Καλησπέρα φίλε,
Δεν έχει ξεπεραστεί σαν ιδέα, αλλά έχει κορεστεί θα έλεγα αφού έχει μεγάλους παίχτες πια. Βέβαια αυτό δεν σταμάτησε ποτέ κανέναν να ξεκινήσει κάτι και να το κάνει να πετύχει. Θα σου έλεγα να κοιτάξεις λίγο πιο global και να μην μείνεις στα τις Ελλάδας μόνο (με την τεχνολογία ποια όλα γίνονται).
Για το χρηματικό είναι σαν να ρωτάς τι αμάξι να πάρεις. Θέλει αρκετή συζήτηση αυτό πάντως δεν ξεκινάς με μηδέν και θέλει αρκετές 10δες χιλιάδες ευρώ για εξοπλισμό και προσωπικό. Αν θες κάτι παραπάνω ρώτα λίγο πιο συγκεκριμένα.
Αυτό που είπε εδώ ο συναγωνιστής.
Τα call center, σαν επιχείρηση, είναι πλέον ΠΟΛΥ κορεσμένα. Και, μιας και η επιλογή δημοσκοπήσεων, ή/και τηλεφωνικής υποστήριξης, μέσω outsourcing, είναι λίγο-πολύ ήδη κλεισμένα, τουλάχιστον για εντός συνόρων, είτε μένεις εδώ, και επιβιώνεις (εαν μπορέσεις) μέσω telemarketing, είτε ανοίγεις επιχείρηση σε βαλκάνια (Βουλγαρία, Σκόπια, Αλβανία) και χτυπάς τις μεγαλες εταιρείες outsourcing με χαμηλότερες τιμές ανα project.
Πάντως, θέλει υπομονή, περισσότερη απο ένα mini market ή cafe, μέχρι να αρχίσει να σου δίνει ουσιαστικό κέρδος