Καλημερα παιδιά
όπως είχα προαναγγείλει:
Κριτική στο TripAdvisor για το εστιατόριο Παπαϊωάννου στο Μικρολίμανο…
‘’’ Με μια φίλη από την Γαλλία κατεβήκαμε στο Μικρολίμανο για κάτι θαλασσινό. Είχε τα γενέθλια της και ήθελα να την παω στο Βαρουλκο.
Ομως όταν φτάσαμε τα φώτα του μαγαζιού ήταν ψιλο σβηστά και δεν είχε πελάτες οποτε φαντάστηκα ότι θα έκλεινε. Ήταν 22:30 - 23:00 το βραδάκι.
Οι επιλογες πλέον ήταν είτε ο Βοσπορος είτε ο Παπαϊωάννου. Το κορίτσι ήθελε θαλασσινά οποτε καθίσαμε στον Παπαϊωάννου. Είδα 3 ζευγάρια Έλληνες πελάτες οποτε φαντάστηκα ότι θα ήταν εντάξει.
Παραγγελία:
Νερο Ζαγόρι 4€
Ψωμάκι 5€
Σαλάτα Παπαϊωάννου 9,5€
Χταπόδι ψητο 15,80€
Καλαμάρι ψητό 18€
Μύδια αχνιστά 11€
2 ποτήρια λευκό κρασί 19€
Το χταπόδι ήταν κομμένο σε λεπτές ροδέλες τοποθετημένες ξάπλα σε ένα στρογγυλό μικρό πιάτο για να φαίνεται γεμάτο.
Καταλαβαίνετε ότι έτσι χρησιμοποίησαν την μικρότερη ποσότητα χταποδιού.Πάντως τρωγόταν.
Πρώτο φάουλ!
Κλέφτικη και τουριστική συμπεριφορά!
Που;; Στο Μικρολίμανο παραμονή 28ης Οκτωβρίου με πελάτες κατά 95% Έλληνες.
Το γράφω αυτό γιατί είμαι από νησί και ξέρω καλά τις τουριστικές μερίδες των κουτοπονηρων καταστηματαρχών που περιμένουν το καλοκαίρι για να βγάλουν τα σπασμένα όλου του χρόνου.
Καλαμαρι μεγαλούτσικο αλλά αγευστο… τελείως άγευστο!
Λες και έτρωγες σακκούλα χάρτινη!
18€ παρακαλώ!!
Δεύτερο φάουλ! Η τιμή στα ύψη και η ποιότητα του καλαμαριού στο ναδίρ.
Πάμε τώρα στο κλου της βραδιάς.
Μύδια αχνιστά…
φαινόταν ωραία και η σάλτσα ήταν νόστιμη μπορώ να πω.
Όμως αφού είχαμε φάει το 60% του πιάτου βάζω ένα στο στόμα μου και νιώθω μια αηδιαστική βρώμα.
Βρώμα απίστευτη!! Πεθαμένο πλήρως!
Το βγάζω αμέσως το βάζω πίσω στο πιάτο και φτύνω 2-3 φορές στο πλάι του τραπεζιού γιατί σιχάθηκα τελείως.
Λέω στην κοπέλα στοπ. Μην φας άλλο. Υπάρχει σοβαρο θέμα εδώ.
Πίνω λίγο κρασί για να αλλάξω τη γεύση και τσιμπάω λίγο σαλατα με ψωμάκι.
Ντρεπόμουν να της το δώσω να το μυρίσει… ήταν ότι πιο αηδιαστικό εχω γευτεί ποτέ στη ζωή μου.
Μετά από λίγο φωνάζω το σερβιτορο να πάρει τα πιατα και ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΑ, γιατί δεν ήθελα επουδενί να δημιουργήσω θέμα μπροστά στην κοπέλα που γιόρταζε, του λέω:
Παρε σε παρακαλώ τα μύδια και πες στα παιδιά μέσα να προσέξουν γιατί ένα από αυτά βρωμάει απίστευτα… σαν πεθαμένο.
Μάλιστα μου λέει!
Πίνουμε το κρασάκι μας και κάνουμε χαβαλέ με το κορίτσι θεωρώντας το περιστατικό μια άτυχη στιγμή του μαγαζιού.
Ερθετε ο σερβιτόρος μετά από 4-5 λεπτά και τι μου λέει:
Πραγματι το μύδι δεν ήταν εντάξει αλλά μου είπαν τα παιδιά στην κουζίνα ότι ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ!
Αυτά συμβαίνουν καμμία φορά.
Τέλος και φεύγει…
Αν δεν ήταν η Γαλλίδα θα τον έψελνα κυριολεκτικά.
Τι λέτε ρε παιδιά;;;!! Είστε σοβαροί;;;!!
Παίζετε κορόνα γράμματα αν θα στείλετε τους πελάτες σας στο νοσοκομείο;;;!!
Δεν υπάρχει κανένας έλεγχος για το τι σερβίρεται;;!!
Πρακτορείο ΛΟΤΤΟ έχετε η εστιατοριο;;;!!
Δεν είχε ούτε καν τη διάθεση να πει ένα συγνώμη!
Τίποτα απολύτως! Κυνικός μέχρι αηδίας!
Ντράπηκα ειλικρινά που είμαι Έλληνας και ασχολούμαι στον τουριστικό τομέα και ντράπηκα περισσότερο που όλο αυτό έγινε μπροστά στα μάτια μιας φιλοξενούμενης μου στην Ελλάδα.
Μετά από λιγάκι του ζητάω τον λογαριασμό.
Ερθετε ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ. Μου δίνει το παραγγελιοχαρτο, ξέρετε εσείς, 82,30€.
Με κάρτα θέλω να πληρώσω παρακαλώ του λέω.
Φέρνει το POS και με ρωτάει:
Θέλετε να δώσετε κάποιο φιλοδώρημα στα παιδια;
Ήθελα να του πω για ποιο λογο να τους δώσω φιλοδώρημα;
Που ελεγξαν το φαγητό μου προσεκτικά πριν το σερβίρεις;;;
Συνεχιζω… Κυριος…: τι μπορώ να δώσω;
Μου απαντάει: 10% η 15% η 20%
Του απαντώ: πατα «άλλο ποσο» και βάλε 50 λεπτά.
Μόνο τότε ίσως ψιλιάστηκε ότι είχε μπροστά του δυο πελάτες δυσαρεστημένους.
Δυο πελάτες που παρήγγειλαν τα πιο φθηνά πιατα που υπήρχαν στο μενού του και τα οποία είχαν ολα θέμα!
Δηλαδη έπρεπε να σας ακουμπήσουμε 78€ το κιλό για να μας φέρετε κάποιο φρέσκο ψάρι για να νιώσουμε πιο σίγουροι ότι δεν θα μας στείλετε σε κάποιο νοσοκομείο;
Αυτή είναι η ποιότητα του εστιατορίου σας;;
Αυτή είναι η συμπεριφορά του εστιατορίου σας όταν έχετε μια ας πούμε άτυχη στιγμή;;
Ακόμη και στο πιο μικρό και όχι πολυσύχναστο ταβερνάκι της Ελλάδας όταν κάτι πάει στραβά λένε στον πελατη:
Συγνώμη για αυτό το λάθος μας!
Τα κρασακια σας είναι κερασμένα από εμάς!
Η δεν θα σας χρεώσουμε αυτό το πιάτο και πάλι συγνώμη.
Αν μας στέλνατε στο νοσοκομείο δεν θα μας έσωζε το κέρασμα σας ΟΜΩΣ θα επιδεικνύατε, εκείνη την στιγμή, μια ανθρώπινη συμπεριφορά!
Θα δίνατε σε εμάς την δυνατότητα να σκεφτούμε ότι άνθρωποι είσαστε και απλά είχατε μια άτυχη στιγμή.
Όχι, εσείς θελήσατε να πληρωθείτε ΠΛΗΡΩΣ εφοσον εισασταν άψογοι και στην συμπεριφορά σας και στην ποιότητα των πιάτων σας και ζητήσατε και ΦΙΛΟΔΩΡΗΜΑ.
Με απλά λόγια κάνατε τους ΚΙΝΕΖΟΥΣ!
Όμως εγώ δεν είμαι Κινεζος και σας γράφω αυτή την κριτική για να ενημερώσω μελλοντικούς πελάτες σας για το τι δυσαρεστες εκπλήξεις μπορεί να βιώσουν στο εστιατόριο σας.
ΕΥΤΥΧΩΣ δεν χρειαστήκαμε ιατρική φροντίδα και την επόμενη μερα άναψα δυο κεράκια στην Αγία Τριάδα που μας προστάτεψε!
(προφανώς περισσότερο από τον σεφ).
Μην μπείτε στην διαδικασία να μου απαντησετε αυτά τα χαζα που απαντάτε…
«Χαρήκαμε πολύ που γράψατε την γνώμη σας και σας περιμένουμε ξανά για να σας φόλαρουμε και να σας ξεβρακωσουμε»
Όπως λέει ο λαός «Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι»!
Η εκπαίδευση της κουζίνας είναι δικη σας ευθύνη!
Η συμπεριφορά του σερβιτόρου είναι δικη σας ευθύνη!
Ρωτήστε απλά τον σερβιτόρο σας για το περιστατικό που συνέβη στις 27/10 το βράδυ για να σας το επιβεβαιώσει.
Δεν μπορέσατε να σερβίρετε τρία απλά πιατα σωστά και θα σας εμπιστευτώ να φάω φρέσκα ψάρια;;;;
Μόνο την εικόνα σας κοιτάτε… από συμπεριφορά και ποιότητα βρωματε όπως το ψόφιο μύδι δυστυχώς!! ‘’’