Μα δεν λέω κάτι καινούργιο - το είπανε στις ειδήσεις για το manettino…
Σε αυτό θα ήθελα να προσθέσω ότι ως προς τα ελαστικά δεν γνωρίζουμε αφενός τη λειτουργική τους κατάσταση τους (παλαιότητα, ξηρότητα) και αφετέρου τις λειτουργικές τους συνθήκες (πίεση, θερμοκρασία). Ομοίως, δεν γνωρίζουμε τα χαρακτηριστικά πρόσφυσης του οδοστρώματος στον συγκεκριμένο δρόμο, που μάλλον δεν είναι υψηλά.
Πάντως, παρ’ ότι το συγκεκριμένο μοντέλο φέρει το όνομα Pista, δεν παύει να είναι ένα μοντέλο για χρήση σε δρόμο, συνεπώς δεν θεωρώ πως τα ελαστικά έπρεπε να είχαν «κατάλληλη» θερμοκρασία.
Michelin Pilot Sport Cup 2 tyres for the New Ferrari 488 Pista - Tyrepress
Διαβάζοντας το εγχειρίδιο της 488 GTB (όχι της Pista) πάντως κατάλαβα πως αν κινείσαι στους περισσότερους ελληνικούς δρόμους η ρύθμιση του manettino πρέπει να είναι στο WET αντί του SPORT. Μα ακόμα και στο RACE να ήταν η ρύθμιση (και όχι CT OFF ή ESC OFF), εφόσον δεν είχε βαθμονομήσει το traction control η αντίδραση του αυτοκινήτου δεν θα ήταν η βέλτιστη.
To πιθανότερο ο Μονογυιός δεν φόραγε ζώνη για αυτό και τραυματίστηκε θανάσιμα, αλλά η φωτιά ενδεχομένως να συνδέεται με την ανάκληση της Ferrari για τις δεξαμενές καυσίμου, εφόσον το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν προβληματικό και το πρόβλημα δεν είχε διορθωθεί.