Νέα

Η ιστορία του τεκμηρίου στα ΙΧΕ και ο εμπνευστής του !

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα zeljko
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 104
  • Εμφανίσεις 4K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
τώρα προσπαθείς να βγάλεις άκρη με τον τζέλικο,

που γουστάρει στρατούς και αστυνομίες και εφ 16 και μνημεία πεσόντων και αμυντικές βιομηχανίες και παρελάσεις,
αλλά όχι τους φόρους που φέρνουν αυτά,

δεν μπορεί και αυτός, όπως και 9 στους 10 έλληνες, να βρει μια ισορροπία για το αναγκαίο και μη υπερφορτωμένο  κράτος.

αν οι μαλάκες οι προηγούμενοι είχαν βάλει σαν τεκμήριο τις δόσεις δανείων στις τράπεζες τότε δεν θα φτάναμε στο ΔΝΤ... Το 2003 υπήρχαν εκατοντάδες χιλιάδες περιπτώσεις ανθρώπων που το δηλούμενο εισόδημα τους ήταν μικρότερο από το σύνολο των δόσεων δανείων που πληρώναν στις τράπεζες...

δηλώναν εισόδημα πχ 15.000 τον χρόνο και πληρώναν στις τράπεζες κάθε χρόνο δόσεις 20.000  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
5.594
Κριτικές
8
Like
3.442
Πόντοι
786
τεκμήριο ήταν τα καταναλωτικά,
από τα στεγαστικά μόνο οι τόκοι για πάνω από τα 120 μ. ή και τέτοιο,
αν θυμάμαι καλά,

τέλος πάντων πολλές μαλακίες έγιναν την εποχή της αφθονίας,
τώρα γίνονται πολύ λιγότερες,
όχι επειδή δεν θέλουμε,
αλλά επειδή δεν υπάρχουν χρήματα,
σε μερικές δεκαετίες, δια μνημονίων, θα γίνουμε μια κανονική χώρα.

Και σε κάθε περίπτωση η μπόρα έβλαψε περισσότερο αυτούς που είχαν κτίσει στην άμμο,
οι ικανοί επιβιώνουν και μεγαλουργούν λιγότερο μεν επί σταθερών όμως βάσεων.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
τεκμήριο ήταν τα καταναλωτικά,
από τα στεγαστικά μόνο οι τόκοι για πάνω από τα 120 μ. ή και τέτοιο,
αν θυμάμαι καλά,

τέλος πάντων πολλές μαλακίες έγιναν την εποχή της αφθονίας,
τώρα γίνονται πολύ λιγότερες,
όχι επειδή δεν θέλουμε,
αλλά επειδή δεν υπάρχουν χρήματα,
σε μερικές δεκαετίες, δια μνημονίων, θα γίνουμε μια κανονική χώρα.

Και σε κάθε περίπτωση η μπόρα έβλαψε περισσότερο αυτούς που είχαν κτίσει στην άμμο,
οι ικανοί επιβιώνουν και μεγαλουργούν λιγότερο μεν επί σταθερών όμως βάσεων.

:rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:

και τα καταναλωτικά κανένας δεν τα δήλωνε...
 

gusmx5

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
3.138
Κριτικές
6
Like
69
Πόντοι
16
Το τεκμήριο στα ΙΧ είναι ένα καθαρά κομμουνιστικό φορολογικό μέτρο.
Υποτίθεται ότι μπήκε για να αυξήσει τα φορολογικά έσοδα του δημοσίου.
Το έβαλε ένας από τους άπειρους κουμμουνιστές της Νέας Δημοκρατίας, ο Θανάσης Κανελλόπουλος.

Λέω κουμμουνιστής , γιατί ήταν κουμμουνιστής. Τα χρόνια της κατοχής ήταν στην κομμουνιστική ΕΠΟΝ.Στη συνέχεια όταν πολιτεύτηκε ήταν βουλευτής της ένωσης κέντρου.
Μετά τη μεταπολίτευση και παλι με την ένωση κέντρου και από το 1977 με τη ΝΔ,της οποίας είχε διατελέσει και υπουργός οικονομίας.
Στις εκλογές του 1989 , επειδή πολύ γέρος , εξελέγη ως βουλευτής επικρατείας.

Το αισχρό μέτρο του τεκμηρίου, το οποίο φυσικά ειχε την έγκριση του πρωθυπουργού του,
του Φρύδια , το έβαλε κατά τη δεύτερη κυβέρνηση της ΝΔ, της περιόδου 1977-1981.
Το δημόσιο είχε αυξημένες ανάγκες εσόδων , για να καλυφθούν οι μισθοί των δημοσίων υπαλλήλων που ο αριθμός τους αυξανόταν ραγδαία , λόγω του διορισμού κομμουνιστών
στο δημόσιο
… αφού οι δύστυχοι είχαν … “ταλαιπωρηθεί” επί χούντας .
Και επίσης για να καλυφθεί το κόστος των … κρατικοποιήσεων που είχαν αρχίσει από το Φρύδια.

Οδήγησε στο να απαγορευτεί η κατοχή αυτοκινήτων άνω των 2000cc , ενώ από 1600cc και πάνω ήταν ήδη ασύμφορα, αφού προκαλούσαν αβάστακτα φορολογικά βάρη . Έτσι η Ελλάδα είχε γίνει χώρα των χιλιαριών , αφού τόσο ήταν ο κυβισμός που άντεχε η μέση οικογένεια για το μοναδικό της αυτοκίνητο … τουλάχιστον μέχρι το 1990 . Και είχε ως αποτέλεσμα να δημιουργούνται ειδικές εκδόσεις αυτοκινήτων για την ελλάδα, με κινητήρες από μικρότερα μοντέλα, όπως ήταν τα γκολφ 1050cc με κινητήρα πόλο και άλλα …
Και το ΙΧ έγινε σταδιακά απωθημένο του έλληνα.

Ο εμπνευστής του μέτρου, ο Κανελόπουλος , πέθανε το 1994 …
όπως όλοι οι Βαρωνοι της ΝΔ όμως, άφησε διάδοχο στην βουλευτική έδρα την κόρη του Κρινιώ Κανελλοπούλου … που εκλέχτηκε βουλευτής πρώτη φορά το 1989 ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΨΗΦΟΥΣ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑΚΑ ΤΗΣ, ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ, ΑΦΟΥ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΕΙΧΕ ΧΡΗΣΤΕΙ “ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ” κάτι που επαναλήφθηκε το 1990  που βγήκε πάλι ο μπαμπάκας βουλευτής επικρατείας και η κορούλα με τις ψήφους του εκλέχθηκε βουλευτής !!
Ξαναβγήκε βουλευτής το 2004 και το 2007 … στην ίδια περιφέρεια που έβγαινε βουλευτής ο μπαμπάς πάντα !
Φυσικά είχε θέσεις σε διάφορες επιτροπές, υπουργεία και άλλα χαμηλόμισθα πόστα …
ολα του δημοσίου, μιας και η ΝΔ είναι ένα καθαρά δεξιό νεοφιλελεύθερο κόμμα που υπερασπίζεται την ελεύθερη αγορά και τους επαγγελματίες ...

Είναι σύζυγος του Ελβετού Αριστερού Πυρηνικού Φυσικού Μικέλε Μπαρόνε, τον οποίο γνώρισε σε μεταπτυχιακά στην Ελβετία , εκεί που κάνουν μεταπτυχιακά και έχουν challet διάφοροι φτωχοί αριστεροί προλετάριοι ….
Καρκινο σε οτι αγαπα για πολλες γενιες....να εξαλειφθει το ονομα του απο τον πλανητη.
 

Σάτυρος82

Μέλος
Εγγρ.
8 Μαρ 2017
Μηνύματα
56
Like
0
Πόντοι
0
Οδήγησε στο να απαγορευτεί η κατοχή αυτοκινήτων άνω των 2000cc , ενώ από 1600cc και πάνω ήταν ήδη ασύμφορα, αφού προκαλούσαν αβάστακτα φορολογικά βάρη . Έτσι η Ελλάδα είχε γίνει χώρα των χιλιαριών , αφού τόσο ήταν ο κυβισμός που άντεχε η μέση οικογένεια για το μοναδικό της αυτοκίνητο … τουλάχιστον μέχρι το 1990 . Και είχε ως αποτέλεσμα να δημιουργούνται ειδικές εκδόσεις αυτοκινήτων για την ελλάδα, με κινητήρες από μικρότερα μοντέλα, όπως ήταν τα γκολφ 1050cc με κινητήρα πόλο και άλλα …
Και το ΙΧ έγινε σταδιακά απωθημένο του έλληνα.

Ο εμπνευστής του μέτρου, ο Κανελόπουλος , πέθανε το 1994 …
όπως όλοι οι Βαρωνοι της ΝΔ όμως, άφησε διάδοχο στην βουλευτική έδρα την κόρη του Κρινιώ Κανελλοπούλου … που εκλέχτηκε βουλευτής πρώτη φορά το 1989 ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΨΗΦΟΥΣ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑΚΑ ΤΗΣ, ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ, ΑΦΟΥ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΕΙΧΕ ΧΡΗΣΤΕΙ “ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ” κάτι που επαναλήφθηκε το 1990  που βγήκε πάλι ο μπαμπάκας βουλευτής επικρατείας και η κορούλα με τις ψήφους του εκλέχθηκε βουλευτής !!
Ξαναβγήκε βουλευτής το 2004 και το 2007 … στην ίδια περιφέρεια που έβγαινε βουλευτής ο μπαμπάς πάντα !
Φυσικά είχε θέσεις σε διάφορες επιτροπές, υπουργεία και άλλα χαμηλόμισθα πόστα …
ολα του δημοσίου, μιας και η ΝΔ είναι ένα καθαρά δεξιό νεοφιλελεύθερο κόμμα που υπερασπίζεται την ελεύθερη αγορά και τους επαγγελματίες ...

Είναι σύζυγος του Ελβετού Αριστερού Πυρηνικού Φυσικού Μικέλε Μπαρόνε, τον οποίο γνώρισε σε μεταπτυχιακά στην Ελβετία , εκεί που κάνουν μεταπτυχιακά και έχουν challet διάφοροι φτωχοί αριστεροί προλετάριοι ….

Παραλείποντας τις πολιτικές αιχμές για το ποιος έφερε το τεκμήριο θα συμφωνήσω.
Με δυο ενστάσεις:
1) Δεν νομίζω να απαγορεύτηκε ποτέ η κατοχή αυτοκινήτου, ανω των 2000cc, εκτός κι αν εννοείς ότι ήταν απαγορευτική!
2) Παρότι σχετικά νέος, θυμάμαι ότι και μετά το 1990 (έως και τα μέσα των 90's) ήταν απαγορευτικό να έχει κάποιος από 1600cc και πάνω.

Θυμάμαι ακόμα κάτι Ιαπωνικα πυραυλάκια (Daihatsu GT-ti) με τουρμπο 1000cc και 100ps. Και φυσικά το ξεχασμένο Golf 1050cc. Αμάξι πραγματικά απαράδεκτο σαν ενεργητική ασφάλεια. :grin:
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
28.131
Κριτικές
16
Like
15.296
Πόντοι
6.515
Το τεκμήριο στα ΙΧ είναι ένα καθαρά κομμουνιστικό φορολογικό μέτρο.
Υποτίθεται ότι μπήκε για να αυξήσει τα φορολογικά έσοδα του δημοσίου.
Το έβαλε ένας από τους άπειρους κουμμουνιστές της Νέας Δημοκρατίας, ο Θανάσης Κανελλόπουλος.

:hi: :hi:
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
28.131
Κριτικές
16
Like
15.296
Πόντοι
6.515
Το ερωτημα πώς δικαιολογειτο καποιος να εχει ακριβο αυτοκινητο χωρις να δικαιολογουν τα δηλωμενα του εσοδα το τεκμηριο, θα το απαντησουμε?

Αν εγω εχω αυτοκινητο 30.000 ευρω με εισοδηματα 5.000 στη δηλωση, γιατι να μην μπει το τεκμηριο?Δεν καταλαβα. Για ποιον λογο πρεπει να χαιδευουμε τους φοροφυγαδες?

εχεις υποψη σου ότι ανθρωποι που εχασαν τη δουλεια τους και δεν εχουν να ζησουν τις οικογενειες καλουνται να πληρωσουν φορο λογω τεκμηριου αυτοκινητου?

αυτή την αθλιοτητα δεν την εκαναν οι σημερινοι μπολσεβίκοι αλλα οι προηγούμενοι κρυφο-μπολσεβικοι  :S
 
OP
OP
zeljko

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.752
Κριτικές
4
Like
235
Πόντοι
346
δεν μπορεί να δηλώνεις εισοδήματα 1.000 ευρώ τον χρόνο και να έχει αυτοκίνητο εν κίνήσει διότι ένα αυτοκίνητο έχει έξοδα χρήσης και συντήρησης (ασφάλεια, συντήρηση, καύσιμα, τέλη κυκλοφορίας κλπ κλπ κλπ)...

αν λοιπον έχεις ένα αυτοκίνητο για να το διατηρείς σε κίνηση έχεις όλα αυτά τα έξοδα τα οποία θα πρέπει να αντικατοπτρίζονται στο εισόδημα σου... τελεία και παύλα...

το ίδιο και αν έχεις ένα σπίτι μεγάλο και δηλώνεις εισόδημα 2.000 τον χρόνο .. το σπίτι έχει έξοδα λειτουργίας και συντήρησης...

απλά και κατανοητά στους κοινούς ανθρώπους αλλά όχι φυσικά σε κάτι κρετίνους σαν και σένα...


Ρε παλιομαλάκα (τέλος οι ευγένειες)
ενα αυτοκίνητο που κατέχει κάποιος ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ;

Κι αν είναι ένα , πάει στο διάολο.
Είναι μεταφορικό μέσο ... μοναδικό ...

ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ 5 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ,
γιατί πρέπει να κινουνται όλα;
Γιατί πρέπει να κάνουν σέρβις όλα κάθε χρόνο ;

Απαγορεύεται κάποιος να έχει ένα ακριβό αυτοκίνητο
και να πήγαίνει με αυτό 2 φορές το χρόνο για καφέ
και να κάνει συνολικά 120χλμ με αυτό;;;

Που τα ειδες αυτά ;
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ. Γι'αυτό σου λέω ότι είσαι ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ.


που τα βρίσκεις ρε αλήτη και συντηρείς αυτοκίνητο 1800 κε, στέλνεις το παιδί σου σε ιδιωτικό και σπίτι 160 τμ με 2000 ευρώ τον χρόνο εισόδημα ????

Το σπίτι στο οποίο αναφέρεσαι , ήταν πολύ πάνω από 160 τμ , αλλά το πούλησα.
Τώρα μένω σε οικογενειακό 3οροφο ...

Και εισοδήματα , δηλώνω ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ, από ενοίκια ...
Τα οποία όπως ξέρεις ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ.
Οπότε από την εργασία που κάνω για την κάβλα μου, μπορώ να μπαίνω και μέσα κάθε χρόνο . Να έχω ζημιά. ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΜΕ ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑ. ΑΣ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΛΕΓΧΟ, στην τελική .
Είμαι καλυμένος περισσότερο από όλους.
Τα αυτοκίνητα δεν είναι καινούργια , τα 2 είναι μτχ , τα άλλα τα κληρονόμησα από τον πατέρα μου, που τα τελευταία χρόνιας της δήλωσής του, είχε κεφάλαια προς ανάλωση ... ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΛΕ.
Σκάφη δεν έχω ,τα ακίνητα τα περισσότερα τα έχτισα ο ίδιος
και τα κληρονομηθέντα είναι πριν το ... 1980 ....


Με τα εισοδήματα των ενοικίων
θα δικαιολογούσα και διαβίωση και δίδακτρα παιδιών (πάνω από  2 που έχω)
στο Κολλέγιο ... (που δεν πάνε στο κολλέγιο , που είναι το ακριβότερο)
και άλλα 2-3 μτχ 1800ρια ... Μάλλον και μια 350SL που θα αγοράσω μτχ, όταν βρώ με κάτω από 10.000 ευρώ (υπάρχουν ήδη , απλά δεν έχω ασχοληθεί).


Τώρα μπορείς να πας να γαμηθείς με αγοράκια,
σύμφωνα με τη φήμη του μερακλή που έχεις εδώ μέσα
και να μην ασχοληθείς με τα προσωπικά μου ...

Και ρίξε καμιά γκαζιά με το ... corsa diesel automatic
να γελάσουμε ...
 
OP
OP
zeljko

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.752
Κριτικές
4
Like
235
Πόντοι
346
ρωτησα τη μανα μου που εκεινη την εποχη

Για τα τεκμήρια ρώτησες τη μάνα σου ...

Για το Φρανκο σου είπε ένα που πουλάει τάκος στη Villanueva de la Serena ...

Για τη χούντα ένας μπάρμαν στην Καλλιδρομίου ...


Κάτι πιο αντικειμενικό και αναμφισβήτητο ;;
 
OP
OP
zeljko

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.752
Κριτικές
4
Like
235
Πόντοι
346
Εντάξει, ο λάκης βάζει το νταλκά του με τον Κανελλόπουλο στην προκειμενη.

Πήγα βόλτα το φέρετρο του Κανελλόπουλου
και το Κόμμα του ...


και είχα τον Τραμουντάνα συνοδηγό στο άρμα να ιδρώνει
και να παίρνει υπογλώσσια !!!!!!!

1030.jpg
 

AntonisA

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαρ 2011
Μηνύματα
1.297
Like
0
Πόντοι
16
ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ 5 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ,
γιατί πρέπει να κινουνται όλα;
Γιατί πρέπει να κάνουν σέρβις όλα κάθε χρόνο ;

Απαγορεύεται κάποιος να έχει ένα ακριβό αυτοκίνητο
και να πήγαίνει με αυτό 2 φορές το χρόνο για καφέ
και να κάνει συνολικά 120χλμ με αυτό;;;

Τα αυτοκίνητα δεν είναι καινούργια , τα 2 είναι μτχ , τα άλλα τα κληρονόμησα από τον πατέρα μου,

να βγαλεις ιστορικες πινακιδες ή αν δεν ειναι τοσο παλια να πας να καταθεσεις πινακιδες για να γλυτωσεις τη φορολαιλαπα

αν τα θες μονο για 2 φορες το χρονο μπορεις να τα κυκλοφορεις ειτε με πινακιδες δοκιμων ειτε με προσωρινες πινακιδες ειτε με τις κανονικες (για καποιες μερες το χρονο) πληρωνοντας μονο ενα μερος απο τα τελη κυκλοφοριας και γλυτωνοντας και τα αντιστοιχα τεκμηρια
(θα εχεις βεβαια μια μικρη ταλαιπωρια με τη χαρτουρα και το πηγαινελα για να καταθεσεις / παρεις πισω τις πινακιδες)

τωρα αμα θες 5 αυτοκινητα ετοιμα για κινηση οτι ωρα σου καπνισει, καλο κουραγιο
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.956
Like
24.294
Πόντοι
5.506
ρε κεφάλα και εσύ...

οι περισσότεροι στην Ελλαδα δηλώνουν εισοδήματα 8.000 ευρώ τον χρόνο (σαν τον τραλαλάκη) και έχουν να πληρώσουν συντήρηση οχήματος, συντήρηση μεζονέ, δίδακτρα παιδιών σε ιδιωτικά και πιθανόν δόσεις δανείου...

πως θα το κάνουμε με αυτά τα λεφτά δεν βγαίνουν όλα αυτά τα έξοδα ... αρα είτε δεν δηλώνει όσα βγάζει (το συνηθέστερο) είτε φεσώνει τους πάντες και τα πάντα...


Ναι βρε παπάρα, αλλά από την άλλη δε λογίζεται ένα αυτοκίνητο να έχει πάνω από 5-6 χιλιάρικα τεκμήριο χρήσης. Ετησίως. Και πολλά λέω. +Οτι μιλάμε για λεφτά κατ΄ουσίαν που αποφέρουν στο κράτος έσοδα οπότε αντί να τον τιμωρεί με το τεκμήριο ας του δώσει τη δυνατότητα να εμφανίζει έξοδα και να έχει ελαφρύνσεις.

Ο πιο απλός και αποτελεσματικός τρόπος να πατάξεις τη φοροδιαφυγή είναι να την κάνεις ΑΣΥΜΦΟΡΗ.

Μου βάζει εμένα 20.000 τεκμήριο για ένα αυτοκίνητο 3.200 κυβικών το οποίο ετησίως πραγματικά έξοδα χρήσης δεν είναι πάνω από 2000-2500. +βενζίνη που έχω την επιλογή αν γουστάρω να είναι 0.
 
OP
OP
zeljko

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.752
Κριτικές
4
Like
235
Πόντοι
346
1)να βγαλεις ιστορικες πινακιδες

2)με πινακιδες δοκιμων

3)τωρα αμα θες 5 αυτοκινητα ετοιμα για κινηση οτι ωρα σου καπνισει, καλο κουραγιο

1)Δεν επιτρέπεται νόμιμα ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ,
να κυκλοφορούν κάθε μέρα. Μόνο σε ράλλυ αντίκα.
Το τι κάνει κάθε ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΑΛΗΤΗΣ ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΙΟΣ, είναι άλλη υπόθεση.

Όταν σκοτώσει κάποιος πεζούς με ιστορικές πινακίδες
και δεν θα πληρώνει η ασφάλεια, επειδή δεν ήταν μέρα...  
ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΡΑΛΛΥ ... θα ανέβει σχετικό thread
και θα λέει ο καθένας τη μαλακία του ...


2)Επίσης παίζει τρελή παρανομία.
Φυσικά οι έμποροι με τις 911 που είναι στα σκυλάδικα
Κυριακή ξημέρωμα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟΙ !!!!!!

3)Δεν είναι θέμα τα δικά μου αυτοκίνητα. Μάλλον δεν έχω προσωπικό θέμα.


ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ;
ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ;
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΜΕΤΡΟ ;
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΧΩΡΑ ;;


Αυτά είναι τα θέματα .

Όχι το τι κάνει ο κάθε Lakis33, tramountanas κτλ ....
 
OP
OP
zeljko

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.752
Κριτικές
4
Like
235
Πόντοι
346
Μου βάζει εμένα 20.000 τεκμήριο για ένα αυτοκίνητο 3.200 κυβικών το οποίο ετησίως πραγματικά έξοδα χρήσης δεν είναι πάνω από 2000-2500. +βενζίνη που έχω την επιλογή αν γουστάρω να είναι 0.

Αν το αυτοκίνητο πάει 2 φορές το χρόνο για καφέ
κάνοντας συνολικά 120χλμ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ;
Λάστιχα αλλάζει κάθε 5 χρόνια.
Λαδια κάθε 3 χρόνια.

Δεν κατάλαβα δηλαδή ...
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.956
Like
24.294
Πόντοι
5.506
Αν το αυτοκίνητο πάει 2 φορές το χρόνο για καφέ
κάνοντας συνολικά 120χλμ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ;
Λάστιχα αλλάζει κάθε 5 χρόνια.
Λαδια κάθε 3 χρόνια.

Δεν κατάλαβα δηλαδή ...


Βρε, καλόπιστα ας τους τα βάλω όλα μέσα.

500 service
500 ασφάλεια
1100 τέλη κυκλοφορίας (ΦΟΡΟΣ)
500 λοιπά έξοδα, λάστιχα ανα 2ετία κλπ κλπ
3500 βενζίνες (περίπου 10.000 χλμ) όσο χρειάζεται ένας μέσος οδηγός.

Σύνολο 6.100 χιλ.

Τα 21.600 περίπου από που κι ως που;;  :jerking: :jerking: :jerking:
 
OP
OP
zeljko

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.752
Κριτικές
4
Like
235
Πόντοι
346
Βρε, καλόπιστα ας τους τα βάλω όλα μέσα.

500 service
500 ασφάλεια
1100 τέλη κυκλοφορίας (ΦΟΡΟΣ)
500 λοιπά έξοδα, λάστιχα ανα 2ετία κλπ κλπ
3500 βενζίνες (περίπου 10.000 χλμ) όσο χρειάζεται ένας μέσος οδηγός.

Σύνολο 6.100 χιλ.

Τα 21.600 περίπου από που κι ως που;;  :jerking: :jerking: :jerking:

Αν το αμάξι δεν κινείται ή αν κάνει 120 χλμ το χρόνο
ΚΑΘΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΣΕΡΒΙΣ ;

ΚΑΘΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΣΥΧΝΟΤΕΡΟ.
Λάστιχα αν κάνει 120 χλμ το χρόνο
και είναι σε γκαράζ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ;
Και πλέον μια 4άδα 225/45/17 κάνουν 350 ευρώ
και μια 4άδα 225/40/18 κάνουν .... 380 ευρώ.

Αλλά με αυτές τις συνθήκες, θα τα αλλάζει κάθε 4 χρόνια !
ΟΥΤΕ 100 ΕΥΡΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ.


Οπότε πάμε συνολικά έξοδα
100 ευρώ το χρόνο λάστιχα
400 ασφάλεια
1100 τέλη


1600 το χρόνο !!!!!!!

 

mixalis k.

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Νοε 2012
Μηνύματα
8.213
Like
4.939
Πόντοι
506
Το τεκμήριο στα ΙΧ είναι ένα καθαρά κομμουνιστικό φορολογικό μέτρο.
Υποτίθεται ότι μπήκε για να αυξήσει τα φορολογικά έσοδα του δημοσίου.
Το έβαλε ένας από τους άπειρους κουμμουνιστές της Νέας Δημοκρατίας, ο Θανάσης Κανελλόπουλος.

Λέω κουμμουνιστής , γιατί ήταν κουμμουνιστής. Τα χρόνια της κατοχής ήταν στην κομμουνιστική ΕΠΟΝ.Στη συνέχεια όταν πολιτεύτηκε ήταν βουλευτής της ένωσης κέντρου.
Μετά τη μεταπολίτευση και παλι με την ένωση κέντρου και από το 1977 με τη ΝΔ,της οποίας είχε διατελέσει και υπουργός οικονομίας.
Στις εκλογές του 1989 , επειδή πολύ γέρος , εξελέγη ως βουλευτής επικρατείας.

Το αισχρό μέτρο του τεκμηρίου, το οποίο φυσικά ειχε την έγκριση του πρωθυπουργού του,
του Φρύδια , το έβαλε κατά τη δεύτερη κυβέρνηση της ΝΔ, της περιόδου 1977-1981.
Το δημόσιο είχε αυξημένες ανάγκες εσόδων , για να καλυφθούν οι μισθοί των δημοσίων υπαλλήλων που ο αριθμός τους αυξανόταν ραγδαία , λόγω του διορισμού κομμουνιστών
στο δημόσιο
… αφού οι δύστυχοι είχαν … “ταλαιπωρηθεί” επί χούντας .
Και επίσης για να καλυφθεί το κόστος των … κρατικοποιήσεων που είχαν αρχίσει από το Φρύδια.

Οδήγησε στο να απαγορευτεί η κατοχή αυτοκινήτων άνω των 2000cc , ενώ από 1600cc και πάνω ήταν ήδη ασύμφορα, αφού προκαλούσαν αβάστακτα φορολογικά βάρη . Έτσι η Ελλάδα είχε γίνει χώρα των χιλιαριών , αφού τόσο ήταν ο κυβισμός που άντεχε η μέση οικογένεια για το μοναδικό της αυτοκίνητο … τουλάχιστον μέχρι το 1990 . Και είχε ως αποτέλεσμα να δημιουργούνται ειδικές εκδόσεις αυτοκινήτων για την ελλάδα, με κινητήρες από μικρότερα μοντέλα, όπως ήταν τα γκολφ 1050cc με κινητήρα πόλο και άλλα …
Και το ΙΧ έγινε σταδιακά απωθημένο του έλληνα.

Ο εμπνευστής του μέτρου, ο Κανελόπουλος , πέθανε το 1994 …
όπως όλοι οι Βαρωνοι της ΝΔ όμως, άφησε διάδοχο στην βουλευτική έδρα την κόρη του Κρινιώ Κανελλοπούλου … που εκλέχτηκε βουλευτής πρώτη φορά το 1989 ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΨΗΦΟΥΣ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑΚΑ ΤΗΣ, ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ, ΑΦΟΥ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΕΙΧΕ ΧΡΗΣΤΕΙ “ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ” κάτι που επαναλήφθηκε το 1990  που βγήκε πάλι ο μπαμπάκας βουλευτής επικρατείας και η κορούλα με τις ψήφους του εκλέχθηκε βουλευτής !!
Ξαναβγήκε βουλευτής το 2004 και το 2007 … στην ίδια περιφέρεια που έβγαινε βουλευτής ο μπαμπάς πάντα !
Φυσικά είχε θέσεις σε διάφορες επιτροπές, υπουργεία και άλλα χαμηλόμισθα πόστα …
ολα του δημοσίου, μιας και η ΝΔ είναι ένα καθαρά δεξιό νεοφιλελεύθερο κόμμα που υπερασπίζεται την ελεύθερη αγορά και τους επαγγελματίες ...

Είναι σύζυγος του Ελβετού Αριστερού Πυρηνικού Φυσικού Μικέλε Μπαρόνε, τον οποίο γνώρισε σε μεταπτυχιακά στην Ελβετία , εκεί που κάνουν μεταπτυχιακά και έχουν challet διάφοροι φτωχοί αριστεροί προλετάριοι ….
Tα τεκμηρια τα ειχε το ΠΑΣΟΚ.
2.000 κεκ 6,700,000 δρχ
3.000 κεκ 34,500,000 δρχ. Ανεξαρτητου παλαιοτητας.
Μετα τα καταργησανε για ενα διαστημα πριν τα επαναφερουν
 

AntonisA

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαρ 2011
Μηνύματα
1.297
Like
0
Πόντοι
16
1)Δεν επιτρέπεται νόμιμα ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ,
να κυκλοφορούν κάθε μέρα. Μόνο σε ράλλυ αντίκα. (και τις αλλες μερες για να πας σε βενζιναδικο, πλυντηριο, συνεργειο, κλπ οπως και για επιδειξη σε υποψηφιο αγοραστη - τα παραπανω τα δεχονται και οι ασφαλιστικες)
Το τι κάνει κάθε ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΑΛΗΤΗΣ ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΙΟΣ, είναι άλλη υπόθεση.

Όταν σκοτώσει κάποιος πεζούς με ιστορικές πινακίδες
και δεν θα πληρώνει η ασφάλεια, επειδή δεν ήταν μέρα...  
ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΡΑΛΛΥ ... θα ανέβει σχετικό thread
και θα λέει ο καθένας τη μαλακία του ...


2)Επίσης παίζει τρελή παρανομία. (καμια αρκει να εχεις τις πινακιδες δοκιμων δηλωμενες και την ασφαλεια πληρωμενη- ασε τι κανουν στα σκυλαδικα)
Φυσικά οι έμποροι με τις 911 που είναι στα σκυλάδικα
Κυριακή ξημέρωμα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟΙ !!!!!!

3)Δεν είναι θέμα τα δικά μου αυτοκίνητα. Μάλλον δεν έχω προσωπικό θέμα.


ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ;
ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ;
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΜΕΤΡΟ ;
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΧΩΡΑ ;;


Αυτά είναι τα θέματα .

Όχι το τι κάνει ο κάθε Lakis33, tramountanas κτλ ....

φυσικα και συμφωνω με τα τεκμηρια (οχι σε καποιους παραλογισμους τους οπως να εχει καποιος που κυκλοφορει 2 μικρα αυτοκινητα μικροτερο τεκμηριο απο καποιον που για την καβλα του εχει ενα καλο και μεγαλο  - αλλα σε γενικες γραμμες ναι)

ειναι ο πιο ευκολος τροπος (δεν εχει το κρατος τη δυνατοτητα να αμολησει ελεγκτες) σε μια χωρα που η φοροδιαφυγη παει συννεφο να υποχρεωσεις τους πονηρους που δηλωνουν 3 ή 5 χιλιαρικα εισοδημα (το 90% των ελ. επαγγελματιων  :-*) να δηλωσουν κατι παραπανω απο τα μαυρα που εισπραττουν
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Ρε παλιομαλάκα (τέλος οι ευγένειες)
ενα αυτοκίνητο που κατέχει κάποιος ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ;

Κι αν είναι ένα , πάει στο διάολο.
Είναι μεταφορικό μέσο ... μοναδικό ...

ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ 5 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ,
γιατί πρέπει να κινουνται όλα;
Γιατί πρέπει να κάνουν σέρβις όλα κάθε χρόνο ;

Απαγορεύεται κάποιος να έχει ένα ακριβό αυτοκίνητο
και να πήγαίνει με αυτό 2 φορές το χρόνο για καφέ
και να κάνει συνολικά 120χλμ με αυτό;;;

Που τα ειδες αυτά ;
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ. Γι'αυτό σου λέω ότι είσαι ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ.


Το σπίτι στο οποίο αναφέρεσαι , ήταν πολύ πάνω από 160 τμ , αλλά το πούλησα.
Τώρα μένω σε οικογενειακό 3οροφο ...

Και εισοδήματα , δηλώνω ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ, από ενοίκια ...
Τα οποία όπως ξέρεις ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ.
Οπότε από την εργασία που κάνω για την κάβλα μου, μπορώ να μπαίνω και μέσα κάθε χρόνο . Να έχω ζημιά. ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΜΕ ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑ. ΑΣ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΛΕΓΧΟ, στην τελική .
Είμαι καλυμένος περισσότερο από όλους.
Τα αυτοκίνητα δεν είναι καινούργια , τα 2 είναι μτχ , τα άλλα τα κληρονόμησα από τον πατέρα μου, που τα τελευταία χρόνιας της δήλωσής του, είχε κεφάλαια προς ανάλωση ... ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΛΕ.
Σκάφη δεν έχω ,τα ακίνητα τα περισσότερα τα έχτισα ο ίδιος
και τα κληρονομηθέντα είναι πριν το ... 1980 ....


Με τα εισοδήματα των ενοικίων
θα δικαιολογούσα και διαβίωση και δίδακτρα παιδιών (πάνω από  2 που έχω)
στο Κολλέγιο ... (που δεν πάνε στο κολλέγιο , που είναι το ακριβότερο)
και άλλα 2-3 μτχ 1800ρια ... Μάλλον και μια 350SL που θα αγοράσω μτχ, όταν βρώ με κάτω από 10.000 ευρώ (υπάρχουν ήδη , απλά δεν έχω ασχοληθεί).


Τώρα μπορείς να πας να γαμηθείς με αγοράκια,
σύμφωνα με τη φήμη του μερακλή που έχεις εδώ μέσα
και να μην ασχοληθείς με τα προσωπικά μου ...

Και ρίξε καμιά γκαζιά με το ... corsa diesel automatic
να γελάσουμε ...

γιατί ρε γελοίε μόνον τα τέλη κυκλοφορίας και τα ασφάλιστρα ενός δίλιτρου αυτοκινήτου είναι τον χρόνο ένα χιλιάρικο για την πλάκα τους ... ζώο...

και φυσικά πρέπει να κινείται γιατί αλλιώς θα πρέπει να έχεις θέση στάθμευσης ηλίθιε δικιά σου...
 

mixalis k.

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Νοε 2012
Μηνύματα
8.213
Like
4.939
Πόντοι
506
τραλαλάκη ως συνήθως μας έχεις γεμίσει μαλακίες...

το τεκμήριο κτήσης αυτοκινήτου έχει σαν στόχο να θέσει ένα ελάχιστο εισόδημα το οποίο να δικαιολογεί το κόστος χρήσης ενός οχήματος κατά την διάρκεια του έτους...

δεν μπορεί να δηλώνεις εισοδήματα 1.000 ευρώ τον χρόνο και να έχει αυτοκίνητο εν κίνήσει διότι ένα αυτοκίνητο έχει έξοδα χρήσης και συντήρησης (ασφάλεια, συντήρηση, καύσιμα, τέλη κυκλοφορίας κλπ κλπ κλπ)...

αν λοιπον έχεις ένα αυτοκίνητο για να το διατηρείς σε κίνηση έχεις όλα αυτά τα έξοδα τα οποία θα πρέπει να αντικατοπτρίζονται στο εισόδημα σου... τελεία και παύλα...

το ίδιο και αν έχεις ένα σπίτι μεγάλο και δηλώνεις εισόδημα 2.000 τον χρόνο .. το σπίτι έχει έξοδα λειτουργίας και συντήρησης...

απλά και κατανοητά στους κοινούς ανθρώπους αλλά όχι φυσικά σε κάτι κρετίνους σαν και σένα...

το τεκμήριο αγοράς είναι άλλο πράγμα και φυσικά δεν είναι υποχρεωτικό να καλύπτεται από τα εισοδήματα της χρονιάς που έγινε η αγορά αλλά μπορεί να καλυφθεί από εισοδήματα προηγουμένων ετών

τώρα αν εσύ θες να έχεις τον πουσαρισμένο ματρακά των 1600 κυβικών της δεκαετίας χωρίς να δηλώνεις κανένα εισόδημα τι να κάνουμε σε αυτό ? ο ματρακάς σου θέλει ένα κάρο λεφτά συντήρηση τον χρόνο για να μπορεί να κινηθεί οπότε πρέπει να δηλώνεις τουλάχιστον αυτά..

τα τεκμηρια κατά την γνώμη μου θα έπρεπε να είναι ανάλογα της ηλικίας του οχήματος διότι το κόστος συντήρησης και χρήσης αυξάνεται με την ηλικία του οχήματος...
Το τεκμηριο θα πρεπει να υπολογιζεται με βαση τα διανυθεντα χλμ του καθε αυτοκινητου ετησιως αλλα αυτο ειναι αδυνατο.
Οπως και τα τελη κυκλοφοριας θα επρεπε να εχουν μια μειωση 5% ετησιως περιπου λογω παλαιοτητας του οχηματος.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom