Νέα

Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 122K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Προτιμάτε αμάξι...

  • Γερμανικό

    Ψήφοι: 5 55,6%
  • Ιαπωνικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Ιταλικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Γαλλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αγγλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αλλο...

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τίποτα! Βολεύομαι με ΤΑΧΙ & ΜΜΜ...

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    9

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
Σιγα μην κανει 3 πατηματα και σπαει ρε σεις :grin: :grin: :grin:,ο κολητος μου το χει τουρμπισει εδω και 50000χλμ και ακομα παει το ρημαδι.100000 πιστευω δεν τα παει οντως αλλα δεν θα το χεις και για ταξι.οταν σπασει του σκας 1500 ευρω,του κανεις το λεγομενο rebuild στα rotary μοτερ και ξανα προς την δοξα τραβας.

Κόψε μερικά μηδενικά απ τα χιλιόμετρα που δίνεις και βαλ' τα στα λεφτά.

Και τι,  100.000 km είναι ΠΟΛΛΑ για αυτοκίνητο?  Το BMW που είχα (κινητήρας M50 2.000 cc εξακύλινδρος 1990) είχε περάσει τα 350.000 km, δεν έκαιγε σταγόνα λάδι, είχε συμπίεση όπως καινούριο, και θα πήγαινε σίγουρα στα 500.000 (στα χέρια μου) αν δε το πούλαγα.
Όσο για το κόστος του rebuild στα wankel και τέτοιο είχα, και ξέρω...  Για ρώτα κανέναν...
Τι εννοώ:
Όταν τά 'φτυσε ο κινητήρας του RX9 μου, είπα και εγώ να τον φτιάξω. Υπάρχει πράγματι (υπήρχε τουλάχιστον τότε) kit επισκευής.
Ο καινούριος κινητήρας (ολόκληρος) έκανε τότε 1.200.000 δρχ.
Η επισκευή του παλιού θα κόστιζε 1.100.000.
Καταλαβαίνεις...
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
Mazda RX9

rx9i01.png


60-46.jpg

Χα-χα!

Όχι αυτό το RX9 ρε φίλε, το παλιό είχα!  Δες νωρίτερα στο thread αυτό, υπάρχουν φωτό.

Ο κινητήρας είναι ο ίδιος.
 

pisoxostis

Μέγας
Εγγρ.
8 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.138
Κριτικές
12
Like
53
Πόντοι
4.545
Εγω παντως παιδια οποτε βλεπω χαμηλα κυβικα με πολυ μεγαλη ιπποδυναμη βλεπω και πολλα μειονεκτηματα.
Πχ οι νεοι κινητηρες της VW θελουν πανακριβα τρελα λαδια υπερβολικα συχνα και καινε πολυ.
Αφηστε που η διαρκεια ζωης τους ειναι πολυ μικροτερη.
Οποιος αφραγκος θελει ταχυτητα παιρνει μηχανη και οχι αμαξι.
Δινεις 10-15 χιλιαρικα και κανεις τα 0-200 σε 10 δευτερολεπτα....
Αν ζησεις να τη χαρεις βεβαια.

 

Valentino_Rossi

Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2007
Μηνύματα
2.626
Κριτικές
1
Like
13
Πόντοι
16
φιλε rossi τωρα διαβασα και τις 14 σελιδες και εχω να πω συγχαρητηρια για την επιλογη σου.το rx8 ειναι ενα μεγαλο θεμα συζητησης λογω οτι ειναι ξεχωριστο απο μονο του οχημα.καμια σχεση με την(συμπαθη)celika και καμια σχεση στην απολαυση οδηγησης με τα 4τροχα απροσωπα κουτια που διαβασα παραπανω(μιλαω στυλ leon,ibiza,ττ,).σαν κατοχος και εγω rx8 σου συνιστω να ελεγχεις καθε 1000χλμ τα λαδια σου,(θα καψει αναλογα οσο το πας στα κοκκινα που βγαζει και την δυναμη του) και να το ζεσταινεις καλα(εν κινησει εννοειται)πριν το πατησεις.αυτα τα 2 ειναι τα βασικα.αν τα τηρεις τ αμαξι δεν σπαει δεν χαλαει.ξερω ατομο με 110000χλμ και το μοτερ εχει σωστη συμπιεση=καλη κατασταση.επειδη βλεπω οτι και αρκετα παιδια απο εδω ενδιαφερθηκαν για το 8αρι και ειπαν την γνωμη τους θα πω και γω 2 πραματακια μπας και καθαρισει λιγο το τοπιο :grin: :grin: :grin:.
καιει το ρχ8?ναι καιει...απο 12 εως και 18 εχω δει προσωπικα

παει το ρχ8 ή οχι?το ρχ8 παει πολυ καλα απο σταση με εναν οδηγο που ΞΕΡΕΙ να το οδηγα.ειναι δυσκολο αμαξι λογω οτι η ωφελιμη περιοχη του ειναι 7-9300σαλ και πρεπει να σαι εκει ψηλα.το ιδιο και με τα σ2000.γι αυτο εχει βγει η φημη οτι δεν παει δεν κανει δεν ρανει....το παιρνε ο καθενας(νομιζαν οτι ειναι ο απογονος του rx7....οχι οχι οχι)και παταγανε απ0 4000σαλ που ειναι ψοφιο και τους παταγε και το polaki που ειπε ενας φιλος....και τον πιστευω :grin: :grin:

στριβει το ρχ8?στριβει και με γραμμες για χρονους (εχει χρονους ιδιους με m3 στην πιστα),αλλα και driftarei τρομερα στην γλυστερη ελληνικη ασφαλτο.

φρεναρει το ρχ8?και πολυ καλα μαλιστα εχει μακραν τα καλυτερα φρενα στην κατηγορια του ισαξια με πολυ ακριβοτερα αμαξια

αυτα πανω κατω φιλε vale να χαιρεσαι την κουκλα.μην απενεργοποιησης το antispin μεχρι να το μαθεις τ αμαξι και οταν δεις οτι θες και παραπανω δυναμη θα του βαλεις το turbokit της greddy και πας για 300+αλογατα οπως κανουν τωρα τελευταια αρκετοι ιδιοκτητες και μετα κουνας μαντηλακι σε αμαξια και 350 αλογων λογω οτι ο wankel στροφαρει ψηλα και κραταει δυναμη.....οτι θες να ενημερωθεις μπες στο site των ιδιοκτητων.... 
καλημερα φιλε δεν το τρεχω μια φορα το πατησα 160 τα οποια τα ανεβασε για την πλακα πολυ γρηγορα αν και ειχα παλιοτερα ΜΧ5 και ΤΤ το RX8 δεν μαρεσει να το τρεχω απολαμβανω την οδηγηση αλλη φαση οντως πολυ κουκλα πολυ ομορφο αμαξι
 

Valentino_Rossi

Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2007
Μηνύματα
2.626
Κριτικές
1
Like
13
Πόντοι
16
ηρθες μολις τωρα ενας τυπος ο οποιος περναει συστηματα εξοικονομισης καυσιμων παραπανω ιπποδυναμη κτλ30% καυσιμο 15% ιπποδυναμη κτλ ξερει κανεις κατι; εχει βαλει; κανουν δουλεια η κανουν σεξ το αμαξι;
 

ladimgr

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2008
Μηνύματα
11
Like
0
Πόντοι
0
Κόψε μερικά μηδενικά απ τα χιλιόμετρα που δίνεις και βαλ' τα στα λεφτά.

Και τι,  100.000 km είναι ΠΟΛΛΑ για αυτοκίνητο?   Το BMW που είχα (κινητήρας M50 2.000 cc εξακύλινδρος 1990) είχε περάσει τα 350.000 km, δεν έκαιγε σταγόνα λάδι, είχε συμπίεση όπως καινούριο, και θα πήγαινε σίγουρα στα 500.000 (στα χέρια μου) αν δε το πούλαγα.
Όσο για το κόστος του rebuild στα wankel και τέτοιο είχα, και ξέρω...  Για ρώτα κανέναν...
Τι εννοώ:
Όταν τά 'φτυσε ο κινητήρας του RX9 μου, είπα και εγώ να τον φτιάξω. Υπάρχει πράγματι (υπήρχε τουλάχιστον τότε) kit επισκευής.
Ο καινούριος κινητήρας (ολόκληρος) έκανε τότε 1.200.000 δρχ.
Η επισκευή του παλιού θα κόστιζε 1.100.000.
Καταλαβαίνεις...

σταυρο λογω οτι ο wankel εγινε ευρεια γνωστις με το ρχ8 τα πραματα εχουν αλλαξει αρκετα απο τοτε με το ρχ9,ακομα και με τα 7αρια.η τιμη που λες για ανακατασκετυη σιγουρα ισχυε τοτε που δεν υπηρχε η γνωση που υπαρχει τωρα.υπαρχουν και συγκεκριμενα rotary μαγαζια που κανουν ανακατασκευη και βελτιωαη και οχι οι απατεωνες οι αντιπροσωποι.τωρα για τα χιλ που λες 100000 για αλλους ειναι πολλα(οπως εγω)για αλλους ειναι λιγα.αναλογα με τις αναγκες του καθενος.και μενα ο πατερας μου εχει 200000 με ενα τoyota carina και δεν εχει ανοιξει ποτε το καπω(λεμε τωρα).το λαδι το ρχ8 δεν το καιει οπως νομιζουμε με την ευρυτερη εννοια,το χρησιμοποιει για την καυση λογω λειτουργιας του μοτερ.μην ξεχναμε πως σε μια περιστροφη κανει μια καυση σε σχεση με τους αλλους κινητηρες που χρειαζονται 4χρονους.εδω ξερω ατομα με golf gti,s2000,leo που τους καιει και παραπαβω λαδι απο το δικο μου.
 

xristos1000

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2007
Μηνύματα
2.432
Κριτικές
1
Like
7
Πόντοι
16
ηρθες μολις τωρα ενας τυπος ο οποιος περναει συστηματα εξοικονομισης καυσιμων παραπανω ιπποδυναμη κτλ30% καυσιμο 15% ιπποδυναμη κτλ ξερει κανεις κατι; εχει βαλει; κανουν δουλεια η κανουν σεξ το αμαξι;

Βασικα αυτο ειναι παπατζιλικι μεγαλο......................!

Βαλε ρυθμιστη πιεσης βενζινης.
 

michael_ath31

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιαν 2008
Μηνύματα
203
Like
0
Πόντοι
1
σταυρο λογω οτι ο wankel εγινε ευρεια γνωστις με το ρχ8 τα πραματα εχουν αλλαξει αρκετα απο τοτε με το ρχ9,ακομα και με τα 7αρια.η τιμη που λες για ανακατασκετυη σιγουρα ισχυε τοτε που δεν υπηρχε η γνωση που υπαρχει τωρα.υπαρχουν και συγκεκριμενα rotary μαγαζια που κανουν ανακατασκευη και βελτιωαη και οχι οι απατεωνες οι αντιπροσωποι.τωρα για τα χιλ που λες 100000 για αλλους ειναι πολλα(οπως εγω)για αλλους ειναι λιγα.αναλογα με τις αναγκες του καθενος.και μενα ο πατερας μου εχει 200000 με ενα τoyota carina και δεν εχει ανοιξει ποτε το καπω(λεμε τωρα).το λαδι το ρχ8 δεν το καιει οπως νομιζουμε με την ευρυτερη εννοια,το χρησιμοποιει για την καυση λογω λειτουργιας του μοτερ.μην ξεχναμε πως σε μια περιστροφη κανει μια καυση σε σχεση με τους αλλους κινητηρες που χρειαζονται 4χρονους.εδω ξερω ατομα με golf gti,s2000,leo που τους καιει και παραπαβω λαδι απο το δικο μου.

κ εγω που εχω AUDI TT μου καιει λαδι αναλογα με το ποσο το παταω!

καθε 10.000 χλμ θελει κατι λιγοτερο απο ενα λιτρο.

Στα πρωτα χλμ που εκανα εκαιγε και λιγο περισσοτερο.

Τωρα κοντευω τις 130.000χλμ
 

xristos1000

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2007
Μηνύματα
2.432
Κριτικές
1
Like
7
Πόντοι
16
Ο Wankel κινητηρας 'καιει' το λαδι  οχι λογω ελλειψης στεγανοτητας οπως σε ενα συμβατικο μοτερ
αλλα γιατι ετσι ειναι η λειτουργεια του.
Το λαδι περναει οπως και η βενζινη στο θαλαμο καυσης για να λιπανθουν οι ροτορες και οπως ειναι φυσικο καιγεται.
 

kykladesgr

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2007
Μηνύματα
738
Like
0
Πόντοι
6
Χα-χα!
Όχι αυτό το RX9 ρε φίλε, το παλιό είχα! 
rpacer1.jpg

την έχω διάβαση όλη απλός έκανα μια παρουσίαση του καινούργιου μοντέλου και τις υπάρχουσας τεχνολογίας  :cheesy:
http://[URL unfurl="true"]www.keveney.com/img/wankel_cmp.gif[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.karting1.co.uk/pics/wankel-inside-kart-engine.jpg[/img[/URL]]
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/7e/Wankel_Cycle.gif/594px-Wankel_Cycle.gif

112_0603fs_13z+2009_mazda_rx9+side_view.jpg

URL]]
 

ladimgr

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2008
Μηνύματα
11
Like
0
Πόντοι
0
κ εγω που εχω AUDI TT μου καιει λαδι αναλογα με το ποσο το παταω!

καθε 10.000 χλμ θελει κατι λιγοτερο απο ενα λιτρο.

Στα πρωτα χλμ που εκανα εκαιγε και λιγο περισσοτερο.

Τωρα κοντευω τις 130.000χλμ

Σωστος,ολα σχεδον τα πολυστροφα αυτοκινητα πλεον καινε λαδι,ωραιο το ττ φιλε να το χαιρεσαι.
 

Anal_Hunter

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Αυγ 2005
Μηνύματα
4.643
Κριτικές
10
Like
17
Πόντοι
5.775
στριβει το ρχ8?στριβει και με γραμμες για χρονους (εχει χρονους ιδιους με m3 στην πιστα),αλλα και driftarei τρομερα στην γλυστερη ελληνικη ασφαλτο.

Σε ποια πιστα ακριβως εχει ιδιους χρονους με το Μ3 ρε μεγαλε??
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
ηρθες μολις τωρα ενας τυπος ο οποιος περναει συστηματα εξοικονομισης καυσιμων παραπανω ιπποδυναμη κτλ30% καυσιμο 15% ιπποδυναμη κτλ ξερει κανεις κατι; εχει βαλει; κανουν δουλεια η κανουν σεξ το αμαξι;

Μαγικά δεν υπάρχουν, φίλε Valentino.

Τα έχω ακούσει και εγώ αυτά (που "μαγνητίζουν" το καύσιμο και άλλες τέτοιες ιστορίες για κροκοδείλους), και είναι φούμαρα.
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
σταυρο λογω οτι ο wankel εγινε ευρεια γνωστις με το ρχ8 τα πραματα εχουν αλλαξει αρκετα απο τοτε με το ρχ9,ακομα και με τα 7αρια.η τιμη που λες για ανακατασκετυη σιγουρα ισχυε τοτε που δεν υπηρχε η γνωση που υπαρχει τωρα.υπαρχουν και συγκεκριμενα rotary μαγαζια που κανουν ανακατασκευη και βελτιωαη και οχι οι απατεωνες οι αντιπροσωποι.τωρα για τα χιλ που λες 100000 για αλλους ειναι πολλα(οπως εγω)για αλλους ειναι λιγα.αναλογα με τις αναγκες του καθενος.και μενα ο πατερας μου εχει 200000 με ενα τoyota carina και δεν εχει ανοιξει ποτε το καπω(λεμε τωρα).το λαδι το ρχ8 δεν το καιει οπως νομιζουμε με την ευρυτερη εννοια,το χρησιμοποιει για την καυση λογω λειτουργιας του μοτερ.μην ξεχναμε πως σε μια περιστροφη κανει μια καυση σε σχεση με τους αλλους κινητηρες που χρειαζονται 4χρονους.εδω ξερω ατομα με golf gti,s2000,leo που τους καιει και παραπαβω λαδι απο το δικο μου.

Οι τιμές που έγραψα βεβαίως είναι παλιές. Πάνε πάνω από 10 χρόνια που το είχα το RX9. Το συμπέρασμα όμως παραμένει, στην εποχή μας (ακόμα περισσότερο απ' ότι παλιά, δηλαδή στην εποχή του "όσο σε ξυρίζει το κρατάς και μετά το πετάς"), οι επισκευές (και μάλιστα οι καλές) ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΟΥΝ.  Γιατί ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ το μεροκάματο του καλού τεχνίτη που απαιτείται να απασχοληθεί πολλές ώρες για να κάνει όλες τις ΣΩΣΤΕΣ δουλειές που χρειάζεται, ώστε ο μονταρισμένος κινητήρας να λειτουργεί πάλι σωστά.
Με άλλα λόγια, ο ίδιος τεχνίτης, αν αλλάζει τακάκια, φίλτρα, λάδια, κλπ ανταλλακτικά σειράς, θα φέρνει στο μαγαζί (είτε δικό του είναι είτε κάποιου αφεντικού) περισσότερα λεφτά απ' ότι κάνοντας εξειδικευμένες δουλειές όπως το λύσιμο, η γενική επισκευή και το μοντάρισμα ενός κινητήρα.

Ξέρω ότι το rotary καίει λάδι as a part of its function. Δεν είναι ένδειξη φθοράς αυτό, όπως στους εμβολοφόρους.

Φίλε μου (και οι υπόλοιποι), το rotary engine είναι μια καινοτομία, αλλά δεν είναι πανάκεια.  Σαν καινοτομία, έχει πλεονεκτήματα (και σημεία υπεροχής), έχει όμως και μειονεκτήματα.
Αν ΔΕΝ είχε, θα είχε επικρατήσει γενικότερα, πράγμα που δεν έγινε τα 50τόσα χρόνια που υπάρχει. Μην ξεχνάτε, ότι το πρώτο μοντέλο "αξιώσεων" με rotary engine δεν ήταν από τη Mazda, αλλά το NSU Ro80, τη δεκαετία του 60-70.

Είμαι σίγουρος ότι οι Γιαπωνέζοι εξέλιξαν καλύτερα τον rotary κινητήρα από τους Γερμανούς (υπάρχουν και τα σχετικά ανέκδοτα για το πως δουλεύουν τα πράματα στις 2 χώρες). Και πάλι όμως, σε μια "συνολική" αξιολόγηση, ο εμβολοφόρος παραμένει (ακόμα) αναντικατάστατος.

Γιατί έχει τη δυνατότητα, είτε να "βγάζει" 160 hp από 3.500 cc στις 2,500 RPM (αεροπορικός Lycoming) και να είσαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι ΠΟΤΕ δε θα σε αφήσει, είτε να βγάζει 1.000 hp από 3.000 cc στις 14.000 RPM (F1) και να κερδίζεις πρωταθλήματα.
 

ΣΚΡΟΥΝΤΖ

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.637
Κριτικές
7
Like
126
Πόντοι
16
Εγω παντως παιδια οποτε βλεπω χαμηλα κυβικα με πολυ μεγαλη ιπποδυναμη βλεπω και πολλα μειονεκτηματα.
Πχ οι νεοι κινητηρες της VW θελουν πανακριβα τρελα λαδια υπερβολικα συχνα και καινε πολυ.
Αφηστε που η διαρκεια ζωης τους ειναι πολυ μικροτερη.
Οποιος αφραγκος θελει ταχυτητα παιρνει μηχανη και οχι αμαξι.
Δινεις 10-15 χιλιαρικα και κανεις τα 0-200 σε 10 δευτερολεπτα....
Αν ζησεις να τη χαρεις βεβαια. :grin: :grin: :grin: :grin:
ακυρο αυτο με τα λαδια οπως και με την καταναλωση.στο δικο μου tfsi αγοραζω λαδια με 50 ευρω συνθετικα(απο μαγαζι με λιπαντικα) και τα κραταω για 7500χλμ για καθαρα προσωπικους λογους ενω μπορουν να βγαλουν 15000 χλμ.καταναλωση λαδιου μηδενικη εως ελαχιστη και καυσιμου λογικοτατη για το γκαζι.σε αυτο με τις μηχανες συμφωνω ιδιαιτερα με το "Αν ζησεις να τη χαρεις βεβαια"
υ.γ. εχει βγει rx9? :think: :think:
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66


Όχι φίλε Κυκλαδεςγκρ, δεν είναι αυτό το RX9 που είχα.  Αυτό είναι Holden (Αυστραλέζικο) της ίδιας εποχής, όχι Mazda.

Είναι αυτό:

και μπορείς να το δεις και 2 ποστ πιο πίσω (το δικό μου το ίδιο εννοώ)

Επαναλαμβάνω ότι το ίδιο σασί έβγαινε και με εμβολοφόρο κινητήρα, αλλά τότε λεγόταν "929", και όχι "RX9".

Περί το 1980-83 το RX9 πουλήθηκε σαν ψωμί στην Ελλάδα.  Και μέχρι πριν 1-2 χρόνια έβλεπα κανα-δυο να κυκλοφορούν ακόμα.
 

ladimgr

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2008
Μηνύματα
11
Like
0
Πόντοι
0

ladimgr

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2008
Μηνύματα
11
Like
0
Πόντοι
0
συμφωνω με τον σταυρο,πλεον με 4000 πανω κατω βαζεις καινουριο μοτερ και εχεις νεο αμαξι ουσιαστικα.
καταληγω στο εξης....οποιος κανει παρα πολλα χιλιομετρα δεν τον συμφερει να παρει ροταρυ οχημα και λογω καταναλωσης και λογω λογω οτι σιγα σιγα θα πεφτει η συμπιεση του με τα γνωστα αποτελεσματα.επισης τωρα με την τιμη της βενζινης βλεπω καπως θολο το μελλον αυτων των μοτερ(λογω καταναλωσης παντα)αν και στα επομενα 2-3 χρονια ερχεται ο renesis2 16χ ο οποιος θα ειναι αμεσου ψεκασμου και συμφωνα με την μαζντα θα ναι οικονομικοτερος.η αποδοση του λογω οτι οι ροτορες θα εχουν μεγαλυτερη χωρητικοτητα(1600cc πλεον)θα κυμαινεται γυρω στα 280-300ps.ιδωμεν
 

ladimgr

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2008
Μηνύματα
11
Like
0
Πόντοι
0
Γιατί έχει τη δυνατότητα, είτε να "βγάζει" 160 hp από 3.500 cc στις 2,500 RPM (αεροπορικός Lycoming) και να είσαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι ΠΟΤΕ δε θα σε αφήσει, είτε να βγάζει 1.000 hp από 3.000 cc στις 14.000 RPM (F1) και να κερδίζεις πρωταθλήματα.
[/quote]

φιλε σταυρο οσον αφορα τους αγωνεε επειδη εισαι ψαγμενος θα θυμασαι το 91 sto lemans πηγε η mazda με το 4ροτορο 787β και διελυσε τον ανταγωνισμο με εταιριες τοτε porsche,jaguar.απο τοτε απαγορευτηκαν τα rotary οχηματα στο le mans.να κανω μια υποθεση?για φαντασου να προχωρουσε τοτε?δεν θα εβγαζε και ενα μοτερακι για f1?λεμε τωρα...
 

Παρόμοια θέματα

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom