Νέα

Έργα και Ημέρες της νεοφασιστικής/ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης «Χρυσή Αυγή»

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 131K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

Συμφωνείς με τη καταδίκη της Χρυσής Αυγής;

  • Ναι

    Ψήφοι: 289 72,4%
  • Οχι

    Ψήφοι: 85 21,3%
  • ΔΞ

    Ψήφοι: 25 6,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    399

Επισκέπτης
ΑΘΗΝΑ – Μουσουλμάνος ζήτησε από οδηγό ταξί να κλείσει την μουσική και ο ταξιτζής…
Δευτέρα, 16 Ιουνίου 2014
ΑΘΗΝΑ – Μουσουλμάνος ζήτησε από οδηγό ταξί να κλείσει την μουσική και ο ταξιτζής…
Ένας αφοσιωμένος Μουσουλμάνος Άραβας μπήκε σε ένα ταξί κάπου στην Αθήνα. Ζήτησε κοφτά από την ταξιτζή να απενεργοποιήσει το ραδιόφωνο, επειδή,
όπως συνάγεται από τη θρησκευτική διδασκαλία του, δεν πρέπει να ακούει μουσική, επειδή την εποχή του προφήτη δεν υπήρχε μουσική και κυρίως Δυτική μουσική που είναι η μουσική των άπιστων.
Ο ταξιτζής σβήνει το ραδιόφωνο, σταματάει το ταξί και ανοίγει την πόρτα.
Οπότε ο Μουσουλμάνος Άραβας τον ρώτησε, «Γιατί σταμάτησες, τι κάνεις;»
Και ο οδηγός του απαντάει ευγενικά,
«Αγαπητέ μου φίλε στην εποχή του προφήτη όπως γνωρίζεις δεν υπήρχαν ταξί, γι’αυτό κατέβα και περίμενε για καμήλα!»
 

Επισκέπτης
Αντιγράφω απο το πσεεδ.γρ, ενδιαφέρουσα ανάλυση για εμας τα αρσενικά
Άνδρες "παλαιάς κοπής" και «άνδρες» και πρότυπα του σήμερα

    Published on Sunday, 15 June 2014 18:37

Διάβαζα ένα review για το εξαιρετικό βιβλίο “The Way of Men” του Jack Donovan*, σε μια ιστοσελίδα για τους hipsters και μέσα στην ίδια μέρα έπεσα σε ένα άρθρο σχετικά με το πώς οι αρχαίοι άντρες, ναι άντρες όχι λαοί, ήταν τόσο σκληροί που δεν χωράν στο σήμερα. Το τελευταίο ήταν στην ιστοσελίδα ‘chaos and pain’ η οποία ανεβάζει άρθρα για την προπόνηση με βάρη. Και πάλι οι ίδιοι προβληματισμοί. Ο "μάτσο", ο "παλαιάς κοπής" (old school) άντρας, χωράει στην πολιτική ορθότητα;

Κανείς δεν μας υποχρέωσε να βάλουμε κρέμα σώματος, να κάνουμε αποτρίχωση, να επιλέξουμε με πολύ προσοχή τα χρώματα των ρούχων μας και πίνουμε νερό δίχως να κάνουμε θόρυβο σα βροντόσαυροι και είναι αλήθεια ότι δεν ζούμε σε μια δικτατορία που καταπιέζει τους άντρες και τον αντρισμό.

Ούτε έχει ιδιαίτερη αξία η "θεατρική πράξη" του να το παίζεις βαρύς και ασήκωτος στην κυρά σου. Αλλά είτε θέλετε είτε όχι να το παραδεχθείτε, η έννοια της αρρενωπότητας και αυτό που οι γιαγιάδες μας είχαν στο μυαλό ως "άντρας" έχει πάει βόλτα. Από τα τηλεοπτικά στούντιο μέχρι τις στήλες των περιοδικών, διάφοροι τύποι, σχολιάζουν την μόδα, το ντύσιμο διαφόρων stars, τρόπους αποτρίχωσης για άντρες και συμβουλές για να ξεπεράσει ένας άντρας... την πρώην του. Αν πάει κανείς λίγο πιο πίσω στο χρόνο όμως, παραδείγματος χάριν 60-70 χρόνια, η "φάση" ήταν λίγο διαφορετική.

Σκληροπυρηνικοί τύποι (οι παππούδες μας) με αχαλίνωτα μουστάκια ξυπνούσαν στα άγρια χαράματα να οργώσουν το χωράφι και να φέρουν φαγητό στο σπίτι. Στον αστικό ιστό τα αντίστοιχα και 100 χρόνια πιο πίσω τα πράματα ήταν ακόμα πιο αγνά. Η μαχαιρομαχία στην Ελλάδα ήταν στα φόρτε της και μάλιστα η προσβολή της τιμής ενός άντρα ξεπλενόταν μονάχα με αυτήν, αν δε οι άντρες κάποιας γειτονικής χώρας ξεκινούσαν πόλεμο, τότε με το χαμόγελο στα χείλη πήγαιναν οι φαντάροι μας μπροστά. 200 χρόνια πιο πίσω οι Τούρκοι το φυσάγαν και δεν κρύωνε, χίλια χρόνια πιο πίσω ο άντρας ήταν μια ντουζίνα "ειδικότητες" μαζί, κυνηγός, σύζυγος, μαχητής, ενίοτε φιλόσοφος, συνήθως αθλητής (και δίχως βοηθήματα της nike κλπ), και αρκετές χιλιάδες χρόνια πιο πίσω, ο άντρας (και η γυναίκα) αντιμετώπιζε επιθέσεις από αγέλες ζώων, αντίπαλες φυλές, ασθένειες, καταιγίδες, καιρικά φαινόμενα, πυρκαγιές και απίστευτες δολοπλοκίες.

Το ανδρικό πρότυπο έλαβε διάφορες μορφές ως ακριβώς την μορφή του αντρισμού του: Ήρωας, Ημίθεος, Ιππότης, μονομάχος, Λευκός πρίγκιπας, καβαλάρης, κουρσάρος, κονκισταδόρος, μισθοφόρος, σαμουράι και "κομάντο". Σε όλα αυτά ήταν άντρας μεταξύ αντρών.

Σήμερα τα πράματα είναι πιο ήρεμα, φτιάξαμε κώδικες συμπεριφοράς, εξελίξαμε τις κοινωνίες, ορίσαμε νόμους, εξευγενιστήκαμε. Μα είτε το θέλουμε είτε όχι αυτά τα οποία η φύση μας εμφύτευσε έχουν μείνει μαζί μας: η ανάγκη να ανήκουμε σε μια ομάδα με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, να βρωμοκοπάμε τεστοστερόνη, να κρατάμε τον λόγο μας και άλλα καλά. Τα παραδείγματα πολλά, οι συμπλοκές των χούλιγκανς, το κυνήγι, η εξάσκηση στις πολεμικές τέχνες και πάει λέγοντας. Έλα όμως που πρώτον αυτά δεν συμβαδίζουν με τον καταναλωτισμό και δεύτερον δεν συμβαδίζουν με την πολιτική ορθότητα. Έτσι και στην προσπάθεια τα αρχέγονα ένστικτα να μπασταρδευθούν με τις παραπάνω σύγχρονες έννοιες το θέμα πήγε από το "τι κάνεις" στο "πώς το κάνεις".

Hipster
Η γυμναστική έπαψε να έχει σα στόχο την δύναμη και την αντοχή, μα την εμφάνιση την περίοδο του καλοκαιριού και τον κακώς νοούμενο ανταγωνισμό. Το κυνήγι δεν γίνεται για βιοπορισμό αλλά για χαζοευχαρίστηση, οι άντρες δεν διεκδικούν τις γυναίκες όπως οι γυναίκες θα ήθελαν και η σκληραγώγηση θυμίζει ρομαντικά παραμύθια μιας άλλης εποχής. Και όλα αυτά γιατί πολιτικά η σημερινή ιδεολογία, η πολιτική ορθότητα, θα δυσκολευόταν αν είχε να αντιμετωπίσει ή τέλος πάντων να επιβληθεί σε άντρες περασμένων δεκαετιών. Ο "πολιτισμένος" άντρας συμφέρει διότι μπορεί να γίνει ελαστικός, τόσο ελαστικός που αν του βάλεις λαθρομετανάστες, μνημόνιο, φόρους και του αφαιρέσεις εργατικά δικαιώματα, δικαίωμα στην αυτοάμυνα, του επιβάλεις ετερότητα και εξισωτισμό, θα κάτσει στα αυγουλάκια του, θα γίνει mainstream και open minded.

Αν πάλι ανήκει σε μια άλλη ομάδα ανδρών, που ανεβαίνει βουνά, διαβάζει πολεμικές ιστορίες, πλακώνεται στην γυμναστική, δεν τσιμπάει με τα προϊόντα, γουστάρει τα όπλα, δεν ντρέπεται να δουλέψει σε χωράφι ή οικοδομή και θεωρεί την κατάρριψη των αντίπαλων αεροπλάνων λογική λύση, τότε άνετα η ορθότητα θα τον βάλει στα decks των ανεπιθύμητων με ταμπελάκι "ανάλογο" των απόψεων του. Το πρόβλημα είναι σε τι βαθμό εκτείνεται αυτή η κατάσταση και πόσοι άντρες πραγματικά αισθάνονται την ανάγκη να κλάψουν σε εμβρυακή στάση μέσα στην μπανιέρα τους, είτε επειδή τους γρατσουνίστηκε το νέο Audi, είτε γιατί έφαγαν μείωση 100 ευρώ στην δουλειά τους. Αυτούς που δεν θέλουν να πάνε στρατό δεν τους σχολιάζω, όπως δεν σχολιάζω και τον στρατό. Πόσοι αισθάνθηκαν πως όντως μπορούμε να συζητήσουμε με τους "απέναντι" και πόσοι έβαλαν την αξιοπρέπεια και την τιμή τους πάνω από τα φράγκα του αφεντικού τους και τους περιορισμούς της θηλυπρεπούς κοινωνίας μας.
……
Δεν είναι μια ύπουλη συνωμοσία ενάντια στον ανδρισμό, είναι μια εποχή αδυναμίας, μια εποχή μαλθακότητας, μια εποχή που μάθαμε στους άντρες της κοινωνίας να αποφεύγουν την βία από "όπου και εάν προέρχεται" δίχως να κοιτάμε τα στατιστικά για τους φυγόστρατους. Τους μάθαμε να αναζητούν την ευκολία με αποτέλεσμα τα χωράφια μας να τα καλλιεργούν άλλοι, να "σέβονται" το διαφορετικό σε βαθμό που απώλεσαν τηνΤαυτότητα, να ανέχονται τον «άλλο» σε βαθμό που έπαψαν να υπερασπίζονται αυτό που είναι. Να είναι άντρες στο minimum και όχι στο maximum.

Το κυριότερο πρόβλημα είναι βαθύτατα ιδεολογικό, αμφισβητήσαμε το πρότυπο του ανδρισμού δημιουργώντας το εγωιστικό αρσενικό, στρέφοντας μια ολόκληρη γενιά στον ατομικισμό με αποτέλεσμα να εξαφανίζεται σιγά - σιγά η Παράδοση πάνω στην οποία βασίστηκαν οι αρχές του πολιτισμού μας. Αμφισβητήθηκαν έννοιες όπως η ιεραρχία, ο μιλιταρισμός, η σκληραγωγία, η παιδεία, αισθήματα όπως ο φόβος, η τιμή και περιθωριοποιήθηκαν αρετές όπως η υπομονή και το θάρρος.
………….
Το ζήτημα του ανδρισμού δεν είναι θέμα συντήρησης των "στερεότυπων", είναι θέμα διατήρησης των αρχών που τον διέπουν. Το να ονομάζουμε τις αρχές, "στερεότυπα" που χρίζουν κατάργηση ή απόρριψη δεν είναι παρά ιδεολογικό τρικ με στόχο να αμβλυνθούν τα δομικά χαρακτηριστικά μιας κοινωνίας. Άνδρας δεν είναι αυτός που ρεύεται και πέρδεται αλλά αυτός που "τιμά τα παντελόνια του" όπως λέγαν και οι παλαιότεροι, η άνεση υπήρξε ουσιαστικός στόχος του Δυτικού μας πολιτισμού, όμως οι ανέσεις και οι ευκολίες δεν πρέπει να φθείρουν το είναι μας, έτσι και αλλιώς ο πολιτισμός μας κτίστηκε από άντρες με αποτέλεσμα οι άντρες να φέρουν ευθύνες στις οποίες δεν μπορούν αν ανταποκριθούν με τα νέα πρότυπα, ανάλογα ισχύουν και για την γυναίκα, μα αυτό είναι μια δυσκολότερη ιστορία.


Από άρθρο του Θ. Γκουρνέλου στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού “PATRIA”

* Διαβάζουμε στην wikipedia: Jack Donovan is an American author known for his writing on masculinity and for his criticisms of feminism and gay culture. Although Donovan is ahomosexual himself…...

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Share

    < Prev
    Next >

Additional information
7
 

Γιώργος Ξύδης

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Ιαν 2011
Μηνύματα
12.339
Κριτικές
9
Like
4.687
Πόντοι
1.830

Επισκέπτης
άσχετο αλλά το χεις γαμήσει στο off topic ρε τύπε. τουλάχιστον όταν παραθέτεις κάτι άσχετο γράφε και την σύνδεσή που πιστεύεις ότι έχει με το συγκεκριμένο τόπικ.

Κοίτα, καταλαβαίνω πως το λες, αλλα φαντάσου οτι πολλοί χρυσαυγήτες ασχολούμαστε και ενδιαφερόμαστε για τέτοια διεθνή θέματα ειδησεογραφίας και η χρυση αυγη εχει συγκεκριμένη θέση στη σύγκρουση αυτή - σε ιρακ/Συρια και τώρα Ουκρανία.
 

Γιώργος Ξύδης

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Ιαν 2011
Μηνύματα
12.339
Κριτικές
9
Like
4.687
Πόντοι
1.830
[size=16pt]Πρώην υποψήφιος βουλευτής της Χ. Α. «σπάει» τη σιωπή του[/size]
«Τελικός σκοπός της Χρυσής Αυγής είναι η δημιουργία ενός μονοκομματικού καθεστώτος, στο οποίο κράτος και κόμμα θα ταυτίζονται, και το πρώτο θα τελεί υπό τις εντολές του δεύτερου. Η επικράτηση του καθεστώτος αυτού θα γινόταν με την εξάπλωση και τη διάδοση των ιδεών του κόμματος στην κοινωνία και με την κατά το μέτρο του δυνατού διείσδυση σε κρατικούς θεσμούς, δηλαδή στην αστυνομία και τον στρατό...».
assets_LARGE_t_420_54047758.JPG

Σημαντική θεωρούν οι ανακρίτριες της υπόθεσης της Χρυσής Αυγής κατάθεση μάρτυρα, που πριν λίγες ημέρες αυτοβούλως εμφανίστηκε και κατέθεσε σχετικά με τη δομή τους στόχους και τις τακτικές της οργάνωσης. Πρόκειται για υποψήφιο του κόμματος στις βουλευτικές εκλογές του Μαΐου και του Ιουνίου 2012, ο οποίος είχε διατελέσει επιστημονικός συνεργάτης του κόμματος στη Βουλή.
Όπως εκτιμάται στο Εφετείο, η μαρτυρία του εν λόγω προσώπου, που αναφέρει ότι ήταν μέλος της Χρυσής Αυγής από το 2005 έως το τέλος του 2013, είναι ιδιαιτέρως αξιοποιήσιμη, καθώς είναι το πρώτο πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος της οργάνωσης που πέρασε το ανακριτικό κατώφλι για να "μιλήσει" ως μάρτυρας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στην κατάθεση που έδωσε στις δύο δικαστικές λειτουργούς, ο μάρτυρας χαρακτηρίζει «λανθασμένη αλλά συνειδητή» την επιλογή του να συμμετέχει στη Χρυσή Αυγή. Υποστηρίζει δε πως όταν ζήτησε, πριν ένα χρόνο, εγγράφως, να απομακρυνθεί από τον γενικό γραμματέα, του απάντησε με γραπτό μήνυμα στο κινητό του η κόρη του κ. Μιχαλολιάκου αναφέροντάς του πως ο γραμματέας «δεν το επιθυμεί».
Το πρώην στέλεχος της οργάνωσης φέρεται να υποστηρίζει πως «από εκείνη την ημέρα και έπειτα έγινα συστηματικά δέκτης κάθε είδους απειλών για τη ζωή μου και ενός αμείλικτου ψυχολογικού πολέμου...», και ότι «έχει ήδη ξεκινήσει μια προσπάθεια αμφισβήτησης της ψυχικής μου υγείας, προκειμένου να με αποδομήσουν ως προσωπικότητα», ενώ αναφέρει ότι «ανάλογες τακτικές και μεθοδεύσεις, κοινωνικής εξόντωσης το λιγότερο, έχουν ακολουθήσει κάθε αποχώρηση μέλους, ακόμα και επιφανών στελεχών της ΧΑ, όπως των Περίανδρου, Μπίμπου, Ζαφειρόπουλου και άλλων λιγότερο επωνύμων».
Ο άλλοτε υποψήφιος βουλευτής του κόμματος, αφού εξηγεί στην κατάθεση του στις δικαστικές λειτουργούς ότι στόχος της Χρυσής Αυγής είναι η «δημιουργία ενός εθνικοσοσιαλιστικού κράτους με σημείο αναφοράς τη μεσοπολεμική Γερμανία» με τελικό σκοπό τη δημιουργία «ενός μονοκομματικού καθεστώτος» με ταύτιση «κράτους και κόμματος», ερωτάται για τις μεθόδους πραγματοποίησης αυτού του στόχου. Σύμφωνα με πληροφορίες ο πρώην επιστημονικός συνεργάτης του κόμματος απαντά:
«Εκτός από τις συνηθισμένες μεθόδους που χρησιμοποιούν όλα τα κόμματα, δηλαδή τη χρήση προπαγανδιστικού εντύπου και ηλεκτρονικού κομματικού υλικού, πολλές φορές η βία ήταν το μέσο για την πραγμάτωση των σκοπών. Για παράδειγμα, από τη στιγμή που το κράτος, όπως θα επιθυμούσε η ΧΑ, δεν προέβαινε σε απέλαση των μεταναστών, κάθε μέσο που θα τους έκανε τη ζωή δύσκολη, όχι απλά ήταν ανεκτό, αλλά επιβαλλόταν για το καλό του έθνους... Δεν ήμουν ποτέ παρών να δοθεί ρητή εντολή για επίθεση, πλην όμως υπήρχε η γενικότερη άποψη ότι όταν εμείς επιτεθούμε σε αλλοδαπούς, όχι μόνο δε θα υφιστάμεθα οποιαδήποτε συνέπεια, αλλά αντίθετα θα επιβραβευόμασταν. Εξάλλου οι επιθέσεις αυτές αποτελούσαν ένα είδος παρασήμου».
Τόνισε επίσης στις ανακρίτριες: «Οι άνθρωποι στη ΧΑ δεν ενδιαφέρονται για χρήματα και αξιώματα, αλλά μόνο για την επικράτηση των ιδεών τους. Το κράτος ήταν για μας ο κομματικός μηχανισμός της ΧΑ. Από εκεί ακριβώς πηγάζει και η αντίληψη για αγώνα με σκοπό όχι μια κυβερνητική μεταβολή αλλά μια πολιτειακή μεταβολή».
Όταν ο μάρτυρας κλήθηκε να σχολιάσει τις δηλώσεις του αρχηγού της οργάνωσης Νίκου Μιχαλολιάκου και άλλων στελεχών ότι καταδικάζουν κάθε μορφή βίας, αφού είπε πως θεωρεί αστείο να απαντήσει σε αυτές τις δηλώσεις, είπε πως «είναι εντελώς υποκριτικό».
Ενδιαφέρον σημείο, επίσης, στην κατάθεση του πρώην στελέχους αποτελούν όσα αναφέρει για την πληθώρα των βίντεο που κρατούσαν οι «ιεραρχικώς ψηλά» στη Χρυσή Αυγή, δεκάδες εκ των οποίων κατασχέθηκαν και περιλαμβάνονται πλέον στην δικογραφία: «Υπάρχει οπτικοακουστικό υλικό από κάθε δράση της ΧΑ, το οποίο φαίνεται ως αναμνηστική αποτύπωση μεταξύ συναγωνιστών, όπως μας παρουσιαζόταν, αλλά ουσιαστικά χρησίμευε ως μέσο φακελώματος και οιονεί εκβιασμού».
Στη μαρτυρία του, το πρώην στέλεχος της Χρυσής Αυγής τόνισε στις ανακρίτριες ότι δεν συμμετείχε σε βίαιες ενέργειες της οργάνωσης και συμπλήρωσε: «... Ωστόσο δεν υπήρχε στο πρόσωπό μου εξαναγκασμός, γιατί ο ρόλος μου ήταν διαφορετικός. Γνώριζα πολύ καλά από άλλες περιπτώσεις το τι συνέπειες θα είχε για μένα τυχόν εκδήλωση παραμικρής υπόνοιας αποστασιοποιήσεως... Η συμμετοχή μου ήταν λανθασμένη αλλά συνειδητή».
Ερωτώμενος αν συνετέλεσε στην αποχώρηση του από την Χρυσή Αυγή η δολοφονία Φύσσα, ο μάρτυρας απαντά: «Δεν μου έκανε εντύπωση η παραπάνω δολοφονία. Όταν διεπράχθη το έγκλημα του Παύλου Φύσσα ήδη βρισκόμουν σε μια κατάσταση απειλών για τη δική μου ζωή. Ως εκ τούτου είχα ήδη αποφασίσει την αποχώρησή μου, αναζητώντας τον κατάλληλο τρόπο και χρόνο».
Τέλος, αναφερόμενος στον "αρχηγό", τη σχέση των μελών με αυτόν και την εποπτεία του στις δράσεις τους, ο μάρτυρας υποστήριξε: «Ο αρχηγός έχει πλήρη εποπτεία, υπό την έννοια ότι οι άνθρωποι που έχουν την εξουσία να οργανώσουν το οτιδήποτε είναι άνθρωποι απολύτως πιστοί στον αρχηγό και δεν διανοούνται να κάνουν κάτι πέρα από τις εντολές του. Όχι λόγω φόβου για τυχόν συνέπειες, αλλά λόγω της απόλυτης πίστης τους».

 

STELIOS77

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Δεκ 2005
Μηνύματα
6.880
Κριτικές
28
Like
2.810
Πόντοι
6.265
ΚΑΡΟΤΕΝ και εσυ σαν τον πουστρακο τον γαβριλο
και αντε γεια    
 

STELIOS77

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Δεκ 2005
Μηνύματα
6.880
Κριτικές
28
Like
2.810
Πόντοι
6.265
Δεν εχει κανα gay parade σημερα ρε ΚΑΡΟΤΑΚΙΔΕΣ?


image.jpg


image.jpg
 

Γιώργος Ξύδης

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Ιαν 2011
Μηνύματα
12.339
Κριτικές
9
Like
4.687
Πόντοι
1.830
[size=16pt]Πότε επιτέλους θα δικαστεί το χρυσαυγίτικο τάγμα εφόδου του Αγίου Παντελεήμονα για τα εγκλήματά του;[/size]
13338925.jpg

Στις 18-6-2014, στο Α΄ Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών (κτίριο 2, πιν. 44), εκδικάζεται η υπόθεση της επίθεσης ομάδας χρυσαυγιτών κατά τριών Αφγανών προσφύγων στην πλατεία Αττικής. Η επίθεση έγινε τον Σεπτέμβρη του 2011 κι όμως η δίκη δεν έχει αρχίσει ακόμα επί της ουσίας, καθώς οι κατηγορούμενοι Χρυσαυγίτες (Σκορδέλη, Λουκιανός, Μαρκουλάκης) προσπαθούν με κάθε τρόπο να καθυστερήσουν την εκδίκασή της.

Μεταξύ των κατηγορουμένων είναι και η γνωστή τηλεπερσόνα της Χρυσής Αυγής και νυν προφυλακισμένη για την ένταξη σε εγκληματική οργάνωση, Θέμις Σκορδέλη. Την ίδια μέρα, ενώπιον του Β΄ Αυτοφώρου Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Αθηνών (κτίριο 7, αίθουσα 2, πιν. 11), η ίδια θα οδηγηθεί επίσης κατηγορούμενη για τις πράξεις της λαθρεμπορίας και παράβασης των διατάξεων του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα, της νομοθεσίας περί όπλων κλπ.

Η Σκορδέλη αποτελεί εδώ και χρόνια ενεργό μέλος της Χρυσής Αυγής και ακολουθεί πιστά την τακτική των μελών της που συλλαμβάνονται και κατηγορούνται για την εγκληματική της δράση. Αρνείται τα πάντα, την ιδεολογία της, τον εθνικοσοσιαλισμό και τον ναζισμό. Δεν μπορεί βέβαια να αρνηθεί πλέον τη σχέση της με την Χρυσή Αυγή, αλλά αρνείται ότι γνώριζε τη δράση της. Η αλήθεια είναι ότι, από το 2008, η Σκορδέλη δρούσε ανενόχλητη, με τις πλάτες πολλές φορές του τοπικού αστυνομικού τμήματος του Αγίου Παντελεήμονα στην περιοχή και του διοικητη του Θ. Σκάρα. Έχτισε όλη την πολιτική της καριέρα κυνηγώντας και προπηλακίζοντας πρόσφυγες και μετανάστες, μικρά παιδιά, οργανώνοντας πογκρόμ και σπέρνοντας το ρατσιστικό δηλητήριο στη γειτονιά, στα κανάλια και όπου αλλού μπορούσε. Είναι πολλά τα γεγονότα που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, και είναι ακόμα πιο πολλά όσα δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστά.

Η Σκορδέλη πίστευε ότι θα μπορούσε να μετατρέψει μια περιοχή της Αθήνας σε τσιφλίκι της μαφιόζικης εγκληματικής νεοναζιστικής οργάνωσης της Χρυσής Αυγής. Οι κάτοικοι όμως της περιοχής, ντόπιοι και μετανάστες, παρά την κάλυψη της δράσης της από την αστυνομία, ήταν αυτοί που έδωσαν την μάχη ενάντια στην ανομία και στην εγκληματική δράση της ίδιας και ολόκληρης της συμμορίας που έφτασε να κλειδώσει την παιδική χαρά του Αγίου Παντελεήμονα ως ένδειξη μίσους για τα παιδιά των προσφύγων που έπαιζαν εκεί.

Ως συνήγοροι πολιτικής αγωγής, παλεύουμε για να αποδοθεί δικαιοσύνη: οι κατηγορούμενοι Χρυσαυγίτες φασίστες να καταδικαστούν για τα εγκλήματά τους και να δικαιωθούν επιτέλους οι πρόσφυγες από το Αφγανιστάν που δέχθηκαν τη δολοφονική επίθεση. Είναι σκάνδαλο το γεγονός ότι μια δολοφονική επίθεση με μαχαιριές δίπλα στην καρδιά δικάζεται στο Μονομελές ως “σωματική βλάβη”. Είναι επίσης σκάνδαλο ότι, αν και στα πλαίσια του αυτοφώρου, η δίκη δεν έχει αρχίσει ακόμη. Μήπως τελικά το πρόβλημα είναι ότι σ’ αυτή την δίκη οι ρόλοι έχουν αντιστραφεί και οι κατηγορούμενοι είναι χρυσαυγίτες με ελληνική ταυτότητα, ενώ τα θύματα είναι πρόσφυγες από το Αφγανιστάν; Μήπως αυτό δημιουργεί αμηχανία σ’ ό,τι μέχρι τώρα έχουμε συνηθίσει από τον κυρίαρχο πολιτικό και όχι μόνο λόγο; Μήπως είναι τόσο δύσκολο να καταδικαστούν όσοι εγκληματούν σε βάρος μεταναστών και προσφύγων;

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom