Νέα

Έργα και Ημέρες της νεοφασιστικής/ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης «Χρυσή Αυγή»

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 131K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 15 άτομα (0 μέλη και 15 επισκέπτες)

Συμφωνείς με τη καταδίκη της Χρυσής Αυγής;

  • Ναι

    Ψήφοι: 289 72,3%
  • Οχι

    Ψήφοι: 86 21,5%
  • ΔΞ

    Ψήφοι: 25 6,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    400
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
πορνοπαπε οφειλεις να αναγνωρισεις οτι για σενα που εισαι αριστερος και για μενα που ειμαι αθεος ευτυχως υπηρξαν σταυροφοροι και φρεναραν το ισλαμ γιατι τωρα δεν θα ειχαμε εστω και αυτην την ελευθερια που εχουμε. ισλαμικη χωρα θα ημασταν.

έχει περάσει ο καιρός που έπαιζα στρατιωτάκια, οπότε δε μπορώ να σου απαντησω.
 

bourdeliotis

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2014
Μηνύματα
3.366
Κριτικές
23
Like
5
Πόντοι
26
έχει περάσει ο καιρός που έπαιζα στρατιωτάκια, οπότε δε μπορώ να σου απαντησω.
ισως χρειαστει να ξαναπαιξουμε καποτε και τοτε θα αναγκαστουμε για το καλο μας να πολεμησουμε στο πλευρο των σταυροφορων για το καλο μας και με την σημαια μας που εχει πανω τον σταυρο παροτι δεν πιστευουμε στον σταυρο, μεταξυ 2 αποτεωνων παπά και ιμάμη διαλεγεις αυτον που θα σε βλαψει λιγοτερο και αυτος ειναι ο παπάς
 

bestman69

Μέλος
Εγγρ.
18 Απρ 2009
Μηνύματα
2.713
Like
10
Πόντοι
16
ισως χρειαστει να ξαναπαιξουμε καποτε και τοτε θα αναγκαστουμε για το καλο μας να πολεμησουμε στο πλευρο των σταυροφορων για το καλο μας και με την σημαια μας που εχει πανω τον σταυρο παροτι δεν πιστευουμε στον σταυρο, μεταξυ 2 αποτεωνων παπά και ιμάμη διαλεγεις αυτον που θα σε βλαψει λιγοτερο και αυτος ειναι ο παπάς

Φίλε μπουρδελιώτη, έχε υπ' όψιν σου πάντως ότι δεν ήταν ανέκαθεν έτσι τα πράγματα. Κάποτε ο πολιτισμένος κόσμος ήταν το Ισλάμ και εμείς οι οπισθοδρομικοί και υποανάπτυκτοι. Για 4 περίπου αιώνες, όταν το Βυζάντιο και η Δυτική Ευρώπη σάπιζαν, στον μουσουλμανικό κόσμο άνθιζε η φιλοσοφία, η ιατρική, τα μαθηματικά κα.
 

bourdeliotis

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2014
Μηνύματα
3.366
Κριτικές
23
Like
5
Πόντοι
26
σε αυτο εχεις λιγο δικιο, αλλα και παλι περιτομη δηλαδη να ακρωτηριαστω ουτε τοτε θα το εκανα, ουτε θα προτιμουσα να ζω σε μια κοινωνια που οι γυναικες καλυπτουν τα παντα εκτος απο τα ματια, επειδη στην χωρα μου εχουν πανεπιστημιο ενω οι χριστιανοι θεωρουσαν την χημεια μαγεια. ειπαμε το μη χειριστο βελτιστο.
 

ΜΕΝΕΔΗΜΟΣ

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Μαρ 2014
Μηνύματα
6.784
Κριτικές
3
Like
6.477
Πόντοι
2.356
Νέες Ζάτουνες [Ή κατ' οίκον περιορισμός]



1. "Εκπροσωπείτε τον νόμο της ζούγκλας"

«…Είμαι υποχρεωμένος να παρουσιάζομαι 2 φορές την μέρα στον αστυνομικό σταθμό. Στο σπίτι μας απ΄ έξω υπάρχει φρουρά νύχτα και μέρα. Δύο σκοποί μπροστά στην πόρτα κι ένας τρίτος κάνει βόλτες στον δρόμο.
Μόλις βγω έξω συνοδεύομαι παντού από δύο φρουρούς. Δεν έχω δικαίωμα να μιλώ σε κανέναν.
Όποιος με χαιρετήσει κινδυνεύει, τον καλούν στον Σταθμό και τον ανακρίνουν.
Στην αρχή ήμουν ελεύθερος να βγαίνω από το σπίτι όλο το 24ωρο όμως αργότερα με περιόρισαν 20 ώρες κλεισμένος μέσα και 4 έξω. Λίγο πριν το Πάσχα μ΄ έκλεισαν 22 ώρες το 24ωρο, τώρα ξανά έχω δικαίωμα να βγαίνω 2 ώρες το πρωί και 2 το απόγευμα.
Πολλές φορές όμως οι ώρες αυτές της εξόδου δεν τηρούνται. Με κλείνουν μέσα χωρίς καμιά εξήγηση.
Άλλωστε η νομική μου θέσις, είναι η θέσις ενός ρες, ενός δούλου της εποχής της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας.

«Όταν σας βλέπω», είπα κάποτε σε κάποιον αξιωματικό της χωροφυλακής που ήρθε να μας επισκεφθεί, «ακούω μέσα μου τον ήχο του ταμ-ταμ, εκπροσωπείτε για μένα το νόμο της ζούγκλας…»
Πηγή:
Ποιος τα γράφει αυτά?
Ο κ. Μίκης Θεοδωράκης, που καταδικάστηκε από τους δικαστές της χούντας σε κατ’ οίκον περιορισμό, στο σπίτι του στη Ζάτουνα Αρκαδίας
Όπως ακριβώς καταδικάστηκαν στις μέρες μας [από κάποιες άλλες δικαστίνες, κάποιου άλλου καθεστώτος] η κ.Ελένη Ζαρούλια και μερικοί ακόμα βουλευτές της Χρυσής Αυγής.

Δηλαδή, νέες Ζάτουνες και έπεται συνέχεια.
Το άνοιγμα της Μακρονήσου για τους Έλληνες που αντιστέκονται, δεν είναι μακριά.

2. Κατ’ οίκον περιορισμός
Ξεπατικώνω εδώ από το ωραίο νομικό άρθρο του κ. Παναγιώτη Τουργέλη, που δημοσιεύθηκε στον ιστότοπο:  νομικήεπικαιρότητα CURIA.GR

«…Ιστορικά, οι πρώτες μορφές Home Detention [κατ’ οίκον περιορισμού] εμφανίστηκαν το 1971 στην Αμερική και εγκαθιδρύθηκαν στα επιμέρους σωφρονιστικά συστήματα των μεγάλων αστικών κέντρων, όπως Ουάσιγκτον, Καλιφόρνια, Φλόριντα κτλ από το 1977. 
Η Home-In-carceration,  είναι η πιο αυστηρή αξιολογικά βαθμίδα κατ’οίκον εγκλεισμού (και όχι περιορισμού θα μπορούσαμε να πούμε), διότι ο κατάδικος μόνο εξαιρετικά δύναται να κυκλοφορήσει έξω από το σπίτι και η Curfew, στην οποία επιβάλλεται απαγόρευση κυκλοφορίας του κρατουμένου.
Στην ελληνική απόδοση των παραπάνω όρων ο «κατ’ οίκον περιορισμός» υιοθετήθηκε σχετικά πρόσφατα. Νωρίτερα χρησιμοποιείτο ο όρος «κατ’ οίκον κράτηση».
Όσον αφορά τις ιστορικές καταβολές του θεσμού, το θεωρητικό του υπόβαθρο διαμορφώθηκε το 1811 από τον Jeremy Bentham, σε μία προσπάθεια εξεύρεσης επιτυχούς αντεγκληματικής και σωφρονιστικής πολιτικής.

Όπως ήταν αναμενόμενο, ωστόσο, ο κατ’οίκον περιορισμός έγινε το «φυλακτικό ευαγγέλιο» ολοκληρωτικών καθεστώτων στην αναζήτηση μέτρων φίμωσης των πολιτικά αντιφρονούντων, κυρίως σε συνδυασμό με την ηλεκτρονική επιτήρηση. Συγκεκριμένα, στο καθεστώς απαρτχάιντ της Νοτίου Αφρικής, στην μαοϊκή Κίνα, τη σταλινική Σοβιετική Ένωση και στην παρακολούθηση της Στάζι στην Ανατολική Γερμανία, χρησιμοποιήθηκε σε ευρεία κλίμακα η κατ’ οίκον κράτηση και ηλεκτρονική παρακολούθηση.
Πρόκειται για ένα «σκοτεινό παρελθόν» του εναλλακτικού αυτού σωφρονιστικού θεσμού…»
[Πηγή: ]

Ο κατ’ οίκον περιορισμός είναι κατεξοχήν ποινή ψυχικής και ηθικής εξόντωσης του κρατουμένου.
Ουσιαστικά πρόκειται για ένα είδος εγκλεισμού, που «απομονώνει» τον άνθρωπο από το κοινωνικό και φυσικό του περιβάλλον, διατηρώντας όμως την επίπλαστη εικόνα της συνέχειας της «καθημερινής του ζωής».
Ο άνθρωπος εξαναγκάζεται σιγά-σιγά, να  αποδεχθεί ότι η ζωή του δεν του ανήκει πια κι ότι ο «φρουρός απέξω» έχει δικαίωμα να ελέγχει και να καθορίζει την κάθε του πράξη.
Δεν πρόκειται για ποινή φυλάκισης, όπου το νέο περιβάλλον της φυλακής και η βιαιότητα που το χαρακτηρίζει, ενεργοποιούν μηχανισμούς αμύνης του ατόμου, ώστε να συνεχίσει να αντιστέκεται, πολεμώντας ανοιχτά τους ανθρωποφύλακες του.
Πρόκειται για μια αργή και ύπουλη διαδικασία εγκλεισμού, όπου ο ανυποψίαστος αιχμάλωτος, δεν μπορεί [και  δεν του επιτρέπεται] να δει τις αλυσίδες του. Έτσι το θύμα του κατ’ οίκον περιορισμού, αρχίζει συνειρμικά να συνδέει τις πιο απλές πράξεις της καθημερινότητας του, με την υπακοή στις επιθυμίες του Μεγάλου Αδελφού, που το άγρυπνο μάτι του ελέγχει την κάθε του κίνηση.

Ο άνθρωπος, χάνοντας την αυτονομία του μέσα στο ίδιο του το περιβάλλον, χάνει σταδιακά και την επιθυμία της.
Ολόκληρη η ζωή του γίνεται ένα στρατόπεδο συγκέντρωσης, κατασκευασμένο ειδικά γι αυτόν. Αυτή καθεαυτή η καθημερινότητα του μεταλλάζεται σταδιακά στην αλυσίδα που τον κρατά αιχμάλωτο.
Αυτό είναι και το νόημα του «κατ’ οίκον περιορισμού», που φαίνεται να αγαπούν ιδιαίτερα τα ολοκληρωτικά καθεστώτα, ίσως επειδή έχει αποδειχθεί στην πράξη, ότι είναι αποτελεσματικότερο ως σύστημα χειραγώγησης των ανθρώπινων συνειδήσεων, από ότι οι φυλακές, οι οποίες συχνά γεννούν ήρωες…

3. Σε μαζική κλίμακα

Η ολική επαναφορά ενός απάνθρωπου και εφιαλτικού μέτρου εγκλεισμού [πολύ πιο ύπουλου από τα λευκά κελιά] δεν συνέβη τυχαία.
Το καθεστώς έχει βάνει μπροστά το σχέδιο φυσικής, ηθικής και κοινωνικής εξόντωσης του μεγαλύτερου ποσοστού των αντιφρονούντων Ελλήνων.
Αν χρειαστεί, θα φυλακίσουν, θα περιορίσουν κατ’ οίκον και θα εξορίσουν χιλιάδες ανθρώπους.

Οι μαζικές διώξεις, όπως και όλα τα ολοκαυτώματα και οι γενοκτονίες, δεν μπορούν να  οργανωθούν και να πραγματοποιηθούν με τα υπάρχοντα σωφρονιστικά δίκτυα, ακόμα και αν χτιστούν νέες φυλακές, υψίστης ασφαλείας [όπως οι φυλακές τύπου Γ, που προορίζονται για τα ηγετικά στελέχη του εθνικιστικού χώρου]
Εδώ μιλάμε για χιλιάδες ανθρώπων, που θα πρέπει κάποια στιγμή να εγκλειστούν, να βασανιστούν και να «αναμορφωθούν»
Ενδεχομένως, τα πογκρόμ που ετοιμάζονται κατά των Ελλήνων εθνικιστών, να αφορούν περισσότερες χιλιάδες ανθρώπων, από όσες διώχθηκαν στη δεκαετία του 50, αμέσως μετά τον εμφύλιο πόλεμο.
Το καθεστώς συνεπώς, χρειάζεται ένα δίκτυο στρατοπέδων συγκέντρωσης πιο εκτεταμένων κι από το δίκτυο των άγονων νησιών, που χρησιμοποιήθηκαν άλλοτε ως τόποι εγκλεισμού [Μακρόνησος, Άη Στράτης κ.λπ.]

Όταν θα περάσουνε τον αντιρατσιστικό νόμο, ευθύς αμέσως εκατοντάδες χιλιάδες Ελλήνων, θα βρεθούν σε καθεστώς παρανομίας.
Δεν πρόκειται όμως να ενεργοποιηθούν οι σωφρονιστικές δομές των ξερονησιών, επειδή το καθεστώς θα φροντίσει να αποφύγει μια άμεση σύγκριση, με τις εμφυλιοπολεμικές πρακτικές των παλιών εθνικοφρόνων.
Το πιθανότερο είναι να δημιουργηθούν νέες δομές σωφρονισμού, εγκλεισμού και ηλεκτρονικής παρακολούθησης, που θα στηρίζονται σε μια εφιαλτική τεχνολογία, η οποία ήδη βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο [και πρόκειται να ολοκληρωθεί πολύ σύντομα]

Ο κατ’ οίκον περιορισμός θα υποστηρίζεται από συστήματα ηλεκτρονικού ελέγχου των εγκλείστων, που θα τους καταστήσουν ταυτόχρονα και πειραματόζωα, για την εξέλιξη αυτής της τεχνολογίας, σε πλανητική κλίμακα.
Η κ. Ζαρούλια και οι άλλοι «κατ’ οίκον έγκλειστοι» Έλληνες εθνικιστές, δεν είναι παρά οι πρώτες φράσεις σε έναν ανατριχιαστικό πρόλογο, για την ολοκληρωτική χειραγώγηση των ελεύθερων συνειδήσεων.
Ήδη το σχέδιο εξελίσσεται, με πειραματόζωο, ως συνήθως, την Ελλάδα και έχει υπογραφεί από  τους εντεταλμένους της παγκόσμιας ευρωαμερικανοσιωνιστικής μαφίας και φυσικά τους εδώ τοποτηρητές τους.
Και τα θύματα του, δεν θα είναι μοναχά οι χιλιάδες Έλληνες εθνικιστές, που προς το παρόν μονάχα, αποτελούν τον πρώτο στόχο.
Θα είναι όλοι και όλες, που θα έχουν το θάρρος να συλλογιούνται ελεύθερα…

Το σπαραξικάρδιο γράμμα του κ. Μίκη Θεοδωράκη, από τη Ζάτουνα Αρκαδίας [λίγο πριν φύγει για το Παρίσι, όπου αυτός και οι υπόλοιποι/ες της τότε νεοελληνικής νομενκλαντούρας, πέρασαν ζωή χαρισάμενη] θα γραφτεί και θα ξαναγραφτεί στο άμεσο μέλλον χιλιάδες φορές.
Από Έλληνες εθνικιστές, σ’ ετούτη τη φάση της ιστορίας.
Με μία διαφορά…
Το δράμα του κ. Θεοδωράκη και των τότε «κατ’ οίκον περιορισμένων», είχε τη δυνατότητα να κάμει τον γύρο του κόσμου.
Δεν υπήρχε κανάλι, εφημερίδα, περιοδικό ή ραδιόφωνο σε όλες τις χώρες του ευρωαμερικανοσιωνιστικού θύλακα, που να μην θεωρεί υποχρέωση του, να δημοσιεύει και να διαφημίζει το τι τραβούσανε οι  «καλοί» Έλληνες, από τους «κακούς» συνταγματάρχες [που ήσαν απλώς ηλίθιοι]
Οι κάθε λογής θεοδωράκηδες, μερκούρηδες και παπανδρέοι, δεν βίωσαν ούτε μια στιγμή τη βαριά μοναξιά του αιχμαλώτου, που τον εγκαταλείπουν οι πάντες από φόβο. Ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές των διώξεων τους, ήξερα πως είχαν από πίσω τους πανίσχυρους μηχανισμούς, που κάποια στιγμή θα τους στήριζαν και θα τους ξανάφερναν στην εξουσία, για να καταντήσουν την Ελλάδα, όπως την κατάντησαν.
Το μαρτύριο τους είχε ημερομηνία λήξεως και, επιπλέον, ήταν άμεσα ορατό το ότι μετά τη λήξη του, θα το εξαργύρωναν πλουσιοπάροχα [όπως και το εξαργύρωσαν]

Σε αντίθεση με τα [πανάκριβα] σώου που στήνονταν τότε στα Παρίσια, στις Γενεύες, και στις Στοκχόλμες, οι έγκλειστοι εθνικιστές θα ζήσουν τις νέες ζάτουνες και τα νέα μακρονήσια τους, μέσα σε μια τρομαχτική σιωπή, εγκαταλειμμένοι από όλους και από όλα!
Προπαντός, οι έλληνες εθνικιστές θα βιώσουν τα πογκρόμ του καθεστώτος, κάτω από τις βρισιές και τα χτυπήματα αλλόφρονων μαζών, που θα σύρονται να τους προπηλακίζουν, να τους ρουφιανεύουν και να τους απομονώνουν κοινωνικά, εξορκίζοντας έτσι τα δικά τους προσωπικά, οικογενειακά και σεξουαλικά αδιέξοδα. 
Ακριβώς όπως το αφιονισμένο πόπολο των μεσαιωνικών πόλεων, που συνέρρεε μαζικά για να «απολαύσει» δημόσιες διαπομπεύσεις, δημόσια βασανιστήρια και δημόσιες καύσεις αιρετικών στην πυρά, εξορκίζοντας με τον πόνο του άλλου, τη δικιά του βαριά ενοχή για τη θλίψη της ζωής τους… 

Γι αυτό και δεν βγάνουν άχνα σήμερα οι διάφοροι γλέζοι και θεοδωράκηδες, βλέποντας να επαναλαμβάνονται οι δικές τους ζάτουνες και οι δικοί τους «κατ οίκον εγκλεισμοί»
Επειδή γνωρίζουν καλά ότι τα τωρινά θύματα, οι ευρωπαίοι εθνικιστές, δεν στοχεύουν στο να εξαργυρώσουν κάποτε τις διώξεις τους αλλά στοχεύουν απλώς σε μια Ιδέα.
Κι αυτό ήταν που πάντα ήθελαν να εξαφανίσουν όλα αυτά τα καθεστωτικά σκυλολόγια:
Αυτή τη μία  Ιδέα…

Θα κάμουν τα πάντα λοιπόν για να εξοντώσουν τους κήρυκες της Ιδέας, ακόμα και αν χρειαστεί να μπούνε οι ίδιοι ανθρωποφύλακες σε νέες ζάτουνες.
Έστω και με το ρίσκο, αυτές οι νέες ζάτουνες να ξαναγυρίσουν απάνω τους κι απάνω στα παιδιά τους…   


Πολύ δυνατό άρθρο! Κάθε Άνθρωπος συμφωνεί με αυτή τη γνώμη! Εύγε στο συντάκτη και σε εσένα Μπακάλη που την αναδημοσίευσες!
 

Επισκέπτης


%CE%B9%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B7+%CE%BD%CE%B5%CE%BA%CF%81%CE%B7.jpg


Η Μαριάννα [ψευδώνυμο] είναι ιερόδουλη.
Τα δύο τελευταία χρόνια κάμει πιάτσα στη λεωφόρο Αθηνών, κοντά στο εκκλησάκι του προφήτη Δανιήλ, στο ύψος του Βοτανικού.
Έλαβα το γράμμα της στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, λίγες ημέρες πριν.
Το δημοσιεύω χωρίς καμία δική μου επέμβαση…

Α, και κάτι ακόμα...
Στη φωτό εικονίζεται η Ρουμάνα πόρνη Μαριάννα Πόπα, που δολοφονήθηκε τον περασμένο Οκτώβριο από  μουσουλμάνο λαθρομετανάστη, στο ανατολικό Λονδίνο.
Επειδή λέει, έκαμε πιάτσα ΚΟΝΤΆ ΣΕ ΤΖΑΜΊ!
Η Μαριάννα Πόπα [συνωνόματη της δικιάς μου Μαριάννας]
ήταν έγκυος στην 4η εβδομάδα κύησης της...
Στο εικονίδιο από κάτου βλέπετε τον φονιά...

Θα τους δείτε όμως σύντομα και στη γειτονιά σας...



«Είμαι η Μαριάννα του προφήτη Δανιήλ. Έτσι δηλαδή με ξέρουνε όλοι στην πιάτσα…

Κύριε Λευτέρη, σου τα γράφω εσένα να τα πεις, όπως ξέρεις να τα λες.
Μορφομένα και καλιεργημένα,  αλλά στο μαγκιόρηκο  και στο ασημβίβαστο.
Γιατί εγώ, μπορεί να τέλειωσα το Γημνάσιο αλλά δεν το έχω το μπούρου-μπούρου και αγχόνομαι, η γυναίκα…

Λοιπόν κ. Λευτέρη δεν ξέρω αν το έμαθες, που σκότοσε ένας μουσουλμάνος μια ιερόδουλη στο Λονδίνο, επειδή λέει έκανε πιάτσα κοντά σε τζαμί. Αν δεν το έμαθες, ψάξε να το βρεις στο ιντερνετ και βάνε και κανα ληνκ να μπορούν να το διαβάσουνε οι δύσπηστοι.
[Σ.τ.σ. βλ. και: "Μουσουλμάνος σκότωσε ιερόδουλη, επειδή έκανε πιάτσα κοντά σε τζαμί"]

Αυτή την κοπέλα τη λέγανε Μαριάννα, σαν εμένα δηλαδή και ήτανε έγκηος!
Και ποιο ήταν το έγκλημα της?
Ότι εκδίδονταν λέει κοντά σε τζαμί, που είναι ιερός τόπος για τους μουσουλμάνους!!!
Δεν λένε όμως τίποτα για τις δικές τους πουτάνες, που γαμιούνται στα σκαλάκια του αγίου Παντελεήμονα ή για τους μαύρους επηβήτορες, που επιδεικνύουν τις πούτσες τους στο προαύλιο της Αγίας Φωτεινής ή για τους πακιστανούς γαμπρούς που πηδιούνται απέξω από τους αγίους Ταξιάρχες στο πεδίον του Άρεος.
Αυτονών δηλαδή ο Θεός προσβάλετε, ενώ ο δικός μας όχι?

Εγώ κύριε Λευτέρη μου ούτε καμιά ρατσίστρια είμαι, ούτε καμιά κυρία, να περνάω από τα χαυτήα με κλειδομένες τις πόρτες και τα παράθυρα του αυτοκινήτου μου και μετά να το παίζω φιλάνθροπη και πολυπολιτισμικιά και ωραία.
Μια πουτάνα είμαι κι ανήκω στον πιο πάτο από τους κοινονικούς πάτους. Τόσο πάτο δηλαδή, ώστε κι αυτοί που λογίζονται οι πιο τελευταίοι απ όλους, όπως οι μπαγκλαντεσιανοί ζήτουλες, να έρχονται και να ξεχαρμανιάζουν απάνω μου.
Και ξέρεις κάτι?
Καμιά κυρία δεν ξέρει αυτά που ξέρω εγώ, για όλες τις αρσενικές φυλλές του πλανήτη!!!
Και δεν τα ξέρουν, γιατί αυτές δεν ήταν ποτέ τους υποχρεομένες να παίρνουνε πακιστανούς που βρωμάνε σαν ελέφαντες, ούτε αφγανούς που δεν ξέρεις αν θα σου βγάλουνε το πουλί τους ή το μαχαίρι τους, ούτε αλβανούς, που όταν χήνουνε πάνω σου σε φτύνουνε μετά στη μούρη, ούτε σουδανούς, που σου δαγκόνουνε τα κωλομέρια λες και είσαι ζαμπόν, ούτε… ούτε… ούτε [και που να κάτσω να σου αφηγηθώ λεπτομέριες!!!] 

Αυτά που ακούς να λένε στα σαλόνια, ότι τάχα μου όλοι οι άνθρωποι είναι ίδιοι, άσχετα σε ποιον θεό πιστεύουνε, να έρθουνε να μου τα πούνε εμένα και να τις ρίξω μετά στο λάκο με τα μπαγκλαντεσιανά κολοδάχτυλα, να δω εγώ αν θα το εφχαριστηθούνε.
Το ξέρεις ότι σε μία φίλη μου, δυο αλβανοί την έχοσαν στο αυτοκίνητο και την πήγαν στο δασάκι πίσω από τον προφήτη Δανιήλ και της κόψανε τις ρόγες από τα βυζιά της, που της τις κρεμάσανε μετά σκουλαρίκια? Το ξέρεις ότι άμα αρχίσω να σου λέω ιστορίες από τη βία που κουβαλάνε μέσα τους όλοι αυτοί οι λαθρομετανάστες, θα ψάχνεις να βρεις που να πας για να  ξεράσεις?

Γι αυτό και δεν υπάρχει πουτάνα σ’ αυτές τις πιάτσες που να μην προστατεύετε.
Αλλά άμα εξαρτάσε από τους νταβατζηδες κ. Λευτέρη, δεν έχεις δικαίομα να πεις όχι.
Είσαι αναγκασμένη να τους παίρνεις όλους.
Και τους μουσουλμάνους και τους χριστιανούς και τους άθεους και τους μαύρους και τους μελαμψούς και τους λευκούς και τους κιτρινιάριδες και τους χοντρούς και τους λιανούς και αυτούς που πλένουν τα πόδια τους και τους βρομιαρέους.
Όλους!!!!
Τον βλέπεις και σου γυρνάνε τα άντερα αλλά τα πόδια θα τα σηκόσεις  ίσαμε την οροφή του αυτοκινήτου.
Και σου τα λέω αυτά, όχι γιατί θέλω να παραπονεθώ για τις δυσκολίες του επαγγέλματος [στο κάτω-κάτω ας μην γινόμουνα πουτάνα] αλλά για να σου δόσω να καταλάβεις, ότι κάτι παραπάνω γνωρίζω εγώ για τους ανθρώπους από ότι οι σαλονάτες γκόμενες.
Να ρθουνε λοιπόν να μου πουνε εμένα ότι τάχα μου όλοι οι άνθρωποι είναι ίδιοι, ασχέτως σε ποια φυλλή ανήκουν και σε ποιο θεό πιστεύουν.
Όχι δεν είναι ίδιοι, κ. Λευτερη.
Υπαρχουνε άτιμες ράτσες σαν τους Αλβανούς και σαν τους Αφγανούς, που η Παναγιά να σε φηλάει, από δαύτους.
Ανάμεσα στους Έλληνες ή ανάμεσα στους  Πακιστανούς μπορείς να βρεις καλά παιδιά.
Αλλά καλόν Αλβανό η καλό Αφγανό, εγώ ακόμα δεν έχω σηναντήσει [και έχω πάρει μπόλικους, να ξέρεις…]

Οι βολλεμένοι που την αράζουν στο σπιτάκι τους, αλλά δεν είναι αναγκασμένοι να γυρνάνε στους δρόμους και να τρώνε στη μάπα αυτό το σκυλολόη, μπορούν να λένε ότι θέλουν.. Εγώ όμως που τους έχω από πάνω [κυριολεκτικώς] σου λέω ότι όλα αυτά περί ισότητας και περί πολυπολιτισμικότητας,  είναι μπούρδες.
Υπάρχουν φυλλές και ράτσες που η καθεμιά έχει τα δικά της χαρακτιριστικά.
Κι από ορισμένες ράτσες, καλά θα κάμεις να φυλάγεσε κι οποιανής σου λέει: «έλα μωρε, άνθρωποι είναι κι αυτοί σαν όλους τους άλλους», να της λες να τους πάρει στο σπίτι της, για να δει τη γλήκα.

Κι η πιο χειρότερη περίπτωση για μας τις γυναίκες κ. Λευτέρη [όλες τις γυναίκες κι όχι μόνο τις πουτάνες] είναι το ισλαμ.
Ναι δεν λέω…
Δεν είναι ολοι οι μουσουλμάνοι κακοί. Ούτε είναι όλοι τους σαν αυτούς που ρίχνουνε οξύ στα μούτρα των γυναικών τους, που έχω δει κάτι τέτοιες φωτογραφίες στο ίντερνετ και κατουρέμαι απάνω μου.
Αλλά θα σου πω εγώ, που τους έχω μάθει κι από την καλή κι από την ανάποδη.
Ο μουσουλμάνος, ο κάθε μουσουλμάνος, είτε καλός, είτε μούτρο, τη γυναίκα τη βλέπει σαν το ζώο. Και πιο πολύ από όλες, τη γυναίκα που του ανοίγει τα πόδια της.

Τις μανάδες τους, τις αδερφές τους, καμιά φορά και τις συζύγους τους, ειδικά άμα τους έχουνε γεννήσει αγόρια, μπορεί και να τις σεβαστούν. Αλλά τη γυναίκα που τη νιόθει για ερωμένη, ο μουσουλμάνος δεν της δίνει μεγαλύτερη αξία από όση θα έδινε στην τρήπα της λεκάνης του.
Αυτοί, δεν έρχονται σε μας τις ιερόδουλες γα να ξεχαρμανιάσουν, όπως οι άλλοι. Αυτοί έρχονται για να μας φτύσουν! Για να αισθανθούν ότι βρήκανε κι ένα ανθρώπινο πλάσμα που ζει σε μεγαλύτερη μιζέρια από δαύτους.
Μου χει τύχει να ανοίξω τα πόδια μου σε πακιστανό που έπλενε τζάμια στα φανάρια.
Κι αφού μου έκανε ότι μου έκανε, γύρισε μετά και με έφτησε ο αλύτης.
-Ξεκολιάρα μου λέει!
Πιος? Αυτός που ικανοποιήθηκε από τον κωλο μου… Ούτε καν αυτό δεν εχτιμάνε τα ζώα!!!

Τους φοβάμε κυριε Λευτερη. Κι από τη στιγμη που έμαθα τι έκαναν σ αυτή τη γυναίκα στο Λονδίνο, δεν μπορώ να κημηθώ τα βράδια.
Ξέρεις, αργά ή γρήγορα θα μας το χτίσουν κι εδώ το τζαμί.
Ο προφήτης Δανιήλ, το εκκλησάκι μου, βρίσκεται μια ανάσα απόσταση από τον Βοτανικό. Εκεί δηλαδή όπου θα γίνει το μεγάλο τέμενος της Αθήνας. Εκεί που σε λίγα χρόνια θα είναι το άβατο του Ισλαμ.
Τα πάντα όλα, ένα γύρο θα αλλάξουν ριζικά.  Θα απαγορεύετε να βγάλεις το σκύλο σου βόλτα, θα απαγορεύετε να ψήνεις χοιρινό, θα απαγορεύετε να κηκλοφοράει γυναίκα με κοντή φουστίτσα, θα απαγορεύετε να χτυπάνε οι καμπάνες των εκκλησιών και προπαντός, θα απαγορεύετε να κάνουμε πιάτσα εμείς οι ιερόδουλες, επί ποινεί θανάτου!!!

Και  μην περιμένεις καμιά αντίσταση από κανέναν.
Οι άντρες κ. Λευτέρη μου, στις μέρες μας, έχουνε γίνει όλοι πουσταριά [και να με συγχωρνάς που στο λέω…]. Σιγά μην βγουν να φωνάξουν εναντίον εκείνων που τους πηδάνε…
Και τη Χρυσή Αυγή, στην οποία θα μπορούσε να ελπίζει ο κοσμάκης θα την έχουνε κλίσει όλη μέσα.
Θα μας το φορέσουνε φέσι το τέμενος, και να μου το θυμηθείς!!!
Παίζονται εδώ μεγάλα συφέροντα, σαν αυτά γράφεις εσύ και μετά σε λένε φασίστα.
Θα μας το μαγειρέψουνε μια χαρά και μετά αλλήμονο μας.
Εμείς οι πουτάνες τουλάχιστον, θα πρέπει ή να αλλάξουμε δουλιά ή να αλλάξουμε πιάτσα…

Και θα μου πεις, εντάξει… Τράβα ρε κορίτσι μου να στύσεις το μαγαζάκι σου αλλού. Στο κάτω –κάτω κινητό είναι το εμπόρευμα σου, Τα παίρνεις στο βρακή σου και το πας όπου θες…
Όχι, δεν είναι έτσι και εσύ το ξέρεις πιο καλά απ’ όλους…

Και δεν σου λέω ότι όλες οι πιάτσες ελέγχονται πια από αλλοδαπούς νταβατζήδες.
Για κάμε τη μαλακία να πας να δουλέψεις Πατίσσια, αν δεν ανήκεις σε μια από τις συμμωρίες της περιοχής…
Έτσι και μπεις ανάμεσα στις μαύρες, θα σε φάει το μαύρο το φίδι
Έτσι και χωθείς ανάμεσα στις αλβανοουκρανίδες, θα σε φάει το αλβανικό λεπίδι.
Θα μου πεις, αυτό διορθώνετε. Αλλάζεις νταβατζή και τελειώνει η υπόθεση.
Έτσι κι αλλιώς, όπως σου τα παίρνουνε στην πιάτσα του βοτανικού, θα στα παίρνουνε και στην πιάτσα της πατισσίων.
Σωστό.
Ωστόσο, εγώ κύριε Λευτέρη μου γεννήθηκα στον Κολονό. Δυο βήματα από το άλσος όπου κι εσύ έχεις γράψει ότι ήρθε κάποτε ο τυφλός Οιδίποδας να ζητίσει έλεος…

Το εκκλησάκι του προφήτη Δανιήλ, είναι δεμένο με τη ζωή μου.
Και θες να σου πω κάτι, ακόμα?
Προτού γίνω πουτάνα, ήμουν κι εγώ άνθρωπος σαν εσάς.
Και σαν άνθρωπος είχα νιόσει τον έρωτα. Ξέρεις που έδοσα το πρώτο μου ραντεβού, με τον πρώτο μου [και τελευταίο έρωτα?}
Στο εκκλησάκι του προφήτη δανιήλ.
Κι αλλάξαμε το πρώτο μας φιλί στο παρκάκι, πίσω από τον Βοτανικό κήπο…
Θυμάμαι… Τον έλεγαν Αργύρη…
Και την κόρη μας, που δεν τη γνώρισε ποτέ του, τη βάφτησα Αργυρώ…
Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία, που ίσως σου την αφηγηθώ καμιάν άλλη φορά…

Ναι, έχω κι εγώ κάτι ανθρώπινο να θυμάμαι κύριε Λευτέρη.  Κι αυτό το τόσο δα που μου απομένει από τη μνήμη μου, κάπιοι θέλουν να μου το πάρουν.
Κάπιοι που ήρθανε εδώ, χωρίς να τους καλέσει κανένας, με το έτσι θέλω και με την προστασία των αφεντάδων, που μας εκμεταλεύονται όλους μας.
Κι αυτοί οι κάπιοι απαιτούν να μας τα πάρουνε όλα. Ακόμα κι όσα δεν ζούμε πια αλλά τα θημόμαστε, για να μπορούμε να ζούμε…
Εμένα κ. Λευτέρη το εκκλησάκι του προφήτη Δανιήλ με κρατάει ακόμα όρθια στα πόδια μου, για να μπορώ να τα ανήγω, χωρίς να με παίρνει από κάτω…
Στήνομαι απέξω κάθε βράδι, κοιτάω το σταυρό και λέω στον εαυτό μου…
Εντάξει, ρε Μαριάννα…. Ήσουν κι εσύ άνθρωπος, κάποτε… Δεν χάνετε έτσι ρε κορίτσι μου, η ανθρωπινότητα…
Κατάλαβες τώρα κ. Λευτέρη?

Δεν είναι μοναχά τα περασμένα που κρεμιούνται από τις μνήμες μας. Είναι και τα τωρινά. Κι αν μας τα πάρουν αυτά, θα είναι σαν να μας παίρνουν ένα κομμάτι από την ψηχή μας…

Τώρα θα μου πεις… Σιγά μωρή, μην έχεις κι εσύ ψηχούλα. Καλά σου κάνουνε και σου τα παίρνουνε. Σάμπως πάλεψες για όλα τούτα?
Ναι! Ίσως και να μου αξίζει αυτή η τιμωρία, μιας και έγινα πουτάνα και κάθομαι να με πηδάνε...
Αλλά δεν αξήζει αυτή η τιμωρία σε μια ολόκληρη πατρίδα. Γιατί οι πατρίδες κ. Λευτέρη δεν νομίζω ότι είμαστε μόνο εμείς, που ζούμε τώρα, εδώ χάμου. Πατρίδες είναι κι αυτοί που ζήσανε εδώ πριν από μας και τα παιδιά μας, που θα ζήσουνε εδώ μετά από μας.
Κι αυτοί δεν φταίνε, σε τίποτα να ξανακούσουνε τη φωνή του μουεζίνι, μετά από 300 χρόνια σκλαβιάς….
Έτσι δεν είναι?
Εξόν κι αν το χουμε αποφασήσει, αυτή την πατρίδα να την κάνουμε πιο μεγάλη πουτάνα κι από εμένα ακόμα…

Αυτά είχα να σου πω κύριε Λευτέρη.
Γράψτα σε παρακαλώ, έτσι μορφομένα που τα γράφεις εσύ, να τα διαβάσω τουλάχιστον εγώ και κανα δυο κολλιτές μου, που ξέρουμε τι παναπεί  ισλαμ και τρέχουμε να φύγουμε, όποτε ακούμε «Αλλάχ ακμπαρ...»
Γιατί δεν ξέρεις…
Αύριο, μεθαύριο που θα έρθουνε οι κατακτητές μας να χτήσουν εδώ τα τζαμιά τους, μπορεί κάπιες από εμάς να βρεθούμε σφαγμένες, πλάι στις βουβές καμπάνες των παλιών μας εκκλησιών.
Σαν τη κακομοίρα τη Μαριάννα στο Λονδίνο, που σου στέλνω και τη φωτογραφία της
Να έχουμε προλάβει τουλάχιστον να εκπέμψουμε το: «τελευταία ένδιξη SOS», προτού μας καρφόσουνε κανα στιλέτο στην πλάτη…

Α, και να μην ξεχάσω να σου πω κ. Λευτέρη, ότι δεν με λένε πραγματικά Μαριάννα αλλά σου έδοσα ψεύτικο όνομα, επειδή φοβάμαι αυτό το ρουφιανότσουρμο [που λες κι εσυ] περισσότερο από ότι φοβάμαι τους νταβατζήδες μου…

Γιατί οι νταβατζήδες τουλάχιστον σε μαχαιρώνουνε για τις πράξεις σου, ενώ αυτές οι ήαινες σε μαχαιρόνουνε για τις ιδέες σου…» 

Για την αντιγραφή και τη δημοσίευση...
Λευτέρης Πανούσης
[Χωρίς σχόλια, από μέρους μου...]
 

skieros

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Μαΐ 2011
Μηνύματα
2.120
Κριτικές
27
Like
1.467
Πόντοι
1.720
Φίλε μπουρδελιώτη, έχε υπ' όψιν σου πάντως ότι δεν ήταν ανέκαθεν έτσι τα πράγματα. Κάποτε ο πολιτισμένος κόσμος ήταν το Ισλάμ και εμείς οι οπισθοδρομικοί και υποανάπτυκτοι. Για 4 περίπου αιώνες, όταν το Βυζάντιο και η Δυτική Ευρώπη σάπιζαν, στον μουσουλμανικό κόσμο άνθιζε η φιλοσοφία, η ιατρική, τα μαθηματικά κα.

Λες μαλακιες φιλε. Ποιοι ηταν αυτοι οι 4 αιωνες απο ποτε μεχρι ποτε? Απο το 600 ως το 1000 μ.χ. που γινοταν η αραβικη τζιχαντ και σφαζαν ολοκληρους πληθυσμους στην μεση ανατολη και την αιγυπτο και καψαν ολες τις πολεις? Απο το 1000 μεχρι το 1200 που γινονταν οι σταυροφοριες που παλι καιγονταν πολεις και σφαζοταν ολοκληροι πληθυσμοι?
Η απο το 1200 ως το 1300 οταν οι μογγολοι ερημωναν τα παντα εκει?
Ονοματα μουσουλμανων γιατρων μαθηματικων κτλ που αφησαν εποχη με τις γνωσεις τους και εμειναν στην ιστορια ξερεις κανενα να μας πεις?

Αναπαραγετε αμασητη την προπαγανδα των κομμουνιστων και ουτε ενα βιβλιο ιστοριας δεν εχετε αγγιξει στη ζωη σας.
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.768
Κριτικές
16
Like
10.278
Πόντοι
8.645
Λες μαλακιες φιλε. Ποιοι ηταν αυτοι οι 4 αιωνες απο ποτε μεχρι ποτε? Απο το 600 ως το 1000 μ.χ. που γινοταν η αραβικη τζιχαντ και σφαζαν ολοκληρους πληθυσμους στην μεση ανατολη και την αιγυπτο και καψαν ολες τις πολεις? Απο το 1000 μεχρι το 1200 που γινονταν οι σταυροφοριες που παλι καιγονταν πολεις και σφαζοταν ολοκληροι πληθυσμοι?
Η απο το 1200 ως το 1300 οταν οι μογγολοι ερημωναν τα παντα εκει?
Ονοματα μουσουλμανων γιατρων μαθηματικων κτλ που αφησαν εποχη με τις γνωσεις τους και εμειναν στην ιστορια ξερεις κανενα να μας πεις?

Αναπαραγετε αμασητη την προπαγανδα των κομμουνιστων και ουτε ενα βιβλιο ιστοριας δεν εχετε αγγιξει στη ζωη σας.

Πώς πάει με το μιλφ φίλε, την πήδηξες;
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
40.775
Like
22.324
Πόντοι
5.006
αχ ρε μπακαλη μπας σε καλο σου με εκανε και βουρκωσα...
βαλε και κανα θεμα με μια φτωχη πλην τιμια κοπελα που αφηνει το χωριο της και παει να ζησει στην μεγαλη πολη και πεφτει θυμα στις ορεξεις του πλουσιου και σιτεμενου μεγαλοβιομηχανου κ. Φραγκοπουλου...
 

erinal

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
68.089
Like
91
Πόντοι
866
αχ ρε μπακαλη μπας σε καλο σου με εκανε και βουρκωσα...
βαλε και κανα θεμα με μια φτωχη πλην τιμια κοπελα που αφηνει το χωριο της και παει να ζησει στην μεγαλη πολη και πεφτει θυμα στις ορεξεις του πλουσιου και σιτεμενου μεγαλοβιομηχανου κ. Φραγκοπουλου...
ο μπακάλης την πουτάνα την σέβεται όταν εκείνη μιλάει θετικά για την χρυσή αυγή. Κατά τα λοιπά βάλτην στο σπίτι του να ζήσει μαζί της μιας και τιμά την αποψή της.
αντεπιχείρημα σε αυτός τις συμπαθέστατης φοβισμένης "μαριάννας" απο το τζαμί.Λες και ο χριστιανός την έχει σπίτι του την σέβεται και την τιμά.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
40.775
Like
22.324
Πόντοι
5.006
ο μπακάλης την πουτάνα την σέβεται όταν εκείνη μιλάει θετικά για την χρυσή αυγή. Κατά τα λοιπά βάλτην στο σπίτι του να ζήσει μαζί της μιας και τιμά την αποψή της.
αντεπιχείρημα σε αυτός τις συμπαθέστατης φοβισμένης "μαριάννας" απο το τζαμί.Λες και ο χριστιανός την έχει σπίτι του την σέβεται και την τιμά.
ναι, μαλλον να ειναι τσετλεμαν απεναντι στις πουτανες ο κυριος μπακαλης....παιζει και να πηδαει με τις καλτσες σηκωμενες οταν παει μπουρδελοτσαρκα...
αρκει βεβαια η πουτανα να ανηκει στην αρια φυλη ( ή τουλαχιστον να εχει δεχτει μια φορα επιθεση στη χωη της απο λαθρομεταναστη)....
 

bestman69

Μέλος
Εγγρ.
18 Απρ 2009
Μηνύματα
2.713
Like
10
Πόντοι
16
Λες μαλακιες φιλε. Ποιοι ηταν αυτοι οι 4 αιωνες απο ποτε μεχρι ποτε? Απο το 600 ως το 1000 μ.χ. που γινοταν η αραβικη τζιχαντ και σφαζαν ολοκληρους πληθυσμους στην μεση ανατολη και την αιγυπτο και καψαν ολες τις πολεις? Απο το 1000 μεχρι το 1200 που γινονταν οι σταυροφοριες που παλι καιγονταν πολεις και σφαζοταν ολοκληροι πληθυσμοι?
Η απο το 1200 ως το 1300 οταν οι μογγολοι ερημωναν τα παντα εκει?
Ονοματα μουσουλμανων γιατρων μαθηματικων κτλ που αφησαν εποχη με τις γνωσεις τους και εμειναν στην ιστορια ξερεις κανενα να μας πεις?

Αναπαραγετε αμασητη την προπαγανδα των κομμουνιστων και ουτε ενα βιβλιο ιστοριας δεν εχετε αγγιξει στη ζωη σας.

Η λέξη άλγεβρα τι ρίζα έχει; Ο αλγόριθμος; Το αλκάλιο; Μήπως είναι αραβικές;
Τα ονόματα Αβικέννας, Αβερρόης, Iμπν Ισάκ, Αλ Κβαρίζμι, Ομάρ Καγιάμ σου λένε κάτι;
Έχεις ακούσει για μεταφράσεις αρχαιοελληνικών κειμένων στα αραβικά, την εποχή που στο Βυζάντιο η λέξη "Έλληνας" θα σε έβαζε σε χοντρούς μπελάδες;
Μήπως ότι η είσοδος του χαλίφη Ομάρ στην Ιερουσαλήμ ήταν η πρώτη και μοναδική κατάκτηση της πόλης που δεν ακολούθησε σφαγή;
Αν μαθαίνεις ιστορία μόνο από τις εκδόσεις της Αποστολικής Διακονίας μάλλον δεν θα τα έχεις ακούσει αυτά...

Προφανώς σήμερα στον ισλαμικό κόσμο έχουν το πάνω χέρι άνθρωποι με μενταλιτέ Ελένης Λουκά, αλλά ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
 

Ζμπούτσαμ

Μέλος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
1.772
Like
3
Πόντοι
16
Μιλάνε για Ζάτουνες, οι υμνητές αυτών που εφάρμοσαν τις Ζάτουνες.
Ακόμα δεν έχουμε τερματίσει τελικά..
 

sbl

Μέλος
Εγγρ.
8 Αυγ 2008
Μηνύματα
2.204
Like
2
Πόντοι
16
Eδω μας μιλάνε για Δημοκρατία, Ελευθερία κ Ανθρώπινα Δικαιώματα οι Σταλινικοί τι να λέμε τώρα...

 

Επισκέπτης
ο μπακάλης την πουτάνα την σέβεται όταν εκείνη μιλάει θετικά για την χρυσή αυγή. Κατά τα λοιπά βάλτην στο σπίτι του να ζήσει μαζί της μιας και τιμά την αποψή της.
αντεπιχείρημα σε αυτός τις συμπαθέστατης φοβισμένης "μαριάννας" απο το τζαμί.Λες και ο χριστιανός την έχει σπίτι του την σέβεται και την τιμά.

Καὶ ἐπειδὴ ὁ χριστιανὸς τὴν περιφρονεῖ, ὁ μωαμεθανὸς καλῶς πράττει ὅταν τὴν σφάζει. Μάϊστα.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
40.775
Like
22.324
Πόντοι
5.006
Καὶ ἐπειδὴ ὁ χριστιανὸς τὴν περιφονεῖ, ὁ μωαμεθανὸς καλῶς πράττει ὅταν τὴν σφάζει. Μάϊστα.
δηλαδη κεντρικο γνωρισμα αυτου που σφαζει μια πουτανα ειναι η θρησκεια του????
μηπως ξερουμε και τι ζωδιο ηταν ο συγκεκριμενος σφαγεας, ωστε να στοχοποιησουμε και το εν λογω ζωδιο????
 

Επισκέπτης
αχ ρε μπακαλη μπας σε καλο σου με εκανε και βουρκωσα...
βαλε και κανα θεμα με μια φτωχη πλην τιμια κοπελα που αφηνει το χωριο της και παει να ζησει στην μεγαλη πολη και πεφτει θυμα στις ορεξεις του πλουσιου και σιτεμενου μεγαλοβιομηχανου κ. Φραγκοπουλου...

Πάντως ἐντὸς πνεύματος εἶμαι.

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom