Νέα

ΔΕΗ. Πολιτική Χιονοστιβάδα εν Εξελίξει  

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Mindreader
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 211
  • Εμφανίσεις 8K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Egeanboy

Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2011
Μηνύματα
4.921
Like
258
Πόντοι
36
Αν γίνουν όλα αυτά θα το βουλώσω και θα πληρώνω μετά χαράς τα παραπάνω λεφτά στα εισητήρια!!!
Απλά έχω επιφύλαξεις για τη Frapport!Είναι απο τις πλέον αναξιόπιστες εταιρίες στο χώρο...Και δεν εμπιστεύομαι και τους διαπραγματευτές που έκλεισαν την συμφωνία!
Μακάρι να διαψευστώ ...
 

Egeanboy

Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2011
Μηνύματα
4.921
Like
258
Πόντοι
36
Η συζήτηση ξέφυγε από την ΔΕΗ και πήγε στα αεροδρόμια.
Έχουμε ένα χειροπιαστό παράδειγμα του τι θα γίνει με και με τη ΔΕΗ και προπαντώς πόσο επιπόλαια γίνονται οι αποκρατικοποιήσεις...
 

ZeroHedge

Μέλος
Εγγρ.
14 Φεβ 2017
Μηνύματα
764
Like
41
Πόντοι
6
Αγνοείτε, όμως, ότι στη προ των ιδιωτικοποιήσεων εποχή δεν υπήρχε ούτε ανταγωνισμός ούτε ρύθμιση. Ποιοί διαχειρίζονταν και νέμονταν τα “οικογενειακά ασημικά” του Ελληνικού λαού που σήμερα θα “ξεπουλήσουμε”; Και ποιοί φωνασκούν πιό δυνατά για το “ξεπούλημα”; Η πραγματικότητα, δυστυχώς, είναι ότι η Ελλάδα δεν είχε “κρατικές” επιχειρήσεις όπως τα Γαλλικά Trains a Grand Vitesse ή το Tennessee Valley Authority στη καπιταλιστική Αμερική. Η Ελλάδα είχε και έχει “αμπελοχώραφα” των κομματόσκυλων και εργατοπατέρων εκπορευομένων  των συνδικάτων, που απεδείχθησαν οικτρά ανάξιοι της εμπιστοσύνης και του Έλληνα φορολογουμένου και των ημεδαπών και αλλοδαπών δανειοπαρόχων. Η δραστική μείωση του κρατικού παρεμβατισμού και σπατάλης από την άλλη αποτελούν τη μόνη διέξοδο από την οικονομική-δημοσιονομική κρίση. Οι ιδιωτικοποιήσεις αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της πολιτικής αυτής και η αποτυχία των μέχρι τώρα μέτρων στην Ελλάδα, αντανακλούν την αποτυχία της Ελληνικής κυβέρνησης να προχωρήσει άμεσα και δραστικά στο πρόγραμμα των ιδιωτικοποιήσεων!Δεν τα πιστεύουν οι άνθρωποι!

Υ.Γ. σύντροφε γκλοκ ,εάν "ΑΝΆΔΟΧΟΣ" των έργων ήταν η "ΡΟΥΣΚΙ-Πορτ" θα πέταγες από χαρά ! :hi:
 

ggthd

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2010
Μηνύματα
2.246
Like
1.862
Πόντοι
216
:kneel: :kneel: :kneel:

:hi: :hi: :hi:

θα αναφερω παραδειγμα δικο μου ,πετυχα πανελληνιες με 18 και περασα στην σχολη πολιτικων μηχανικων θεσσαλονικης με καλη σειρα και εκανα τις σπουδες και μεταπυχιακα,παραλληλα δουλευα για να τα βγαζω περα και να περναω και μια ποιοτικη ζωη γιατι το εισοδημα γονεων δεν εφτανε,μετα δουλεψα σε διαφορες τεχνικες εταιρειες και οργανισμους και παντα προσπαθουσα να επεκτεινω τις δεξιοτητες μου κανοντας διαφορα σεμιναρια και περνωντας πιστοποιησεις οπως PMP,ρισκ μανατζμεντ,health & safety απο αγγλια κλπ..μετα γραφειο..τωρα θα φυγω εξω γιατι δουλειες δεν εχει και δεν εχω να πληρωνω την ασφαλεια του ταμειου !!!!δεν μπορω να πληρωνω 70% φορους κ εισφορες για να ζουνε κατι κοπροι!!!

3 συμμαθητες αποφοιτοι λυκειου χασικληδες και αχρηστοι δεν κοπιασαν για σπουδες και τιποτε απλα  διοριστηκαν σε δεκο ,με μισθους υπερογκους και ολη μερα τους βλεπω στην πολη να πινουν καφε και τσιπουρα!!!μιλανε για συνταξη απο τα 40 τους και για τα προνομια κ βριζουν το μνημονιο και την ΕΥΡΩΠΗ! :jerking:

Αυτοι ειναι η Ελλαδα και γιαυτο χρεωκοπισαμε φιλε mind!

Έλα ρε τύπε! Εγώ ήμουν στο διπλανό διάδρομο από τη σχολή σου  :rockon:
Για πού σκέφτεσαι έξω;
Αγγλία είναι καλή περίπτωση για Πολ. Μηχ, καν'την με τα χίλια.
 

Egeanboy

Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2011
Μηνύματα
4.921
Like
258
Πόντοι
36
Υ.Γ. σύντροφε γκλοκ ,εάν "ΑΝΆΔΟΧΟΣ" των έργων ήταν η "ΡΟΥΣΚΙ-Πορτ" θα πέταγες από χαρά ! :hi:
Δυστυχώς τους συγκεκριμένους διαπραγματευτές τους είχα ικανούς να δώσουν τα αεροδρόμια και στη ... "Τούρκ-Πορτ"

 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Πας καλά;????Όπως σου αποδεικνύω οι χρεώσεις έχουν ξεκινήσει κανονικά!!!

Καλώ τον οποιοδήποτε έχει αμφιβολίες να κάνει το ίδιο...

οι χρεώσεις παίκτη μου δεν έχουν ξεκινήσει... ΘΑ ξεκινήσουν με την παράδοση των αεροδρομίων στην Fraport η οποια θεωρητικά θα γίνει μέχρι τις 7/4 ... και οι χρεώσεις αυτές προβλέπονται στην σύμβαση παραχώρησης...

και προτιμώ να πληρώνω κάποιο ποσό και να ταξιδεύω από αεροδρόμιο παρά να πληρώνω το ίδιο ποσό μέσα από τους φόρους μου και να ταξιδεύω από στάβλους...
 

Egeanboy

Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2011
Μηνύματα
4.921
Like
258
Πόντοι
36
οι χρεώσεις παίκτη μου δεν έχουν ξεκινήσει... ΘΑ ξεκινήσουν με την παράδοση των αεροδρομίων στην Fraport η οποια θεωρητικά θα γίνει μέχρι τις 7/4 ... και οι χρεώσεις αυτές προβλέπονται στην σύμβαση παραχώρησης...

και προτιμώ να πληρώνω κάποιο ποσό και να ταξιδεύω από αεροδρόμιο παρά να πληρώνω το ίδιο ποσό μέσα από τους φόρους μου και να ταξιδεύω από στάβλους...
Σου επαναλαμβάνω πως το ποσό ήταν μικρότερο πριν πάρει τα αεροδρόμια η Fraport! Τώρα το τι έργα θα κάνει θα το δούμε! Πάντως απο την επόμενη της ανάληψης της διοίκησης βάζει τις επιπλέον χρεώσεις χωρίς καμία αναβάθμιση των υπηρεσιών...
Η μεγαλύτερη απώλεια όμως θα είναι αν κάνει πραγματικότητα την απειλή της η Raianair και φύγει απο αυτά τα αεροδρόμια... Τότε η σύνδεση με την Αθήνα θα είναι είδος πολυτελείας...Καθώς και πολλές χαμένες συνδέσεις του νησιού με το εξωτερικό...

Στη ΔΕΗ το κόβω να γίνεται κατι παρόμοιο! Η ανάδοχος εταιρία σίγουρα θα αυξήσει τα πάγια τέλη ...
 

ZeroHedge

Μέλος
Εγγρ.
14 Φεβ 2017
Μηνύματα
764
Like
41
Πόντοι
6
μόλις αναβαθμισθούν τα αεροδρόμια, σε 2-3 χρόνια, θα έρθει μεγάλη αύξηση των τουριστών από το εξωτερικό σε αυτά. Επίσης, μικροί Έλληνες επιχειρηματίες θα έχουν ευκολότερη πρόσβαση στο εξωτερικό.
Η συνέπεια θα είναι εκπληκτική αύξηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην περιφέρεια των 14 αεροδρομίων. Εδώ είμαστε και θα δείτε. Αυτό έχει συμβεί σε όλες τις χώρες του κόσμου όπου αναβαθμίζεται η επικοινωνία με το εξωτερικό.
 

ZeroHedge

Μέλος
Εγγρ.
14 Φεβ 2017
Μηνύματα
764
Like
41
Πόντοι
6
Μια υπανάπτυκτη χώρα της Αφρικής, πχ. Μαλάουι, αντιμετωπίζει ένδεια επενδυτικών κεφαλαίων. Πολλοί πιθανοί επενδυτές περιμένουν ώστε κάποιος άλλος να πάει πρώτος και να δουν αν η επένδυση προχωρά ή αποτυγχάνει.

Η λύση σε αυτό το πρόβλημα είναι με κάποιον τρόπο να υποβοηθηθεί η πρωτοπόρα αυτή επένδυση. Συνήθως γίνεται με χρηματοδότηση (δανεισμό ή και συμμετοχή) από κάποιο ξένο κράτος ή ίδρυμα όπως η EBRD.

Στην κατάσταση που έχει φθάσει η Ελλάς, οι κανονικοί επενδυτές απέχουν. Αυτό είναι γνωστό. Κάθε επένδυση που γίνεται σε αυτήν την φάση με τα τόσα άγνωστα και τόσα ρίσκα, πρέπει να αντιμετωπίζεται ως πρωτοπόρα.

Δεν θα μπορέσουμε να βγούμε από την τρύπα των μη επενδύσεων, αν δεν βρεθούν κάποιοι διεθνείς οργανισμοί να βοηθήσουν τους "πρωτοπόρους" επενδυτές. Όταν οι πρώτες επενδύσεις δείξουν τα πρώτα σημάδια επιτυχίας, θα πέσουν όλοι στην Ελλάδα για επένδυση, καθώς και φθηνή χώρα είναι και στην ΕΕ είναι.

Έτσι, η επένδυση στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια είναι μία πρωτοπόρα επένδυση, όπου πραγματοποιείται για τους εξής λόγους:

1) Έχει αγωνισθεί γι αυτό κ ο Όμιλος Κοπελούζου, ο οποίος ήδη έχει εμπειρία στα αεροδρόμια (Ελ. Βενιζέλος και Πούλκοβο, Αγ. Πετρούπολη).

2)  Είχαμε την τύχη η Fraport να είναι στην Ελλάδα ήδη, οπότε της ήταν πιο εύκολο να επενδύσει εδώ

3) Το έργο χρηματοδοτείται από 4 διεθνείς τράπεζες αναπτύξεως: την EBRD, την International Finance Corporation (IFC), την Black Sea Trade and Development Bank (BSTDB), και την European Investment Bank (EIB). Σε μικρό ποσοστό συμμετέχει η Alpha Bank, που θα κερδίσει πολύτιμη εμπειρία.

Η συμμετοχή της EBRD είναι μεγάλη εγγύηση ότι τα έργα θα πραγματοποιηθούν στα πιο αυστηρά διεθνή στάνταρ και θα ολοκληρωθούν.

Πείτε οτι θέλετε μη γνωρίζοντας τι σημαίνει EBRD, contracts σε
FIDIC κλπ.

Αυτά για τα αεροδρόμια!
 

noctilucent1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2015
Μηνύματα
7.452
Κριτικές
8
Like
307
Πόντοι
346
Μια υπανάπτυκτη χώρα της Αφρικής, πχ. Μαλάουι, αντιμετωπίζει ένδεια επενδυτικών κεφαλαίων. Πολλοί πιθανοί επενδυτές περιμένουν ώστε κάποιος άλλος να πάει πρώτος και να δουν αν η επένδυση προχωρά ή αποτυγχάνει.

Πριν λιγο καιρο πληρωσαμε σε αεροδρομιο της
Μποτσουανα 1200 δολαρια μονο για handling :S

Φιλε Glock :hi:
Kαλο θα ειναι να αξιοποιηθει/επεκταθει και το
αεροδρομιο της Μαριτσας για να υπαρχει ανταγωνισμος
 

Egeanboy

Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2011
Μηνύματα
4.921
Like
258
Πόντοι
36
Αυτά είναι τα αισιόδοξα σενάρια!
Υπάρχει όμως και το απαισιόδοξο που είναι το ίδιο επικρατές με το επικείμενο success story...
Το απαισιόδοξο σενάριο λέει πως η άνοδος των τιμών αυτών των αεροδρομίων και η επιβάρυνση επιβατών και εταιριών θα αποτρέψει τη χρήση αυτών των αεροδρομίων και θα μας απομονώσει!Η μια εταιρία μετά την άλλη θα τα μαζεύει και θα φεύγει και θα κάνει βάσεις σε πιο ελκυστικούς οικονομικά προορισμούς!
Και ποιός θα τη πληρώσει? Σίγουρα όχι η Fraport που στη τελική δεν βάζει λεφτά απο τη τζέπη της αλλά με το δάνειο απο το Ελληνικό δημόσιο θα κάνει τα έργα...Για τη Fraport τα νησιά δεν είναι τίποτα... ένα λογιστικό στοιχείο μέσα σε όλα τα υπόλοιπα .. Το να μην πετύχει η επένδυση έχει επιχειρηματικό ρίσκο γι αυτούς...Για τα νησιά είναι ζήτημα ζωτικής σημασίας...
Μόνοι ζημιωμένοι οι κάτοικοι που για μια πτήση μισής ώρας θα πληρώνουν 120-150Ε...
Και επαναλαμβάνω... δεν είμαι κατά των ιδιοτηκοποίησης...   Δεν εμπιστεύομαι τα συμβαλλόμενα μέρη   που εμπλέκονται και τους όρους που διαπραγματευονται...
 

Egeanboy

Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2011
Μηνύματα
4.921
Like
258
Πόντοι
36
Πριν λιγο καιρο πληρωσαμε σε αεροδρομιο της
Μποτσουανα 1200 δολαρια μονο για handling :S

Φιλε Glock :hi:
Kαλο θα ειναι να αξιοποιηθει/επεκταθει και το
αεροδρομιο της Μαριτσας για να υπαρχει ανταγωνισμος
Χμμμμ ... απο ποιούς??? Πριν λίγο ήμουν στο δήμο να πληρώσω κάτι κοινόχρηστους χώρους που πέρσι τους είχαν αυξήσει και διαμαρτυρήθηκα για τους γύφτους και τους Λάθρο που καταλαμβάνουν διάφορους παρόμοιους χώρους και τους ρώτησα ειρωνικά αν πληρώνουν και τι κάνουν αυτοί γι αυτό!
Έγινα βέβαια μπαλάκι και μου είπαν πως φταίει και η αστυνομία και τους προσέθεσα κι εγώ πως φταίει και η εισαγγελία και τους είπα αν μπορούν να συντονιστούν ... για να πάρω την απάντηση πως πρέπει όλοι οι ενδιαφερόμενοι να το διεκδικήσουμε(και να φωνάξουμε στο δήμο να ασχοληθεί)
Μην πώ για τους υπάλληλους που τρώγαν τυρόπιτες και εξυπηρετούσαν και μια τόφαλο διευθύντρια που τα άκουγε όλα με μπλαζέ στυλάκι....
Ελπίδα για αεροδρόμιο υπάρχει μόνο αν λαδώσει κανένας εργολάβος για να αναλάβει το έργο...Αλλά τώρα που ο δήμος με τις μαλακίες του μειώνει τα έσοδά του... δεν έχει ούτε για το βάψιμο των πεζοδρομίων... 
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Αυτά είναι τα αισιόδοξα σενάρια!
Υπάρχει όμως και το απαισιόδοξο που είναι το ίδιο επικρατές με το επικείμενο success story...
Το απαισιόδοξο σενάριο λέει πως η άνοδος των τιμών αυτών των αεροδρομίων και η επιβάρυνση επιβατών και εταιριών θα αποτρέψει τη χρήση αυτών των αεροδρομίων και θα μας απομονώσει!Η μια εταιρία μετά την άλλη θα τα μαζεύει και θα φεύγει και θα κάνει βάσεις σε πιο ελκυστικούς οικονομικά προορισμούς!
Και ποιός θα τη πληρώσει? Σίγουρα όχι η Fraport που στη τελική δεν βάζει λεφτά απο τη τζέπη της αλλά με το δάνειο απο το Ελληνικό δημόσιο θα κάνει τα έργα...Για τη Fraport τα νησιά δεν είναι τίποτα... ένα λογιστικό στοιχείο μέσα σε όλα τα υπόλοιπα .. Το να μην πετύχει η επένδυση έχει επιχειρηματικό ρίσκο γι αυτούς...Για τα νησιά είναι ζήτημα ζωτικής σημασίας...
Μόνοι ζημιωμένοι οι κάτοικοι που για μια πτήση μισής ώρας θα πληρώνουν 120-150Ε...
Και επαναλαμβάνω... δεν είμαι κατά των ιδιοτηκοποίησης...   Δεν εμπιστεύομαι τα συμβαλλόμενα μέρη   που εμπλέκονται και τους όρους που διαπραγματευονται...

αυτό πάλι που το είδες ????????

και που είσαι για να πάει μια αεροπορική εταιρεία σε ένα αεροδρόμιο σημαίνει ότι ο προορισμός είναι ελκυστικός και έχει κίνηση... για να έχει κίνηση και ζήτηση ένας προορισμός απαραίτητο είναι να έχει πρόσβαση και συγκοινωνία αξιοπρεπή...

βρίσκεις για παράδειγμα το αεροδρόμιο της μΜυκόνου να δίνει αξιοπρεπή συγκοινωνία ??
 

noctilucent1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2015
Μηνύματα
7.452
Κριτικές
8
Like
307
Πόντοι
346
Χμμμμ ... απο ποιούς??? Πριν λίγο ήμουν στο δήμο να πληρώσω κάτι κοινόχρηστους χώρους που πέρσι τους είχαν αυξήσει και διαμαρτυρήθηκα για τους γύφτους και τους Λάθρο που καταλαμβάνουν διάφορους παρόμοιους χώρους και τους ρώτησα ειρωνικά αν πληρώνουν και τι κάνουν αυτοί γι αυτό!
Έγινα βέβαια μπαλάκι και μου είπαν πως φταίει και η αστυνομία και τους προσέθεσα κι εγώ πως φταίει και η εισαγγελία και τους είπα αν μπορούν να συντονιστούν ... για να πάρω την απάντηση πως πρέπει όλοι οι ενδιαφερόμενοι να το διεκδικήσουμε(και να φωνάξουμε στο δήμο να ασχοληθεί)
Μην πώ για τους υπάλληλους που τρώγαν τυρόπιτες και εξυπηρετούσαν και μια τόφαλο διευθύντρια που τα άκουγε όλα με μπλαζέ στυλάκι....
Ελπίδα για αεροδρόμιο υπάρχει μόνο αν λαδώσει κανένας εργολάβος για να αναλάβει το έργο...Αλλά τώρα που ο δήμος με τις μαλακίες του μειώνει τα έσοδά του... δεν έχει ούτε για το βάψιμο των πεζοδρομίων...   

Δεν φταιει η fraport για αυτο...
Επισης υπαρχουν υδροπλανα
Στην Τουρκια και στις Δαλματικες ακτες...
Στην Ελλαδα οχι :headbang: :headbang: :headbang:
Πρεπει να προστατευτουν τα συμφεροντα και οι
επιδοτησεις μικρων και μεγαλων εφοπλιστων
Η fraport φταιει ουτε για αυτο
Φταιμε ΕΜΕΙΣ που ψηφιζουμε προστατες λαμογιων
 

ZeroHedge

Μέλος
Εγγρ.
14 Φεβ 2017
Μηνύματα
764
Like
41
Πόντοι
6
Το έργο χρηματοδοτείται από 4 διεθνείς τράπεζες αναπτύξεως: την EBRD, την International Finance Corporation (IFC), την Black Sea Trade and Development Bank (BSTDB), και την European Investment Bank (EIB). Σε μικρό ποσοστό συμμετέχει η Alpha Bank, που θα κερδίσει πολύτιμη εμπειρία.Για να μην λέμε ότι θέλουμε !!!
Επίσης το "τέλος" στα αεροδρόμια της νότιας Ευρώπης είναι 20 ευρώ! Λοιπόν το αεροδρόμιο είναι η πρώτη και τελευταία εικόνα του επισκέπτη μιας χώρας, και δεδομένου ότι ο εκσυγχρονισμός των αεροδρομίων θα εξασφαλίσει καλύτερες, ποιοτικότερες και ασφαλέστερες υπηρεσίες, τελικά ο συνολικός απολογισμός θα είναι θετικός για το τουριστικό προϊόν της χώρας.Χωρίς υποδομές είσαι μπανανία, έπειτα ποια επένδυση θα έρθει αν μπλοκάρεις τα πάντα και είσαι κατηγορία "junk" !Έπειτα δεν είναι μόνο ένα νησί,είναι 14 αεροδρόμια που θα αναβαθμιστούν!!!


Ύ.Γ. Μήν κοιτάτε τα νούμερα των ζημιογόνων "ισολογισμών" των κρατικών αεροδρομιων, ούτε τα μίερα πρότυπα fidic και τα διεθνή rates των νενέκων, εμπιστευθείτε τι λέει πχ ο γερμενής ή ο κουτσούμπας χαχαχ που με χαρά θα τα έδιναν "απευθείας" σε ολιγάρχη του πρώην σοβιετ! Αυτοί θα έπρεπε να κάνουν public property αξιοποίηση και investments που έχουν το "knowhow"!!!
 

metalfun

Μέλος
Εγγρ.
24 Φεβ 2012
Μηνύματα
1.074
Κριτικές
2
Like
23
Πόντοι
16
εγώ είμαι καταναλωτής, με ενδιαφέρει:
αν κάνουν απεργία οι δεητζήδες, θα έχω ρεύμα;
αν πουληθεί εντελώς, θα είναι πιο φθηνό το ρεύμα;

τα άλλα είναι φιλοσοφίες, ενδιαφέρουσες, αλλά κουβέντα να γίνεται
(είναι σαν την ολυμπιακή; σαν την ερτ; ότι και να είναι έχει γαμηθεί)
Φαντάζομαι την ίδια απορία θα είχες και όταν πουλιώταν ο ΟΤΕ. από το πάλαι ποτέ μονοπώλιο (όπου έπρεπε να βάζεις μέσο για να πάρεις τηλεφωνική γραμμή), φτάσαμε στο σημείο να μας ζαλίζουν τα αρχίδια κάθε μέρα για νέες προσφορές
ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ =  Χειροτερη μορφή οικονομίας
 

Egeanboy

Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2011
Μηνύματα
4.921
Like
258
Πόντοι
36
αυτό πάλι που το είδες ????????

και που είσαι για να πάει μια αεροπορική εταιρεία σε ένα αεροδρόμιο σημαίνει ότι ο προορισμός είναι ελκυστικός και έχει κίνηση... για να έχει κίνηση και ζήτηση ένας προορισμός απαραίτητο είναι να έχει πρόσβαση και συγκοινωνία αξιοπρεπή...

βρίσκεις για παράδειγμα το αεροδρόμιο της μΜυκόνου να δίνει αξιοπρεπή συγκοινωνία ??
Το δάνειο της Fraport είναι ένα τεράστιο θέμα... ψάξε και δες το..
Όσο για το πόσο ελκυστικός είναι ένας προορισμός  φαίνεται απο τα κρουαζιερόπλοια που όσο καλύτερη και να είναι η Ρόδος, οι εταιρίες προτιμούν Τουρκία και άλλα λιμάνια που δεν χρεώνουν νερό και έχουν μικρότερη φορολογία ανα επισκέπτη!
Τώρα τη πουτσίσαμε και με τα αεροδρόμια...
Μετά απο 5-10 χρόνια καταστροφής θα φανεί η αποτυχία να ακολουθηθούν τέτοιες πολιτικές χωρίς να ληφθούν υπ'οψη οι τοπικές ανάγκες...
 

ZeroHedge

Μέλος
Εγγρ.
14 Φεβ 2017
Μηνύματα
764
Like
41
Πόντοι
6
Με σημερινά δεδομένα θα χρειαστούν 56 χρόνια για να συγκεντρώσει το ελληνικό Δημόσιο από τα κέρδη αυτής της δραστηριότητας το ισοδύναμο του αντιτίμου που καταβάλλει τώρα ο αγοραστής.
 

Egeanboy

Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2011
Μηνύματα
4.921
Like
258
Πόντοι
36
Για να μην λέμε ότι θέλουμε ,το "τέλος" στα αεροδρόμια της νότιας Ευρώπης είναι 20 ευρώ! Λοιπόν το αεροδρόμιο είναι η πρώτη και τελευταία εικόνα του επισκέπτη μιας χώρας, και δεδομένου ότι ο εκσυγχρονισμός των αεροδρομίων θα εξασφαλίσει καλύτερες, ποιοτικότερες και ασφαλέστερες υπηρεσίες, τελικά ο συνολικός απολογισμός θα είναι θετικός για το τουριστικό προϊόν της χώρας.Χωρίς υποδομές είσαι μπανανία, έπειτα ποια επένδυση θα έρθει αν μπλοκάρεις τα πάντα και είσαι κατηγορία "junk" !Έπειτα δεν είναι μόνο ένα νησί,είναι 14 αεροδρόμια που θα αναβαθμιστούν!!!


Ύ.Γ. Μήν κοιτάτε τα νούμερα των ισολογισμών των κρατικών αεροδρομιων,ούτε τα μίερα πρότυπα fidic και τα διεθνή rates των νενέκων, εμπιστευθείτε τι λέει πχ ο γερμενής ή ο κουτσούμπας χαχαχ που με χαρά θα τα έδιναν "απευθείας" σε ολιγάρχη του πρώην σοβιετ! Αυτοί θα έπρεπε να κάνουν public property αξιοποίηση και investments που έχουν το "knowhow"!!!
Εγώ θα μείνω στο αεροδρόμιο της Ροδου διότι ήταν πολύ ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ! Και μάλιστα απο άποψη εργατικού δυναμικού γίνονταν τεράστιες προσπάθειες στα όρια του εθνικού καθήκοντος για να λειτουργεί και να εξυπηρετεί τέτοιο όγκο επισκεπτών το καλοκαίρι που έφερνε τους εργαζόμενους στα όρια των ανθρωπίνων αντοχών! Και πληρώνονταν το ίδιο με έναν που τα έξινε στην Χίο ή τη Λήμνο....    
Είναι πραγματικά άδικο αυτοί οι υπάλληλοι να απολυθούν ή να πληρωθούν ακόμα λιγότερο... Εννοώ αυτούς που δέχονταν όλο τον όγκο των πτήσεων και είχαν υπεύθυνα πόστα! Για παράδειγμα αναφέρω τους υπάλληλους που μεταφέρουν τις αποσκευές των επιβατών... Υπήρχαν μέρες με 120 προσγειώσεις-απογειώσεις....Και πληρώνονταν το ίδιο με τις 20 απογειώσεις- προσγειώσεις την εβδομάδα στη Λήμνο...Δεν είχαν δικαίωμα ούτε να αρρωστήσουν.....Θα γινόμασταν ρεζίλι...
Με τη Fraport  δεν νομίζω να έχουμε τέτοια θέματα πλέον γιατί το αεροδρόμιο θα ...ερημώσει.. 
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom