Η Ελλάς είναι έτοιμη για λόκο με ταχείς ρυθμούς....
Σε νέα υποβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας της Ελλάδας προχώρησε τη Δευτέρα ο οίκος αξιολόγησης Standards and Poor's, από BB- σε Β.
Ο οίκος διατηρεί την πιστοληπτική ικανότητα της Ελλάδας σε αρνητική προοπτική και σημειώνει ότι απαιτείται [size=18pt]«κούρεμα» 50% ή περισσότερο στα ελληνικά ομόλογα, για να καταστεί βιώσιμο το ελληνικό χρέος[/size].
αλλά.......
Στο ντιβάνι του ψυχολόγου καταφεύγουν όλο και περισσότεροι Έλληνες λόγω της οικονομικής κρίσης. Ωστόσο, πολλοί είναι εκείνοι που έχουν για φάρμακο τη .. νυχτερινή διασκέδαση.
Αν και η οικονομική δυσπραγία είναι αισθητή και στα νυχτερινά κέντρα, δεν φαίνεται να έχουν επηρεαστεί στο βαθμό που έχουν επηρεαστεί τα καταστήματα που λειτουργούν την ημέρα.
Σύμφωνα με στοιχεία του εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, 65.000 εμπορικά καταστήματα έχουν κλείσει. Από την άλλη πλευρά, είναι ελάχιστες οι αναφορές για τα νυχτερινά μαγαζιά που έχουν κλείσει λόγω κρίσης.
Και αυτό γιατί εφαρμόζουν μια πιο ευέλικτη μορφή λειτουργίας, προκειμένου να αυξήσουν το τζίρο τους, δεδομένων των συνθηκών.
Συγκριτικά με άλλα χρόνια δεν είναι ανοιχτά επί καθημερινής βάσεως αλλά συγκεκριμένες μέρες.
Σύμφωνα με τα νέα οικονομικά δεδομένα και παρά τις δυσκολίες, οι Έλληνες θα διαθέσουν χρήματα γα τη διασκέδαση τους, έστω και αν έχουν περιορίσει τις εξόδους τους, επιλέγοντας μόνο την Παρασκευή και το Σαββατοκύριακο να βγουν.
[size=18pt]
Οι κρατήσεις- Παρασκευή και Σάββατο- αγγίζουν το 100%, ενώ ορισμένες φορές η προσέλευση του κοινού ξεπερνά τη χωρητικότητα του μαγαζιού.[/size]
«Ξορκίζοντας» την οικονομική κρίση, αρκετά bars και clubs τις καθημερινές φιλοξενούν διάφορα «events» , βραδιές με συγκεκριμένο είδος μουσικής, καλεσμένους dj’s, καθώς και μουσικές μπάντες.
Εξάλλου η νυχτερινή διασκέδαση βασίζεται κατά κύριο λόγο στο νεανικό κοινό, το οποίο συνηθίζει να βγαίνει και τις 7 μέρες της εβδομάδας!
Χαρακτηριστικό είναι και το γεγονός ότι θέλοντας να διατηρήσουν τον κόσμο τους, τα νυχτερινά κέντρα που μεταφέρονται στη παραλία ενόψει καλοκαιριού, έκαναν νωρίτερα πρεμιέρα, μόλις λίγες μέρες μετά το κλείσιμο της χειμερινής σεζόν, ενώ συνήθως το «οpening» συνέπεφτε με τις γιορτές του Πάσχα που σηματοδοτούσαν και την έναρξη της καλοκαιρινής σεζόν.
Ήδη, δύο από τα μεγαλύτερα κλαμπ της παραλιακής, το ένα στον Άγιο Κοσμά και το άλλο στη Γλυφάδα από το Γκάζι όπου βρισκόταν, άνοιξαν τις πόρτες του μόλις στις 8 Απριλίου και στις 15 του μηνός αντίστοιχα.
Αξίζει να επισημάνουμε ότι η συνταγή της... «παραλιακής» με τα συγκεντρωμένα bars, clubs, εστιατόρια και καφετέριες στη Λεωφόρο Ποσειδώνος, ακολουθήθηκε πιστά και με μεγάλη επιτυχία φέτος το χειμώνα. Το Γκάζι έγινε το «hot spot» της πόλης, προσφέροντας πολλές εναλλακτικές προτάσεις διασκέδασης που καλύπτουν όλα τα γούστα!
Με αυτό τον τρόπο δημιουργούνται στέκια-περιοχές πέρα από τα παραδοσιακά στέκια που είχαν να κάνουν μόνο με το μαγαζί. Ιδιαίτερα, για τους νέους η δομή αυτή με το ένα μαγαζί να είναι δίπλα στο άλλο, όπου δεν χρειάζεται να μετακινηθείς με το αυτοκίνητο ή άλλο μέσο, παρά μόνο περπατώντας παραπέμπει σε νησί και σε αυτή τη πιο χαλαρή διάθεση που έχει κανείς όταν είναι διακοπές. Παράλληλα είναι και οικονομική επιλογή διότι τα χρήματα δίνονται για τη διασκέδαση καθαρά και όχι για το μεταφορικό μέσο και τη βενζίνη.
Οι τιμές βέβαια είναι ελαφρώς μειωμένες, ωστόσο το επιπλέον ποτό χρήζει σκέψης… Σε ορισμένα μπαρ το ποτό κοστίζει 7 με 8 ευρώ από 10 ευρώ που ήταν στο παρελθόν.
Μειωμένες είναι και οι τιμές στα clubs, με την είσοδο να κοστίζει 15 από 20 ευρώ, ενώ το ποτό στο μπαρ είναι στα 10 ευρώ.
Ιδιαίτερα οικονομική λύση είναι η κράτηση όταν πρόκειται για παρέα, καθώς το ποσό μοιράζεται και με τα ίδια χρήματα που θα έδινε κάποιος για να πάρει ατομικά ένα ή δυο ποτά, με το μπουκάλι θα πιει περισσότερα ποτά.
Σαφώς μειωμένες είναι οι τιμές στα μπουζούκια, με τη τιμή της φιάλης να κυμαίνεται στα 150-170 ευρώ. Σε μερικές περιπτώσεις το μπουκάλι μπορεί να κοστίζει και λιγότερο, κοντά στα 110 ευρώ.
Κλείστε το μπουρδέλο μαλάκες να βάλουν μυαλό.
Αλλιώς ο λαός αυτός δε στρώνει κώλο να δουλέψει.