Αρχικά να τονίζω πως, τουλάχιστο από τη δική μου οπτική γωνία, σου αξίζουν συγχαρητήρια! Είσαι από αυτούς που δεν έβρισαν και όχι μόνο αυτό, έδωσαν και επιχειρήματα τα οποία δεν καταρρίπτονται αμέσως. Σεβασμός από εμένα λοιπόν.
Διαφωνώ σε μερικά σημεία, αλλά τουλάχιστο οι διαφωνίες μου, δεν είναι πλέον μόνο λογικής φύσης, καθώς, δε κάνεις ελάχιστα λογικά λάθη (αν κάνω λάθος, πες μου που για να αναθεωρήσω), αλλά είναι συζητήσιμες. Ξανά, από εμένα σεβασμός.
Καταλαβαίνω πως μπορεί να βαρεθείς και να μη το διαβάσεις.
Διαφωνώ στο ότι δεν είναι ξενοδοχεία. Συμφωνώ με το γιατί δημιουργήθηκαν. Θες να δεις γιατί διαφωνώ; Δες τους πλούσιους και τους φτωχούς. Κοινωνικές διαφορές ανάλογα με το πόσο μπορείς να πληρώσεις για το δωμάτιό σου.
Τι ακριβώς εννοείς; Εσύ αν δεις κάποιον να του επιτίθενται αρκούδες, θα πας να τον σώσεις ή θα φύγεις; Φυσικά θα φύγεις. Αυτό θα γίνει είτε στη κοινωνία τροφοσυλλεκτών είτε στη σύγχρονη κοινωνία. Επιπλέον, στη σύγχρονη κοινωνία έχουμε αστυνομικούς. Το τονίζω για να δείξω πως αυτό το επιχείρημα δε πληρεί προϋποθέσεις πλήρης αντιστοιχίας με σημερινές κοινωνίες.
Συμφωνώ.
Πρώτον, δεν είναι συμβολικό, αν μάζευα τα λεφτά που πληρώνω για φόρους και για ΙΚΑ τώρα θα είχα τουλάχιστο μια προκαταβολή για σπίτι. Επιπλέον, κάνεις λάθος, φυσικά το ΕΚΑΒ πληρώνεται από εμένα, όπως και η αστυνομία και άλλες υπηρεσίες. Παράδειγμα: τώρα που δε πληρώνουμε φόρους, δεν έχουμε και να τους πληρώσουμε και τα νοσοκομεία μας υπολειτουργούν. Από τους δικούς μας φόρους βγαίνει. Το να υποτιμάς το μικρό μερίδιο του καθένα είναι λογικό λάθος καθώς όπως λες και εσύ, όλοι δίνουμε πενταροδεκάρες, είναι όμως αυτό που απαιτείτε από εμένα για να έχω πρόσβαση σε αυτά όπως και σε άλλες υπηρεσίες. Αν δε τα έδινα δε θα είχα δικαίωμα να έχω πρόσβαση σε αυτά. Ο καθένας λοιπόν πληρώνει αυτό που του αναλογεί και αυτό παίρνει. Δε παίρνω όλο το νοσοκομείο για την πάρτη μου όταν αρρωσταίνω, ούτε πηγαίνω στο σχολείο που χτίζεται από λεφτά φορολογουμένων όταν είμαι 34 χρονών. Τα πληρώνω για την ομαλή ροή των πραγμάτων.
Μα, εδώ είναι η κύρια διαφωνία μας. Σύμφωνα με εμένα, έχει άδικο, σύμφωνα με εσένα, όχι. Σου θυμίζω πως η όλη διαφωνία γίνεται για αυτό ακριβώς. Εγώ πιστεύω πως είναι άδικο κάτι τέτοιο, γιαυτό διαφωνώ με όλους εδώ πέρα. Εδώ κάνεις το εξής λογικό λάθος, χρησιμοποιείς το συμπέρασμα της διαφωνίας μας για να το δώσεις σαν ήδη υπάρχον δεδομένο, ενώ η διαφωνία μας γίνεται για να βγάλουμε αυτό ακριβώς το συμπέρασμα.
Το συμβόλαιο που υπέγραψα, το υπέγραψα γιατί αλλιώς θα είχα κυρώσεις. Αν είναι κάποιος ληστής πάνω από το κεφάλι σου και σου πει "τα λεφτά σου ή τη ζωή σου;", θα δώσεις τα λεφτά σου, όταν όμως μπορέσεις, θα τα πάρεις πίσω.
Διαφωνώ, γιατί υποθέτεις πως αξίζει στην κοινωνία διαφορετική αντιμετώπιση από το άτομο. Ίσα ίσα, όπως ανέφερα προηγουμένως, εγώ πιστεύω πως η κοινωνία είναι εδώ για να εξυπηρετεί το άτομο και όχι το αντίστροφο. Αν μη τι άλλο, από τη κοινωνία ΑΠΑΙΤΩ να μου φέρεται με τον καλύτερο τρόπο επειδή εγώ είμαι το λιθαράκι που τη χτίζει. Δε χαρίζομαι.
Αν δεν υπάρχει κοινωνία σηκωνόμαστε και πάμε στα βουνά ή σε άλλη κοινωνία. Και λοιπόν; Δεν υπάρχει κανένα λογικό αντίβαρο στο να καταστραφεί μια κοινωνία, τόσες και τόσες έχουν καταστραφεί στο πέρασμα του χρόνου. Αν εσύ επιλέξεις να δώσεις τη ζωή σου για να μη πας στα βουνά, δε σε κρατάει κάτι, κάνε το, εγώ επιλέγω να είμαι δειλός και να μη το κάνω. Εδώ πάλι, είναι καθαρά συναισθηματικό το θέμα. Τα δικά μου συναισθήματα στρέφονται αλλού. Στη ζωούλα μου.
Και η Ελλάδα και όλη η υδρόγειος. Δε δίνω μια.
Εσύ μπορεί να σκέφτεσαι έτσι, οι υπόλοιποι όχι, αν κάποιος σκέφτονταν έτσι θα το είχε πει και όπως εσύ και με πιο ήρεμο τρόπο. Οι υπόλοιποι, και κυρίως ο ADMIRAL, είναι απλά ένα ρομποτάκι που έχει φορτωθεί με το πρόγραμμα μίσους. Θα ήταν ο τέλειος στρατιώτης για το 1984. Νομίζεις πως ο ADMIRAL και ο κάθε ADMIRAL θα φέρονταν πιο "ηθικά" αν είχε γεννηθεί μέσα στη Τουρκία; Θα ήταν ένας από τους μαλάκες που θα ήθελε να εισβάλλει στην Ελλάδα. Το να αλλάζει κάποιος "ηθικές" ανάλογα με την τυχαιότητα της γέννησης του είναι τραγικά αστείο και συνάμα παράλογο.
Το σημαντικότερο όμως που σου ζητάω να σκεφτείς είναι γιατί να γίνονται όλα αυτά; Γιατί επειδή έτυχε και γεννήθηκα κάπου να πρέπει να ενδώσω σε αυτού του είδους τη σκέψη; Γιατί επειδή εκεί που τυχαία και χωρίς τη θέλησή μου γεννήθηκα, να πρέπει να υπακούσω στις ηθικές αρχές και τις τιμωρίες που μου επιβλήθηκαν από τρίτους παράγοντες και όχι από δικά μου λάθη;
Σου προτείνω να διαβάσεις, αν όχι όλο, τα πρώτα κεφάλαια από το φανταστικό βιβλίο του Celine: "ταξίδι στην άκρη της νύχτας". Δεν είναι αναρχικός ο τύπος. Είναι ρεαλιστής, μηδενιστής, πεσιμιστής.
Για τρίτη φορά, ο σεβασμός μου.