heimweh_64
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Νοε 2011
- Μηνύματα
- 3.621
- Κριτικές
- 6
- Like
- 305
- Πόντοι
- 296
Πάντως, άλλο πράγμα ο γραπτός και άλλο ο προφορικός λόγος.
Δίκαιο έχεις. Χρησιμοποίησα το καταργήθηκε καταχρηστικά.
το εχω αλλαξει εδω και ωρα με το που το ειδα...απο τι ωρα την εκανες την παραθεση?
δε σε κατανοώ. Συμφωνείς ή διαφωνείς με αυτό που έγραψα περί εφαρμογής του μαθητοκεντρικού συστήματος;
Στην δική μου λογική , το σύστημα της διδασκαλίας ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να είναι «μαθητοκεντρικό» .
Ο Μαθητής είναι ο «πρωταγωνιστής» , όχι ο Δάσκαλος . Ο Δάσκαλος προτρέπει , νουθετεί , καθοδηγεί , συμβουλεύει , πείθει ... κάνει τον Μαθητή να αγαπήσει την γνώση .
Αν λειτουργεί ως μπαμπούλας ... τότε το πρώτο πράγμα που θα κάνει ο Μαθητής , θά'ναι να τον μισήσει .
Σκέψου πόσα έμαθες by hook και πόσα by crook .
Πόσα σου άρεσαν και πόσα απ'αυτά αγάπησες αληθινά .
Τέλος πάντων , αυτή είναι μιά ΤΕΡΑΑΑΑΣΤΙΑ συζήτηση που θα την έκανα ευχαρίστως αν δεν ήμουν υποχρεωμένος να πατάω κουμπάκια .
Τώρα και « εδώ » , ειλικρινά(ώς) βαριέμαι ( και δεν το γράφω με έννοια προσβλητική ) ... σχώρνα με !
Αγνοώ, εάν αυτό είναι συνέπεια του μαθητοκεντρικού συστήματος. Αντιλαμβάνομαι, όμως, το εξής, που είναι, νομίζω, γενικότερης ισχύος.
Δεν διδάσκεται ο κανόνας, η θεωρία. Κάποιος που αγνοεί τη θεωρία, και γνωρίζει, όσα γνωρίζει, εμπειρικώς, ξέρει μόνον το αποτέλεσμα μίας διαδικασίας, όχι τη μέθοδο, τον δρόμο που σε οδηγεί εκεί. Αυτό, με τη σειρά του, άγει σε έναν ιδιότυπο αναλφαβητισμό. Στερείσαι τη δυνατότητα αυτοδύναμης έρευνας. Έτσι, προορίζεσαι να είσαι μόνον ένα κομμάτι, module, μίας μηχανής. Αναλωτός και αναλώσιμος εξ ορισμού. Εξειδικευμένους δούλους θέλουν να παράξουν. Λ.χ. σπουδές νομικής, δύο ή τριών ετών, προτείνονται κατά καιρούς. Με λιγότερα μαθήματα. Τί μας χρειάζεται η φιλοσοφία, μεθοδολογία, κοινωνιολιογία του δικαίου, το ρωμαϊκό? Τίποτα, τα βασικά και ... επιτρέψτε μου τη λογιότητα ... τον πούλο.
Φίλε μου, διαφωνείς όμως ότι εσείς οι δικηγόροι έχετε αυτό το χαρακτηριστικό της επί σκοπού θολούρας στη χρήση γλώσσας; Καθαρά λόγω της ανάγκης του επαγγέλματος. Για να μπορείτε π.χ. να πείτε μετά στο δικαστή "μα δεν εννοούσα αυτό". Για πες, έχω δίκιο σ' αυτό;
Χαχαχαχαχα, μεγάλε μου, welcome to planet earth. Μήπως κάπως έτσι είναι εδώ και αιώνες η αμερικάνικη εκπαίδευση; Είναι τυχαία η έκφραση "αυτός είναι αμερικανάκι";
Σόρυ, αλλά και πάλι δεν πήρα απάντηση. Αν δε βαριέσαι, απαντάς. Το ξαναγράφω:
Συμφωνείς ή διαφωνείς με αυτό που έγραψα περί εφαρμογής του μαθητοκεντρικού συστήματος;
Στην δική μου λογική , το σύστημα της διδασκαλίας ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να είναι «μαθητοκεντρικό» .
Κάποιοι θα καταλάβουν και θα γίνουν εραστές της επιστήμης . . . .
Ο Δάσκαλος προτρέπει , νουθετεί , καθοδηγεί , συμβουλεύει , πείθει ... κάνει τον Μαθητή να αγαπήσει την γνώση .
Οι μαθητες εχουν βιβλια, εχουν λυσαρια, εχουν μολυβια και τετραδια, εχουν ιντερνετ, κι απο 'κει και περα ας κοψουν το λαιμο τους
Στο τελος, θα μεινουμε πολλοι λιγοι οσοι χρησιμοποιουμε αξιοπρεπως το γραπτο λογο (και, κατ' επεκτασιν τον προφορικο).
Nαι την έχω διαβάσει. Κι επειδή τα γράφει στην πρώτη μόλις σελίδα (!), προφανώς εσύ δεν την έχεις ανοίξει ποτέ σου.
Στην Νεοελληνική γραμματική τίποτα δεν περισπάται. Τώρα αν θες να μιλήσουμε για άλλες γραμματικές μπορούμε να ανοίξουμε ένα άλλο νήμα.
O δασκαλος δεν χρειαζεται και πολυ
Οι μαθητες εχουν βιβλια, εχουν λυσαρια, εχουν μολυβια και τετραδια, εχουν ιντερνετ, κι απο 'κει και περα ας κοψουν το λαιμο τους
Ο δασκαλος μονο εναν ρολο πρεπει να εχει: Βοηθεια προς τους χαζους της ταξης, ωστε να προσεγγισουν τους εξυπνους αντι να τους τραβανε προς τα πισω
(Βεβαια, επι του συγκεκριμενου ζητηματος εχω μια αλλη αποψη: Διαχωρισμος των μαθητων σε γκρουπ δυναμικοτητας. Δεν ειναι ρατσιστικο- αντιθετα, ρατσιστικη ειναι η συνυπαρξη τους στην ιδια ταξη)
Κι ως προς την "αγωγη", και παλι προτεινω παντελη ουδετεροτητα του εκπαιδευτικου. Ουτε νουθεσιες, ουτε κηρυγματα, ουτε μαλωματα. Οι μονοι κανονες συμπεριφορας που χρειαζονται ειναι σχετικα με το καπνισμα (ως γ' γυμνασιου), το ξυλο στο προαυλιο, κι αλλα 5-6 βασικα. Ουτε για ομιλια, ουτε για ντυσιμο, ουτε για τιποτα...
Α, περιττο να τονισω πως, βασει των παραπανω, θεωρω οτι οι δασκαλοι κι οι καθηγητες πρεπει να ειναι εξαιρετικα χαμηλομισθοι (λογω του περιορισμενου τους ρολου). Κι ολα τα υπολοιπα τα ακουω βερεσε.
Οσο για τη γλωσσα... Εχει ηδη ξεφτιλιστει εντελως με την περιβοητη "δημοτικη" (αντιχουντικα απωθημενα της μεταπολιτευσης), και οσο παει κατρακυλαει ακομα περισσοτερο. Στο τελος, θα μεινουμε πολλοι λιγοι οσοι χρησιμοποιουμε αξιοπρεπως το γραπτο λογο (και, κατ' επεκτασιν τον προφορικο). Τα πιτσιρικια θα διδασκονται απευθειας Greeklish
O δασκαλος δεν χρειαζεται και πολυ
Οι μαθητες εχουν βιβλια, εχουν λυσαρια, εχουν μολυβια και τετραδια, εχουν ιντερνετ, κι απο 'κει και περα ας κοψουν το λαιμο τους
Ο δασκαλος μονο εναν ρολο πρεπει να εχει: Βοηθεια προς τους χαζους της ταξης, ωστε να προσεγγισουν τους εξυπνους αντι να τους τραβανε προς τα πισω
(Βεβαια, επι του συγκεκριμενου ζητηματος εχω μια αλλη αποψη: Διαχωρισμος των μαθητων σε γκρουπ δυναμικοτητας. Δεν ειναι ρατσιστικο- αντιθετα, ρατσιστικη ειναι η συνυπαρξη τους στην ιδια ταξη)
Κι ως προς την "αγωγη", και παλι προτεινω παντελη ουδετεροτητα του εκπαιδευτικου. Ουτε νουθεσιες, ουτε κηρυγματα, ουτε μαλωματα. Οι μονοι κανονες συμπεριφορας που χρειαζονται ειναι σχετικα με το καπνισμα (ως γ' γυμνασιου), το ξυλο στο προαυλιο, κι αλλα 5-6 βασικα. Ουτε για ομιλια, ουτε για ντυσιμο, ουτε για τιποτα...
Α, περιττο να τονισω πως, βασει των παραπανω, θεωρω οτι οι δασκαλοι κι οι καθηγητες πρεπει να ειναι εξαιρετικα χαμηλομισθοι (λογω του περιορισμενου τους ρολου). Κι ολα τα υπολοιπα τα ακουω βερεσε.
Οσο για τη γλωσσα... Εχει ηδη ξεφτιλιστει εντελως με την περιβοητη "δημοτικη" (αντιχουντικα απωθημενα της μεταπολιτευσης), και οσο παει κατρακυλαει ακομα περισσοτερο. Στο τελος, θα μεινουμε πολλοι λιγοι οσοι χρησιμοποιουμε αξιοπρεπως το γραπτο λογο (και, κατ' επεκτασιν τον προφορικο). Τα πιτσιρικια θα διδασκονται απευθειας Greeklish
Πόσο ή πόσοι?Πόσο αμόρφωτοι άνθρωποι υπάρχουν? :-
Πόσο ή πόσοι?
Πόσο ή πόσοι?