Περα απο την πλακα και απο το ποσο εγκυρο ειναι το δημοσιευμα , Ροτερνταμ του νοτου επρεπε να ειχαμε γινει εδω και 50 χρονια. Μονη μας δικαιολογια γι αυτη την ανεξηγητη αποτυχια ειναι οι επισφαλεις βορειοι γειτονες μας , αλλα και παλι...
Ειναι αδιανοητο οτι τα εμπορικα πλοια προτιμουν να κανουν τον γυρο της Ευρωπης και να ξεφορτωσουν στο Ροτερνταμ, αντι με το που βγουν μεσογειο να ξεφορτωσουν Πειραια.
Είναι αδιανόητες οι μαλακίες που ξεφουρνίζει ο κάθε τυχάρπαστος φαρμακοποιός εδώ μέσα.
Πριν από 50 χρόνια δεν υπήρχαν container. Καλά, καλά δεν υπήρχαν πριν από 25 χρόνια (υπήρχαν βεβαίως, αλλά η κίνηση τους ήταν μικρή).
Το σημαντικό ερώτημα είναι: ΠΩΣ από τον Πειραιά τα container θα πήγαιναν στην υπόλοιπη Ευρώπη εκεί που είναι οι καταναλωτές των προϊόντων που βρίσκοντα μέσα στα εμπορευματοκιβώτια;;;
Με το ανύπαρκτο σιδηροδρομικό δίκτυο;;; Οδικώς μέσω Γιουγκοσλαβίας;;;;
Ο Πειραιάς δεν θα γίνει ΠΟΤΕ Ρόττερνταμ. Διότι έχει πρόσβαση σε πολύ μικρότερη εσωτερική αγορά. Ο ρόλος του θα είναι σταθμός μεταφόρτωσης. Και για αυτό τον προορίζουν οι Κινέζοι και για τον στόλο της Cosco.
Διότι μόνον ένας τραγικά άσχετος θα ξεφούρνιζε την παπαριά ότι αντί να στείλεις 15.000 εμπορευματοκιβώτια με το πλοίο στο Ρόττερνταμ θα ήταν καλλίτερο να τα ξεφορτώσεις στον Πειραιά και να τα στείλεις οδικώς στην Βαυαρία ή στην Τσεχία.
Τι άλλο θα ακούσουμε......
(Πες μας τώρα και για τους Τουρκικούς πυραύλους και τι φορτία μεταφέρουν οι κεφαλές τους).