ο εθνικισμός δεν είναι πολίτευμα, είναι αγάπη προς το έθνος σου χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τους άλλους τους θεωρείς ανώτερους ή κατώτερους και πιστεύω ότι είναι κάτι που θα πρέπει να είναι όλοι ανεξαρτήτου πολιτικής ταυτότητας. Επίσης και εγώ με θεωρώ κοσμοπολίτη και έχω γυρίσει όλον τον κόσμο.
το τι έγραψε ο παππάς ως πιτσιρικάς μου είναι παντελώς αδιάφορο, το θέμα είναι τι λέει και τι λέμε τώρα. Λοιπόν, προσπαθήστε να απαντήσετε με επιχειρήματα σε αυτά που λέει τώρα και αφήστε τα "παλαιο-νεοναζιστικά" γιατί αυτή η προπαγάνδα δεν πιάνει... Φιλική συμβουλή ...
1. Αν ο εθνικισμός είναι αγάπη προς το έθνος ή την πατρίδα σου, τότε ο πατριωτισμός τι είναι; Μάλλον τα έχεις μπερδέψει λίγο.
2. Αν δεν σε νοιάζει τι έλεγε ο Παππάς πριν λίγα χρόνια, τότε γιατί να μην ισχύει το ίδιο για όλους τους πολιτικούς; Πχ Καραμανλής, Παπανδρέου κλπ κλπ Λέω εγώ. Το επιχείρημά σου καταρρίπτεται άμεσα από την στιγμή που εσείς οι ίδιοι ψάχνετε στο παρελθόν πολιτικών οτιδήποτε μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναντίον τους και το κάνετε σημαία. Πχ δηλώσεις Συριζαίων για Σκόπια κλπ κλπ.
3. «το θέμα είναι τι λέει και τι λέμε τώρα». Ας δούμε λοιπόν τι λέει (και τι λέτε) τώρα.
α)Ναζιστικά άρθρα του υπάρχουν δεκάδες στις εκδόσεις της Χρυσής Αυγής. Πχ αυτό εδώ που είναι του 2002 (όχι και τόσο πιτσιρίκος, λίγα χρόνια πριν ήταν, αυτό σε νοιάζει ή μπα;).
«Αντεπίθεση», (τεύχος 9, Σεπτ. - Οκτ. 2002)
β)
Σε άρθρο του, ο Χρήστος Παππάς εξυμνεί τους «ηρωικώς πεσόντες Εθνικοσοσιαλιστές» κατά τη μάχη του Βερολίνου (Περιοδικό «Χρυσή Αυγή», τεύχος 122, Ιούν. - Ιούλ. 2005). Αφού βλέπουμε φωτογραφίες όπως αυτή στην οποία η λεζάντα αναγράφει πως «γερμανός αξιωματικός προτίμησε την αυτοκτονία παρά την αιχμαλωσία και την ατίμωση», διαβάζουμε πως «Εξήντα χρόνια μετά, χιλιάδες Γερμανοί αιχμάλωτοι δεν έχουν τάφο και οι συγγενείς τους δεν μπορούν να αποτίσσουν τις ανάλογες νεκρικές τιμές. Εξήντα χρόνια μετά η στυγνή Συμμαχική πραγματικότητα αναδίδει το άρωμα της σήψης παρά τις ωραιοποιήσεις των νικητών. Εξήντα χρόνια μετά, ...οι καρδιές των ανθρώπων χτυπούν και οι νεκροί ζητούν δικαίωση».
Ανάμεσα στα άλλα πονήματά του, έχει εντοπιστεί και το κείμενο για τους «ιερομάρτυρες» της χιτλερικής ιδεολογίας, δηλαδή τα 11 ηγετικά στελέχη του Γ' Ράιχ που εκτελέστηκαν μετά τη δίκη της Νυρεμβέργης «από τις κρεμάλες των συμμάχων». Για αυτούς μάλιστα, ο βουλευτής Επικρατείας της ΧΑ δεν παρέλειψε να κρίνει ως... άδικη την καταδίκη των ναζιστικών του προτύπων, ενώ αφιέρωσε το άρθρο του στη μνήμη τους ως «ένα μνημόσυνο Αγάπης και Προσευχής για την ψυχική τους ανέλιξη και τελειοποίηση». (Περιοδικό «Resistance/Αντεπίθεση», τεύχος 15, Δεκ. 2003). «Η βαρβαρότητα και το μίσος των Συμμάχων ενάντια στον Εθνικοσοσιαλισμό δεν θα κοπάσει με την πάροδο των ετών. Σαράντα ολόκληρα χρόνια μετά το στήσιμο της κρεμάλας στη Νυρεμβέργη, με το ίδιο τελετουργικό (διά στραγγαλισμού) θα δολοφονήσουν τον υπέργηρο έγκλειστο των φυλακών Σπαντάου, Ρούντολφ Ες, στις 17 Αυγούστου 1987. Ο πόλεμος όμως δεν τερματίστηκε το 1945, και ούτε η δικαιοσύνη αποδόθηκε στη Νυρεμβέργη του 1946. Γενιές μετά, τα εγγόνια και τα δισέγγονα αυτών που έπεσαν στην ευρωπαϊκή σύρραξη, άσχετα σε ποιο στρατόπεδο ανήκαν οι παππούδες τους, αφυπνίζονται και δικαιούνται να γνωρίζουν. Ησαν οι ?καλοί? αυτοί που κρέμασαν τους ?κακούς? στη Νυρεμβέργη; Ή μήπως η πραγματική ιστορία κρύβει άλλες;» καταλήγει το άρθρο του Χρήστου Παππά.
3) Φέτος υψώνει το λάβαρο της χούντας
4) Χθες υπερασπίζεται άρθρο-ναζιστικό παραλήρημα με νέο ναζιστικό παραλήρημα.
Ξεκόλλα λοιπόν με το επιχείρημα ότι όλα αυτά τα ναζιστικά είναι παλιά (λες και αν ήταν παλιά θα είχε κάποια διαφορά από την στιγμή που δεν τα έχουν αποποιηθεί ή καταδικάσει). Για τον ναζισμό του Χρήστου Παππά σου έβαλα στοιχεία όλα από το 2000 και μετά. Όσα ναζιστικά έχει γράψει (και υπερασπίζεται ΤΩΡΑ) τα έχει γράψει σε ώριμη ηλικία και όχι όταν ήταν 'πιτσιρίκος' ή κάνα παιδάκι.