Μαλακία το άνοιγμα ξεχωριστού θρεντ για κάθε κολομάγαζο ή μη.
Ήταν πολύ καλύτερα όταν υπήρχε 1 γενικό 8ρεντ.
Ευκολότερη πλέον η διαφήμιση.
Κατανοώ τις επιφυλάξεις και τα προβλήματα που δημιουργούνται από την ύπαρξη ξεχωριστών θρεντ για κάθε μαγαζί. Από την άλλη μεριά αν όλα συγχωνεύονταν σε ένα θρεντ αυτό θα γινόταν δύσχρηστο για κάποιον που ψάχνει κάτι συγκεκριμένο.
Οσο για τους promoters (ή και το ανίθετό τους -δηλ. κάποιοι που να θάβουν συστηματικά ένα μαγαζί για ιδιοτελείς λόγους) αυτοί πάντα θα υπάρχουν (είτε με ένα είτε με περισσότερα θρεντ). Ποιά είναι η καλύτερη αντιμετώπισή τους; Νομίζω η αγνόηση: άλλωστε τις περισσότερες φορές αυτούς τους κυρίους/κυρίες είναι σχετικά εύκολο να τους καταλάβει κανείς μετά από λίγα πόστς.