Νέα

Χρεοκοπεί η Ελλάδα ή η ...ΕΕ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα farkeli
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 98K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

Άλλαξε κατι;

  • Οχι.Ολα τα ίδια αλλάζουν κι ολα τα ίδια μένουν.

    Ψήφοι: 47 23,7%
  • Οι πλούσιοι παρέμειναν πλούσιοι οι φτωχοί έμειναν φτωχότεροι

    Ψήφοι: 93 47,0%
  • Ανεργία

    Ψήφοι: 14 7,1%
  • Ηρθε η αναπτυξη

    Ψήφοι: 15 7,6%
  • Γίναμε πλουσιότεροι σαν Εθνος

    Ψήφοι: 5 2,5%
  • Ο Τσιπρας ειναι ο καλύτερος ( δεν κολλαει αλλα ηθελα να το πω)

    Ψήφοι: 24 12,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    198

Hirayama

Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2011
Μηνύματα
3.258
Like
3
Πόντοι
16
ρε παπάρα ρε βλήμα ρε ηλίθιε...

(1) το καράβι ήταν σε άριστη κατάσταση... το πλήρωμα όμως (ελληναράδες άπαντες όπως επιτάσσουν οι νόμοι που επιβάλλει με τον τσαμπουκά η ΠΕΜΕΝ) την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια αντί να κάτσει να βοηθήσει τους επιβάτες .. απόδειξη ότι οι απώλειες του ΣΑΜΙΝΑ ήταν οι περισσότερες από τους επιβάτες και ελάχιστοι από το πλήρωμα (8 ναυτικοί εκ των οποίων 5 μόνον μέλη του πληρώματος ίσως αυτοί που είχαν το φιλότιμο, 3 επιβάτες).. και φυσικά έχασε και την ζωή του από το στρές ο λιμενάρχης στις προσπάθειες του εκείνες τις ωρες (κατά τα άλλα ο κρατικός μηχανισμός δεν έκανε τίποτε)

(2) ο ελληνικός ακτοπλοικός στόλος είναι ο μόνος στην Ευρώπη που έχει όριο ηλικίας 35 χρόνων. Σε άλλες χώρες (με δυσκολώτερες του Αιγαίου θάλασσες) δεν υπάρχει όριο ηλικίας στα πλοία

(3) το μοναδικό που δεν λειτούργησε σωστά εκείνο το βράδυ ήταν το πλήρωμα του σκάφους και τίποτε μα τίποτε άλλο .. αυτό αφησε τα στεγανά κλειστά, ο υποπλοίαρχος γκομένιζε, ο πλοίαρχος δεν βάρεσε την σειρήνα και ο ασυρματιστής δεν έστειλε το στίγμα γιατί μετα το SOS την έκανε... και φυσικά οι ναύτες όπου φύγει φύγει και ούτε σκέψη για καθήκον (ξεπερασμένα πράγματα αυτά)..

και να και μια μαρτυρία επιζήσαντα

"«Το πλοίο άρχισε να γέρνει», αφηγείται ο Διονύσης Αθανασιάδης. «Αμέσως επικράτησε πανικός. Πολλοί άρχισαν να σπάνε τα ντουλάπια για να πάρουν τα σωσίβια. Ο κόσμος. Μόνο ο κόσμος έψαχνε. Το πλήρωμα είχε εξαφανιστεί. Υπήρχε μόνο ένας αξιωματικός. Τον πλησίασα και τον ρώτησα αν υπήρχαν άλλα σωσίβια. Βρίσκομαι πλέον στο κατάστρωμα. Εκείνος μου απάντησε: "Πήγαινε μέσα να δεις"!"

να πως έχει καταντήσει η συνδικαλιστική ηγεσία τους πάλαι ποτέ φημισμένους για την ναυτοσύνη τους έλληνες ναυτικούς...

αει σύρε και παίξε με τα κουβαδάκια σου



τραβατρόμπα

μόνο στο δικό σου μυαλό δε φταίνε ποτε αυτοί που κυβερνανε, αλλά κυρίως οι τελευταιοι τροχοι της αμαξας : ο μούτσος, η καθαρίστρια, ο δημόσιος υπάλληλος !

πάρε τη γνώμη κάποιου άλλου για τα γεγονότα και θυμησου ότι τα στεγανά δεν κλείστηκαν τρομπα, έ τρομπα !

"Το Σαμινα δεν ηταν σαπιοκαραβο ουτε κανενα απο τα πρωην συμβατικα που ειχε η Minoan Flying Dolphin. (εδώ εχω τις ενστασεις μου, αλλά ας πάει στο διαολο)

To Σαμινα βυθιστηκε λογω καθαρης γκαντεμιας.Δεν το βυθισε η προσκρουση στη βραχονησιδα Πορτες αλλα τα stabilizer του.

Καθε συμβατικο πλοιο εχει stabilizer τα οποια βγαινουν απο τα πλευρα του πλοιου κατω απο την επιφανεια της θαλασσας και λειτουργουν περιπουν σαν τα φλαπς στα αεροπλανα.Κινουνται κατα τετοιο τροπο πανω-κατω ωστε να εξισοροπουν το πλοιο σε φουρτουνιασμενη θαλασσα και να μην κουναει τοσο πολυ.

Εκεινο το βραδυ ο καιρος ηταν ασχημος και ειχαν ανοιχτα τα stabilizer.Οταν λογω λαθους του Υποπλοιαρχου το πλοιο προσεκρουσε στις Πορτες συρθηκε αλλα δεν δημιουργηθηκε ρηγμα(γιατι ακομα και αν δημιουργοταν ηταν στο υψος των στεγανων-τα στεγανα ειναι χωροι σαν ντεποζιτα τα οποια δεν εχουν εισοδους ή εξοδους και ετσι οταν μπει νερο εκει εγκλωβιζεται και δεν μπορει να παει παρακατω για αυτο αλλωστε και ονομαζονται ετσι).
Οταν ομως εφτασε στο δεξιο stabilizer που ηταν ανοιχτο αυτο προσεκρουσε πανω στη νησιδα αλλα δεν κοπηκε.Απο τη δυναμη γυρισε προς τα πισω πανω στο πλοιο σαν λαιμητομος και εκοψε το πλοιο στο υψος του μηχανοστασιου.Εκεινη την ωρα μεσα βρισκοντουσαν αν θυμαμαι καλα 2-3 μηχανικοι.Μολις ειδαν το νερο να κατακλυζει το Control Room της Μηχανης τα εχασαν και ετρεξαν να σωθουν προς τα πανω.Το θεμα ειναι οτι μεσα στον πανικο δεν πατησαν το κουμπι που κλεινει αυτοματα ολες τις υδατοστεγεις πορτες,ουτε εκλεισαν τοπικα αυτοματα ή χειροκινητα τις υδατοστεγεις πορτες στο δρομο τους προς το επιπεδο του γκαραζ.
Μεχρι να κινητοποιηθουν ολοι και να ενημερωσουν οι μηχανικοι οτι ειχε ρηγμα η μηχανη τα νερα ειχαν φτασει στο επιπεδο του γκαραζ απο οπου ειναι πλεον αδυνατο να σταματησεις την εισροη υδατον.Σε τετοιες περιπτωσεις πλεον διαταζεις εγκαταλειψη σκαφους.Αν ειχαν κλεισει οι μηχανικοι τις υδατοστεγεις στο διαβα τους το νερο θα ειχε περιοριστει κατω απο τα υφαλα και το πλοιο ναι μεν θα ειχε "κατσει" 1-2 μετρα αλλα παρεμενε αξιοπλοο(αυτο ειναι το νοημα των υδατοστεγων-οχι μονο να μην βουλιαξει το πλοιο αλλα και να διατηρηθει η ευσταθεια του γεμιζοντας με νερο καποια αντιθετα "ταγκια" προκειμενου να εξισορροπησει και να φτασει στο πλησιεστερο λιμανι.

Η τραγωδια ξεκιναει στην εγκαταλειψη του πλοιου.Το πληρωμα ηταν ανεκπαιδευτο και ανοργανωτο και η ευθυνη εκει ειναι αποκλειστικα του ΥΕΝ και του Λιμεναρχειου αναχωρησης δηλ του Πειραια.Με βαση το νομο πρεπει το πληρωμα σε ενα κυκλικο ταξιδι είτε να αλλαζει ειτε να ξεκουραζεται αρκετες ωρες.Επιπλεον πρεπει 2-3 φορες το μηνα να γινονται Γυμνασια εγκαταλειψης-πυρκαγιας-διαροης οπου το πληρωμα εκπαιδευεται στη χρηση των σωστικων μεσων και μαθαινει να δουλευει σαν μια ομαδα και με "κλειστα" ματια.Επιπλεον μαθαινουν να βελτιωνουν τους χρονους καθαιρεσης σωσιβιων λεμβων και λοιπων σωστικων μεσων.
Ακομα το εκαστοτε λιμαναρχειο υποχρεουται 2 φορες το μηνα να κανει επιθεωρηση στο πλοιο οπου διαταζει το πληρωμα να πραγματοποιησει ενα ή περισσοτερα απο τα 3 γυμνασια και αναλογα κανει τις παρατηρησεις του που πρεπει να διορθωθουν εντος μικρου χρονικου διαστηματος.

Εδω λοιπον ξεκιναει το εγκλημα.Το Σαμινα και ολα τα πλοια που πανε Κυκλαδες εχουν ενα δρομολογιο το πρωι γυρω στις 8,γυριζουν το απογευμα και ξαναφευγουν για αλλο δρομολογιο.Που ειναι λοιπον ο κενος χρονος για ξεκουραση και ο κενος χρονος που προβλεπει ο νομος για να γινουν Γυμνασια???Που ειναι ο κενος χρονος που απαιτει ο νομος για να πανε οι επιθεωρητες του Λιμεναρχειου για Επιθεωρηση????Μηπως δεν ειχαν παει ποτε???Το ΥΕΝ ηταν αυτο που εδινε τοτε τις αδειες σκοπιμοτητας και αυτο που ενεκρινε με βαση το νομο τα δρομολογια.Πως λοιπον το ΥΕΝ επετρεπε τα πλοια των Κυκλαδων να κανουν κυκλικα δρομολογια χωρις ελευθερο χρονο στον Πειραια για τα προβλεπομενα απο το νομο Γυμνασια και Επιθεωρησεις???
Οι εγκληματιες λοιπον ηταν στο ΥΕΝ και στο Κεντρικο Λιμεναρχειο Πειραια που ενεκριναν τα δρομολογια και εδιναν πιστοποιητικα στο καραβι χωρις να εχουν κανει ποτε επιθεωρηση.

Για αυτο οταν δηλωνε τοτε η κυβερνηση οτι θα μπει το μαχαιρι στο κοκκαλο μου ηρθε να κανω εμετο.Γιατι οι κυριοι υπευθυνοι ηταν ο Υπουργος Εμπορικης Ναυτιλιας(νομιζω ο Παπουτσης) που η ιδια διορισε και ο Κεντρικος Λιμεναρχης Πειραια με τους υποδιοικητες που η ιδια αλλαζε κατα βουληση και με κομματικα κριτηρια στις κρισεις.

Επειδη ομως ολο το συστημα της κυβερνησης βρωμουσε οπως το πτωμα εψαξαν και βρηκαν τον αποδιοπομπαιο τραγο τον Παντελη Σφηνια.Οχι πως ηταν αμοιρος ευθυνων.Αλλα και αυτος στο τελος εξαπατηθηκε απο τους ιδιους πολιτικους του Πασοκ που στηριξε.Γιατι εκεινος ανεβοκατεβαζε με τα πλοια της MFD τζαμπα τους ψηφοφορους του Πασοκ στις εκλογες στα νησια(σε ποσοστο μεγαλυτερο απο αυτο που οριζει ο νομος),αυτος φιλοξενουσε στην βιλα του στη Μυκονο βουλευτες της σημερινης αντιπολιτευσης κ.α.

Την ωρα ομως της κρισης τον πουλας για να σωσεις το τομαρι σου.Για την ιστορια τον πουλησαν και ολοι οι αλλοι που τον ειχαν στηριξει οικονομικα οπως ο Σαλλας, ο Κοντομηνας και ο Κοκκαλης.Η εταιρεια εκεινο τον Οκτωβρη θα εμπαινε στο ΧΑΑ και οι προαναφερθεντες κυριοι επειδη ειχαν μετοχες θα εβγαζαν υπεραξιες.Μετα το ναυαγιο ομως η εισοδος στο ΧΑΑ αναβληθηκε επ αοριστον.Το προηγουμενο βραδυ πριν αυτοκτονησει ειχε συναντηση με τους πιο πανω στο σπιτι του Κοντομηνα οπου εικαζεται οτι τον αφησαν ξεκρεμαστο και χωρις υποστηριξη.
Για αυτο και το επομενο πρωι υπο το βαρος των τυψεων για τις ανθρωπινες ζωες και προδωμενος απο οσους πιστευε οτι τον στηριζαν πολιτικα και οικονομικα αυτοκτονησε.

Φυσικα οσα σας ανεφερα για το τεχνικο κομματι του ναυαγιου δεν περιμενα να τα ξερετε καθως κανενας δημοσιογραφος και κανενα καναλι δεν ενδιαφερονται για την αληθεια γιατι η συγκεκριμενη δεν πουλαγε.Να λεγανε τι?Οτι εφταιγε το ΥΕΝ που ενεκρινε συμπτηγμενα δρομολογια,οτι φταιει το Λιμεναρχειο που δεν εκανε επιθεωρησεις??

Τα πλοια αυτα ειναι μια χαρα πλοια.Εχουμε ενα γελοιο νομο που τα αποσυρει μετα τα 35 τους τη στιγμη που οι Αγγλοι με τους Γαλλους εχουν πλοια 40-50 χρονων στη Μαγχη.Τα καραβια που για εσας ειναι σαπιοκαραβα τα αγοραζουν Κορεατες,Ινδονησιοι,Αιγυπτιοι,Τουρκοι για ενα κομματι ψωμι και τα βαζουν σε χρυσοφορες γραμμες για αυτους χωρις να εχει αναφερθει ποτε ατυχημα στο οποιο να ευθυνοταν η ηλικια του πλοιου.

Ακομα και στην περιπτωση του Σαμινα δεν εφταιγε το καραβακι.Ηταν εγκληματικη αμελεια και ευθυνη ανθρωπων και μονο.

Συγγνωμη για το μακροσκελες ποστ αλλα πιστευω πως καποια στιγμη πρεπει ο Ελληνας να μαθει οτι δεν φταινε αυτοι που μας πανε και μας φερνουν αλλα αυτοι που κυβερνανε.

Αν απαιτηθει ισως να αναφερθω στα περιστατικα Δημητρουλα κτλ οπως και στη γενικη καταντια της ακτοπλοιας για την οποια το μεγαλυτερο ποσοστο ευθυνης εχει η κυβερνηση και το ΥΕΝ ενω οι πλοιοκτητες ευθυνονται σε ενα 10% περιπου."
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
- να υπάρχουν επαρκή σωστικά μέσα και στοιχειώδης εκπαίδευση του πληρώματος, το οποίο θα προσπαθήσει να κλεισει τα στεγανά, μοιρασει σωστικά μεσα, βοηθήσει-κατευθύνει-σώσει τον κόσμο

Και ποιός σου είπε ρε καθυστερημένε ότι δεν υπήρχαν επαρκή σωστικά μέσα; Μέτρησες τα σωσίβια;
Και ποιός σου είπε ρε κοθώνι ότι το πλήρωμα δεν είχε κάνει τις απαιτούμενες από τη νομοθεσία ασκήσεις εγκατάληψης του πλοίου; Τσέκαρες το ISM του;

- το πλοίο-φερετρο να έχει κοπεί από τις ελεγκτικες υπηρεσίες και να μην του έχει επιτραπεί να κουβαλάει κόσμο
Και γιατί να κοπεί από τις ελεγκτικές υπηρεσίες;;;;;;
Δεν είχε περάσει από επιθεώρηση από τον Ελληνικό Νηογνώμονα;
Είχε καμία παρατήρηση ή non-conformity;;;


Απάντησε συγκεκριμένα βλαξ.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Καλώς τον επι χρήμασι μαλάκα υποστηρικτή του Πασοκιστάν !

Περίμενα καραγκιοζάκο, όταν βουλιάζει το καράβι :

- να υπάρχουν επαρκή σωστικά μέσα και στοιχειώδης εκπαίδευση του πληρώματος, το οποίο θα προσπαθήσει να κλεισει τα στεγανά, μοιρασει σωστικά μεσα, βοηθήσει-κατευθύνει-σώσει τον κόσμο

τα μέσα ήταν υπερεπαρκή και σύμφωνα με τους κανονισμούς...
λες να τους έλειπε η εκπαίδευση και δεν μοιράσανε σωσίβια στον κόσμο αλλά την κάνανε πρώτοι πρώτοι?
τα στεγανα κλείνουν ηλεκτρονικά... από την στιγμή που εγινε το ρήγμα δεν μπορούσαν να κλείσουν μηχανικά χωρίς να κινδυνεύσουν να πνιγούν αυτοί που θα το κάνανε.. φυσικά κανένας δεν σκέφτηκε να το κάνει


- το πλοίο-φερετρο να έχει κοπεί από τις ελεγκτικες υπηρεσίες και να μην του έχει επιτραπεί να κουβαλάει κόσμο

και γιατί να κοπεί αφού ήταν αξιόπλοο ?? έτσι εσύ πετάς στα σκουπίδια ένα καράβι ?? η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα της Ευρώπης που έχει όριο ηλικίας στα πλοία της ακτοπλοίας και οι θάλασσες της δεν είναι δα και ο Ατλαντικός

- ο καπετανιος με τον υποπλοίαρχο να πάνε στον πάτο με το σαραβαλό τους

τα παράπονα σου στον καπετάνιο και στον υποπλοίαρχο ...  ο υπουργός τι φταίει ??

- η εταιρεία να διαλυθεί στα εξ ων συνετεθη από τη δικαιοσύνη

η εταιρεία πληρώνει αδρά ασφάλεια για να την καλύπτει σε περιπτώσεις ατυχημάτων.. πληρώνει τόσο για το σκάφος (Hull & Machinery) όσο και για αστική ευθύνη (Protection & Indemnity).. Πληρώνει επίσης και νηονώγμονες για επιθεωρήσεις για να πάρει πιστοποιητικά πλοιμότητας, επιθεώρηση από το Υπουργείο για συμμόρφωση, από το λιμεναρχείο και από ενα κάρο εποπτικά σώματα.. αλλοίμονο αν σε κάθε ατύχημα χωρίς υπαιτιότητα της πλοικτήτριας κλείναμε και μια εταιρεία

- ο υπουργός να σαλταρει από τον 5ο αγκαλιά με το Σφηνιά

ο Σφηνιας έπεσε από τον πέμπτο γιατί κάτι μαλάκες σαν και του λόγου σου, δημοσιογράφοι υποτίθεται έκαναν την περιουσία που είχε δημιουργήσει με αίμα να εξανεμισθεί και οι τράπεζες να του ζητάνε δάνεια που δεν είχαν λήξει

- ο πρωθυπουργός να παραιτηθεί

τον πρόεδρο δημοκρατίας ξέχασες και την βασίλισσα της Αγγλίας

- το σάπιο Πασόκ να σβήσει από τον πολιτικό χαρτη στις επόμενες εκλογές.

αυτό έγινε αλλά όχι για το ναυάγιο για το οποίο δεν ευθυνόταν το ΠΑΣΟΚ αλλά για άλλες ευθύνες του

Φυσικά τίποτα ουσιαστικό δεν έγινε.

Ο Ελληνικός λαός διεφθαρμενος στο μέγιστο βαθμο, συνέχιζε να επιβραβευει τους ιδιους πολιτικους που τον οδηγησαν απο καταστροφη σε καταστροφή.
Θυμηθητε τον τραγελαφο με την επανεκλογη του Καραμαν Αλί, μετα το καψιμο της Πελοποννησου !

Τωρα η χωρα χρεωκοπεί και τρωει απο τα σκουπίδια και σκουπίδια όπως ο βολταιρος, ο τζώνης, ο τρομπας, ο αλέκος κι οι λοιποί, συνεχίζουν το ίδιο βιολί.
Με το ίδιο εξυπνακίστικο παγκάλειο θράσσος...

τις άλλες μαλακίες σου βαριέμαι να τις απαντήσω
 

dimis74

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.403
Κριτικές
10
Like
20
Πόντοι
5.825
Ποτέ πρόλαβες και το έγραψες αυτό το σεντόνι;
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
τραβατρόμπα

μόνο στο δικό σου μυαλό δε φταίνε ποτε αυτοί που κυβερνανε, αλλά κυρίως οι τελευταιοι τροχοι της αμαξας : ο μούτσος, η καθαρίστρια, ο δημόσιος υπάλληλος !

πάρε τη γνώμη κάποιου άλλου για τα γεγονότα και θυμησου ότι τα στεγανά δεν κλείστηκαν τρομπα, έ τρομπα !

"Το Σαμινα δεν ηταν σαπιοκαραβο ουτε κανενα απο τα πρωην συμβατικα που ειχε η Minoan Flying Dolphin. (εδώ εχω τις ενστασεις μου, αλλά ας πάει στο διαολο)

To Σαμινα βυθιστηκε λογω καθαρης γκαντεμιας.Δεν το βυθισε η προσκρουση στη βραχονησιδα Πορτες αλλα τα stabilizer του.

Καθε συμβατικο πλοιο εχει stabilizer τα οποια βγαινουν απο τα πλευρα του πλοιου κατω απο την επιφανεια της θαλασσας και λειτουργουν περιπουν σαν τα φλαπς στα αεροπλανα.Κινουνται κατα τετοιο τροπο πανω-κατω ωστε να εξισοροπουν το πλοιο σε φουρτουνιασμενη θαλασσα και να μην κουναει τοσο πολυ.

Εκεινο το βραδυ ο καιρος ηταν ασχημος και ειχαν ανοιχτα τα stabilizer.Οταν λογω λαθους του Υποπλοιαρχου το πλοιο προσεκρουσε στις Πορτες συρθηκε αλλα δεν δημιουργηθηκε ρηγμα(γιατι ακομα και αν δημιουργοταν ηταν στο υψος των στεγανων-τα στεγανα ειναι χωροι σαν ντεποζιτα τα οποια δεν εχουν εισοδους ή εξοδους και ετσι οταν μπει νερο εκει εγκλωβιζεται και δεν μπορει να παει παρακατω για αυτο αλλωστε και ονομαζονται ετσι).
Οταν ομως εφτασε στο δεξιο stabilizer που ηταν ανοιχτο αυτο προσεκρουσε πανω στη νησιδα αλλα δεν κοπηκε.Απο τη δυναμη γυρισε προς τα πισω πανω στο πλοιο σαν λαιμητομος και εκοψε το πλοιο στο υψος του μηχανοστασιου.Εκεινη την ωρα μεσα βρισκοντουσαν αν θυμαμαι καλα 2-3 μηχανικοι.Μολις ειδαν το νερο να κατακλυζει το Control Room της Μηχανης τα εχασαν και ετρεξαν να σωθουν προς τα πανω.Το θεμα ειναι οτι μεσα στον πανικο δεν πατησαν το κουμπι που κλεινει αυτοματα ολες τις υδατοστεγεις πορτες,ουτε εκλεισαν τοπικα αυτοματα ή χειροκινητα τις υδατοστεγεις πορτες στο δρομο τους προς το επιπεδο του γκαραζ.
Μεχρι να κινητοποιηθουν ολοι και να ενημερωσουν οι μηχανικοι οτι ειχε ρηγμα η μηχανη τα νερα ειχαν φτασει στο επιπεδο του γκαραζ απο οπου ειναι πλεον αδυνατο να σταματησεις την εισροη υδατον.Σε τετοιες περιπτωσεις πλεον διαταζεις εγκαταλειψη σκαφους.Αν ειχαν κλεισει οι μηχανικοι τις υδατοστεγεις στο διαβα τους το νερο θα ειχε περιοριστει κατω απο τα υφαλα και το πλοιο ναι μεν θα ειχε "κατσει" 1-2 μετρα αλλα παρεμενε αξιοπλοο(αυτο ειναι το νοημα των υδατοστεγων-οχι μονο να μην βουλιαξει το πλοιο αλλα και να διατηρηθει η ευσταθεια του γεμιζοντας με νερο καποια αντιθετα "ταγκια" προκειμενου να εξισορροπησει και να φτασει στο πλησιεστερο λιμανι.

Η τραγωδια ξεκιναει στην εγκαταλειψη του πλοιου.Το πληρωμα ηταν ανεκπαιδευτο και ανοργανωτο και η ευθυνη εκει ειναι αποκλειστικα του ΥΕΝ και του Λιμεναρχειου αναχωρησης δηλ του Πειραια.Με βαση το νομο πρεπει το πληρωμα σε ενα κυκλικο ταξιδι είτε να αλλαζει ειτε να ξεκουραζεται αρκετες ωρες.Επιπλεον πρεπει 2-3 φορες το μηνα να γινονται Γυμνασια εγκαταλειψης-πυρκαγιας-διαροης οπου το πληρωμα εκπαιδευεται στη χρηση των σωστικων μεσων και μαθαινει να δουλευει σαν μια ομαδα και με "κλειστα" ματια.Επιπλεον μαθαινουν να βελτιωνουν τους χρονους καθαιρεσης σωσιβιων λεμβων και λοιπων σωστικων μεσων.
Ακομα το εκαστοτε λιμαναρχειο υποχρεουται 2 φορες το μηνα να κανει επιθεωρηση στο πλοιο οπου διαταζει το πληρωμα να πραγματοποιησει ενα ή περισσοτερα απο τα 3 γυμνασια και αναλογα κανει τις παρατηρησεις του που πρεπει να διορθωθουν εντος μικρου χρονικου διαστηματος.

Εδω λοιπον ξεκιναει το εγκλημα.Το Σαμινα και ολα τα πλοια που πανε Κυκλαδες εχουν ενα δρομολογιο το πρωι γυρω στις 8,γυριζουν το απογευμα και ξαναφευγουν για αλλο δρομολογιο.Που ειναι λοιπον ο κενος χρονος για ξεκουραση και ο κενος χρονος που προβλεπει ο νομος για να γινουν Γυμνασια???Που ειναι ο κενος χρονος που απαιτει ο νομος για να πανε οι επιθεωρητες του Λιμεναρχειου για Επιθεωρηση????Μηπως δεν ειχαν παει ποτε???Το ΥΕΝ ηταν αυτο που εδινε τοτε τις αδειες σκοπιμοτητας και αυτο που ενεκρινε με βαση το νομο τα δρομολογια.Πως λοιπον το ΥΕΝ επετρεπε τα πλοια των Κυκλαδων να κανουν κυκλικα δρομολογια χωρις ελευθερο χρονο στον Πειραια για τα προβλεπομενα απο το νομο Γυμνασια και Επιθεωρησεις???
Οι εγκληματιες λοιπον ηταν στο ΥΕΝ και στο Κεντρικο Λιμεναρχειο Πειραια που ενεκριναν τα δρομολογια και εδιναν πιστοποιητικα στο καραβι χωρις να εχουν κανει ποτε επιθεωρηση.

Για αυτο οταν δηλωνε τοτε η κυβερνηση οτι θα μπει το μαχαιρι στο κοκκαλο μου ηρθε να κανω εμετο.Γιατι οι κυριοι υπευθυνοι ηταν ο Υπουργος Εμπορικης Ναυτιλιας(νομιζω ο Παπουτσης) που η ιδια διορισε και ο Κεντρικος Λιμεναρχης Πειραια με τους υποδιοικητες που η ιδια αλλαζε κατα βουληση και με κομματικα κριτηρια στις κρισεις.

Επειδη ομως ολο το συστημα της κυβερνησης βρωμουσε οπως το πτωμα εψαξαν και βρηκαν τον αποδιοπομπαιο τραγο τον Παντελη Σφηνια.Οχι πως ηταν αμοιρος ευθυνων.Αλλα και αυτος στο τελος εξαπατηθηκε απο τους ιδιους πολιτικους του Πασοκ που στηριξε.Γιατι εκεινος ανεβοκατεβαζε με τα πλοια της MFD τζαμπα τους ψηφοφορους του Πασοκ στις εκλογες στα νησια(σε ποσοστο μεγαλυτερο απο αυτο που οριζει ο νομος),αυτος φιλοξενουσε στην βιλα του στη Μυκονο βουλευτες της σημερινης αντιπολιτευσης κ.α.

Την ωρα ομως της κρισης τον πουλας για να σωσεις το τομαρι σου.Για την ιστορια τον πουλησαν και ολοι οι αλλοι που τον ειχαν στηριξει οικονομικα οπως ο Σαλλας, ο Κοντομηνας και ο Κοκκαλης.Η εταιρεια εκεινο τον Οκτωβρη θα εμπαινε στο ΧΑΑ και οι προαναφερθεντες κυριοι επειδη ειχαν μετοχες θα εβγαζαν υπεραξιες.Μετα το ναυαγιο ομως η εισοδος στο ΧΑΑ αναβληθηκε επ αοριστον.Το προηγουμενο βραδυ πριν αυτοκτονησει ειχε συναντηση με τους πιο πανω στο σπιτι του Κοντομηνα οπου εικαζεται οτι τον αφησαν ξεκρεμαστο και χωρις υποστηριξη.
Για αυτο και το επομενο πρωι υπο το βαρος των τυψεων για τις ανθρωπινες ζωες και προδωμενος απο οσους πιστευε οτι τον στηριζαν πολιτικα και οικονομικα αυτοκτονησε.

Φυσικα οσα σας ανεφερα για το τεχνικο κομματι του ναυαγιου δεν περιμενα να τα ξερετε καθως κανενας δημοσιογραφος και κανενα καναλι δεν ενδιαφερονται για την αληθεια γιατι η συγκεκριμενη δεν πουλαγε.Να λεγανε τι?Οτι εφταιγε το ΥΕΝ που ενεκρινε συμπτηγμενα δρομολογια,οτι φταιει το Λιμεναρχειο που δεν εκανε επιθεωρησεις??

Τα πλοια αυτα ειναι μια χαρα πλοια.Εχουμε ενα γελοιο νομο που τα αποσυρει μετα τα 35 τους τη στιγμη που οι Αγγλοι με τους Γαλλους εχουν πλοια 40-50 χρονων στη Μαγχη.Τα καραβια που για εσας ειναι σαπιοκαραβα τα αγοραζουν Κορεατες,Ινδονησιοι,Αιγυπτιοι,Τουρκοι για ενα κομματι ψωμι και τα βαζουν σε χρυσοφορες γραμμες για αυτους χωρις να εχει αναφερθει ποτε ατυχημα στο οποιο να ευθυνοταν η ηλικια του πλοιου.

Ακομα και στην περιπτωση του Σαμινα δεν εφταιγε το καραβακι.Ηταν εγκληματικη αμελεια και ευθυνη ανθρωπων και μονο.

Συγγνωμη για το μακροσκελες ποστ αλλα πιστευω πως καποια στιγμη πρεπει ο Ελληνας να μαθει οτι δεν φταινε αυτοι που μας πανε και μας φερνουν αλλα αυτοι που κυβερνανε.

Αν απαιτηθει ισως να αναφερθω στα περιστατικα Δημητρουλα κτλ οπως και στη γενικη καταντια της ακτοπλοιας για την οποια το μεγαλυτερο ποσοστο ευθυνης εχει η κυβερνηση και το ΥΕΝ ενω οι πλοιοκτητες ευθυνονται σε ενα 10% περιπου."

για βάλε μας και το λινκ που το ξεσήκωσες αυτό για να το απαντήσουμε
 

Hirayama

Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2011
Μηνύματα
3.258
Like
3
Πόντοι
16
για βάλε μας και το λινκ που το ξεσήκωσες αυτό για να το απαντήσουμε


...διαφορετικά δε μπορείς έτσι ; Ζοριζεσαι ;

Να σε διευκολύνω: δεν το εγραψε ο Πασχος, ούτε ο παπαχέλι, ούτε ο Πριτεντερ....
 

memos@n

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2011
Μηνύματα
28.726
Like
22
Πόντοι
366
Και ποιός σου είπε ρε καθυστερημένε ότι δεν υπήρχαν επαρκή σωστικά μέσα; Μέτρησες τα σωσίβια;
Και ποιός σου είπε ρε κοθώνι ότι το πλήρωμα δεν είχε κάνει τις απαιτούμενες από τη νομοθεσία ασκήσεις εγκατάληψης του πλοίου; Τσέκαρες το ISM του;
Και γιατί να κοπεί από τις ελεγκτικές υπηρεσίες;;;;;;
Δεν είχε περάσει από επιθεώρηση από τον Ελληνικό Νηογνώμονα;
Είχε καμία παρατήρηση ή non-conformity;;;


Απάντησε συγκεκριμένα βλαξ.
κατι μου λεει οτι εσενα δε σε συσπειρωσε ο χιριυαμα για να παρετε την πατριδα πισω  :2funny:
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
...διαφορετικά δε μπορείς έτσι ; Ζοριζεσαι ;

Να σε διευκολύνω: δεν το εγραψε ο Πασχος, ούτε ο παπαχέλι, ούτε ο Πριτεντερ....

ρε πες μου το λινκ να δω τον τρόπο που θα απαντήσω... όχι ότι δεν μπορώ..

ετσι με την πρόχειρη ματιά (γιατί τέτοια κείμενα δεν αξίζουν και για παραπάνω) είδα την αξιοπιστία του... Θα έμπαινε στο χρηματιστήριο ενώ ήταν μέσα από το 1998...

γιατί οι ναυτικοί στο δικό τους φόρουμ λένε άλλα ...

 

Hirayama

Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2011
Μηνύματα
3.258
Like
3
Πόντοι
16
Ποτέ πρόλαβες και το έγραψες αυτό το σεντόνι;


το κειμενο με τα εισαγωγικα δεν ειναι δικο μου ρε τυπε, το λεω καθαρα στην αρχή !

δε βαζω το λινκ (ειναι πανευκολο να το βρεις !) για να εχω τους δυο γελοιους,τρομπα και βολτ, να κάνουν τον πορνοπαπια και να ζητανε λινκ και πηγουλες !
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Δεν έχει απαραίτητα άδικο πάντως...

Γυμνάσια σκίζονται και βρίσκουν χρόνο και τα κάνουν. Έστω και ακόμη όταν φορτώνουν.

Επιθεώρηση μπορεί να γίνει (και γίνεται) και εν πλω.

Από εκεί και πέρα το πλήρωμα δεν είναι στρατός. Δε μπορεί ο καπετάνιος να εκτελέσει κάποιον για να συνετιστούν οι υπόλοιποι και να μην εγκαταλείψουν το πλοίο.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
...διαφορετικά δε μπορείς έτσι ; Ζοριζεσαι ;

Να σε διευκολύνω: δεν το εγραψε ο Πασχος, ούτε ο παπαχέλι, ούτε ο Πριτεντερ....

αυτοί δεν γράφουν παπαριές .. .μπορεί να γράφουν πράγματα που δεν γουστάρεις να διαβάσεις ή σε πονάνε αλλά όχι παπαριές όπως ο τύπος αυτός που το γράφει..

και για να τελειώνουμε με τις επιθεωρήσεις και αν γίνονται ή όχι

επιθεωρήσεις στο πλοίο κάνουνε

1) Νηογνώμονας
2) ΚΕΕΠ - PSC
3) Σημαία
4) P & I
5) Charterers

το (4) δηλαδή η ασφαλιστική αστικής ευθύνης και ζημιών φορτίου και επιβατών λες να άφηνε κάτι να πέσει κάτω ???

και φυσικά το λιμενικό για να μην ξεχνιόμαστε...
 

Hirayama

Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2011
Μηνύματα
3.258
Like
3
Πόντοι
16
κατι μου λεει οτι εσενα δε σε συσπειρωσε ο χιριυαμα για να παρετε την πατριδα πισω  :2funny:

οχι ρε τυπε, τα βοθρολυμματα του μπατσόκ τα συσπειρώνει ο αλέξης τωρα.. . είναι πολλά τα λεφτα....
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
το κειμενο με τα εισαγωγικα δεν ειναι δικο μου ρε τυπε, το λεω καθαρα στην αρχή !

δε βαζω το λινκ (ειναι πανευκολο να το βρεις !) για να εχω τους δυο γελοιους,τρομπα και βολτ, να κάνουν τον πορνοπαπια και να ζητανε λινκ και πηγουλες !

την πηγή την ζητάω για δύο λόγους

(1) για να κρίνω την αξιοπιστία της
(2) για να δώ αν το πρωτότυπο κείμενο ποσταρίστηκε όλο ή έγινε κοπτοραπτική κατα τα συμφέροντα...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
οχι ρε τυπε, τα βοθρολυμματα του μπατσόκ τα συσπειρώνει ο αλέξης τωρα.. . είναι πολλά τα λεφτα....

ενώ εσείς έχετε σαν ομοιδεάτες την αφρόκρεμα των σκατών... τον Κατσανέβα..  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom