master21
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Μαρ 2010
- Μηνύματα
- 35.254
- Κριτικές
- 1
- Like
- 38
- Πόντοι
- 366
Απο πλοια εχεις ιδεα ανθρωπε μου;αφου δεν λειτουργουσε η εφεδρικη ηλεκτρογενητρια που δεν ειχε περαστει απο ελεγχο πως θα εκλειναν τα στεγανα;χειροκινητα;Σε ολα αυτα βαρυνονται και τα κλιμακια επιθεωρησης του υπουργειου.Φυσικα και φταιει και το πληρωμα,αλλα δεν φταιει μονον αυτο.Τεραστια ευθηνη ειχε και το υπουργειο για τα γιες σερ που ελεγαν και λενε συνεχως στους εφοπλιστες και στις εταιριες,και παιζουν με τις ζωες του κοσμου.Οι σωσιβιες λεμβοι χρησιμοποιουνται για να απομακρυνουν τις σχεδιες απο τον τοπο του ναυαγιου.αν δεν λειτουργησε λογικα δεν θα επαιρνε μπρος η μηχανη.Κατα την διαρκεια του πλου κανενα πιστοποιητικο δεν ειχε εξασφαλιστει μην λεμε τα ιδια και τα ιδια παλι.δες το επισημο πορισμα.καλά κάθε συζήτηση μαζί σου είναι μάταια διότι δεν καταλαβαίνει και τι διαβάζεις πριν το ποστάρεις
Οι εμφανεις αιτιες για την βυθιση του Σαμινα συμφωνα και με τα πολυαναμενομενα πορισματα ειναι οι παρακατω:
Τα ανοικτα στεγανα. Προκειται για τις υδατοστεγεις μπουκαπορτες οι οποιες ηταν ανοικτες, αφου κανεις δεν φροντισε να τις κλεισει. Η ευθυνη για τον ασφαλισμο των μπουκαπορτων βαρυνει τον Α' μηχανικο.
Πλήρωμα
Τα 17 ανασφαλιστα φορτηγα που μετακινηθηκαν με αποτελεσμα να παρει κλιση το πλοιο και να επιταχυνθει η βυθιση του.
Πλήρωμα
Τα παλια και κακοσυντηρημενα σωστικα μεσα. Μια απο τις σωσιβιες λεμβους δεν λειτουργησε και οι ναυαγοι που ειχαν επιβιβαστει σε αυτη παρασυρθηκαν απο τα κυματα, ενω τα σωσιβια ηταν τριων δεκαετιων.
μία απο όλες (18 αν δεν κάνω λάθος) σωσίβιες λέμβους δεν λειτούργησε (αλήθεια τι σημαίνει αυτό ότι δεν ήρε μπορστά η μηχανή ή μήπως δεν ξέρανε να πιάσουνε τα κουπια οι επιβαίνοντες ?_... πω πω εγκλημα ... όσο για τα τριών δεκαετιών σωσίβια εδεν έχουν ημερομηνία λήξης επιθεωρούνται και εφόσον είναι σύμφωνα με τους κανονισμούς χρησιμοποιούνται
Η λαθος ενημερωση του κεντρου συντονισμου διασωσης.
από ποιόν ?? από τον ασυρματιστή δηλαδή το πλήρωμα
Οι λανθασμενες ενεργειες και οι παραλειψεις του πλοιαρχου Β.Γιαννακη και του υπολοιαρχου Αν.Ψυχογιου.
κι πάλι το πλήρωμα
Το οτι το πλοιο ταξιδευε τον τελευταιο μηνα πριν απο το ναυαγιο χωρις τα αναγκαια πιστοποιητικα και δεν υπηρχαν λιστα επιβατων ουτε σχεδιο εγκαταλειψης του.
κατά την διάρκεια του πλού είχε εξασφαλίσει τα πιστοποιητικά ?? ΝΑΙ (τα άλλα εκ του περισσού)
ονομαστική λίστα επιβατών αρχισε να τηρείται μετά το 2006 με την πλήρη μηχανοργάνωση.. μέχρι τότε υπήρχε αριθμητική λίστα που βρέθηκε στα στοιχεί που δόθηκαν
χωρίς σχέδιο εγκατάλειψης ούτε πστοποιητικό παίρνει ούτε νηογνώμονα περνάει και το κυριώτερο δεν περνάει από τον έλεγχο του P&I
ενα μηνα ταξιδευε ο σκυλοπνιχτης χωρις επισημα πιστοποιητικα.