You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Φιλοδώρημα στα delivery
- Μέλος που άνοιξε το νήμα ozzy13
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 398
- Εμφανίσεις 22K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
tramountana
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 76.754
- Κριτικές
- 2
- Like
- 2.724
- Πόντοι
- 1.306
Δεν φτιαχνει το φαγητο αλλα χαροπαλευη για να στο φερει, δεν εχω ακουσει για καμια τσατσα να την πατησε αυτοκινητο την ωρα που παρουσιαζε την πουτανα
Και επισης ο ντελιβερας δεν σου χτυπαει την πορτα την ωρα που τρως για να κανεις πιο γρηγορα
η ερώτηση ήταν για τον Gl... αλλά
(1) έχω ακούσει για πολλές τσατσάδες που άκουσαν γαμωσταυρίδια και έφαγν και φάπες
(2) μην το λές αυτό... ;) πολλές μα πάρα πολλές φορές βαράνε λάθος κουδούνια
τεσπα .. πρέπει να δίνουμε κάτι στα παιδιά γιατί κυριολεκτικά τσακίζονται για να τα φέρουν και χωρίς να τους δίνουν και κνένα φράγκο της προκοπής... οτι βγαζουν το βγάζουν από τα φιλοδωρήματα...
και στο κάτω κάτω της γραφής αν έχεις να δώσεις πχ 13.70 για τα σουβλάκια σου έχεις να δώσεις 15 για να πάρει και το παιδί που θα τα φέρει 1.30 ας πούμε..
ευτυχως ειστε λιγοι οιτι εγινε ρε γαμωτο μονο εγω διαλεξα την τελευταια επιλογη
Επισκέπτης
Πάντα αφήνω φίλε
Εχθές η παραγγελία είχε 28,10 € τού δωσα 30.
Συνήθως αφήνω περίπου 1 ευρώ αλλά σ αυτή τη φάση τι να του λεγα; Φέρε μου ένα ευρώ και είμαστε εντάξει;
Του τ άφησα λοιπόν ως έχει (1,90 μπουρμπούρι)
ΚΑΙ Ο ΚΑΛΟΣ ΘΕΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕ ΕΝΑ ΤΙΤΑΝΟΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΑΣ ΣΤΑ ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΠΟΚΕΡ ΠΟΥ ΣΤΡΩΘΗΚΑ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΧΘΕΣ ΒΡΑΔΥ
ΠΟΛΛΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ (δε λέω πόσα γιατί αυτοί που διαβάζουν ποκεροσαιτ θα καταλάβουν ποιος είμαι)
Εχθές η παραγγελία είχε 28,10 € τού δωσα 30.
Συνήθως αφήνω περίπου 1 ευρώ αλλά σ αυτή τη φάση τι να του λεγα; Φέρε μου ένα ευρώ και είμαστε εντάξει;
Του τ άφησα λοιπόν ως έχει (1,90 μπουρμπούρι)
ΚΑΙ Ο ΚΑΛΟΣ ΘΕΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕ ΕΝΑ ΤΙΤΑΝΟΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΑΣ ΣΤΑ ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΠΟΚΕΡ ΠΟΥ ΣΤΡΩΘΗΚΑ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΧΘΕΣ ΒΡΑΔΥ
ΠΟΛΛΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ (δε λέω πόσα γιατί αυτοί που διαβάζουν ποκεροσαιτ θα καταλάβουν ποιος είμαι)
bk1981
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Σεπ 2011
- Μηνύματα
- 2.486
- Κριτικές
- 14
- Like
- 5
- Πόντοι
- 26
ασε ρε που ξερεις και ποσοι ειμαστε.μαθε να κανεις χαβαλε νουμεροευτυχως ειστε λιγοι οι
tramountana
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 76.754
- Κριτικές
- 2
- Like
- 2.724
- Πόντοι
- 1.306
βέβαια αμα τώρα ήταν κνένας βέρος ανάρχας (πχ υπερπόντικας) θα μας πρόγκαγε... διότι αυτοί είναι
Ενάντια στη φιλανθρωπία
Σε πολλές πόλεις των Ηνωμένων Πολιτειών, κάποιοι αναρχικοί οργάνωσαν συσσίτια με το όνομα "Φαγητό όχι Βόμβες". Οι διοργανωτές αυτών των συσσιτίων θα εξηγήσουν ότι η πρόσβαση στην τροφή πρέπει να είναι ελεύθερη, ότι κανένας ποτέ δεν πρέπει να πεινάσει. Σίγουρα ένα θαυμάσια συναίσθημα...στο οποίο οι αναρχικοί απαντούν λίγο-πολύ με τον ίδιο τρόπο που απαντούν οι χριστιανοί, οι χίπηδες ή οι αριστεροί φιλελεύθεροι** - κάνοντας φιλανθρωπία.
Θα μας πουν βέβαια, η καμπάνια "Φαγητό όχι Βόμβες" είναι κάτι διαφορετικό. Ο τρόπος λήψης αποφάσεων των διοργανωτών είναι αντιιεραρχικός. Δε λαμβάνουν κανένα κυβερνητικό ή εταιρικό κονδύλι. Σε πολλές πόλεις, σερβίρουν τα γεύματα τους, ως μια μορφή κοινωνικής ανυπακοής ρισκάροντας τη σύλληψη τους. Προφανώς, το "Φαγητό όχι Βόμβες" δεν είναι μια μεγάλης κλίμακας φιλανθρωπική γραφειοκρατία· στην πραγματικότητα είναι συνήθως μια κακοφτιαγμένη* προσπάθεια.... αλλά είναι φιλανθρωπία και αυτό δεν αμφισβητείται από κανέναν εκ των διοργανωτών.
Η φιλανθρωπία είναι ένα απαραίτητο κομμάτι της οικονομίας κάθε κοινωνικού συστήματος. Η σπάνη που επιβάλλεται από την οικονομία δημιουργεί μια κατάσταση στην οποία κάποιοι άνθρωποι αδυνατούν να καλύψουν τις βασικές τους ανάγκες με τους κανονικούς τρόπους. Ακόμα και σε κράτη με υψηλής ποιότητας κοινωνικά προγράμματα, υπάρχουν εκείνοι δεν καλύπτονται από το αυτό το δίκτυο. Οι φιλανθρωπίες αντικαθιστούν τα κρατικά κοινωνικά προγράμματα εκεί που αυτά δε μπορούν ή δε θέλουν να βοηθήσουν. Ομάδες όπως η "Φαγητό όχι Βόμβες", είναι επομένως ένα εθελοντικό εργατικό δυναμικό που βοηθούν να διατηρείται η κοινωνική τάξη με το να ενισχύουν την εξάρτηση των φτωχών από προγράμματα και όχι από τη δική τους δημιουργία.
Άσχετα με το πόσο αντιιεραρχικός είναι ο τρόπος λήψης αποφάσεων η σχέση είναι πάντα εξουσιαστική. Οι ευεργετούμενοι της φιλανθρωπίας είναι στο έλεος των οργανωτών του προγράμματος και έτσι δεν είναι ελεύθεροι να δράσουν με τους δικούς τους όρους μέσα σε αυτήν τη σχέση. Αυτό είναι εμφανές στον εξευτελιστικό τρόπο με τον οποίον λαμβάνεται η φιλανθρωπία. Τα φιλανθρωπικά συσσίτια όπως το "Φαγητό όχι Βόμβες" απαιτούν από τους ευεργετούμενους να έρθουν μια συγκεκριμένη ώρα που δε διαλέγουν οι ίδιοι ώστε να σταθούν στην ουρά για να πάρουν φαγητό που δεν έχουν επιλέξει (και συνήθως κακοφτιαγμένο) σε ποσότητα περιορισμένη από κάποιον εθελοντή που θέλει να είναι σίγουρος ότι θα πάρουν όλοι ίσες μερίδες. Φυσικά, είναι καλύτερο από να μείνεις πεινασμένος αλλά ο εξευτελισμό είναι τουλάχιστον ισάξιος με το να περιμένεις στην ουρά του μπακάλικου για να πληρώσεις για φαγητό που τουλάχιστον μπορείς να φας όποτε θέλεις. Η αναισθησία που αναπτύσσουμε σε έναν τέτοιον εξευτελισμό, μια αναισθησία που γίνετε εμφανής στις περιπτώσεις που συγκεκριμένοι αναρχικοί επιλέγουν να τρέφονται σε φιλανθρωπίες ενώ μπορούν να κάνουν αλλιώς, δείχνει την έκταση, στην οποία η κοινωνία μας είναι διαποτισμένοι με τέτοιες εξευτελιστικές αντιδράσεις. Κάποιος θα νόμιζε πως οι αναρχικοί θα αρνούνταν όσο περνάει από το χέρι τους τέτοιες αντιδράσεις και θα προσπαθούσαν να δημιουργήσουν αντιδράσεις διαφορετικού είδους με σκοπό να καταστρέψουν τον εξευτελισμό που επιβάλλεται από την κοινωνία. Αντίθετα, πολλοί δημιουργούν προγράμματα που ενισχύουν αυτόν τον εξευτελισμό.
Και η αλληλεγγύη που νιώθει κάποιος για κάποιον που υποφέρει από φτώχεια επειδή και αυτός ξέρει πως είναι; και η επιθυμία να μοιραστείς φαγητό με άλλους ανθρώπους; Προγράμματα σαν το" Φαγητό όχι Βόμβες" δεν εκφράζουν αλληλεγγύη αλλά οίκτο. Το να μοιράζεις μερίδες φαγητού δεν σημαίνει ότι μοιράζεσαι· είναι μια απρόσωπη, ιεραρχημένη σχέση μεταξύ του κοινωνικού ρόλου του "ευεργέτη" και του κοινωνικού ρόλου του "ευεργετούμενου". Η έλλειψη φαντασίας έχει οδηγήσει πολλούς αναρχικούς να αντιμετωπίζουν το ζήτημα της πείνας (το οποίο είναι ένα αφηρημένο ερώτημα για πολλούς) με τον ίδιο τρόπο που το αντιμετωπίζουν οι χριστιανοί ή οι φιλελεύθεροι, δημιουργώντας δομές παράλληλες στις ήδη υπάρχουσες. Όπως είναι αναμενόμενο όταν οι αναρχικοί προσπαθούν να αναλάβουν ένα εγγενώς εξουσιαστικό καθήκον, κάνουν χάλια δουλειά... Γιατί να μην αφήσουμε τη φιλανθρωπία σε αυτούς που δεν έχουν αυταπάτες για αυτήν; Καλύτερα οι αναρχικοί να βρουν τρόπους να μοιράζονται ατομικά εάν συγκινούνται τόσο, τρόπους που να ενθαρρύνουν τον αυτοκαθορισμό και όχι την εξάρτηση, την αλληλεγγύη και όχι τον οίκτο.
Δεν υπάρχει τίποτα το αναρχικό στο "Φαγητό όχι Βόμβες". Ακόμα και το όνομα είναι ένα αίτημα προς τις αρχές. Γι' αυτό και οι διοργανωτές του συχνά χρησιμοποιούν μεθόδους κοινωνικής ανυπακοής ως μια προσπάθεια να κάνουν έκκληση στο συναίσθημα των κρατούντων για να ταΐσουν και να στεγάσουν τους φτωχούς. Δεν υπάρχει τίποτα σε αυτό το πρόγραμμα που να ενθαρρύνει τον αυτοκαθορισμό. Δεν υπάρχει τίποτα που να ενθαρρύνει τους ευεργετούμενους να αρνηθούν το ρόλο τους και πάρουν αυτό που χρειάζονται χωρίς να ακολουθούν τους κανόνες. Το "Φαγητό όχι Βόμβες", όπως κάθε φιλανθρωπία, ενθαρρύνει αυτούς που ευεργετούνται από αυτήν να παραμείνουν παθητικοί δέκτες παρά να γίνουν δημιουργοί των ζωών τους. Η φιλανθρωπία πρέπει να αναγνωρίζεται ως αυτό που είναι: μια ακόμα όψη του θεσμοθετημένου εξευτελισμού, εγγενή στην οικονομική μας ύπαρξη, που πρέπει να καταστρέψουμε για να ζήσουμε στο έπακρο.
Ενάντια στη φιλανθρωπία
Σε πολλές πόλεις των Ηνωμένων Πολιτειών, κάποιοι αναρχικοί οργάνωσαν συσσίτια με το όνομα "Φαγητό όχι Βόμβες". Οι διοργανωτές αυτών των συσσιτίων θα εξηγήσουν ότι η πρόσβαση στην τροφή πρέπει να είναι ελεύθερη, ότι κανένας ποτέ δεν πρέπει να πεινάσει. Σίγουρα ένα θαυμάσια συναίσθημα...στο οποίο οι αναρχικοί απαντούν λίγο-πολύ με τον ίδιο τρόπο που απαντούν οι χριστιανοί, οι χίπηδες ή οι αριστεροί φιλελεύθεροι** - κάνοντας φιλανθρωπία.
Θα μας πουν βέβαια, η καμπάνια "Φαγητό όχι Βόμβες" είναι κάτι διαφορετικό. Ο τρόπος λήψης αποφάσεων των διοργανωτών είναι αντιιεραρχικός. Δε λαμβάνουν κανένα κυβερνητικό ή εταιρικό κονδύλι. Σε πολλές πόλεις, σερβίρουν τα γεύματα τους, ως μια μορφή κοινωνικής ανυπακοής ρισκάροντας τη σύλληψη τους. Προφανώς, το "Φαγητό όχι Βόμβες" δεν είναι μια μεγάλης κλίμακας φιλανθρωπική γραφειοκρατία· στην πραγματικότητα είναι συνήθως μια κακοφτιαγμένη* προσπάθεια.... αλλά είναι φιλανθρωπία και αυτό δεν αμφισβητείται από κανέναν εκ των διοργανωτών.
Η φιλανθρωπία είναι ένα απαραίτητο κομμάτι της οικονομίας κάθε κοινωνικού συστήματος. Η σπάνη που επιβάλλεται από την οικονομία δημιουργεί μια κατάσταση στην οποία κάποιοι άνθρωποι αδυνατούν να καλύψουν τις βασικές τους ανάγκες με τους κανονικούς τρόπους. Ακόμα και σε κράτη με υψηλής ποιότητας κοινωνικά προγράμματα, υπάρχουν εκείνοι δεν καλύπτονται από το αυτό το δίκτυο. Οι φιλανθρωπίες αντικαθιστούν τα κρατικά κοινωνικά προγράμματα εκεί που αυτά δε μπορούν ή δε θέλουν να βοηθήσουν. Ομάδες όπως η "Φαγητό όχι Βόμβες", είναι επομένως ένα εθελοντικό εργατικό δυναμικό που βοηθούν να διατηρείται η κοινωνική τάξη με το να ενισχύουν την εξάρτηση των φτωχών από προγράμματα και όχι από τη δική τους δημιουργία.
Άσχετα με το πόσο αντιιεραρχικός είναι ο τρόπος λήψης αποφάσεων η σχέση είναι πάντα εξουσιαστική. Οι ευεργετούμενοι της φιλανθρωπίας είναι στο έλεος των οργανωτών του προγράμματος και έτσι δεν είναι ελεύθεροι να δράσουν με τους δικούς τους όρους μέσα σε αυτήν τη σχέση. Αυτό είναι εμφανές στον εξευτελιστικό τρόπο με τον οποίον λαμβάνεται η φιλανθρωπία. Τα φιλανθρωπικά συσσίτια όπως το "Φαγητό όχι Βόμβες" απαιτούν από τους ευεργετούμενους να έρθουν μια συγκεκριμένη ώρα που δε διαλέγουν οι ίδιοι ώστε να σταθούν στην ουρά για να πάρουν φαγητό που δεν έχουν επιλέξει (και συνήθως κακοφτιαγμένο) σε ποσότητα περιορισμένη από κάποιον εθελοντή που θέλει να είναι σίγουρος ότι θα πάρουν όλοι ίσες μερίδες. Φυσικά, είναι καλύτερο από να μείνεις πεινασμένος αλλά ο εξευτελισμό είναι τουλάχιστον ισάξιος με το να περιμένεις στην ουρά του μπακάλικου για να πληρώσεις για φαγητό που τουλάχιστον μπορείς να φας όποτε θέλεις. Η αναισθησία που αναπτύσσουμε σε έναν τέτοιον εξευτελισμό, μια αναισθησία που γίνετε εμφανής στις περιπτώσεις που συγκεκριμένοι αναρχικοί επιλέγουν να τρέφονται σε φιλανθρωπίες ενώ μπορούν να κάνουν αλλιώς, δείχνει την έκταση, στην οποία η κοινωνία μας είναι διαποτισμένοι με τέτοιες εξευτελιστικές αντιδράσεις. Κάποιος θα νόμιζε πως οι αναρχικοί θα αρνούνταν όσο περνάει από το χέρι τους τέτοιες αντιδράσεις και θα προσπαθούσαν να δημιουργήσουν αντιδράσεις διαφορετικού είδους με σκοπό να καταστρέψουν τον εξευτελισμό που επιβάλλεται από την κοινωνία. Αντίθετα, πολλοί δημιουργούν προγράμματα που ενισχύουν αυτόν τον εξευτελισμό.
Και η αλληλεγγύη που νιώθει κάποιος για κάποιον που υποφέρει από φτώχεια επειδή και αυτός ξέρει πως είναι; και η επιθυμία να μοιραστείς φαγητό με άλλους ανθρώπους; Προγράμματα σαν το" Φαγητό όχι Βόμβες" δεν εκφράζουν αλληλεγγύη αλλά οίκτο. Το να μοιράζεις μερίδες φαγητού δεν σημαίνει ότι μοιράζεσαι· είναι μια απρόσωπη, ιεραρχημένη σχέση μεταξύ του κοινωνικού ρόλου του "ευεργέτη" και του κοινωνικού ρόλου του "ευεργετούμενου". Η έλλειψη φαντασίας έχει οδηγήσει πολλούς αναρχικούς να αντιμετωπίζουν το ζήτημα της πείνας (το οποίο είναι ένα αφηρημένο ερώτημα για πολλούς) με τον ίδιο τρόπο που το αντιμετωπίζουν οι χριστιανοί ή οι φιλελεύθεροι, δημιουργώντας δομές παράλληλες στις ήδη υπάρχουσες. Όπως είναι αναμενόμενο όταν οι αναρχικοί προσπαθούν να αναλάβουν ένα εγγενώς εξουσιαστικό καθήκον, κάνουν χάλια δουλειά... Γιατί να μην αφήσουμε τη φιλανθρωπία σε αυτούς που δεν έχουν αυταπάτες για αυτήν; Καλύτερα οι αναρχικοί να βρουν τρόπους να μοιράζονται ατομικά εάν συγκινούνται τόσο, τρόπους που να ενθαρρύνουν τον αυτοκαθορισμό και όχι την εξάρτηση, την αλληλεγγύη και όχι τον οίκτο.
Δεν υπάρχει τίποτα το αναρχικό στο "Φαγητό όχι Βόμβες". Ακόμα και το όνομα είναι ένα αίτημα προς τις αρχές. Γι' αυτό και οι διοργανωτές του συχνά χρησιμοποιούν μεθόδους κοινωνικής ανυπακοής ως μια προσπάθεια να κάνουν έκκληση στο συναίσθημα των κρατούντων για να ταΐσουν και να στεγάσουν τους φτωχούς. Δεν υπάρχει τίποτα σε αυτό το πρόγραμμα που να ενθαρρύνει τον αυτοκαθορισμό. Δεν υπάρχει τίποτα που να ενθαρρύνει τους ευεργετούμενους να αρνηθούν το ρόλο τους και πάρουν αυτό που χρειάζονται χωρίς να ακολουθούν τους κανόνες. Το "Φαγητό όχι Βόμβες", όπως κάθε φιλανθρωπία, ενθαρρύνει αυτούς που ευεργετούνται από αυτήν να παραμείνουν παθητικοί δέκτες παρά να γίνουν δημιουργοί των ζωών τους. Η φιλανθρωπία πρέπει να αναγνωρίζεται ως αυτό που είναι: μια ακόμα όψη του θεσμοθετημένου εξευτελισμού, εγγενή στην οικονομική μας ύπαρξη, που πρέπει να καταστρέψουμε για να ζήσουμε στο έπακρο.
trelos sporos
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Νοε 2005
- Μηνύματα
- 635
- Like
- 2
- Πόντοι
- 6
Πάντα αφήνω φίλε
Εχθές η παραγγελία είχε 28,10 € τού δωσα 30.
Συνήθως αφήνω περίπου 1 ευρώ αλλά σ αυτή τη φάση τι να του λεγα; Φέρε μου ένα ευρώ και είμαστε εντάξει;
Του τ άφησα λοιπόν ως έχει (1,90 μπουρμπούρι)
ΚΑΙ Ο ΚΑΛΟΣ ΘΕΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕ ΕΝΑ ΤΙΤΑΝΟΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΑΣ ΣΤΑ ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΠΟΚΕΡ ΠΟΥ ΣΤΡΩΘΗΚΑ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΧΘΕΣ ΒΡΑΔΥ
ΠΟΛΛΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ (δε λέω πόσα γιατί αυτοί που διαβάζουν ποκεροσαιτ θα καταλάβουν ποιος είμαι)
30 ευρα ντελιβερυ τι εφαγες τυπαρα μου ξιφια?
Paktosis
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Νοε 2011
- Μηνύματα
- 627
- Κριτικές
- 29
- Like
- 2
- Πόντοι
- 16
Αναλόγως την περίσταση...
Αν είναι κουφάλα και σκατόφατσα ο ντελιβερας και μου δινει πρωτα ρεστα τα χοντρά και κάνει 10 λεπτά να βρει τα ψιλά, την ψωνίζω και δεν του δινω τιποτα.
Αν και μου φαινεται υπερβολκικό να παίρνει 4 ευρώ την ώρα και να βγαζει 10 από μπουρμπουαρ και μαυρα μάλιστα. Έγω αν πάρω 10 ευρώ από κάποιον τα μισα είναι φόροι (23% ΦΠΑ, 26% φορος εισοδήματος)
Αν είναι κουφάλα και σκατόφατσα ο ντελιβερας και μου δινει πρωτα ρεστα τα χοντρά και κάνει 10 λεπτά να βρει τα ψιλά, την ψωνίζω και δεν του δινω τιποτα.
Αν και μου φαινεται υπερβολκικό να παίρνει 4 ευρώ την ώρα και να βγαζει 10 από μπουρμπουαρ και μαυρα μάλιστα. Έγω αν πάρω 10 ευρώ από κάποιον τα μισα είναι φόροι (23% ΦΠΑ, 26% φορος εισοδήματος)
κι ομως αδερφε ετσι γινεταιΑναλόγως την περίσταση...
Αν είναι κουφάλα και σκατόφατσα ο ντελιβερας και μου δινει πρωτα ρεστα τα χοντρά και κάνει 10 λεπτά να βρει τα ψιλά, την ψωνίζω και δεν του δινω τιποτα.
Αν και μου φαινεται υπερβολκικό να παίρνει 4 ευρώ την ώρα και να βγαζει 10 από μπουρμπουαρ και μαυρα μάλιστα. Έγω αν πάρω 10 ευρώ από κάποιον τα μισα είναι φόροι (23% ΦΠΑ, 26% φορος εισοδήματος)
redmanftw
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Ιαν 2012
- Μηνύματα
- 47.991
- Κριτικές
- 10
- Like
- 96
- Πόντοι
- 376
τι δουλεια κανεις δικε μου;Αναλόγως την περίσταση...
Αν είναι κουφάλα και σκατόφατσα ο ντελιβερας και μου δινει πρωτα ρεστα τα χοντρά και κάνει 10 λεπτά να βρει τα ψιλά, την ψωνίζω και δεν του δινω τιποτα.
Αν και μου φαινεται υπερβολκικό να παίρνει 4 ευρώ την ώρα και να βγαζει 10 από μπουρμπουαρ και μαυρα μάλιστα. Έγω αν πάρω 10 ευρώ από κάποιον τα μισα είναι φόροι (23% ΦΠΑ, 26% φορος εισοδήματος)
sinister
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 226
- Κριτικές
- 11
- Like
- 0
- Πόντοι
- 11
Ότι περισσέψει από τα ρέστα αρκεί να μην υπερβαίνει τα 50 λεπτά. Αν τα ρέστα είναι > 50 λεπτών τότε τα παίρνω όλα και εκείνος τίποτα. Επίσης, αν δεν μου φέρει απόδειξη τότε δεν δίνω τίποτα (φυσικά φταίει το μαγαζί και όχι ο deliveras).
Thessalon
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Μαρ 2011
- Μηνύματα
- 3.557
- Like
- 1.119
- Πόντοι
- 216
Ότι περισσέψει από τα ρέστα αρκεί να μην υπερβαίνει τα 50 λεπτά. Αν τα ρέστα είναι > 50 λεπτών τότε τα παίρνω όλα και εκείνος τίποτα. Επίσης, αν δεν μου φέρει απόδειξη τότε δεν δίνω τίποτα (φυσικά φταίει το μαγαζί και όχι ο deliveras).
Ακριβως μια απο τα ιδια...
Κατι ξερουνε ολα τα fast food στις τιμες τους...
2,80 2,30 το σαντουιτς ετσι ωστε και 2 και 3 σαντουιτς να παρεις δεν στρογγυλευεται σε 50 η 0 το ποσο.
Ετσι ωστε τα "ψιλουδια" λες "γαματο φιλε κρατα τα"
δεν δινω! εκτος απο το οτι ειμαι τσιγγουνης και απανθρωπος πιστευω να δινεις φιλοδωρημα ειναι για τους ματσο
Ειναι το ιδιο με αλλες παραδοσιακες συνηθειες να κολλας πεντοχιλιαρικα στους κλαρινατζηδες,η φιγουρα των φτωχομπινεδων με αμαξια ρουχα κοτερα κλπ,να εισαι large με τις γκομενες που οταν τα κανει ο μεσος μισθωτος,συνταξιουχος μεχρι και ανεργοι, και μετα λενε δεν πληρωνω διοδια 2 ευρω και αυξηση στο ρευμα 10%,σου ρχεται να ψηφισεις τροικα
Ειναι το ιδιο με αλλες παραδοσιακες συνηθειες να κολλας πεντοχιλιαρικα στους κλαρινατζηδες,η φιγουρα των φτωχομπινεδων με αμαξια ρουχα κοτερα κλπ,να εισαι large με τις γκομενες που οταν τα κανει ο μεσος μισθωτος,συνταξιουχος μεχρι και ανεργοι, και μετα λενε δεν πληρωνω διοδια 2 ευρω και αυξηση στο ρευμα 10%,σου ρχεται να ψηφισεις τροικα
Παρόμοια θέματα
- Απαντήσεις
- 37
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 201
- Εμφανίσεις
- 8K
- Απαντήσεις
- 432
- Εμφανίσεις
- 24K
?
- Απαντήσεις
- 7
- Εμφανίσεις
- 2K
- Απαντήσεις
- 226
- Εμφανίσεις
- 11K