You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Η πορνεία στην αρχαία Ελλάδα (ίδια με τώρα είναι...)
- Μέλος που άνοιξε το νήμα moraki
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 65
- Εμφανίσεις 4K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
Καποια Σαπφω την εχεις ακουστα;
σωστα...μου διεφυγε....
κοιτα δεν διαφωνω μαζι σου ετσι...
απλα εκανα το δικηγορο του διαβολου....αυτο ειναι ολο
κατα τα αλλα το θεμα ειναι ''η πορνεια στην αρχαια ελλαδα''
και οχι ο ''μισογυνισμος'' κατι που μπορει να ηταν ''σποντα'' απο το συγκεκριμενο σαιτ...
κατα τα αλλα παντως το αρθρο ειναι ενδιαφερον και δεν λεει κατι υπερβολικο
εμενα μου εκαναν πολυ εντυπωση οι ομοιοτητες στην πορνεια....
αυτο ειναι ολο
gabadoo
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 10.664
- Like
- 2
- Πόντοι
- 166
Και για να αφησουμε τους ποιητες(που δεν ειναι φιλοι της σοφιας)
οριστε και ορισμενες Αρχαιοελληνιδες Φιλοσοφοι.....
ΑΒΡΟΤΕΛΕΙΑ: Πυθαγόρεια φιλόσοφος από τον Τάραντα
ΑΓΛΑΟΝΙΚΗ: αναφερόμενη από τον Πλούταρχο ως Αγανίκη (5ος αι. π.Χ.), ήταν μια αρχαία Ελληνίδα αστρονόμος (η πρώτη χρονολογικά γυναίκα αστρονόμος της αρχαίας Ελλάδας) από τη Θεσσαλία. Αναφέρεται πιο συγκεκριμένα ως Αγλαονίκη η Ηγήτορος επειδή ήταν κόρη του ηγέτη («Ηγήτορα» ή «ταγού») των Θεσσαλών. Δεν είναι γνωστό τίποτα από τη ζωή της Αγλαονίκης. Ωστόσο αναφέρεται ότι ήταν διάσημη για την ικανότητά της να προβλέπει τις εκλείψεις Ηλίου με ακρίβεια ώρας, κάτι παρόμοιο δηλαδή με τον περίπου σύγχρονό της Θαλή, πράγμα που προδίνει μια παραπέρα γνώση στη Μαθηματική Αστρονομία σε σχέση με τους Βαβυλώνιους αστρονόμους. Η ίδια, κατά την παράδοση, ισχυριζόταν ότι κατέβαζε από τον ουρανό τη Σελήνη, μία φράση που σχετίζεται με την πρόβλεψη των εκλείψεων Σελήνης, επίσης με ακρίβεια ώρας. Σχετικό σχόλιο υπάρχει στον Απολλόδωρο (Ρόδιον Δ΄ 59). Υπάρχει και η άποψη ότι ήταν μάντιδα και αστρολόγος.
Ο κρατήρας Αγλαονίκη στο νότιο ημισφαίριο της Αφροδίτης, που έχει διάμετρο 64 km, ονομάσθηκε έτσι προς τιμή της αρχαίας αυτής αστρονόμου.
ΑΓΝΟΔΙΚΗ: Η πρώτη γυναικολόγος τον 4ο αιώνα π.Χ ντύθηκε άντρας και κατάφερε να παρακολουθήσει μαθήματα γυναικολογίας. Η αποκάλυψη της πραγματικής της ταυτότητας έγινε τυχαία. Κατηγορήθηκε ότι είχε σχέσεις με τις ασθενείς της και δικάστηκε ως "άνδρας γιατρός που διατηρούσε ερωτικές σχέσεις με τις ασθενείς του". Στη διάρκεια της δίκης και για να υπερασπιστεί τον εαυτό της, αναγκάστηκε να αποκαλύψει την πραγματική της ταυτότητα. Το αποτέλεσμα ήταν να αθωωθεί. Η αθώωση μάλιστα δημιούργησε "δεδικασμένο" και παράλληλα αλλαγή του νόμου που επέτρεπε πλέον και στις γυναίκες να ασκούν την Ιατρική.
ΑΙΘΡΑ: Μέσα από την άχλη της ιστορίας ξεπροβάλει η μυθική μορφή της Αίθρας, κόρης του βασιλιά της Τροιζήνος Πιτθέα και μάνας του Θησέως, με μία άλλη ιδιότητα άγνωστη στους πολλούς. Την ιδιότητα της δασκάλας της αριθμητικής (λογιστικής) δίδασκε τους νέους με τη χρήση άβακα και συμβόλων (κρητικοκομυκηναϊκό σύστημα) ήδη από τον 10 αι. π.Χ
ΑΞΙΟΘΕΑ: (4ος π.Χ. αιώνας).Μαθήτρια της ακαδημίας του Πλάτωνος. Ήλθε στην Αθήνα από την Πελοποννησιακή πόλη Φλιούντα. δίδαξε μαθηματικά και φυσική στην Κόρινθο και την Αθήνα.
ΑΡΕΤΗ η Κυρηνεία: Κόρη του Αριστίππου, ιδρυτού της Κυρηναϊκής φιλοσοφικής σχολής, η Αρετή (συναντάται και ως Αρήτη) σπούδασε στην ακαδημία του Πλάτωνος. Δίδαξε μαθηματικά, φυσική και ηθική φιλοσοφία στην Αττική και έγγραψε σαράντα τουλάχιστον βιβλία, τουλάχιστον δύο από τα οποία ήταν πραγματείες για τα μαθηματικά. Μετά τον θάνατο του πατέρα της, τον διαδέχθηκε, κατόπιν εκλογής στην διεύθυνσι της Σχολής. Χαρακτηριστικό είναι ότι ανάμεσα στους μαθητές της συγκαταλέγονταν και 100 περίπου φιλόσοφοι. Ο John Morans στο βιβλίο του “Women in Science” αναφέρει ότι το επίγραμμα του τάφου της έγγραφε : Το μεγαλείο της Ελλάδος, με την ομορφιά της Ελένης, την πέννα του Αριστίππου, την ψυχή του Σωκράτους και την γλώσσα του Ομήρου”.
ΑΡΙΓΝΩΤΗ: Φιλόσοφος, συγγραφέας, μαθηματικός από την Σάμο. Ο Πορφύριος την αναφέρει ως θυγατέρα του Πυθαγόρου. Η Αριγνώτη έγραψε πολλά φιλοσοφικά έργα και μαθηματικό βιβλίο με τίτλο “ΠΕΡΙ ΑΡΙΘΜΩΝ” που χάθηκε.
ΒΙΤΑΛΗ: κόρη της Δαμούς και εγγονή του Πυθαγόρου. Γνώστρια των πυθαγόρειων μαθηματικών. Η Δαμώ προτού πεθάνει της εμπιστεύτηκε τα “υπομνήματα”, δηλαδή τα φιλοσοφικά κείμενα του πατέρα της.
ΔΑΜΩ: Θυγατέρα του Πυθαγόρου και της Θεανούς δίδαξε τα πυθαγόρεια δόγματα στην Σχολή του Κρότωνος. Μετά την διάλυσι της Σχολής, η Δαμώ, στην οποία ο Πυθαγόρας είχε εμπιστευτεί τα γραπτά του έργα, με την ρητή εντολή να μην τα ανακοινώσει σε αμύητους, κατέφυγε στην Αθήνα. Για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα τήρησε την παραγγελία του πατέρα της. Αργότερα όμως δημοσίευσε μόνο την γεωμετρική διδασκαλία του Πυθαγόρου, με την βοήθεια του Φιλολάου και του Θυμαρίδα. Η έκδοσι αυτή, που είχε (σύμφωνα με τον Ιάμβλιχο) τον τίτλο ‘Η ΠΡΟΣ ΠΥΘΑΓΟΡΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ’. Ήταν μία γεωμετρία ανωτέρου επιπέδου. Κατά τον Γέμινο, η κατασκευή του κανονικού τετραέδρου και η κατασκευή του κύβου οφείλονται στην Δαμώ. Η Δαμώ απέκτησε μία κόρη την Βιτάλη.
ΔΕΙΝΩ: Γυναίκα του Βροντίνου. Μαθήτρια και πεθερά του Πυθαγόρου, γνώστρια της αριθμοσοφίας. Μελέτησε τους ελλιπείς αριθμούς. Ένας αριθμός λέγεται ελλιπής, όταν οι γνήσιοι διαιρέτες του (δηλαδή οι διαιρέτες εκτός του εαυτού του), αν προστεθούν δίνουν άθροισμα μικρότερο του ιδίου του αριθμού. Έτσι ο αριθμός 8 είναι ελλιπής γιατί 1+2+4=7
Μια πηγη στα γρηγορα....
οριστε και ορισμενες Αρχαιοελληνιδες Φιλοσοφοι.....
ΑΒΡΟΤΕΛΕΙΑ: Πυθαγόρεια φιλόσοφος από τον Τάραντα
ΑΓΛΑΟΝΙΚΗ: αναφερόμενη από τον Πλούταρχο ως Αγανίκη (5ος αι. π.Χ.), ήταν μια αρχαία Ελληνίδα αστρονόμος (η πρώτη χρονολογικά γυναίκα αστρονόμος της αρχαίας Ελλάδας) από τη Θεσσαλία. Αναφέρεται πιο συγκεκριμένα ως Αγλαονίκη η Ηγήτορος επειδή ήταν κόρη του ηγέτη («Ηγήτορα» ή «ταγού») των Θεσσαλών. Δεν είναι γνωστό τίποτα από τη ζωή της Αγλαονίκης. Ωστόσο αναφέρεται ότι ήταν διάσημη για την ικανότητά της να προβλέπει τις εκλείψεις Ηλίου με ακρίβεια ώρας, κάτι παρόμοιο δηλαδή με τον περίπου σύγχρονό της Θαλή, πράγμα που προδίνει μια παραπέρα γνώση στη Μαθηματική Αστρονομία σε σχέση με τους Βαβυλώνιους αστρονόμους. Η ίδια, κατά την παράδοση, ισχυριζόταν ότι κατέβαζε από τον ουρανό τη Σελήνη, μία φράση που σχετίζεται με την πρόβλεψη των εκλείψεων Σελήνης, επίσης με ακρίβεια ώρας. Σχετικό σχόλιο υπάρχει στον Απολλόδωρο (Ρόδιον Δ΄ 59). Υπάρχει και η άποψη ότι ήταν μάντιδα και αστρολόγος.
Ο κρατήρας Αγλαονίκη στο νότιο ημισφαίριο της Αφροδίτης, που έχει διάμετρο 64 km, ονομάσθηκε έτσι προς τιμή της αρχαίας αυτής αστρονόμου.
ΑΓΝΟΔΙΚΗ: Η πρώτη γυναικολόγος τον 4ο αιώνα π.Χ ντύθηκε άντρας και κατάφερε να παρακολουθήσει μαθήματα γυναικολογίας. Η αποκάλυψη της πραγματικής της ταυτότητας έγινε τυχαία. Κατηγορήθηκε ότι είχε σχέσεις με τις ασθενείς της και δικάστηκε ως "άνδρας γιατρός που διατηρούσε ερωτικές σχέσεις με τις ασθενείς του". Στη διάρκεια της δίκης και για να υπερασπιστεί τον εαυτό της, αναγκάστηκε να αποκαλύψει την πραγματική της ταυτότητα. Το αποτέλεσμα ήταν να αθωωθεί. Η αθώωση μάλιστα δημιούργησε "δεδικασμένο" και παράλληλα αλλαγή του νόμου που επέτρεπε πλέον και στις γυναίκες να ασκούν την Ιατρική.
ΑΙΘΡΑ: Μέσα από την άχλη της ιστορίας ξεπροβάλει η μυθική μορφή της Αίθρας, κόρης του βασιλιά της Τροιζήνος Πιτθέα και μάνας του Θησέως, με μία άλλη ιδιότητα άγνωστη στους πολλούς. Την ιδιότητα της δασκάλας της αριθμητικής (λογιστικής) δίδασκε τους νέους με τη χρήση άβακα και συμβόλων (κρητικοκομυκηναϊκό σύστημα) ήδη από τον 10 αι. π.Χ
ΑΞΙΟΘΕΑ: (4ος π.Χ. αιώνας).Μαθήτρια της ακαδημίας του Πλάτωνος. Ήλθε στην Αθήνα από την Πελοποννησιακή πόλη Φλιούντα. δίδαξε μαθηματικά και φυσική στην Κόρινθο και την Αθήνα.
ΑΡΕΤΗ η Κυρηνεία: Κόρη του Αριστίππου, ιδρυτού της Κυρηναϊκής φιλοσοφικής σχολής, η Αρετή (συναντάται και ως Αρήτη) σπούδασε στην ακαδημία του Πλάτωνος. Δίδαξε μαθηματικά, φυσική και ηθική φιλοσοφία στην Αττική και έγγραψε σαράντα τουλάχιστον βιβλία, τουλάχιστον δύο από τα οποία ήταν πραγματείες για τα μαθηματικά. Μετά τον θάνατο του πατέρα της, τον διαδέχθηκε, κατόπιν εκλογής στην διεύθυνσι της Σχολής. Χαρακτηριστικό είναι ότι ανάμεσα στους μαθητές της συγκαταλέγονταν και 100 περίπου φιλόσοφοι. Ο John Morans στο βιβλίο του “Women in Science” αναφέρει ότι το επίγραμμα του τάφου της έγγραφε : Το μεγαλείο της Ελλάδος, με την ομορφιά της Ελένης, την πέννα του Αριστίππου, την ψυχή του Σωκράτους και την γλώσσα του Ομήρου”.
ΑΡΙΓΝΩΤΗ: Φιλόσοφος, συγγραφέας, μαθηματικός από την Σάμο. Ο Πορφύριος την αναφέρει ως θυγατέρα του Πυθαγόρου. Η Αριγνώτη έγραψε πολλά φιλοσοφικά έργα και μαθηματικό βιβλίο με τίτλο “ΠΕΡΙ ΑΡΙΘΜΩΝ” που χάθηκε.
ΒΙΤΑΛΗ: κόρη της Δαμούς και εγγονή του Πυθαγόρου. Γνώστρια των πυθαγόρειων μαθηματικών. Η Δαμώ προτού πεθάνει της εμπιστεύτηκε τα “υπομνήματα”, δηλαδή τα φιλοσοφικά κείμενα του πατέρα της.
ΔΑΜΩ: Θυγατέρα του Πυθαγόρου και της Θεανούς δίδαξε τα πυθαγόρεια δόγματα στην Σχολή του Κρότωνος. Μετά την διάλυσι της Σχολής, η Δαμώ, στην οποία ο Πυθαγόρας είχε εμπιστευτεί τα γραπτά του έργα, με την ρητή εντολή να μην τα ανακοινώσει σε αμύητους, κατέφυγε στην Αθήνα. Για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα τήρησε την παραγγελία του πατέρα της. Αργότερα όμως δημοσίευσε μόνο την γεωμετρική διδασκαλία του Πυθαγόρου, με την βοήθεια του Φιλολάου και του Θυμαρίδα. Η έκδοσι αυτή, που είχε (σύμφωνα με τον Ιάμβλιχο) τον τίτλο ‘Η ΠΡΟΣ ΠΥΘΑΓΟΡΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ’. Ήταν μία γεωμετρία ανωτέρου επιπέδου. Κατά τον Γέμινο, η κατασκευή του κανονικού τετραέδρου και η κατασκευή του κύβου οφείλονται στην Δαμώ. Η Δαμώ απέκτησε μία κόρη την Βιτάλη.
ΔΕΙΝΩ: Γυναίκα του Βροντίνου. Μαθήτρια και πεθερά του Πυθαγόρου, γνώστρια της αριθμοσοφίας. Μελέτησε τους ελλιπείς αριθμούς. Ένας αριθμός λέγεται ελλιπής, όταν οι γνήσιοι διαιρέτες του (δηλαδή οι διαιρέτες εκτός του εαυτού του), αν προστεθούν δίνουν άθροισμα μικρότερο του ιδίου του αριθμού. Έτσι ο αριθμός 8 είναι ελλιπής γιατί 1+2+4=7
Μια πηγη στα γρηγορα....
ρε παιδια δειτε λιγο τα πραγματα πιο σφαιρικα.μας εχουν πορωσει απο το σχολειο και δεν τα βλεπουμε ολα αντικειμενικα.μην κανουμε σαν το παπαδαριο που λενε για ασκητη ζωη και ολοι ειναι χεσμενη στα φραγκα.
πολυ σωστος φιλε...οι παπαδες θα απλωσουν το χερι να παρουν το φακελακι τους ακομα και απο τον πιο φτωχο ανθρωπο...
(μιλαμε για την πλειοψηφια,παντου υπαρχουν εξαιρεσεις)
gabadoo
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 10.664
- Like
- 2
- Πόντοι
- 166
σωστα...μου διεφυγε....
κοιτα δεν διαφωνω μαζι σου ετσι...
απλα εκανα το δικηγορο του διαβολου....αυτο ειναι ολο
κατα τα αλλα το θεμα ειναι ''η πορνεια στην αρχαια ελλαδα''
και οχι ο ''μισογυνισμος'' κατι που μπορει να ηταν ''σποντα'' απο το συγκεκριμενο σαιτ...
κατα τα αλλα παντως το αρθρο ειναι ενδιαφερον και δεν λεει κατι υπερβολικο
εμενα μου εκαναν πολυ εντυπωση οι ομοιοτητες στην πορνεια....
αυτο ειναι ολο
Κοιτα,σου προειπα οτι δεν εχω κατι μαζι σου,αλλιμονο
Ουτε μου διεφυγαν οι προθεσεις σου....
Συζητηση κανουμε..
Το θεμα Πορνεια στην Αρχαια Ελλαδα ειναι αρκετα ενδιαφερον και εχει
οντως κοινα με την σημερινη εποχη αλλα και τεραστιες διαφορες...
Θα γραψω και αυριο ορισμενα πραματα,ετσι για να ομορφηνει και το πολυ
ωραιο θρεντ που ανοιξες...
str81977
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 17 Απρ 2006
- Μηνύματα
- 13.679
- Κριτικές
- 2
- Like
- 6
- Πόντοι
- 166
Η γυναίκα στην αρχαία αθήνα ίσως να ήταν σε καλύτερη θέση απ'ό,τι στο "βυζάντιο" ή στην τουρκοκρατία...
Και ο μισογυνισμός της εποχής ωχρία μπροστά σε αυτόν που επικρατούσε στα (αγγλοκρατούμενα) επτάνησα...
Και επειδή (αρχαία) ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα, η θέση της γυναίκας στην Σπάρτη ισοφαρίστηκε νομοθετικά μόλις το 1954 μΧ μην πω το 1983!
Και ο μισογυνισμός της εποχής ωχρία μπροστά σε αυτόν που επικρατούσε στα (αγγλοκρατούμενα) επτάνησα...
Και επειδή (αρχαία) ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα, η θέση της γυναίκας στην Σπάρτη ισοφαρίστηκε νομοθετικά μόλις το 1954 μΧ μην πω το 1983!
alphonso
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 17 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 17.717
- Κριτικές
- 3
- Like
- 4.967
- Πόντοι
- 606
δεν ειναι κακο να γινονται αντιπαραθεσεις.Ο καθενας προσφερει με τις δικες του γνωσεις στη συζητηση.Απλα,καποια link ενδεχεται να ειναι υποπτα και προπαγανδιστικα καιχρειαζεται προσεχτικη μελετη(οχι απαραιτητως το συγκεκριμενο)φιλε και γω θαυμαζω την αρχαια Ελλαδα. ενα αρθρο κατα τυχη διαβασα και σκεφτηκα '' κοιτα πως ηταν η πορνεια τοτε... ,οπως και τωρα... κατσε να το ανεβασω ,θα αρεσει στα παιδια''
τωρα δεν περιμενα ακομη και απο αυτο να αρχισουν αντιπαραθεσεις....
τελος παντων......
οσο για τις γυναικες θα υπαρξει και αλλη πλευρα που θα σου πει....
''δεν ειχαν δικαιωμα ψηφου''
''δεν ειχαν γνωμη στα κοινα''
''δεν συμετειχαν στους αγωνες ,ουτε καν σαν θεατες''.....
ξερεις εσυ καμια αρχαια σοφη? ή φιλοσοφο?
οποτε ξεκολατε...
καθε πλευρα εχει τα επιχειρηματα της....
Τωρα,για το αν η καθε πλευρα εχει τα επιχειρηματα της,αυτο ειναι θεμα του πως ερμηνευει ο καθενας τις αρχαιες πηγες.Π.χ.,το θεμα της ομοφυλοφιλιας ειναι ενα "δυσκολο'θεμα για το οποιο η αρχαιοελληνικη γραμματεια δεν δινει σαφεις απαντησεις,οι ενδειξεις ειναι διισταμενες.Ωστοσο,ακους απ'ολους τη γενικευμενη αποψη οτι οι αρχαιοι ηταν πουστηδες που πηγαιναν ενιοτε και με παιδια...
να διευκρινησω και κατι....
οταν ανοιξα το θεμα, το ποσταρα στο φορουμ ''γενικη συζητηση''
τωρα μου το μετεφεραν στο θρεαντ'' αγοραιος ερωτας (γενικα)''
στεκεται δηλαδη επαξια διπλα στο θεμα ''ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΣΦΙΧΤΟ ΚΩΛΑΡΑΚΙ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ''
δεν ειναι ασχετο ρε παιδια?
οταν ανοιξα το θεμα, το ποσταρα στο φορουμ ''γενικη συζητηση''
τωρα μου το μετεφεραν στο θρεαντ'' αγοραιος ερωτας (γενικα)''
στεκεται δηλαδη επαξια διπλα στο θεμα ''ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΣΦΙΧΤΟ ΚΩΛΑΡΑΚΙ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ''
δεν ειναι ασχετο ρε παιδια?
alphonso
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 17 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 17.717
- Κριτικές
- 3
- Like
- 4.967
- Πόντοι
- 606
ωραιο link-ακι!!Αν ψάχνετε για επιστημονικά άρθρα να κοιτάτε στο
παιδια τωρα με τα ''πικαντικα'' απο την αρχαια Ελλαδα που θα προσπαθησετε να βρειτε ,μου ηρθε ιδεα.....
θα ανοιξω νεο θρεντ με τον τιτλο ''ΣΤΙΓΜΕΣ ΓΕΛΙΟΥ ΣΕ ΤΣΑΡΚΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ''
και να συμμετεχουν και οι πορνορεπορτερ να τις συγκρινουν με τις δικες τους
θα ανοιξω νεο θρεντ με τον τιτλο ''ΣΤΙΓΜΕΣ ΓΕΛΙΟΥ ΣΕ ΤΣΑΡΚΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ''
και να συμμετεχουν και οι πορνορεπορτερ να τις συγκρινουν με τις δικες τους
Ο Απολλόδωρος στο λόγο του Κατά Νεαίρας (340 π.Χ.) φανερώνει τις ακολασίες, τις απάτες, τα κόλπα, τους εκβιασμούς, τις μηνύσεις που στολίζουν το βίο της Νέαιρας, η οποία από νεαρή πόρνη της Κορίνθου εξελίχτηκε επιδέξια μέχρι που έγινε γυναίκα ενός Αθηναίου πολίτη και πάντρεψε την κόρη της με ένα σημαντικό πολιτικό.
Με ενδιαφέρει ιδιαίτερα το θέμα των πρακτικών του αγοραίου έρωτα κατά το παρελθόν καθώς και οι βιογραφίες σχετικών ηρωών..
Περί Νεαίρας
"Γεννημένη πιθανότατα στις αρχές του τέταρτου αιώνα π.Χ., η Νέαιρα υπήρξε μία από τις σπουδαιότερες εταίρες της αρχαίας Ελλάδας.
Η μοίρα της σφραγίστηκε όταν σε νεαρή ηλικία αγοράστηκε από τη Νικαρέτη, ιδιοκτήτρια οίκου ανοχής στην Κόρινθο (πόλη τόσο γνωστή για τις πόρνες της που οι αρχαίοι Έλληνες είχαν δημιουργήσει το ρήμα κορινθιάζειν ως συνώνυμο του μοιχεύω).
Ύστερα από μια πολυτάραχη ζωή κέρδισε την ελευθερία της και κατέληξε σε μια τριαντάχρονη σχέση με τον Αθηναίο πολίτη Στέφανο. Γύρω στο 340 π.Χ., κατηγορήθηκε από τον Απολλόδωρο, στον περίφημο λόγο του Κατά Νεαίρας, για τον παράνομο γάμο της με τον Στέφανο, με τον οποίο εκείνος διατηρούσε βεντέτα. Ο Απολλόδωρος μηνύει τη Νέαιρα γιατί, όπως ισχυρίζεται, ήταν μια ξένη και είχε παραβεί το νόμο περί γάμου στην πόλη των Αθηνών.
Η ρητορική του στρατηγική επικεντρώνεται στην απόδειξη δύο βασικών ισχυρισμών: πρώτον, ότι η Νέαιρα ήταν όντως ξένη και δεύτερον, ότι ο Στέφανος ζούσε μαζί της ως σύζυγος, έχοντας αναγνωρίσει τα παιδιά της, τον Πρόξενο, τον Αρίστωνα και τη Φανώ ως Αθηναίους πολίτες. Η ταπεινωτική περιγραφή του Απολλόδωρου σχετικά με την προγενέστερη ζωή της Νέαιρας στον κορινθιακό οίκο ανοχής αποτελεί θεμελιώδες τμήμα της επιχειρηματολογίας του. Εάν καταδικαζόταν, η Νέαιρα θα γινόταν δούλη ενώ ο Στέφανος θα τιμωρούνταν με ένα αυστηρό πρόστιμο."
Συνημμένα
παιδια τωρα με τα ''πικαντικα'' απο την αρχαια Ελλαδα που θα προσπαθησετε να βρειτε ,μου ηρθε ιδεα.....
θα ανοιξω νεο θρεντ με τον τιτλο ''ΣΤΙΓΜΕΣ ΓΕΛΙΟΥ ΣΕ ΤΣΑΡΚΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ''
και να συμμετεχουν και οι πορνορεπορτερ να τις συγκρινουν με τις δικες τους
Τι τρέχει επιτέλους με αυτές τις αρχαιοελλεινίδες?
ενταξει μην φανταστεις τωρα μπουρδελοτσαρκα με αυτοκινητο στην αρχαια ελλαδα.
με αλογα ομως?
Με ενδιαφέρει ιδιαίτερα το θέμα των πρακτικών του αγοραίου έρωτα κατά το παρελθόν καθώς και οι βιογραφίες σχετικών ηρωών..
Περί Νεαίρας
"Γεννημένη πιθανότατα στις αρχές του τέταρτου αιώνα π.Χ., η Νέαιρα υπήρξε μία από τις σπουδαιότερες εταίρες της αρχαίας Ελλάδας.
Η μοίρα της σφραγίστηκε όταν σε νεαρή ηλικία αγοράστηκε από τη Νικαρέτη, ιδιοκτήτρια οίκου ανοχής στην Κόρινθο (πόλη τόσο γνωστή για τις πόρνες της που οι αρχαίοι Έλληνες είχαν δημιουργήσει το ρήμα κορινθιάζειν ως συνώνυμο του μοιχεύω).
Ύστερα από μια πολυτάραχη ζωή κέρδισε την ελευθερία της και κατέληξε σε μια τριαντάχρονη σχέση με τον Αθηναίο πολίτη Στέφανο. Γύρω στο 340 π.Χ., κατηγορήθηκε από τον Απολλόδωρο, στον περίφημο λόγο του Κατά Νεαίρας, για τον παράνομο γάμο της με τον Στέφανο, με τον οποίο εκείνος διατηρούσε βεντέτα. Ο Απολλόδωρος μηνύει τη Νέαιρα γιατί, όπως ισχυρίζεται, ήταν μια ξένη και είχε παραβεί το νόμο περί γάμου στην πόλη των Αθηνών.
Η ρητορική του στρατηγική επικεντρώνεται στην απόδειξη δύο βασικών ισχυρισμών: πρώτον, ότι η Νέαιρα ήταν όντως ξένη και δεύτερον, ότι ο Στέφανος ζούσε μαζί της ως σύζυγος, έχοντας αναγνωρίσει τα παιδιά της, τον Πρόξενο, τον Αρίστωνα και τη Φανώ ως Αθηναίους πολίτες. Η ταπεινωτική περιγραφή του Απολλόδωρου σχετικά με την προγενέστερη ζωή της Νέαιρας στον κορινθιακό οίκο ανοχής αποτελεί θεμελιώδες τμήμα της επιχειρηματολογίας του. Εάν καταδικαζόταν, η Νέαιρα θα γινόταν δούλη ενώ ο Στέφανος θα τιμωρούνταν με ένα αυστηρό πρόστιμο."
ωραιο φαινεται... ειναι ευχαριστο βιβλιο φιλε? σαν μυθιστορημα?
λες... ''Εάν καταδικαζόταν''.... που σημαινει οτι τη γλυτωσε ή δε μας λες το τελος για να το ανακαλυψουμε μονοι μας
το προτεινεις να το αγορασουμε?
Άλλη γνωστή "κυρία" είναι η Θαΐς..
Υπήρξε ξακουστή αθηναία εταίρα και μία εκ των σημαντικότερων συντρόφων και συνοδών του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην εκστρατεία του.
Μετά τον θάνατό του έγινε γυναίκα του βασιλιά της Αιγύπτου, Πτολεμαίου...
Η Θαΐς έμεινε για κάποιο καιρό Βασίλισσα στην Αίγυπτο στο πλευρό του και αφού χώρισαν παρέμειναν φίλοι και η Θαΐς κράτησε τον τίτλο της Βασίλισσας βρισκόμενη στο Μέμφις.
Υπήρξε ξακουστή αθηναία εταίρα και μία εκ των σημαντικότερων συντρόφων και συνοδών του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην εκστρατεία του.
Μετά τον θάνατό του έγινε γυναίκα του βασιλιά της Αιγύπτου, Πτολεμαίου...
Η Θαΐς έμεινε για κάποιο καιρό Βασίλισσα στην Αίγυπτο στο πλευρό του και αφού χώρισαν παρέμειναν φίλοι και η Θαΐς κράτησε τον τίτλο της Βασίλισσας βρισκόμενη στο Μέμφις.
Άλλα thread (τυχαίες επιλογές)
- Απαντήσεις
- 77
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 122
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 32
- Εμφανίσεις
- 3K
- Απαντήσεις
- 8
- Εμφανίσεις
- 2K
- Απαντήσεις
- 60
- Εμφανίσεις
- 11K