Νέα

Έργα και Ημέρες της νεοφασιστικής/ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης «Χρυσή Αυγή»

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 131K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Συμφωνείς με τη καταδίκη της Χρυσής Αυγής;

  • Ναι

    Ψήφοι: 289 72,3%
  • Οχι

    Ψήφοι: 86 21,5%
  • ΔΞ

    Ψήφοι: 25 6,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    400

Επισκέπτης
Τα διάβασα, λίγο γρήγορα μεν αλλά τα διάβασα. Ας καταθέσω κι εγώ την άποψή μου λοιπόν:

1) Δικαίως τα πήρε ο Λόπεζ, είσαι λάθος Τσουλούφα. Μπορεί να είχε κι άλλες σκοτούρες στο μυαλό του εκείνη την ώρα, μπορεί να μην τα έπαιρνε σε άλλη περίπτωση αλλά θεωρώ ότι δικαίως εκνευρίστηκε. Δεν κρίνω, λέω την γνώμη μου.
2) Το "στοίχημα" δεν το παρακολούθησα απ' την πρώτη στιγμή αλλά είμαι απόλυτα σίγουρος ότι το θέμα δεν ήταν τα 100€, είναι λάθος ο Ξύδης. Κανείς δεν μπορεί να κάνει κουμάντο στην τσέπη και τις υποχρεώσεις του άλλου και γι' αυτό προτάθηκε (και από 'μένα) να μπει ένα συμβολικό ποσό (5€ - 10€) ή κάποιο μήνυμα στην υπογραφή του ηττημένου, χάριν καζούρας. Αν το είχατε συμφωνήσει έτσι, θα ήταν όλα καλύτερα τώρα, κάποιος θα άλλαζε την υπογραφή του ή θα έχανε ένα συμβολικό ποσό και τέλος η ιστορία.
3) ΔΕΝ θυμάμαι ποστ του Ξύδη για Ρωμαϊκό χαιρετισμό. Αν επιμένει ο Τσουλούφας ότι έγραψε κάτι ο Ξύδης, πρέπει να το βρει ο Τσουλούφας, όχι ο Ξύδης.
4) Θεωρώ μαλακία και των δύο σας να κάνετε αναφορές σε ΡΜ που ανταλλάξατε. Λέγονται ΡΜ για να τα κρατάτε μεταξύ σας, όχι για να τα βγάζετε στην φόρα.
5) Είναι λάθος ο Ξύδης  λέγοντας "σιγά που θα σε συναντούσα". Όχι επειδή το λέει - δικαίωμά του είναι - αλλά γιατί τέθηκε θέμα διαιτησίας και προτάθηκαν κι άλλες λύσεις, οπότε είναι άκυρος. Το στοίχημα είναι στοίχημα, όχι ραντεβού.
6) Πάμε παρακάτω, ξεκολλήστε και βριστείτε για άλλα θέματα. Μεγάλα παιδιά είστε και οι δύο.

Αυτά.    
εισαι σωστος σε όλα εκτος από το πμ που αυτος ζητησε και εγω εστειλα από καλοσυνη.
Από μενα τελος ουτε που απανταω ξανα για το θεμα
καληνυχτα
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
57.155
Κριτικές
90
Like
38.168
Πόντοι
25.467

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Ακολουθώ εναν δογματισμό του κ. Πούπη που προσπαθησε να τον πλασάρει ως "λογικό επιχείρημα".

Όπως βλέπετε, έχει την ιδιότητα του "πασπαρτού" ως δογματισμός που είναι.

Ό,τι και να του βάλεις, ταιριάζει  :)

αααα μάλιστα... τον ξεβράκωσες κανονικά....
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Εγώ θα πρότεινα να μην υποδείξουμε, και να τους κάνουμε το χατίρι. Να τους αφήσουμε δηλαδή να αυτοπροσδιορισθούν.

δικαίωμα των μειονοτικών...

πορνόπαπε αυτοπροσδιορίσου... Μαλάκας Εσ ή Μαλάκας Εξ (κατά τα πάλαι ποτέ κραταια ΚΚΕξ και ΚΚΕσ)
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Ακολουθώ εναν δογματισμό του κ. Πούπη που προσπαθησε να τον πλασάρει ως "λογικό επιχείρημα".

Όπως βλέπετε, έχει την ιδιότητα του "πασπαρτού" ως δογματισμός που είναι.

Ό,τι και να του βάλεις, ταιριάζει  :)

φυσικά όποιος αδυνατεί να επιχειρηματολογήσει, παίζει με τις λέξεις και παίζει 1-2 με τους στραπονιάρηδες τρόμπες...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
φυσικά όποιος αδυνατεί να επιχειρηματολογήσει, παίζει με τις λέξεις και παίζει 1-2 με τους στραπονιάρηδες τρόμπες...

δηλαδή αδυνατούσες να επιχειρηματολογήσεις και έπαιζες με τις λέξεις σε αυτό που έγραψες πιπίκο ??/
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
57.155
Κριτικές
90
Like
38.168
Πόντοι
25.467
Aντεληφθην "πού το πατε", μολαταυτα θα με ενδιεφερε η αποψη σας επι του ερωτηματος μου.
Εκτος και εαν το θεωρειτε αναξιο απαντησεως λογω του ότι δεν συναρταται με την ουσία των τοποθετησεων σας εδω και λιγα λεπτα.

Εγώ θα πρότεινα να μην υποδείξουμε, και να τους κάνουμε το χατίρι. Να τους αφήσουμε δηλαδή να αυτοπροσδιορισθούν.
 

Γιώργος Ξύδης

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Ιαν 2011
Μηνύματα
12.340
Κριτικές
9
Like
4.698
Πόντοι
1.830
''ΝΑΖΙΣΤΙΚΟΙ'' ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ! γράφει ο Τουλγερίδης Γεώργιος.
3_3.jpg

Στο λεξικό΄ Όλης της Ελληνικής Γλώσσας΄ του κυρίου Δημητράκου  το οποίο είναι βραβευμένο από την Ακαδημία Αθηνών , στο λήμμα δεξιούμαι βλέπουμε την επεξήγηση υψώνω την δεξιάν εύχομαι, εγείρω την δεξιάν μου προς χαιρετισμό ή εκδήλωσιν σεβασμού και παρακάτω  την ανεξήγητη φράση  «υποτίθεται - “Αισχ. Αγ. 852».

  Ας πάμε όμως  σε αυτήν  την ‘’υποτιθέμενη’’ (σύμφωνα με τον Δημητράκο) παραπομπή του έργου του Αισχύλου «Αγαμέμνονας» και στους στίχους  851-852: «νῦν δ᾽ ἐς μέλαθρα καὶ δόμους ἐφεστίους ἐλθὼν θεοῖσι πρῶτα δεξιώσομαι»δηλαδή «Τώρα στων παλατιών την τιμημένη εστία πηγαίνω, πρώτα τους θεούς να αποδώσω χαιρετισμό».
100_0928.jpg

Στη συγκεκριμένη παραπομπή ο μεγάλος Έλληνας στρατηλάτης επιστρέφει  στην πατρίδα του και αναφέρει στην γυναίκα του ότι πρώτα απ ‘ όλα θέλει να πηγαίνει στο χώρο της εστίας του ανακτόρου και εκεί να αποδώσει τιμές στους Θεούς .Όπως αναφέρει η Έλενα Γκάτζη του Πανεπιστημίου των Ιωαννίνων (Βλ.εδώ) «Η θεοσέβεια του Αγαμέμνονα υποστηρίζεται και από την κειμενική δείξη καθώς με μια σειρά εκφράσεων ο ομιλητής ταυτοποιεί τα τμήματα του λόγου του σε συνάρτηση με την αναφορά στους θεούς έτσι η εγωιστική προβολή του ρόλου του Αγαμέμνονα στη νίκη αμβλύνεται με την αναφορά αυτή» .Έτσι το ’’δεξιούμαι’’ δεν έχει να κάνει με τον απλό χαιρετισμό κάποιου ανθρώπου απλά, αλλά με την ένδειξη σεβασμού προς κάποιο πρόσωπο και στην προκειμένη  περίπτωση στους κατεξοχήν σεβάσμιους  θεούς.

Το λήμμα όμως ‘’δεξιούμαι’’ πρωτοερμηνεύεται από τον Σκωτσέζο κλασσικό μελετητή Andrew Dalzel (1742-1806) στο έργο του ‘’ ‘Ἀνάλεκτα Ἑλληνικὰ Ἥσσονα, sive Collectanea Græca Minora,’ &c., 1789’’(φωτό)
analektahellnik06dalzgoog_0010.jpg

books.png

Στο συγκεκριμένο έργο ο Dalzel το ερμηνεύει ως «seize the right hand»δηλ. εγείρω την δεξιάν μου « from δεξιός»’,όπως επίσης αναφέρει και  ο ηλεκτρονικός ιστότοπος Academic Dictionaries and Encyclopedias  στο «Dictionary of Greek» αναφέρει πως  το ρήμα προήλθε από το θηλ. δεξιά τού επιθ. δεξιός, το οποίο δήλωνε από την ομηρική εποχή το δεξί χέρι, που τείνει κανείς προκειμένου να χαιρετήσει ή να καλωσορίσει κάποιον, ως ένδειξη φιλίας και εμπιστοσύνης(Βλ.εδώ).

                                                                                                       Τουλγερίδης Γιώργος


                                                                                                      Ιστορικός - Εθνολόγος

10308171_1385363781753346_478286971247208267_n.jpg

10314669_693139094080939_6816606046051500130_n.jpg

Είναι ντροπή να ξεφτιλίζετε έτσι την ιστορία και τον πολιτισμό μας και να παπαγαλίζετε κείμενα που δεν έχετε τις γνώσεις να επιβεβαιώσετε.

Στο λεξικό΄ Όλης της Ελληνικής Γλώσσας΄ του κυρίου Δημητράκου  το οποίο είναι βραβευμένο από την Ακαδημία Αθηνών , στο λήμμα δεξιούμαι βλέπουμε την επεξήγηση υψώνω την δεξιάν εύχομαι, εγείρω την δεξιάν μου προς χαιρετισμό ή εκδήλωσιν σεβασμού και παρακάτω  την ανεξήγητη φράση  «υποτίθεται - “Αισχ. Αγ. 852».

Απίστευτη γενικότητα στην οποία δεν αναφέρει καν αν το χέρι είναι σηκωμένο σε ευθεία και στην οποία ουσιαστικά περιγράφει την κίνηση που κάνουμε ακόμα και σήμερα για να χαιρετίσουμε. Μερικά σύγχρονα παραδείγματα...
http://[URL unfurl="true"]www.zougla.gr/assets/images/43826.jpg[/img[/URL]]
[img]http://1.bp.blogspot.com/-QHNYGlDhIBU/UEjVqqQi_CI/AAAAAAAAamw/mdNNACDLMyI/s400/papandreoupasok.jpg
1410846.jpg

για τους ναζί του μέλλοντος αυτές οι φωτογραφίες θα είναι αποδείξεις ότι οι Έλληνας πάντα χαιρετούσαν 'δωρικά'...


Ας πάμε όμως  σε αυτήν  την ‘’υποτιθέμενη’’ (σύμφωνα με τον Δημητράκο) παραπομπή του έργου του Αισχύλου «Αγαμέμνονας» και στους στίχους  851-852: «νῦν δ᾽ ἐς μέλαθρα καὶ δόμους ἐφεστίους ἐλθὼν θεοῖσι πρῶτα δεξιώσομαι»δηλαδή «Τώρα στων παλατιών την τιμημένη εστία πηγαίνω, πρώτα τους θεούς να αποδώσω χαιρετισμό».
Στη συγκεκριμένη παραπομπή ο μεγάλος Έλληνας στρατηλάτης επιστρέφει  στην πατρίδα του και αναφέρει στην γυναίκα του ότι πρώτα απ ‘ όλα θέλει να πηγαίνει στο χώρο της εστίας του ανακτόρου και εκεί να αποδώσει τιμές στους Θεούς .Όπως αναφέρει η Έλενα Γκάτζη του Πανεπιστημίου των Ιωαννίνων (Βλ.εδώ) «Η θεοσέβεια του Αγαμέμνονα υποστηρίζεται και από την κειμενική δείξη καθώς με μια σειρά εκφράσεων ο ομιλητής ταυτοποιεί τα τμήματα του λόγου του σε συνάρτηση με την αναφορά στους θεούς έτσι η εγωιστική προβολή του ρόλου του Αγαμέμνονα στη νίκη αμβλύνεται με την αναφορά αυτή» .Έτσι το ’’δεξιούμαι’’ δεν έχει να κάνει με τον απλό χαιρετισμό κάποιου ανθρώπου απλά, αλλά με την ένδειξη σεβασμού προς κάποιο πρόσωπο και στην προκειμένη  περίπτωση στους κατεξοχήν σεβάσμιους  θεούς.


Χρησιμοποιεί απόσπασμα για να καταλήξει αυθαίρετα στο ίδιο συμπέρασμα (συμπέρασμα που δεν αναφέρεται στο κείμενο) για τον χαιρετισμό. Συγκεκριμένα όλο το κομμάτι λέει:

«3) Τα γραμματικά ίχνη του πρώτου προσώπου στο λόγο του Αγαμέμνονα είναι περιορισμένα. Συγκεκριμένα σε σύνολο 45 στίχων χρησιμοποιεί μόνο τέσσερις αντωνυμίες του πρώτου προσώπου
(811, 831, 840, 842) και οκτώ ρηματικούς τύπους του πρώτου ενικού προσώπου (812 ἐπραξάμην, 829 ἐξέτεινα, 830 μέμνημαι, 831 φημί, 838 λέγοιμ' ἂν ...ἐξεπίσταμαι, 844 λέγω , 852 δεξιώσομαι). Ο θριαμβευτικός τόνος του ἐπραξάμην (812) και η εγωιστική προβολή του ρόλου του Αγαμέμνονα στη νίκη αμβλύνεται με την αναφορά στους θεούς (811 τοὺς  ἐμοὶ μεταιτίους)
και ανασκευάζεται στο στίχο 823, όπου η πολεμική επιτυχία αποδίδεται στο σύνολο του στρατού (ἐπραξάμεσθα).»

Τώρα τι σχέση έχουν αυτά και μια εργασία για τον Αγαμέμνων του Αισχήλου, κανείς δεν έμαθε ποτέ.

Το λήμμα όμως ‘’δεξιούμαι’’ πρωτοερμηνεύεται από τον Σκωτσέζο κλασσικό μελετητή Andrew Dalzel (1742-1806) στο έργο του ‘’ ‘Ἀνάλεκτα Ἑλληνικὰ Ἥσσονα, sive Collectanea Græca Minora,’ &c., 1789’’(φωτό). Στο συγκεκριμένο έργο ο Dalzel το ερμηνεύει ως «seize the right hand»δηλ. εγείρω την δεξιάν μου « from δεξιός»’,όπως επίσης αναφέρει και  ο ηλεκτρονικός ιστότοπος Academic Dictionaries and Encyclopedias  στο «Dictionary of Greek» αναφέρει πως  το ρήμα προήλθε από το θηλ. δεξιά τού επιθ. δεξιός, το οποίο δήλωνε από την ομηρική εποχή το δεξί χέρι, που τείνει κανείς προκειμένου να χαιρετήσει ή να καλωσορίσει κάποιον, ως ένδειξη φιλίας και εμπιστοσύνης(Βλ.εδώ).

Πάλι τα ίδια με συμπέρασμα που δεν επιβεβαιώνεται από πουθενά. Μάλιστα στο Academic Dictionaries and Encyclopedias που δίνει ως πηγή γράφει για το δεξιούμαι:
δεξιούμαι
και δεξιώνομαι (AM δεξιοῦμαι, -όομαι)
χαιρετώ κάποιον σφίγγοντας το δεξί του χέρι του, καλωσορίζω
νεοελλ.
καλωσορίζω επίσημους προσκεκλημένους
II (αρχ. φρ. 1 «δεξιοῦμαι θεοῑς» — υψώνω το δεξί μου χέρι για να τιμήσω τους θεούς
2. «πυκνὴν ἄμυστιν δεξιούμενοι» — καλωσορίζοντας με πολλά ποτήρια κρασί
3. «δεξιοῦμαι τὸν δῆμον» — κολακεύω τον δήμο, ψηφοθηρώ
4. «ζῷα δεξιούμενα», ζώα δεμένα μαζί από το δεξί τους πόδι.
[ΕΤΥΜΟΛ. Το ρ. προήλθε από το θηλ. δεξιά τού επιθ. δεξιός, το οποίο δήλωνε από την ομηρική εποχή το δεξί χέρι, που τείνει κανείς προκειμένου να χαιρετήσει ή να καλωσορίσει κάποιον, ως ένδειξη φιλίας και εμπιστοσύνης].

το 'υψώνω το δεξί μου χέρι για να τιμήσω τους θεούς' δεν μπορεί να σημαίνει ντε και καλά αυτό το πράμα...
http://[URL unfurl="true"]www.kamarinia.gr/sites/default/files/imagecache/article_full/article/2013_03/hilter.jpg[/img[/URL]]
[img]http://i2.wp.com/i1.prth.gr/images/F280D29E08E7209679312603A122CFB0.jpg
Νομίζω το αντιλαμβάνεται και ο πιο χαζός. Το 'υψωμένο δεξί=ναζιστικός χαιρετισμός' είναι κάτι που μόνο κάποιος με λοβοτομή μπορεί να ισχυριστεί.


Όσο για τα υπόλοιπα, ο καθένας αντιλαμβάνεται ότι ένα άσχετο μάτι μπορεί να παρερμηνεύει πράγματα που δεν έχει τις γνώσεις να κατανοήσει-επεξηγήσει.
Πχ στα μάτια κάποιων άσχετων, αυτό εδώ...
http://[URL unfurl="true"]www.edicolaweb.net/nonsoloufo/um_fot07.jpg[/img[/URL]]
... είναι απόδειξη ύπαρξης εξωγήινων γιατί σύμφωνα με αυτούς στο συγκεκριμένο κομμάτι απεικονίζεται ένα διαστημικό σκάφος...

Έτσι λοιπόν όπως οι λάτρεις των ufo και των σχετικών θεωριών βλέπουν παντού 'αποδείξεις' και διαστημόπλοια (ουσιαστικά επιβεβαιώνοντας από που ήθελαν να ισχύει), έτσι και οι ναζί βλέπουν παντού 'δωρικούς' χαιρετισμούς. Αν ρωτήσεις βέβαια Ιταλούς φασίστες ή Γερμανούς ναζί θα σου παραθέτουν εξίσου 'συνταρακτικά' πιεστήρια που 'επιβεβαιώνουν' ότι ο χαιρετισμός είναι αρχαίος μεν, δικός τους δε. Το μόνο κοινό που έχουν όλοι αυτοί είναι ο λάθος και αντιεπιστημονικός τρόπος που αντιμετωπίζουν τα ιστορικά-πολιτιστικά στοιχεία που απεικονίζονται σε αυτά τα έργα τέχνης καθώς επίσης και η εγκεφαλική λοβοτομή καθώς οι περισσότεροι που παπαγαλίζουν τέτοιες αποδείξεις δεν έχουν μπει καν στο κόπο να τις επαληθεύσουν με οποιονδήποτε τρόπο.

Πχ αυτό εδώ το έχει βάλει ως απόδειξη 'δωρικού' χαιρετισμού. Λογικό που δεν αναφέρει κανένα στοιχείο για το συγκεκριμένο έργο τέχνης.
[img]http://[URL unfurl="true"]www.metmuseum.org/toah/images/h2/h2_54.11.5.jpg[/img[/URL]]
Τι ακριβώς βλέπουμε εδώ και γιατί αυτοί οι δύο να χαιρετάνε;

Σε μια προσπάθεια να επιβεβαιώσουν την αρχαιότητα του ναζιστικού-φασιστικού χαιρετισμού, χρησιμοποιούν οποιοδήποτε υψωμένο χέρι βρουν σε αρχαία αντικείμενα. Ρε δε πα να χορεύουν, να πολεμάνε, να τρέχουν κλπ κλπ κλπ. Αυτοί ισχυρίζονται ότι είναι ο χαιρετισμός. Ο οποίος βέβαια ποτέ δεν είναι όπως τον βλέπουμε να τον χρησιμοποιεί ο Χίτλερ ή ο Κασιδιάρης. Μια το χέρι θα έχει διαφορετική γωνία, μια τα δάχτυλα θα είναι ανοιχτά, μια το χέρι λυγισμένο... πιο πολύ για τον χαιρετισμό του Σημίτη μοιάζουν.

Τέλος, ποιος είναι αυτός ο παντελώς άγνωστος ιστορικός-εθνολόγος κύριος Τουλγερίδης Γεώργιος και γιατί δεν υπάρχει πουθενά αναφορά για αυτόν τον ιστορικό παρά μόνο σε χρυσαυγίτικα μέσα στα οποία φαίνεται να αρθρογραφεί αποκλειστικά; Μήπως λέω, μήπως τυχαίνει να είναι και υποψήφιος της ΧΑ;
[URL unfurl="true"]http://koinonikosethnikismos.wordpress.com/2014/04/29/%CF%8C%CE%BB%CE%BF%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%88%CE%AE%CF%86%CE%B9%CE%BF%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B1%CF%85%CE%B3%CE%AE/[/URL]
Μήπως είναι αυτός;
(φωτογραφία του ως υποψηφίου της ΧΑ, την έβγαλα αλλά την έχω σώσει)
δωράκι 'σατιρική' φωτογραφία που έχει στο προφίλ του. Για τον αρχαιελληνικό χαιρετισμό που λέγαμε, όχι τίποτα άλλο...
[img]https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1.0-9/37015_10201070996276748_998658802_n.jpg
 

Neymar

Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2012
Μηνύματα
2.332
Like
0
Πόντοι
16

μήπως έχεις κατασκηνώσει αλαζονικά στην επίθεση, πιέζεις ασφυκτικά και τιμωρηθείς σε αντεπίθεση  :2on1:
 

Γιώργος Ξύδης

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Ιαν 2011
Μηνύματα
12.340
Κριτικές
9
Like
4.698
Πόντοι
1.830
5) Είναι λάθος ο Ξύδης  λέγοντας "σιγά που θα σε συναντούσα". Όχι επειδή το λέει - δικαίωμά του είναι - αλλά γιατί τέθηκε θέμα διαιτησίας και προτάθηκαν κι άλλες λύσεις, οπότε είναι άκυρος. Το στοίχημα είναι στοίχημα, όχι ραντεβού.    

Θα του τα έστελνα με paypal σιγά μη τον συναντούσα κιόλας. Αυτό που είπες, άλλο το στοίχημα, άλλο το ραντεβού, το ένα δεν προϋποθέτει το άλλο.  ;)
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
57.155
Κριτικές
90
Like
38.168
Πόντοι
25.467
δηλαδή αδυνατούσες να επιχειρηματολογήσεις και έπαιζες με τις λέξεις σε αυτό που έγραψες πιπίκο ??/

Πρώτη φορα είναι; Όποτε στριμώχνεται, είτε πετάει ένα δόγμα, είτε αφορισμό, είτε γράφει όλλα αντ΄ άλλα...

Πάντως, η καινούργια αποστομμωτική απάντηση είναι η εξής :

δεν με ενδιαφέρει.

:)
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Πρώτη φορα είναι; Όποτε στριμώχνεται, είτε πετάει ένα δόγμα, είτε αφορισμό, είτε γράφει όλλα αντ΄ άλλα...

Πάντως, η καινούργια αποστομμωτική απάντηση είναι η εξής :

:)

αν δόγμα αποκαλείτε ότι σας στριμώχνει, δε φταίω.

η παρακάτω θέση δεν έχει αντικρουσθεί από κανένα σας...

έχω τονίσει πολλάκις πως το μακεδονικό έθνος και η μακεδονική γλώσσα εμφανίζονται στα νεότερα χρόνια και δεν ανατρέχουν στο αρχαίο μακεδονικό παρελθόν.

η δε εμφάνισή τους είναι ξεροκέφαλο πραγματικό γεγονός και όχι θεωρητική έννοια ώστε να αναιρείται με λογικά επιχειρήματα.

ανάφτε τα καντήλια!
 

STELIOS77

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Δεκ 2005
Μηνύματα
6.881
Κριτικές
28
Like
2.824
Πόντοι
6.265
Ρε τι απατεωνες ειναι οι αναρχοαπλυτοι γαμω τα σπιτακια τους

«Τον είδα στο φορείο. Ήταν αιμόφυρτος και πανικόβλητος. Η μισή μύτη του είχε αποσπαστεί λόγω του τραύματος. Έφτανε μέχρι το οστό της κάτω γνάθου

Το πιο σοβαρό ήταν στην υπογνάθια χώρα. Είχε κοπεί το δέρμα στην υποτραχηλιακή χώρα. Ήταν σε μήκος περίπου 6 εκατοστά και σε βάθος 3-4




Τον αλλον ταχα τον μαιχαιρωσανε του κοπηκε η μυτη κρεμοτανε κατω(πως δεν την πατησε κιολας)του κανανε και ενα κοψιμο στο λαιμο 3-4 εκατοστα βαθος και σημερα δεν εχει ουτε μιση γρατζουνια ουτε στην μυτη ουτε στον λαιμο
και η δικαιολογια ειναι οτι
Τα τραύματα από μαχαίρι επουλώνονται καλύτερα γι’αυτό δεν έχει σημάδι»:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:


γαμω την απλυσια σας νουμερα
"
 

Γιώργος Ξύδης

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Ιαν 2011
Μηνύματα
12.340
Κριτικές
9
Like
4.698
Πόντοι
1.830
Ρε τι απατεωνες ειναι οι αναρχοαπλυτοι γαμω τα σπιτακια τους

«Τον είδα στο φορείο. Ήταν αιμόφυρτος και πανικόβλητος. Η μισή μύτη του είχε αποσπαστεί λόγω του τραύματος. Έφτανε μέχρι το οστό της κάτω γνάθου

Το πιο σοβαρό ήταν στην υπογνάθια χώρα. Είχε κοπεί το δέρμα στην υποτραχηλιακή χώρα. Ήταν σε μήκος περίπου 6 εκατοστά και σε βάθος 3-4




Τον αλλον ταχα τον μαιχαιρωσανε του κοπηκε η μυτη κρεμοτανε κατω(πως δεν την πατησε κιολας)του κανανε και ενα κοψιμο στο λαιμο 3-4 εκατοστα βαθος και σημερα δεν εχει ουτε μιση γρατζουνια ουτε στην μυτη ουτε στον λαιμο
και η δικαιολογια ειναι οτι
Τα τραύματα από μαχαίρι επουλώνονται καλύτερα γι’αυτό δεν έχει σημάδι».   :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:


γαμω την απλυσια σας νουμερα
"

α) είστε γιατρός;
β) μπορείτε να κάνετε γνωμάτευση ιντερνετικώς;
 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
38
Πόντοι
366
Είναι ντροπή να ξεφτιλίζετε έτσι την ιστορία και τον πολιτισμό μας και να παπαγαλίζετε κείμενα που δεν έχετε τις γνώσεις να επιβεβαιώσετε.

Στο λεξικό΄ Όλης της Ελληνικής Γλώσσας΄ του κυρίου Δημητράκου  το οποίο είναι βραβευμένο από την Ακαδημία Αθηνών , στο λήμμα δεξιούμαι βλέπουμε την επεξήγηση υψώνω την δεξιάν εύχομαι, εγείρω την δεξιάν μου προς χαιρετισμό ή εκδήλωσιν σεβασμού και παρακάτω  την ανεξήγητη φράση  «υποτίθεται - “Αισχ. Αγ. 852».

Απίστευτη γενικότητα στην οποία δεν αναφέρει καν αν το χέρι είναι σηκωμένο σε ευθεία και στην οποία ουσιαστικά περιγράφει την κίνηση που κάνουμε ακόμα και σήμερα για να χαιρετίσουμε. Μερικά σύγχρονα παραδείγματα...
http://[URL unfurl="true"]www.zougla.gr/assets/images/43826.jpg[/img[/URL]]
[img]http://1.bp.blogspot.com/-QHNYGlDhIBU/UEjVqqQi_CI/AAAAAAAAamw/mdNNACDLMyI/s400/papandreoupasok.jpg
1410846.jpg

για τους ναζί του μέλλοντος αυτές οι φωτογραφίες θα είναι αποδείξεις ότι οι Έλληνας πάντα χαιρετούσαν 'δωρικά'...


Ας πάμε όμως  σε αυτήν  την ‘’υποτιθέμενη’’ (σύμφωνα με τον Δημητράκο) παραπομπή του έργου του Αισχύλου «Αγαμέμνονας» και στους στίχους  851-852: «νῦν δ᾽ ἐς μέλαθρα καὶ δόμους ἐφεστίους ἐλθὼν θεοῖσι πρῶτα δεξιώσομαι»δηλαδή «Τώρα στων παλατιών την τιμημένη εστία πηγαίνω, πρώτα τους θεούς να αποδώσω χαιρετισμό».
Στη συγκεκριμένη παραπομπή ο μεγάλος Έλληνας στρατηλάτης επιστρέφει  στην πατρίδα του και αναφέρει στην γυναίκα του ότι πρώτα απ ‘ όλα θέλει να πηγαίνει στο χώρο της εστίας του ανακτόρου και εκεί να αποδώσει τιμές στους Θεούς .Όπως αναφέρει η Έλενα Γκάτζη του Πανεπιστημίου των Ιωαννίνων (Βλ.εδώ) «Η θεοσέβεια του Αγαμέμνονα υποστηρίζεται και από την κειμενική δείξη καθώς με μια σειρά εκφράσεων ο ομιλητής ταυτοποιεί τα τμήματα του λόγου του σε συνάρτηση με την αναφορά στους θεούς έτσι η εγωιστική προβολή του ρόλου του Αγαμέμνονα στη νίκη αμβλύνεται με την αναφορά αυτή» .Έτσι το ’’δεξιούμαι’’ δεν έχει να κάνει με τον απλό χαιρετισμό κάποιου ανθρώπου απλά, αλλά με την ένδειξη σεβασμού προς κάποιο πρόσωπο και στην προκειμένη  περίπτωση στους κατεξοχήν σεβάσμιους  θεούς.


Χρησιμοποιεί απόσπασμα για να καταλήξει αυθαίρετα στο ίδιο συμπέρασμα (συμπέρασμα που δεν αναφέρεται στο κείμενο) για τον χαιρετισμό. Συγκεκριμένα όλο το κομμάτι λέει:

«3) Τα γραμματικά ίχνη του πρώτου προσώπου στο λόγο του Αγαμέμνονα είναι περιορισμένα. Συγκεκριμένα σε σύνολο 45 στίχων χρησιμοποιεί μόνο τέσσερις αντωνυμίες του πρώτου προσώπου
(811, 831, 840, 842) και οκτώ ρηματικούς τύπους του πρώτου ενικού προσώπου (812 ἐπραξάμην, 829 ἐξέτεινα, 830 μέμνημαι, 831 φημί, 838 λέγοιμ' ἂν ...ἐξεπίσταμαι, 844 λέγω , 852 δεξιώσομαι). Ο θριαμβευτικός τόνος του ἐπραξάμην (812) και η εγωιστική προβολή του ρόλου του Αγαμέμνονα στη νίκη αμβλύνεται με την αναφορά στους θεούς (811 τοὺς  ἐμοὶ μεταιτίους)
και ανασκευάζεται στο στίχο 823, όπου η πολεμική επιτυχία αποδίδεται στο σύνολο του στρατού (ἐπραξάμεσθα).»

Τώρα τι σχέση έχουν αυτά και μια εργασία για τον Αγαμέμνων του Αισχήλου, κανείς δεν έμαθε ποτέ.

Το λήμμα όμως ‘’δεξιούμαι’’ πρωτοερμηνεύεται από τον Σκωτσέζο κλασσικό μελετητή Andrew Dalzel (1742-1806) στο έργο του ‘’ ‘Ἀνάλεκτα Ἑλληνικὰ Ἥσσονα, sive Collectanea Græca Minora,’ &c., 1789’’(φωτό). Στο συγκεκριμένο έργο ο Dalzel το ερμηνεύει ως «seize the right hand»δηλ. εγείρω την δεξιάν μου « from δεξιός»’,όπως επίσης αναφέρει και  ο ηλεκτρονικός ιστότοπος Academic Dictionaries and Encyclopedias  στο «Dictionary of Greek» αναφέρει πως  το ρήμα προήλθε από το θηλ. δεξιά τού επιθ. δεξιός, το οποίο δήλωνε από την ομηρική εποχή το δεξί χέρι, που τείνει κανείς προκειμένου να χαιρετήσει ή να καλωσορίσει κάποιον, ως ένδειξη φιλίας και εμπιστοσύνης(Βλ.εδώ).

Πάλι τα ίδια με συμπέρασμα που δεν επιβεβαιώνεται από πουθενά. Μάλιστα στο Academic Dictionaries and Encyclopedias που δίνει ως πηγή γράφει για το δεξιούμαι:
δεξιούμαι
και δεξιώνομαι (AM δεξιοῦμαι, -όομαι)
χαιρετώ κάποιον σφίγγοντας το δεξί του χέρι του, καλωσορίζω
νεοελλ.
καλωσορίζω επίσημους προσκεκλημένους
II (αρχ. φρ. 1 «δεξιοῦμαι θεοῑς» — υψώνω το δεξί μου χέρι για να τιμήσω τους θεούς
2. «πυκνὴν ἄμυστιν δεξιούμενοι» — καλωσορίζοντας με πολλά ποτήρια κρασί
3. «δεξιοῦμαι τὸν δῆμον» — κολακεύω τον δήμο, ψηφοθηρώ
4. «ζῷα δεξιούμενα», ζώα δεμένα μαζί από το δεξί τους πόδι.
[ΕΤΥΜΟΛ. Το ρ. προήλθε από το θηλ. δεξιά τού επιθ. δεξιός, το οποίο δήλωνε από την ομηρική εποχή το δεξί χέρι, που τείνει κανείς προκειμένου να χαιρετήσει ή να καλωσορίσει κάποιον, ως ένδειξη φιλίας και εμπιστοσύνης].

το 'υψώνω το δεξί μου χέρι για να τιμήσω τους θεούς' δεν μπορεί να σημαίνει ντε και καλά αυτό το πράμα...
http://[URL unfurl="true"]www.kamarinia.gr/sites/default/files/imagecache/article_full/article/2013_03/hilter.jpg[/img[/URL]]
[img]http://i2.wp.com/i1.prth.gr/images/F280D29E08E7209679312603A122CFB0.jpg
Νομίζω το αντιλαμβάνεται και ο πιο χαζός. Το 'υψωμένο δεξί=ναζιστικός χαιρετισμός' είναι κάτι που μόνο κάποιος με λοβοτομή μπορεί να ισχυριστεί.


Όσο για τα υπόλοιπα, ο καθένας αντιλαμβάνεται ότι ένα άσχετο μάτι μπορεί να παρερμηνεύει πράγματα που δεν έχει τις γνώσεις να κατανοήσει-επεξηγήσει.
Πχ στα μάτια κάποιων άσχετων, αυτό εδώ...
http://[URL unfurl="true"]www.edicolaweb.net/nonsoloufo/um_fot07.jpg[/img[/URL]]
... είναι απόδειξη ύπαρξης εξωγήινων γιατί σύμφωνα με αυτούς στο συγκεκριμένο κομμάτι απεικονίζεται ένα διαστημικό σκάφος...

Έτσι λοιπόν όπως οι λάτρεις των ufo και των σχετικών θεωριών βλέπουν παντού 'αποδείξεις' και διαστημόπλοια (ουσιαστικά επιβεβαιώνοντας από που ήθελαν να ισχύει), έτσι και οι ναζί βλέπουν παντού 'δωρικούς' χαιρετισμούς. Αν ρωτήσεις βέβαια Ιταλούς φασίστες ή Γερμανούς ναζί θα σου παραθέτουν εξίσου 'συνταρακτικά' πιεστήρια που 'επιβεβαιώνουν' ότι ο χαιρετισμός είναι αρχαίος μεν, δικός τους δε. Το μόνο κοινό που έχουν όλοι αυτοί είναι ο λάθος και αντιεπιστημονικός τρόπος που αντιμετωπίζουν τα ιστορικά-πολιτιστικά στοιχεία που απεικονίζονται σε αυτά τα έργα τέχνης καθώς επίσης και η εγκεφαλική λοβοτομή καθώς οι περισσότεροι που παπαγαλίζουν τέτοιες αποδείξεις δεν έχουν μπει καν στο κόπο να τις επαληθεύσουν με οποιονδήποτε τρόπο.

Πχ αυτό εδώ το έχει βάλει ως απόδειξη 'δωρικού' χαιρετισμού. Λογικό που δεν αναφέρει κανένα στοιχείο για το συγκεκριμένο έργο τέχνης.
[img]http://[URL unfurl="true"]www.metmuseum.org/toah/images/h2/h2_54.11.5.jpg[/img[/URL]]
Τι ακριβώς βλέπουμε εδώ και γιατί αυτοί οι δύο να χαιρετάνε;

Σε μια προσπάθεια να επιβεβαιώσουν την αρχαιότητα του ναζιστικού-φασιστικού χαιρετισμού, χρησιμοποιούν οποιοδήποτε υψωμένο χέρι βρουν σε αρχαία αντικείμενα. Ρε δε πα να χορεύουν, να πολεμάνε, να τρέχουν κλπ κλπ κλπ. Αυτοί ισχυρίζονται ότι είναι ο χαιρετισμός. Ο οποίος βέβαια ποτέ δεν είναι όπως τον βλέπουμε να τον χρησιμοποιεί ο Χίτλερ ή ο Κασιδιάρης. Μια το χέρι θα έχει διαφορετική γωνία, μια τα δάχτυλα θα είναι ανοιχτά, μια το χέρι λυγισμένο... πιο πολύ για τον χαιρετισμό του Σημίτη μοιάζουν.

Τέλος, ποιος είναι αυτός ο παντελώς άγνωστος ιστορικός-εθνολόγος κύριος Τουλγερίδης Γεώργιος και γιατί δεν υπάρχει πουθενά αναφορά για αυτόν τον ιστορικό παρά μόνο σε χρυσαυγίτικα μέσα στα οποία φαίνεται να αρθρογραφεί αποκλειστικά; Μήπως λέω, μήπως τυχαίνει να είναι και υποψήφιος της ΧΑ;
[URL unfurl="true"]http://koinonikosethnikismos.wordpress.com/2014/04/29/%CF%8C%CE%BB%CE%BF%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%88%CE%AE%CF%86%CE%B9%CE%BF%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B1%CF%85%CE%B3%CE%AE/[/URL]
Μήπως είναι αυτός;
(φωτογραφία του ως υποψηφίου της ΧΑ, την έβγαλα αλλά την έχω σώσει)
δωράκι 'σατιρική' φωτογραφία που έχει στο προφίλ του. Για τον αρχαιελληνικό χαιρετισμό που λέγαμε, όχι τίποτα άλλο...
[img]https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1.0-9/37015_10201070996276748_998658802_n.jpg
Μετα απο αυτο βλεπω τον τσουλου να καταλαβαινει οτι τον δουλευουν οι δικοι του και να τον γραφω στην Εθνικη Ελπιδα. :rockon:
 

bourdeliotis

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2014
Μηνύματα
3.366
Κριτικές
23
Like
5
Πόντοι
26
αν δόγμα αποκαλείτε ότι σας στριμώχνει, δε φταίω.

η παρακάτω θέση δεν έχει αντικρουσθεί από κανένα σας...

ανάφτε τα καντήλια!

ειπαμε ενα εθνος δεν μπορει να βαφτιστει "Μακεδονικο" τα τελυταια 100 ή 200 ή 300 χρονια οταν ολος ο κοσμος προσδιοριζει εδω και 2500 χρονια Μακεδονικο οτιδηποτε βορειοελληνικο, ας κανουν clopy paste μια ονομασια που δεν αναφερεται σε αλλο λαο
 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
38
Πόντοι
366
Ρε τι απατεωνες ειναι οι αναρχοαπλυτοι γαμω τα σπιτακια τους

«Τον είδα στο φορείο. Ήταν αιμόφυρτος και πανικόβλητος. Η μισή μύτη του είχε αποσπαστεί λόγω του τραύματος. Έφτανε μέχρι το οστό της κάτω γνάθου

Το πιο σοβαρό ήταν στην υπογνάθια χώρα. Είχε κοπεί το δέρμα στην υποτραχηλιακή χώρα. Ήταν σε μήκος περίπου 6 εκατοστά και σε βάθος 3-4




Τον αλλον ταχα τον μαιχαιρωσανε του κοπηκε η μυτη κρεμοτανε κατω(πως δεν την πατησε κιολας)του κανανε και ενα κοψιμο στο λαιμο 3-4 εκατοστα βαθος και σημερα δεν εχει ουτε μιση γρατζουνια ουτε στην μυτη ουτε στον λαιμο
και η δικαιολογια ειναι οτι
Τα τραύματα από μαχαίρι επουλώνονται καλύτερα γι’αυτό δεν έχει σημάδι».   :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:


γαμω την απλυσια σας νουμερα
"
Ο "αναρχοαπλυτος" που αναφερεσαι ειναι ο Ιατροδικαστης διευθυντής της Ωτορινολαρυγγικής Κλινικής στο Ιατρικό Κέντρο Παλαιού Φαλήρου και το κατεθεσε στο δικαστηριο επισημα.Πες μας τωρα σε ποιο σαιτ το διαβασες,χωρις καν  να γνωριζεις τι εγινε,και στα παρουσιασαν οπως ηθελαν αυτο.Το σαιτ της χρυσης αυγης,σωστα;
 

STELIOS77

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Δεκ 2005
Μηνύματα
6.881
Κριτικές
28
Like
2.824
Πόντοι
6.265
Εσυ μην μιλας πουστοχανουμο που μας ελεγες για το ποταμι τριτο κομμα και πηρες το τριτο το μακρυτερο

στα αρχιδια μας ο καθε γιατρουδακος πακιστανολαγνος του συριζα που του κανουν την σουφρα ταλαρο τα πακια σαν τον σακελλαριδη και παει και καταθετει γελειοτητες του τυπου του κοπηκε η μυτη και τον μαχαιρωσανε 4 εκ βαθος αλλα σημερα δεν εχει ουτε αμυχη
κουνουπι να τον ειχε τσιμπισει σημαδι θα ειχε
 

Tsambo

Μέλος
Εγγρ.
26 Απρ 2008
Μηνύματα
5.195
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
66
Ο "αναρχοαπλυτος" που αναφερεσαι ειναι ο Ιατροδικαστης διευθυντής της Ωτορινολαρυγγικής Κλινικής στο Ιατρικό Κέντρο Παλαιού Φαλήρου και το κατεθεσε στο δικαστηριο επισημα.Πες μας τωρα σε ποιο σαιτ το διαβασες,χωρις καν  να γνωριζεις τι εγινε,και στα παρουσιασαν οπως ηθελαν αυτο.Το σαιτ της χρυσης αυγης,σωστα;

Αναφερόμενος στο τραύμα του μαθητή στον λαιμό, ο γιατρός κατέθεσε στο δικαστήριο ότι ήταν τέτοιο που θα μπορούσε να προκύψει κίνδυνος ζωής σημειώνοντας: «Αν υπήρχε κάκωση της τραχείας δεν θα προλάβαινε. Ήταν σε μια περιοχή γενικά επικίνδυνη. Ήταν "τυφλό" χτύπημα (σ.σ. ιατρικός όρος) που θα προκαλούσε θάνατο αν ήταν πιο βαθύ. Η περιοχή έχει πολλά αιμοφόρα αγγεία και είναι μαζί με τον θώρακα ζωτικής σημασίας. Οποιοδήποτε χτύπημα σε αυτή την περιοχή θα μπορούσε δυνάμει να οδηγήσει στον θάνατο. Μόνο αν ο θύτης είχε γνώσεις ανατομίας θα μπορούσε να ελέγξει το χτύπημα».

Εντελώς διαφορετική εκτίμηση για τα τραύματα του παιδιού εξέφρασε στο δικαστήριο ο τεχνικός σύμβουλος της πλευράς του κατηγορουμένου, Σωκράτης Τσαντίρης, ιδιώτης ιατροδικαστής, ο οποίος διδάσκει στην αστυνομική ακαδημία. Κατά την άποψη του μάρτυρα -ο οποίος δεν εξέτασε το θύμα αλλά κλήθηκε να σχολιάσει τη γνωμάτευση του κ. Γέμου- το τραύμα στον λαιμό του μαθητή ήταν αβαθές γιατί αφορούσε επιπολής τραυματισμούς μαλακών μορίων.

«Είναι αδιανόητο επιστημονικά αυτό που είπε ο γιατρός για το βάθος του τραύματος. Είναι αντιεπιστημονικοί οι ισχυρισμοί του. Δεν ασκήθηκε ιδιαίτερη πίεση. Το τραύμα ήταν επιφανειακό» τόνισε εμφαντικά ο μάρτυρας για να δεχθεί την παρατήρηση του προέδρου:

-Πρόεδρος: Μου κάνει εντύπωση η βεβαιότητά σας όταν δεν έχετε δει τον παθόντα. Εγώ δεν θα μιλούσα με τέτοια ζέση. Εσείς έχετε δει μόνο ένα έγγραφο.

-Μάρτυρας: Θέλω να είμαι απόλυτος και σαφής. Δεν ασκήθηκε ιδιαίτερη πίεση. Δεν εισήλθε σε βάθος το μαχαίρι. Το τραύμα ήταν αβαθές και όχι πάνω από 1 εκατοστό. Δεν είχε ανθρωποκτόνο πρόθεση, δεν ήταν θανατηφόρα τα τραύματα.

Η διαδικασία συνεχίστηκε με κατ' αντιπαράσταση εξέταση των δύο μαρτύρων κατ' εντολή του δικαστηρίου, όπου ο καθένας επέμεινε στη θέση που είχε ήδη διατυπώσει και που τελικά θα αξιολογηθεί από το δικαστήριο.



Τα κυρια σημεια που βλεπω εγω. Οποιος εχει μια σταλια μυαλο βλεπει τη μεγαλη εικονα...
 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
38
Πόντοι
366
Εσυ μην μιλας πουστοχανουμο που μας ελεγες για το ποταμι τριτο κομμα και πηρες το τριτο το μακρυτερο

στα αρχιδια μας ο καθε γιατρουδακος πακιστανολαγνος του συριζα που του κανουν την σουφρα ταλαρο τα πακια σαν τον σακελλαριδη και παει και καταθετει γελειοτητες του τυπου του κοπηκε η μυτη και τον μαχαιρωσανε 4 εκ βαθος αλλα σημερα δεν εχει ουτε αμυχη
κουνουπι να τον ειχε τσιμπισει σημαδι θα ειχε
Βρε ηλιθιε,ο Γιαννης Γεμος ειναι Συριζαιος;Εισαι μαλακας εντελως;Ελα πες που διαβασες αυτην την παπαρια μην
ντρεπεσαι.Αυτες τις μαλακιες σας ποτιζουν.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom