ΠΥΡΑΥΛΟΣ
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2009
- Μηνύματα
- 3.274
- Κριτικές
- 104
- Like
- 2.757
- Πόντοι
- 7.783
Αλκαμένους 117, πρωί.
Έχω αναφερθεί ξανά στην Έλενα, ωστόσο νέα ερεθίσματα με οδήγησαν να γράψω ξανά γι αυτήν.
Πρόκειται για ημεδαπή ελευθερίων ηθών, η οποία προϊόντος του χρόνου δέχεται επιδράσεις και εξελίσσεται.
Η κύρια επίδραση που ασκείται στην Έλενα, προέρχεται από τη συστεγαζόμενη φιλανδοσοβιετική εταίρα Τζούλια.
Με τον καιρό, η Έλενα μοιάζει όλο και περισσότερο στην Τζούλια.
Αμφότερες, εκτός του ότι «αφήνουν μαλλιά» ξανθοβαμμένα και βοστρυχωτά, αφήνουν επίσης κώλους και βυζιά.
Κώλοι τουρλωτοί, φουσκωτοί κι αφράτοι από φυσιολογική αύξηση του λιπώδους ιστού.
Βυζιά διογκωμένα με χειρουργική προσθετική.
Ωστόσο, το πιο χαρακτηριστικό σημείο είναι τα μάτια, στα οποία αμφότερες χρησιμοποιούν φακούς επαφής που δίνουν στην ίριδα χρώμα τουρκουάζ…
Δεν είμαι αρνητικός στη φιλαρέσκεια των θηλέων.
Αντιθέτως, το βρίσκω απολύτως φυσιολογικό και θεμιτό.
Απαξάπασες οι εκδιδόμενες είναι φιλάρεσκες, εκτός από τα πρεζάκια.
Ο κάλαθος αχρήστων ήταν κενός απορριμάτων (περικαυλίδες – ψωλοχύματα), ένδειξη ότι η Έλενα δεν είχε συνουσασθεί έως εκείνη την ώρα.
Ίδια αίσθηση με όταν επισκέπτεται κανείς ένα δημόσιο αποχωρητήριο αμέσως μετά τον καθαρισμό του.
Στο σκοτεινό, ζοφερό, ερεβώδες δωμάτιο συνουσιών, ο συνδυασμός του φωσφοριζέ τουρκουάζ βλέμματος της Έλενας και του φωτισμού «black light», θύμιζε το τραινάκι του τρόμου στο λούνα παρκ.
Η φρικαλέα μάγισσα που απειλεί να σε χτυπήσει με το σκουπόξυλο, είχε αντικατασταθεί από θελκτικό θήλυ που «απειλεί» να σε γονατίσει από το ψωλάρμεγμα.
Τη στιγμή της εισόδου μου στον Οίκο, εξέρχονταν χαμογελαστός υπερήλιξ πελάτης σε κατάσταση νάρκωσης - χαύνωσης, προφανώς λόγω προηγηθείσης συνουσίας.
Ίδιος με το μακαρίτη Ορέστη Μακρή.
Ο αείμνηστος Ηλίας Πετρόπουλος είχε περικλείσει το θέμα σε 11 λέξεις στο «Εγχειρίδιο του Καλού Κλέφτη»:
«Στη φυλακή είχα δει ένα γέρο που μαλακιζότανε. Ήταν 80 χρονών.»
Ως και ο προηγηθείς επί χρήμασι ηλικιωμένος εραστής της, ωσαύτως ευδαιμόνως εβυθίσθην εις την θερμήν και υγρήν αγκάλην της δεσποινίδος Έλενας.
Η Έλενα ήταν εντελώς γυμνή.
Φορούσε μόνο ένα κόσμημα στον αστράγαλο, το οποίο κουδούνιζε κάθε φορά που επιτάχυνα το ρυθμό και αύξανα την ένταση των διεισδύσεων.
Η σπερματέγχυση επήλθε μετά από έντονη κλινοπάλη, μεσούντος του θερινού καύσωνος.
Η Έλενα χάρηκε, ευφράνθηκε, αγαλλίασε. γιατί εκτέλεσε πετυχημένα τη δουλειά της και είδε τους καρπούς των κόπων της (τα ψωλοχύματα).
Τα θήλεα διαχειρίζονται τις εκκρίσεις των αρρένων.
Οι καθαρίστριες τα περιττώματα, τα ούρα και τα κόπρανα.
Οι πόρνες τα σπέρματα.
Η εμπειρία με την Έλενα έμοιαζε πολύ με εμπειρία μακρόχρονης σχέσης.
Δεν είχα καμία ανάγκη να αποδείξω τη γενετήσια επάρκειά μου (δηλ. πόσο καλός εραστής είμαι, πόσο μεγάλος γαμιάς είμαι).
Σε αμφότερες τις περιπτώσεις (γάμος ή πορνείο), το θήλυ δεν πρόκειται ούτε να αντιδράσει ούτε να δυσανασχετήσει.
Ωστόσο, στον αντίποδα είναι οι γκόμενα, όπου εκεί πρέπει να την ικανοποιήσεις, για να δείξεις πόσο μετράς ως γαμιάς.
Γάμος, γκόμενες, πορνεία: Κάθε επιλογή είναι και μια θυσία.
Έχω αναφερθεί ξανά στην Έλενα, ωστόσο νέα ερεθίσματα με οδήγησαν να γράψω ξανά γι αυτήν.
Πρόκειται για ημεδαπή ελευθερίων ηθών, η οποία προϊόντος του χρόνου δέχεται επιδράσεις και εξελίσσεται.
Η κύρια επίδραση που ασκείται στην Έλενα, προέρχεται από τη συστεγαζόμενη φιλανδοσοβιετική εταίρα Τζούλια.
Με τον καιρό, η Έλενα μοιάζει όλο και περισσότερο στην Τζούλια.
Αμφότερες, εκτός του ότι «αφήνουν μαλλιά» ξανθοβαμμένα και βοστρυχωτά, αφήνουν επίσης κώλους και βυζιά.
Κώλοι τουρλωτοί, φουσκωτοί κι αφράτοι από φυσιολογική αύξηση του λιπώδους ιστού.
Βυζιά διογκωμένα με χειρουργική προσθετική.
Ωστόσο, το πιο χαρακτηριστικό σημείο είναι τα μάτια, στα οποία αμφότερες χρησιμοποιούν φακούς επαφής που δίνουν στην ίριδα χρώμα τουρκουάζ…
Δεν είμαι αρνητικός στη φιλαρέσκεια των θηλέων.
Αντιθέτως, το βρίσκω απολύτως φυσιολογικό και θεμιτό.
Απαξάπασες οι εκδιδόμενες είναι φιλάρεσκες, εκτός από τα πρεζάκια.
Ο κάλαθος αχρήστων ήταν κενός απορριμάτων (περικαυλίδες – ψωλοχύματα), ένδειξη ότι η Έλενα δεν είχε συνουσασθεί έως εκείνη την ώρα.
Ίδια αίσθηση με όταν επισκέπτεται κανείς ένα δημόσιο αποχωρητήριο αμέσως μετά τον καθαρισμό του.
Στο σκοτεινό, ζοφερό, ερεβώδες δωμάτιο συνουσιών, ο συνδυασμός του φωσφοριζέ τουρκουάζ βλέμματος της Έλενας και του φωτισμού «black light», θύμιζε το τραινάκι του τρόμου στο λούνα παρκ.
Η φρικαλέα μάγισσα που απειλεί να σε χτυπήσει με το σκουπόξυλο, είχε αντικατασταθεί από θελκτικό θήλυ που «απειλεί» να σε γονατίσει από το ψωλάρμεγμα.
Τη στιγμή της εισόδου μου στον Οίκο, εξέρχονταν χαμογελαστός υπερήλιξ πελάτης σε κατάσταση νάρκωσης - χαύνωσης, προφανώς λόγω προηγηθείσης συνουσίας.
Ίδιος με το μακαρίτη Ορέστη Μακρή.
Ο αείμνηστος Ηλίας Πετρόπουλος είχε περικλείσει το θέμα σε 11 λέξεις στο «Εγχειρίδιο του Καλού Κλέφτη»:
«Στη φυλακή είχα δει ένα γέρο που μαλακιζότανε. Ήταν 80 χρονών.»
Ως και ο προηγηθείς επί χρήμασι ηλικιωμένος εραστής της, ωσαύτως ευδαιμόνως εβυθίσθην εις την θερμήν και υγρήν αγκάλην της δεσποινίδος Έλενας.
Η Έλενα ήταν εντελώς γυμνή.
Φορούσε μόνο ένα κόσμημα στον αστράγαλο, το οποίο κουδούνιζε κάθε φορά που επιτάχυνα το ρυθμό και αύξανα την ένταση των διεισδύσεων.
Η σπερματέγχυση επήλθε μετά από έντονη κλινοπάλη, μεσούντος του θερινού καύσωνος.
Η Έλενα χάρηκε, ευφράνθηκε, αγαλλίασε. γιατί εκτέλεσε πετυχημένα τη δουλειά της και είδε τους καρπούς των κόπων της (τα ψωλοχύματα).
Τα θήλεα διαχειρίζονται τις εκκρίσεις των αρρένων.
Οι καθαρίστριες τα περιττώματα, τα ούρα και τα κόπρανα.
Οι πόρνες τα σπέρματα.
Η εμπειρία με την Έλενα έμοιαζε πολύ με εμπειρία μακρόχρονης σχέσης.
Δεν είχα καμία ανάγκη να αποδείξω τη γενετήσια επάρκειά μου (δηλ. πόσο καλός εραστής είμαι, πόσο μεγάλος γαμιάς είμαι).
Σε αμφότερες τις περιπτώσεις (γάμος ή πορνείο), το θήλυ δεν πρόκειται ούτε να αντιδράσει ούτε να δυσανασχετήσει.
Ωστόσο, στον αντίποδα είναι οι γκόμενα, όπου εκεί πρέπει να την ικανοποιήσεις, για να δείξεις πόσο μετράς ως γαμιάς.
Γάμος, γκόμενες, πορνεία: Κάθε επιλογή είναι και μια θυσία.