Νέα

Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 121K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Προτιμάτε αμάξι...

  • Γερμανικό

    Ψήφοι: 5 55,6%
  • Ιαπωνικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Ιταλικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Γαλλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αγγλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αλλο...

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τίποτα! Βολεύομαι με ΤΑΧΙ & ΜΜΜ...

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    9

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
αλλαξες μπαταρια; ποτε προλαβες; τι μοντελο ειναι;
επειδή δεν το πολυκυκλοφορώ και δεν πρέπει να βγάζω την μπαταρία λόγω ηλεκτρονικών σε 2 χρόνια γειά σας......
Ειδικά κάτι καθυστερήσεις για να σβήσουν τα φώτα και το ιζυ εντρυ στα ηλεκτρικά καθίσματα και το τιμόνι συν το ναβιγκέιτιον της γαμάνε το σπίτι......
Αφου στην αρχή μέχρι να συνηθίσω τους θορύβους που έκανε πριν και μετά την αφαίρεση του κλειδιού απ τη μίζα νόμιζα ότι είναι στοιχειωμένο....
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Επισκέπτης
ήταν στην εγγύηση και τις δύο φορές....... Η δεύτερη ευτυχώς έγινε 1 μήνα πριν λήξει η εγγύηση....
Το ανταλλακτικό πάντως κοστίζει γύρω στα 1000......

Το τυπικό σερβις το μεγάλο μου στοίχισε χωρίς βλάβες (δλδ μόνο ότι έλεγε το βιβλίο) 350 ευρώ........Πάντα στην αντιπροσωπεία μιλάμε.....
Βέβαια να πούμε ότι όταν άλλαξα μπαταρία, αυτή με το αστέρι έχει κόστος 190 ευρώ, ενώ στο εμπόριο μια καλή δεν έχει πάνω από 100.......
αυτο θα πει αξιοπιστια και τεχνογνωσια των ευρωπαικων αυτοκινητων  :grin: :grin: :grin: :grin:
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
αυτο θα πει αξιοπιστια και τεχνογνωσια των ευρωπαικων αυτοκινητων  :grin: :grin: :grin: :grin:
πριν από 20 χρόνια το Μερσεντέ ήταν το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο του πλανήτη.....
Η τουότα πήρε τα σκήπτρα...
Οι βορειοευρωπαίοι προσπαθώντας να ανταγωνιστούν τους Κορεάτες σε τιμή γάμησαν την αξιοπιστία και την ποιότητα των υλικών.....
Η τουότα σε ποιότητα ήταν μέχρι τις αρχές του 2000 στην κορυφή. Εάν δεις τώρα το Γιάρις ποιοτικά και το προηγούμενο βάζεις τα γέλια...... Αλλά πλέον τα φτιάχνουν στην Ευρώπη........ Οτι τζαπανιζέ ερχόταν εισαγώμενο από το νησί ήταν υπεράνω ποιοτικής κριτικής......
Κάποτε ψάχναμε εάν το πιονέρ που αγοράζαμε ήταν κατασκευασμένο στην ιαπωνία ή το Βέλγιο.......Τώρα made in japan σε προιόντα ευρείας κατανάλωσης δε βρίσκεις ούτε με μέσο........
 

Επισκέπτης
πριν από 20 χρόνια το Μερσεντέ ήταν το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο του πλανήτη.....
Η τουότα πήρε τα σκήπτρα...
Οι βορειοευρωπαίοι προσπαθώντας να ανταγωνιστούν τους Κορεάτες σε τιμή γάμησαν την αξιοπιστία και την ποιότητα των υλικών.....
Η τουότα σε ποιότητα ήταν μέχρι τις αρχές του 2000 στην κορυφή. Εάν δεις τώρα το Γιάρις ποιοτικά και το προηγούμενο βάζεις τα γέλια...... Αλλά πλέον τα φτιάχνουν στην Ευρώπη........ Οτι τζαπανιζέ ερχόταν εισαγώμενο από το νησί ήταν υπεράνω ποιοτικής κριτικής......
Κάποτε ψάχναμε εάν το πιονέρ που αγοράζαμε ήταν κατασκευασμένο στην ιαπωνία ή το Βέλγιο.......Τώρα made in japan σε προιόντα ευρείας κατανάλωσης δε βρίσκεις ούτε με μέσο........
βρισκεις.... ;) ;)
 

Valentino_Rossi

Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2007
Μηνύματα
2.626
Κριτικές
1
Like
13
Πόντοι
16
Toyota
Mazda
Porsche
Mercedes
Nissan τα πιο αξιοπιστα συμφωνα με το Auto Bild νομιζω
 

Επισκέπτης
Toyota
Mazda
Porsche
Mercedes
Nissan τα πιο αξιοπιστα συμφωνα με το Auto Bild νομιζω
διαβασα το παρακατω σε ενα φορουμ(varadero forum) και σας το παραθετω......



Έλεγα λοιπόν για την Audi, καπου διάβασα ότι με χαρά ανακοινώνει ρυθμούς περιστροφής στους νέους κινητήρες της τις 6.800 στροφές, χωρίς φθορά κ ζημιές. Αν θυμούνται καποιοι τους παλιους περίφημους 1,8 Τ με τις πλήθος βλάβες (καμένες κεφαλές, τρύπια ψυγεία, σχάστρες, τουρμπινες, intercooler) με τις πλήθος after market μετατροπές (για να δουλέψει αξιόπιστα) κλπ κλπ.,

Σχεδίασε λοιπον νέες κεφαλές με νέα μέταλλα στον γνωστό 1.8 Τ, κ εκτός που τον έκανε 1,8ΤSI, (ο γνωστός Turbo combresor της VW), το φόρεσε σε πρώτη φάση στο SEAT LEON, έχει 180 HP κ σε δεύτερη στο Α3, κ εγγυάται ότι θα ικανοποιήσει χωρίς καμία μετατροπή κ βλάβη.

Το σχόλιο του δημοσιογράφου είναι αν η AUDI καυχάται για ρυθμούς περιστροφής τις 6.800 στροφές, τι πρέπει να κάνει η Honda που έχει φτάσει χωρίς πρόβλημα στις 8.000 στροφές εδώ κ μια δεκαετία, με πολύ μικρότερα ψυγεία με απλούστερη σχεδίαση κ πολύ λιγότερες φθορές, βλ. Civic 1,8 type R, 200 Hp στις 8,000 rpm.

Η αλήθεια είναι ότι από κινητήρες η Ευρώπη πάσχει αρκετά κ για να φτάσει τις ιπποδυνάμεις κ την αξιοπιστία των ιαπωνικών, το γύρισε οριστικά στους κομπρεσορ
 

Valentino_Rossi

Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2007
Μηνύματα
2.626
Κριτικές
1
Like
13
Πόντοι
16
ειχα ΤΤ και μου εβγαλε τουρμπινα πολλαπλα και αλλα διαφορα μηχανικα ΜΗΔΕΝ
6800 ειναι πολλες; σοβαρα μιλαμε τωρα;
 

Ακόρεστος

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Φεβ 2007
Μηνύματα
3.904
Κριτικές
100
Like
1.263
Πόντοι
7.195
διαβασα το παρακατω σε ενα φορουμ(varadero forum) και σας το παραθετω......



Έλεγα λοιπόν για την Audi, καπου διάβασα ότι με χαρά ανακοινώνει ρυθμούς περιστροφής στους νέους κινητήρες της τις 6.800 στροφές, χωρίς φθορά κ ζημιές. Αν θυμούνται καποιοι τους παλιους περίφημους 1,8 Τ με τις πλήθος βλάβες (καμένες κεφαλές, τρύπια ψυγεία, σχάστρες, τουρμπινες, intercooler) με τις πλήθος after market μετατροπές (για να δουλέψει αξιόπιστα) κλπ κλπ.,

Σχεδίασε λοιπον νέες κεφαλές με νέα μέταλλα στον γνωστό 1.8 Τ, κ εκτός που τον έκανε 1,8ΤSI, (ο γνωστός Turbo combresor της VW), το φόρεσε σε πρώτη φάση στο SEAT LEON, έχει 180 HP κ σε δεύτερη στο Α3, κ εγγυάται ότι θα ικανοποιήσει χωρίς καμία μετατροπή κ βλάβη.

Το σχόλιο του δημοσιογράφου είναι αν η AUDI καυχάται για ρυθμούς περιστροφής τις 6.800 στροφές, τι πρέπει να κάνει η Honda που έχει φτάσει χωρίς πρόβλημα στις 8.000 στροφές εδώ κ μια δεκαετία, με πολύ μικρότερα ψυγεία με απλούστερη σχεδίαση κ πολύ λιγότερες φθορές, βλ. Civic 1,8 type R, 200 Hp στις 8,000 rpm.

Η αλήθεια είναι ότι από κινητήρες η Ευρώπη πάσχει αρκετά κ για να φτάσει τις ιπποδυνάμεις κ την αξιοπιστία των ιαπωνικών, το γύρισε οριστικά στους κομπρεσορ
Ο 1.8 tsi,δεν εχει κομπρέσορα,μόνο τουρμπίνα!!!!!!!!!!!!
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
διαβασα το παρακατω σε ενα φορουμ(varadero forum) και σας το παραθετω......

Έλεγα λοιπόν για την Audi, καπου διάβασα ότι με χαρά ανακοινώνει ρυθμούς περιστροφής στους νέους κινητήρες της τις 6.800 στροφές, χωρίς φθορά κ ζημιές. Αν θυμούνται καποιοι τους παλιους περίφημους 1,8 Τ με τις πλήθος βλάβες (καμένες κεφαλές, τρύπια ψυγεία, σχάστρες, τουρμπινες, intercooler) με τις πλήθος after market μετατροπές (για να δουλέψει αξιόπιστα) κλπ κλπ.,

Σχεδίασε λοιπον νέες κεφαλές με νέα μέταλλα στον γνωστό 1.8 Τ, κ εκτός που τον έκανε 1,8ΤSI, (ο γνωστός Turbo combresor της VW), το φόρεσε σε πρώτη φάση στο SEAT LEON, έχει 180 HP κ σε δεύτερη στο Α3, κ εγγυάται ότι θα ικανοποιήσει χωρίς καμία μετατροπή κ βλάβη.

Το σχόλιο του δημοσιογράφου είναι αν η AUDI καυχάται για ρυθμούς περιστροφής τις 6.800 στροφές, τι πρέπει να κάνει η Honda που έχει φτάσει χωρίς πρόβλημα στις 8.000 στροφές εδώ κ μια δεκαετία, με πολύ μικρότερα ψυγεία με απλούστερη σχεδίαση κ πολύ λιγότερες φθορές, βλ. Civic 1,8 type R, 200 Hp στις 8,000 rpm.

Η αλήθεια είναι ότι από κινητήρες η Ευρώπη πάσχει αρκετά κ για να φτάσει τις ιπποδυνάμεις κ την αξιοπιστία των ιαπωνικών, το γύρισε οριστικά στους κομπρεσορ

δεν συγκρίνεται ένας κινητήρας vvti με έναν τουρμπίσιο..... Ακόμα βέβαια και τα vtec είχαν απίστευτα προβλήματα....
Ο θόρυβος είναι κορυφαίος ψηλά, λες και ακούς φόρμουλα.......
ο κινητήρας πασπαρτού του ομίλου VAG έχει ακριβώς τα ίδια προβλήματα που έχουν όλα τα υπερτροφοδοτούμενα σύνολα......
Ο,τι και να κάνουν, όσο και να επιμείνουν, ένας ατμοσφαιρικός είναι πάντα πιο αξιόπιστος/
Τελεία και παύλα.
Τα γιαπώνια προσπάθησαν με τις βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού να βρουν εναλλακτικούς τρόπους αύξησης ιπποδύναμης και στροφών του κινητήρα χωρίς να σπάει.... Τα κατάφεραν. Οχι πλήρως, γιατί τότε θα είχαν καταργηθεί τελείως τα τουρμπίσια.......
Οπως και νάχει... τα vtec τότε που βγήκαν ήταν κατευθείαν τεχνολογία από τη φόρμουλα και έκλεισαν το σπίτι σε πολλούς...............
Οπως τώρα κάνουν οι Ευρωπαίοι με τον άμεσο ψεκασμό................
 

Επισκέπτης
Ο 1.8 tsi,δεν εχει κομπρέσορα,μόνο τουρμπίνα!!!!!!!!!!!!
μαλλον δεν καταλαβες το ποστ!!!ξαναδιαβασε το!!!δεν γραφει οτι ο 1.8 tsi εχει κομπρεσορα!και σου παραθετω την προταση που αναφερεται στον 1.8 ts,



Σχεδίασε λοιπον νέες κεφαλές με νέα μέταλλα στον γνωστό 1.8 Τ, κ εκτός που τον έκανε 1,8ΤSI, (ο γνωστός Turbo combresor της VW), το φόρεσε σε πρώτη φάση στο SEAT LEON, έχει 180 HP κ σε δεύτερη στο Α3, κ εγγυάται ότι θα ικανοποιήσει χωρίς καμία μετατροπή κ βλάβη.
 

azaas

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2006
Μηνύματα
671
Κριτικές
11
Like
8
Πόντοι
5.765
Και 8,5αρες και τουρμπο δεν πάει. Ειδικά για συμβατικά, καθημερινά αυτοκίνητα.
Επειδή στροφάρει, δε σημαίνει ότι πηγαίνει. Κι αν πηγαίνει, δε σημαίνει ότι είναι και καλό.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Και 8,5αρες και τουρμπο δεν πάει. Ειδικά για συμβατικά, καθημερινά αυτοκίνητα.
Επειδή στροφάρει, δε σημαίνει ότι πηγαίνει. Κι αν πηγαίνει, δε σημαίνει ότι είναι και καλό.
στην Ελλάδα με το κλίμα που υπάρχει η τουρμπίνα είναι συνήθως sudden death για πολλά εξαρτήματα του μοτέρ.......
Το τουρμπίσιο για κάθε μέρα σε πιέσεις άνω των 0,5 έως 0.7 μπαρ είναι καμμένο χαρτί... Ειδικά άμα το οδηγείς και στην Ελλάδα.....
 

Ακόρεστος

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Φεβ 2007
Μηνύματα
3.904
Κριτικές
100
Like
1.263
Πόντοι
7.195
μαλλον δεν καταλαβες το ποστ!!!ξαναδιαβασε το!!!δεν γραφει οτι ο 1.8 tsi εχει κομπρεσορα!και σου παραθετω την προταση που αναφερεται στον 1.8 ts,



Σχεδίασε λοιπον νέες κεφαλές με νέα μέταλλα στον γνωστό 1.8 Τ, κ εκτός που τον έκανε 1,8ΤSI, (ο γνωστός Turbo combresor της VW), το φόρεσε σε πρώτη φάση στο SEAT LEON, έχει 180 HP κ σε δεύτερη στο Α3, κ εγγυάται ότι θα ικανοποιήσει χωρίς καμία μετατροπή κ βλάβη.
Μα στην προταση αυτη,αυτό που συνάγεται ειναι ότι ο 1,8 tsi,είναι ο γνωστος τούρμπο+κομπρέσορ της vw!!!

 

Επισκέπτης
δεν συγκρίνεται ένας κινητήρας vvti με έναν τουρμπίσιο..... Ακόμα βέβαια και τα vtec είχαν απίστευτα προβλήματα....
Ο θόρυβος είναι κορυφαίος ψηλά, λες και ακούς φόρμουλα.......
ο κινητήρας πασπαρτού του ομίλου VAG έχει ακριβώς τα ίδια προβλήματα που έχουν όλα τα υπερτροφοδοτούμενα σύνολα......
Ο,τι και να κάνουν, όσο και να επιμείνουν, ένας ατμοσφαιρικός είναι πάντα πιο αξιόπιστος/
Τελεία και παύλα.
Τα γιαπώνια προσπάθησαν με τις βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού να βρουν εναλλακτικούς τρόπους αύξησης ιπποδύναμης και στροφών του κινητήρα χωρίς να σπάει.... Τα κατάφεραν. Οχι πλήρως, γιατί τότε θα είχαν καταργηθεί τελείως τα τουρμπίσια.......
Οπως και νάχει... τα vtec τότε που βγήκαν ήταν κατευθείαν τεχνολογία από τη φόρμουλα και έκλεισαν το σπίτι σε πολλούς...............
Οπως τώρα κάνουν οι Ευρωπαίοι με τον άμεσο ψεκασμό................
η honda εχει φτασει χωρις προβλημα στις 8.000 στροφες εδω και 17 χρονια περιπου,με μικροτερα ψυγεια απο τα ευρωπαικα αυτοκινητα,και με λιγοτερες φθορες!
οι κομπρεσορες που χρησιμοποιουν τα ευρωπαικα για να φτασουν την αξιοπιστια και τις ιπποδυναμεις των ιαπωνικων,ειναι διπλοι(εισαγωγης-εξαγωγης)!
κοινως,στο θεμα κινητηρας και αξιοπιστια οι ευρωπαιοι εχουν πολυ δρομο μπροστα τους για να φτασουν τους ιαπωνες!
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
η honda εχει φτασει χωρις προβλημα στις 8.000 στροφες εδω και 17 χρονια περιπου,με μικροτερα ψυγεια απο τα ευρωπαικα αυτοκινητα,και με λιγοτερες φθορες!
οι κομπρεσορες που χρησιμοποιουν τα ευρωπαικα για να φτασουν την αξιοπιστια και τις ιπποδυναμεις των ιαπωνικων,ειναι διπλοι(εισαγωγης-εξαγωγης)!
κοινως,στο θεμα κινητηρας και αξιοπιστια οι ευρωπαιοι εχουν πολυ δρομο μπροστα τους για να φτασουν τους ιαπωνες!
μιλάς μόνο για αυτοκίνητα παραγωγής.......
όσο για τις στροφές η χόντα χρησιμοποίησε και τεχνογνωσία απ΄τις μηχανές.......
Στα αγωνιστικά μοντέλα οι Ευρωπαίοι θεωρώ ότι ήταν είναι και θα είναι πολύ μπροστά..........
Ατμοσφαιρικός κινητήρας σαν της Μ δεν υπάρχει αντίστοιχος.....
Τελεία και παύλα.....
 

Επισκέπτης
ακορεστε,σου παραθετω πληροφοριες για τον tsi,πηγη το σαιτ

Ο νέος κινητήρας TSI της VW
121 ίπποι ανά λίτρο!
Όχι δεν κάνετε λάθος! Σ' αυτήν την αναλογία αντιστοιχεί πράγματι απόδοση 170 ίππων! Πρόκειται για το μηχανολογικό "διαμάντι" της VW, που παρουσιάστηκε στη Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης. Και ξέρετε πώς έγινε αυτό; Χάρη στο συνδυασμό ενός στροβιλοσυμπιεστή καυσαερίων και ενός μηχανικού συμπιεστή (compressor).









 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
ακορεστε,σου παραθετω πληροφοριες για τον tsi,πηγη το σαιτ

Ο νέος κινητήρας TSI της VW
121 ίπποι ανά λίτρο!
Όχι δεν κάνετε λάθος! Σ' αυτήν την αναλογία αντιστοιχεί πράγματι απόδοση 170 ίππων! Πρόκειται για το μηχανολογικό "διαμάντι" της VW, που παρουσιάστηκε στη Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης. Και ξέρετε πώς έγινε αυτό; Χάρη στο συνδυασμό ενός στροβιλοσυμπιεστή καυσαερίων και ενός μηχανικού συμπιεστή (compressor).

κααααααααλαααααααααά...
Αυτό το έχει κάνει η Λάντσια εδώ και 20 χρόνια στην ιντεγκράλε....
Ορισμένες φορές ο τρόπος που κάποιοι παρουσιάζουν την αντιγραφή τους είναι εξαιρετικά γελοίος.......
 

Επισκέπτης
μιλάς μόνο για αυτοκίνητα παραγωγής.......
όσο για τις στροφές η χόντα χρησιμοποίησε και τεχνογνωσία απ΄τις μηχανές.......
Στα αγωνιστικά μοντέλα οι Ευρωπαίοι θεωρώ ότι ήταν είναι και θα είναι πολύ μπροστά..........
Ατμοσφαιρικός κινητήρας σαν της Μ δεν υπάρχει αντίστοιχος.....
Τελεία και παύλα.....
το γεγονος οτι η χοντα χρησιμοποιησε τεχνογνωσια απο τις μηχανες,ειναι μαγκια της!εχει τη δυνατοτητα να το κανει και το εκανε!
οσον αφορα τα αγωνιστικα μοντελα,οπου οι ιαπωνες ασχοληθηκαν ΣΟΒΑΡΑ ειχαν τα σκηπτρα!που θες να δουμε?σε αγωνες μοτοσυκλετας?σε διαγωνισμους 4χ4?σε ραλι ντακαρ?
και φυσικα κοιταζω τα μοντελα μαζικης παραγωγης,γιατι π.χ η φορμουλα 1 δεν εχει καμια σχεση με την καθημερινοτητα που συνανταμε εμεις και τα αυτοκινητα μας!



 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
και φυσικα κοιταζω τα μοντελα μαζικης παραγωγης,γιατι π.χ η φορμουλα 1 δεν εχει καμια σχεση με την καθημερινοτητα που συνανταμε εμεις και τα αυτοκινητα μας!

αυτό δείχνει βαθειά έλλειψη γνώσης και δυνατότητας αφομοίωσης....
Ολες μα όλες οι καινοτομίες στην αυτοκίνηση σήμερα έχουν περάσει πρώτα από την Φ1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Η Φ1 είναι ο θάλαμος κύησης όλων των αλλαγών που έχουν συντελεστεί στα αυτοκίνητα παραγωγής....
Ακόμα και οι μηχανικοί πλέον χωρίς Διαγνωστικά εργαλεία είναι άχρηστοι...
ΟΛΑ μα ΟΛΑ όσα εφαρμόζονται στην Φ1 κάποια στιγμή περνούν στα αυτοκίνητα παραγωγής......
Μήπως να το ξαναψάξεις λίγο;

Υ.Γ.
για τα σκήπτρα......
μήπως να το ξαναψάξεις λίγο;
Φ1;
Λεμαν;
WRC;

μήπως βλέπω άλλους αγώνες;

Στη μοτοσυκλέτα τα γιαπώνια παίζουν μπαλλα μόνα τους.....
 

azaas

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2006
Μηνύματα
671
Κριτικές
11
Like
8
Πόντοι
5.765
κααααααααλαααααααααά...
Αυτό το έχει κάνει η Λάντσια εδώ και 20 χρόνια στην ιντεγκράλε....
...

Στην S4, θες να πεις. Volumex.

αυτό δείχνει βαθειά έλλειψη γνώσης και δυνατότητας αφομοίωσης....
Ολες μα όλες οι καινοτομίες στην αυτοκίνηση σήμερα έχουν περάσει πρώτα από την Φ1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Η Φ1 είναι ο θάλαμος κύησης όλων των αλλαγών που έχουν συντελεστεί στα αυτοκίνητα παραγωγής....
Ακόμα και οι μηχανικοί πλέον χωρίς Διαγνωστικά εργαλεία είναι άχρηστοι...
ΟΛΑ μα ΟΛΑ όσα εφαρμόζονται στην Φ1 κάποια στιγμή περνούν στα αυτοκίνητα παραγωγής......
Μήπως να το ξαναψάξεις λίγο;

Φιλε persona, πάτα λιγο φρένο, δεν ειναι ακριβώς ετσι τα πράγματα. Έτσι τα παρουσιάζουν οι Σταθακηδες και οι Καββαθάδες. Μην αναμασάμε τις μλκιες τους.
 

Παρόμοια θέματα

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom