τις καλημέρες μου κι από εμένα αλλά όσο αφορά τον τόπο παραγωγής δεν τα ξές καλά
δεν έχει σημασία πού φτιάχνεται κάτι αλλά με τι στανταρτ
κι επειδή έχω επισκευτεί όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες ανατολικής ευρώπης (Ουγγαρία, σκοβακία, ρουμανία, Τσεχία, Πολωνία) το πώς φτιάχνεται ένα αυτοκίνητο δεν έχεισχέση με το πού φτιάχνεται αλλά με το τι στάνταρντς ποιότητας ακολουθεί.
όσο για σύγκριση....μπες σε ένα πασάτ και σε ένα αβένσις - το βασικό μοντέλο - και έλα ξαναπες μου διαφορά ποιότητας
Μοϊκανέ.....ότι στάνταρντς και να βάλεις,το Honda ή Toyota ή Subaru ή ή ή... που βγαίνει εκτός ιαπωνίας,δεν έχει σχέση με αυτό που βγαίνει Αγγλία,Τουρκία,Ουγγαρία κτλ
Η Mazda γιατί τα μάζεψε και γύρισε πίσω ?? ότι έβγαινε στα εργοστάσια της Ford....ήταν αναξιόπιστο...Πάρα πολλά εξαρτήματα κατασκευάζονταν από ευρωπαϊκά εργοστάσια,για λόγους κόστους ,κάποια από αυτά κατέλληγαν σε γραμμές παραγωγής Ιαπωνικής φίρμας σε χώρα Ευρώπης,με συνέπεια την αναξιοπιστία του ευρωπαίου.Δεν θέλω να κάτσω να σου αναλύσω άλλο,διότι εδώ μιλάμε για πολιτική,αλλά μην μασάτε την τσίχλα.Ναι ρε συ,το Α4 είναι πιο μουράτο,αλλά αν το Avensis που θέτεις είναι φτιαγμένο στην χώρα του,μόνο λάδια,φίλτρα και μπουζί θα αλλάζεις,για πολλά χρόνια.Με το Α4 ,ώρες ελεύθερες θα θες για να κάνεις γαμώ τις γνωριμίες με τα μαστόρια και τους γραβατάκιδες στο τμήμα εγγυήσεων στην κοσμοκάρ.Φίλε μου ώρες να χουμε να μιλάμε.....είμαι πολλά χρόνια στο χώρο του αυτοκινήτου και των συνεργείων...και άκου και μένα....Πάρε ένα Honda,subaru κτλ από japan,γάμησέ το,πιές του το αίμα και δεν θα σου ζητήσει τίποτα για πολλά, πολλά χρόνια.Ο ευρωπαίος ήταν ,είναι και θα είναι αρρωστιάρης....Σταματάω εδώ,να πούμε τ5ίποτα για τα μουνιά που μας κυβερνάνε.....αλλά κάποτε, αν δεν το έχεις ήδη κάνει,θα με θυμηθείς....με φιλικούς χαιρετισμούς