. σπάνια ακούς τα παιδιά να σου λένε ότι το αγόρι γράφεται με -ι- επειδή είναι ουδέτερο, αλλά επειδή το έχει δει έτσι.

Κατά την άποψή μου, η εμπειρική γνώση της γλώσσας είναι άγνοια της γλώσσας.

Και είναι και πολλά άλλα, που, εμάς τους παλαιότερους, μας ενοχλούν. Καταργήθηκε, είναι ζήτημα, πόσοι τη γνωρίζουν πλέον, τη διαφορά μεταξύ ότι και ό,τι. Καταργήθηκαν τα κόμματα, με συνέπεια να γίνει ο λόγος επίπεδος. Και άλλα πολλά. Αντί για παρ' όλα αυτά, γράφουμε παρόλα αυτά (παρόλες τις προσπάθειες). Γράφουμε επιπλέον, αντί για επί πλέον, και αναρωτάται κανείς: Τι επιπλέει?


Θλίψη .................


Καταργηθηκαν τα κομματα?????    :huh:

Το οτι και το ο,τι?????    :huh:


Ελα ρε δεν πρεπει....    :-
 

Analrapist

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιουν 2012
Μηνύματα
291
Like
14
Πόντοι
1
Παιδιά θέλουν, απλώς, να καταργήσουν τη διάκριση μεταξύ φθόγγων και γραμμάτων.

Δεν είναι μόνον αυτό. Ήδη από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, Α & Β, δεν διδάσκουν τη γλώωσα, με γραμματική, αλλά εμπειρικά. Π.χ. σπάνια ακούς τα παιδιά να σου λένε ότι το αγόρι γράφεται με -ι- επειδή είναι ουδέτερο, αλλά επειδή το έχει δει έτσι.

Κατά την άποψή μου, η εμπειρική γνώση της γλώσσας είναι άγνοια της γλώσσας.

Και είναι και πολλά άλλα, που, εμάς τους παλαιότερους, μας ενοχλούν. Καταργήθηκε, είναι ζήτημα, πόσοι τη γνωρίζουν πλέον, τη διαφορά μεταξύ ότι και ό,τι. Καταργήθηκαν τα κόμματα, με συνέπεια να γίνει ο λόγος επίπεδος. Και άλλα πολλά. Αντί για παρ' όλα αυτά, γράφουμε παρόλα αυτά (παρόλες τις προσπάθειες). Γράφουμε επιπλέον, αντί για επί πλέον, και αναρωτάται κανείς: Τι επιπλέει?

Θλίψη .................
Αυτοματοποίηση της γνώσης ακόμα και στην ορθογραφία. Είναι λυπηρό. :-
 

mounitsa

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Οκτ 2006
Μηνύματα
20.860
Like
13
Πόντοι
366
Παιδιά θέλουν, απλώς, να καταργήσουν τη διάκριση μεταξύ φθόγγων και γραμμάτων.

Δεν είναι μόνον αυτό. Ήδη από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, Α & Β, δεν διδάσκουν τη γλώωσα, με γραμματική, αλλά εμπειρικά. Π.χ. σπάνια ακούς τα παιδιά να σου λένε ότι το αγόρι γράφεται με -ι- επειδή είναι ουδέτερο, αλλά επειδή το έχει δει έτσι.

Κατά την άποψή μου, η εμπειρική γνώση της γλώσσας είναι άγνοια της γλώσσας.

Και είναι και πολλά άλλα, που, εμάς τους παλαιότερους, μας ενοχλούν. Καταργήθηκε, είναι ζήτημα, πόσοι τη γνωρίζουν πλέον, τη διαφορά μεταξύ ότι και ό,τι. Καταργήθηκαν τα κόμματα, με συνέπεια να γίνει ο λόγος επίπεδος. Και άλλα πολλά. Αντί για παρ' όλα αυτά, γράφουμε παρόλα αυτά (παρόλες τις προσπάθειες). Γράφουμε επιπλέον, αντί για επί πλέον, και αναρωτάται κανείς: Τι επιπλέει?

Θλίψη .................

βασικα αυτο που κανουν ειναι ακριβως το αντιθετο...διακρινουν τους φθογγους απο τα γραμματα...
 

heimweh_64

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Νοε 2011
Μηνύματα
3.621
Κριτικές
6
Like
305
Πόντοι
296
Δεν είμαι φιλόλογος, αλλά δικηγόρος. Ναι διδάσκω νομικά και βλέπω τη συντριπτική πλειονότητα των φοιτητών να αντιμετωπίζουν τεράστιο πρόβλημα στη σύνταξη πλήρων προτάσεων. Μεγάλα προβλήματα να δομήσουν τη σκέψη τους και να περνούν από το γενικό στο ειδικό. Ακόμη και το ρήμα ταμπού των νομικών, δηλαδή το πληρώ, στο τρίτο ενικό το γράφουν πληρεί, αντί για πληροί. Είναι τραγική η κατάσταση. Βεβαίως, υπάρχουν και οι εξαιρέσεις. Ποτέ μου δεν κατάλαβα για ποιόν λόγο το άρθρο τον πρέπει να αποβάλλει το ν, όταν ακολουθεί αρσενικό που δεν αρχίζει από κ,π, τ κ.λπ. Δεν κάτάλαβα για ποιόν λόγο γράφονται τα επιρρήματα με -α και όχι -ως. λ.χ. άλλο σημαίνει άμεσα και άλλο αμέσως. Ποτέ δεν κατάλαβα το "πόλης", αντί πόλεως. Ξέρεις στα νομικά, αν γράψεις δήλωση βούλησης, αντί βουλήσεως, σε θεωρούν, κάποιοι μεγαλύτεροι σε ηλικία, αγράμματο.

Η γλώσσα δεν είναι μόνον ένα χρηστικό εργαλείο, ώστε να μην βλάπτει να έχουμε μόνον ο ή μόνον ι, αλλά και ένας τρόπος επικοινωνίας, πολιτισμός που επιτρέπει στους ανθρώπους να συναισθάνονται την καταγωγή τους. Και τα καλά Ελληνικά είναι μία απολαυστική λέξη. Σήμερα, άκουγα στον real fm συνέντευξη αργεντίνου μουσικού που ζει στην Ελλάδα. Ομιλούσε εξαιρετικά ελληνικά. Φαντάσου ότι χρησιμοποίησε το ρήμα "συμπήξει". Είναι ζήτημα, αν το 1% από εμάς το έχει ακούσει έστω και μία φορά. Με την άρτια χρήση της γλώσσας κάποιου μπαίνεις στην καρδιά του. Αυτά.
 

georgebest

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
9.382
Κριτικές
7
Like
378
Πόντοι
366
Καταργηθηκαν τα κομματα?????    :huh:

Το οτι και το ο,τι?????    :huh:


Ελα ρε δεν πρεπει....    :-

γιατί πίστεψες το άλλο που γράφει με το "αγόρι"; είναι δυνατό να μη μαθαίνουν στα παιδιά γραμματική;
 

heimweh_64

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Νοε 2011
Μηνύματα
3.621
Κριτικές
6
Like
305
Πόντοι
296

Νομίζω ότι παρανοήσατε: Όταν λέω καταργήθηκαν τα κόμματα εννοώ το εξής: Σήμερα, η σύγχρονη γραμματική επιτρέπει να μην θέτεις , πριν από το που, το οποίο εισάγει δευτερεύουσα αναφορική πρόταση.

Ότι και ό,τι: Νομίζεις ότι υπάρχουν πολλοί που να γνωρίζουν τη διαφορά και πότε τίθεται το ένα ή το άλλο?

Για ρώτησε τα 6-8χρονα: Τα ουδέτερα τι -ι παίρνουν στο τέλος? Και να δούμε πόσα θα σου απαντήσουν ότι όλα τα ουδέτερα παίρνουν -ι, εκτός από το δάκρυ, στάχυ, δίκτυ, βράδυ? Δηλαδή, πόσα ξέρουν τον κανόνα?

Αν αποκτήσεις παιδιά, θα καταλάβεις.

Με καλόπιστη διάθεση

 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.469
Like
200
Πόντοι
866
ειτε με φθογγους ειτε χωρις αγραμματα θα βγαινουν τα παιδια
 

georgebest

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
9.382
Κριτικές
7
Like
378
Πόντοι
366
Δεν κάτάλαβα για ποιόν λόγο γράφονται τα επιρρήματα με -α και όχι -ως. λ.χ. άλλο σημαίνει άμεσα και άλλο αμέσως.

νομίζεις ότι το παράδειγμά σου με το "άμεσα" και το "αμέσως" είναι καλό επιχείρημα για να στηρίξει τη θεωρία σου ότι τα επιρρήματα πρέπει να τελειώνουν σε -ως;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom