Μπαρμπαπήδουλας
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 10 Ιαν 2011
- Μηνύματα
- 18.637
- Κριτικές
- 78
- Like
- 8.405
- Πόντοι
- 2.786
Επειδή έχω διαβάσει τις ΑΠΕΙΡΕΣ πίπες εδώ μέσα από φουκαράδες, άχρηστους, άσχετους, άεργους και άνεργους οι οποίοι κάνουν αντυπωλείτεφσοι (και όχι αντιπολίτευση), τα πράγματα έχουν ως εξής:
Ο νόμος Χατζηδάκη το μόνο που άλλαξε ήταν η δυνατότητα των ντελιβεραδων να έχουν συνδικαλιστικό όργανο.
Με λίγα λόγια, ακριβώς ό,τι ίσχυε από τον νόμο του τσίριζα για τους ντελιβεραδες, το ίδιο ισχύει και με τον νόμο Χατζηδακη, συν το δικαίωμα για συνδικαλισμό και εκπροσώπηση.
Η δυνατότητα των οδηγών ντελίβερι, είτε ως ελεύθερων επαγγελματιών, είτε ως μισθωτών, προϋπήρχε του νόμου, αλλά ο νόμος Χατζηδάκη έδωσε δυνατότητα συνδικαλισμού (κατοχυρώνοντας για πρώτη φορά δικαιώματα συνδικαλισμού, συλλογικής διαπραγμάτευσης και απεργίας) στους ελεύθερους επαγγελματίες οδηγούς ντελίβερι αλλά και υποχρέωσε τις εταιρείες για τις οποίες αυτοί εργάζονται να τους καλύπτουν από πλευράς ασφάλειας υγείας.
Υπήρχε νομοθεσία - και επί Τσίπρα - που επέτρεπε είτε να είσαι μισθωτός σε αυτές τις δουλειές είτε να είσαι ελεύθερος συνεργάτης. Αυτό δεν άλλαξε. Έτσι γίνεται σε όλη την Ευρώπη, με την εξαίρεση της Ισπανίας.
Επίσης, ο νόμος υποχρεώνει τις εταιρείες να καλύπτουν τους ντελιβεραδες από πλευράς υγείας και ασφάλειας και να τους δίνουν και τον προστατευτικό τους εξοπλισμό. Και οι τρεις αυτές προβλέψεις δεν υπήρχαν προηγουμένως.
Δεν είχαν κανένα συνδικαλιστικό δικαίωμα, οι πλατφόρμες δεν εθεωρούντο εργοδότες τους και γι’ αυτό δεν είχαν καμία υποχρέωση υγιεινής και ασφάλειας απέναντι στους συνεργάτες τους.
Βρείτε το νόμο του τσίριζα και διαβάστε τον, πάρτε και το νόμο Χατζηδακη και πείτε μου ποια ειναι η διαφορά
Κι αυτα περί «βρωμόξυλου που χρειάζεται παλι ο Χατζιδάκης» ειναι απο αλητάκια του πεζοδρομίου τα οποία θα παραμείνουν αλητάκια του πεζοδρομίου, διότι ΕΙΝΑΙ αλητάκια του πεζοδρομίου και τίποτα μα τίποτα περισσότερο, και θα ειναι αλητάκια του πεζοδρομίου εις τους αιώνας των αιώνων, χωρίς να έχουν ΚΑΝΕΝΑ δικαίωμα να απολαύσουν τα όποια οφέλη έρθουν στο μέλλον. Με λίγα λόγια…. ΜΗΔΕΝ!
Σας ξερνάει το σύστημα γιατί ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ
Περαστικά!
Ο νόμος Χατζηδάκη το μόνο που άλλαξε ήταν η δυνατότητα των ντελιβεραδων να έχουν συνδικαλιστικό όργανο.
Με λίγα λόγια, ακριβώς ό,τι ίσχυε από τον νόμο του τσίριζα για τους ντελιβεραδες, το ίδιο ισχύει και με τον νόμο Χατζηδακη, συν το δικαίωμα για συνδικαλισμό και εκπροσώπηση.
Η δυνατότητα των οδηγών ντελίβερι, είτε ως ελεύθερων επαγγελματιών, είτε ως μισθωτών, προϋπήρχε του νόμου, αλλά ο νόμος Χατζηδάκη έδωσε δυνατότητα συνδικαλισμού (κατοχυρώνοντας για πρώτη φορά δικαιώματα συνδικαλισμού, συλλογικής διαπραγμάτευσης και απεργίας) στους ελεύθερους επαγγελματίες οδηγούς ντελίβερι αλλά και υποχρέωσε τις εταιρείες για τις οποίες αυτοί εργάζονται να τους καλύπτουν από πλευράς ασφάλειας υγείας.
Υπήρχε νομοθεσία - και επί Τσίπρα - που επέτρεπε είτε να είσαι μισθωτός σε αυτές τις δουλειές είτε να είσαι ελεύθερος συνεργάτης. Αυτό δεν άλλαξε. Έτσι γίνεται σε όλη την Ευρώπη, με την εξαίρεση της Ισπανίας.
Επίσης, ο νόμος υποχρεώνει τις εταιρείες να καλύπτουν τους ντελιβεραδες από πλευράς υγείας και ασφάλειας και να τους δίνουν και τον προστατευτικό τους εξοπλισμό. Και οι τρεις αυτές προβλέψεις δεν υπήρχαν προηγουμένως.
Δεν είχαν κανένα συνδικαλιστικό δικαίωμα, οι πλατφόρμες δεν εθεωρούντο εργοδότες τους και γι’ αυτό δεν είχαν καμία υποχρέωση υγιεινής και ασφάλειας απέναντι στους συνεργάτες τους.
Βρείτε το νόμο του τσίριζα και διαβάστε τον, πάρτε και το νόμο Χατζηδακη και πείτε μου ποια ειναι η διαφορά
Κι αυτα περί «βρωμόξυλου που χρειάζεται παλι ο Χατζιδάκης» ειναι απο αλητάκια του πεζοδρομίου τα οποία θα παραμείνουν αλητάκια του πεζοδρομίου, διότι ΕΙΝΑΙ αλητάκια του πεζοδρομίου και τίποτα μα τίποτα περισσότερο, και θα ειναι αλητάκια του πεζοδρομίου εις τους αιώνας των αιώνων, χωρίς να έχουν ΚΑΝΕΝΑ δικαίωμα να απολαύσουν τα όποια οφέλη έρθουν στο μέλλον. Με λίγα λόγια…. ΜΗΔΕΝ!
Σας ξερνάει το σύστημα γιατί ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ
Περαστικά!