διαβασα το παρακατω σε ενα φορουμ(varadero forum) και σας το παραθετω......
Έλεγα λοιπόν για την Audi, καπου διάβασα ότι με χαρά ανακοινώνει ρυθμούς περιστροφής στους νέους κινητήρες της τις 6.800 στροφές, χωρίς φθορά κ ζημιές. Αν θυμούνται καποιοι τους παλιους περίφημους 1,8 Τ με τις πλήθος βλάβες (καμένες κεφαλές, τρύπια ψυγεία, σχάστρες, τουρμπινες, intercooler) με τις πλήθος after market μετατροπές (για να δουλέψει αξιόπιστα) κλπ κλπ.,
Σχεδίασε λοιπον νέες κεφαλές με νέα μέταλλα στον γνωστό 1.8 Τ, κ εκτός που τον έκανε 1,8ΤSI, (ο γνωστός Turbo combresor της VW), το φόρεσε σε πρώτη φάση στο SEAT LEON, έχει 180 HP κ σε δεύτερη στο Α3, κ εγγυάται ότι θα ικανοποιήσει χωρίς καμία μετατροπή κ βλάβη.
Το σχόλιο του δημοσιογράφου είναι αν η AUDI καυχάται για ρυθμούς περιστροφής τις 6.800 στροφές, τι πρέπει να κάνει η Honda που έχει φτάσει χωρίς πρόβλημα στις 8.000 στροφές εδώ κ μια δεκαετία, με πολύ μικρότερα ψυγεία με απλούστερη σχεδίαση κ πολύ λιγότερες φθορές, βλ. Civic 1,8 type R, 200 Hp στις 8,000 rpm.
Η αλήθεια είναι ότι από κινητήρες η Ευρώπη πάσχει αρκετά κ για να φτάσει τις ιπποδυνάμεις κ την αξιοπιστία των ιαπωνικών, το γύρισε οριστικά στους κομπρεσορ