Οταν λεμε να γινει Ροτερνταμ του Νοτου οποιοσδηποτε καλοπροαιρετος καταλαβαινει οτι εννοουμε να αποχτησει τις ιδιες υποδομες και οδικο/σιδηροδρομικο δικτυο με την Ολλανδια και να φροντισει το ιδιο για τους γειτονες της.
Κοιταξτε τον χαρτη , επι 50 χρονια τα καραβια με το που βγουνε Μεσογειο προτιμανε να κανουν τον γυρο της Ευρωπης αντι να ξεφορτωσουν Πειραια. Το κοστος υποδομων και δικτυου αν υπηρχε η βουληση θα ηταν αμελιτεο μπροστα στο οφελος.
[OFFTOPIC]Τωρα για τον καινουριο ιντερνετικο καμμενο του site (ξερω ειναι χρονια , αλλα με το που αποσυρθηκαν οι παλιοι καμμενοι ανελαβε τα πρωτεια) που κραταει αρχειο ποστ των συνομιλητων του , αμα σου ριξουν βρωμικη βομβα οι απεναντοι , κατσε να εξηγησεις στον τουριστα , με τον Γιωργακη και την wikipedia οτι δεν υπαρχει κινδυνος για την υγεια. Οχι οτι θα μας ριξουν ,αφου οτι ζητανε τους το εδωσε ο δικος σου.[/OFFTOPIC]
Τετοια επενδυση πλεον μονο οι Κινεζοι θα μπορουσαν να πραγματοποιησουν , αλλα δεν ξερω κατα ποσο πραγματικα ενδιαφερονται και κατα ποσο θα τους αφησουν. Ασε που γενικα οι κινεζοι δεν ειναι και τοσο εμπιστοι σαν συνεταιροι.
Τεσπα οπως ειπε και ο προηγουμενος ουτε οι εξωγηινοι δεν μας σωζουν!
Ναι, βέβαια θα κάνουμε και ποτάμια για να μπορούν να μεταφορτώνονται τα εμπορευματοκιβώτια σε φορτηγίδες και μέσω Κηφισσού, Πηνειού, Αξιού να φθάνουν στον Δούναβη και τον Ρήνο.....
Εκείνο που δεν αντιλαμβάνεσαι είναι ότι: ΝΑΙ, συμφέρει να στείλεις 15.000 εμπορευματοκιβώτια με το καράβι στο Ρόττερνταμ και ΟΧΙ να τα μεταφέρεις οδικά ή έστω σιδηροδρομικά από τον Πειραιά.
Θέλεις να δεις τους υπολογισμούς του πόσο κοστίζει;;; Πόσο καύσιμο ανά μεταφερόμενο τόννο;
Πόσο επιβαρύνει με CO2 την ατμόσφαιρα το ένα μέσο και το άλλο;;;
Θέλεις να δεις πόσο επιβαρύνεται έμμεσα η οικονομία από την κίνηση των φορτηγών στους δρόμους;;
Δεν ξέρεις ότι η ΕΕ προωθεί τις θαλάσσιες μεταφορές προς αντικατάσταση των οδικών;;;
Προς το παρόν πάρε ένα χάρτη να δεις τι ΑΚΡΙΒΩΣ διασυνδέσεις προς Γερμανία και Κεντρική Ευρώπη προσφέρει το Ρόττερνταμ και τι ο Πειραιάς.
http://[URL unfurl="true"]www.samskip.com/media/maps/large/Intermodal_2010-website.jpg[/img[/URL]]
Μελέτησε και την αντίστοιχη ιστοσελίδα: [URL unfurl="true"]http://www.samskip.com/services/multi_modal/intermodal/[/URL]
Και τέλος απάντησε μου στο ερώτημα:
Είναι τόσο βλάκες οι Ιταλοί που δεν έχουν κάνει το Gioia Tauro μεγαλύτερο από το Ρόττερνταμ.
Δρόμους έχουν, σιδηρόδρομους έχουν......
Μήπως τους εμποδίζουν οι Ελβετοί με τα διόδια των φορτηγών;