Μαλάκας ο Σπίρτζης, φίλε argyropelekanos, αλλά όχι για το λόγο που λες.
Κατ' αρχήν ναι, να ανοίξει γρήγορα η γραμμή. Γιατί να μην ανοίξει? Πόσο δηλαδή πρέπει να μένει κλειστή η συγκοινωνία μετά από ένα ατύχημα?
Κατά δεύτερο τι δουλειά έχουν οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι να τρέχουν εκεί πέρα? Αυτοί είναι κομματόσκυλα/καρεκλοκένταυροι των εκάστοτε κυβερνήσεων, πρώην αφισοκολλητές. Δεν ξέρουν τη δουλειά. Επομένως τι πάνε να κάνουν? Μεταθέσεις? Προαγωγές? Σύσκεψη?
Τη δουλειά την ξέρουν οι τεχνικοί, το προσωπικό δικτύου (μηχανοδηγοί, σταθμάρχες, μηχανικοί τραίνων, προσωπικό συνεργείων κλπ), και όχι οι γραφειοκράτες καρεκλοκένταυροι.
Οπότε τι τους στέλνει κι ο άλλος ο μαλάκας?
Έτσι, για να φαίνονται χρήσιμοι!
Επειδή στην Ελλάδα έχουμε ένα ΠΡΟΣΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΟ και όχι ΔΟΜΟΚΕΝΤΡΙΚΟ διοικητικό σύστημα,
δηλαδή να το κάνω λιανά, ξέρεις κάποιον σε μια δημόσια υπηρεσία, θα πάρεις αυτόν να του πεις τι θέλεις και να δεις αν μπορεί να σε βοηθήσει, ακόμη και αν είναι σε υπηρεσία/τμήμα άλλη από αυτήν που χρειάζεσαι, ευελπισθείς όμως οτι θα ξερει τα κατατόπια/άλλους υπαλλήλους και πώς μπορείς να εξυπηρετηθεις, δεν εμπιστευεσαι την δομή να πάρεις τον άγνωστο υπάλληλο που θα σε γράψει, θα θέλει "γρηγορόσημο" κλπ κλπ...
ΠΡΟΣΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΟ - Μοζαμβίκη, Ελ Σαλβαδόρ, Ελλάδα
ΔΟΜΟΚΕΝΤΡΙΚΟ - Βόρεια Ευρώπη και Αμερική, Αυστραλία
έτσι και εδώ, παίζει, από το να μην εμπιστεύεται ο Σπίρτζης τς δομές του ΟΣΕ στην Βόρειο Ελλάδα (που μην νομίζετε, καμμιά δεκαριά υπάλληλοι θα είναι σε κρίσιμα όμως πόστα και βύσματα και αυτοί)
και να εκτιμά ότι στέλνοντας τους επικεφαλής θα σφίξουν λίγο οι κώλοι και θα τρέξουν τα πράγματα.