Νέα

Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 122K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Προτιμάτε αμάξι...

  • Γερμανικό

    Ψήφοι: 5 55,6%
  • Ιαπωνικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Ιταλικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Γαλλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αγγλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αλλο...

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τίποτα! Βολεύομαι με ΤΑΧΙ & ΜΜΜ...

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    9

Valentino_Rossi

Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2007
Μηνύματα
2.626
Κριτικές
1
Like
13
Πόντοι
16
Αυτη η οθονη τι ειναι που φαινέται;ειναι εξτρα η υπαρχει στον βασικο εξοπλισμο;
 

Συνημμένα

  • 11.jpg
    11.jpg
    79,7 KB · Εμφανίσεις: 13

billy_gs

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.626
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
16
Τα βαρετά μπλόκα στις εθνικές οδούς αποκτούν ένα απρόσμενο ενδιαφέρον!  :o :o :o

Τα βελτιωμένα αυτοκίνητα του «TUNE IT SAFE!» βρήκαν το δάσκαλό τους! Η βελτιωμένη έκδοση της Porsche, ειδικά φτιαγμένη για τη χρήση της από αστυνομικά τμήματα, ξεπερνά τα 300km/h, οπότε πλέον πολύ δύσκολα θα... ξεφύγετε. Χάρη στο performance tuning της TECHART με 370 άλογα (272kW) να συνοδεύουν τις σειρήνες, και τα διακριτικά «αστυνομικά» στοιχεία, η Porsche αυτή είναι από τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα στη διάθεση της αστυνομίας.

Η TECHART αύξησε την ιπποδύναμη του 3.8 V6 κινητήρα της Porsche κατά 15 άλογα, φθάνοντας αισίως τα 370. Με τέτοια δύναμη το ασημο-πράσινο coupe επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 4,5 sec, ενώ ξεπερνά τα 300 km/h. Για να διατηρήσει την ασφάλεια και τη σταθερότητα του αυτοκινήτου, ένα αεροδυναμικό κιτ βρήκε τη θέση του επάνω στο αμάξωμα της Carrera S. Σε συνδιασμό με τις 20άρες πεντάκτινες ζάντες της TEACHART, τα ελαστικά διαστάσεων 235/30ZR20 μπροστά και 305/25ZR20 πίσω, καθω και την ειδικά ρυθμισμένη για τις περιστάσεις σπορ ανάρτηση Vario, η Porsche δεν ξεκολλάει από το δρόμο! Φυσικά, με τη θέληση και τις ικανότητες του οδηγού, όλα γίνονται...

Για τη μεγαλύτερη ευχαρίστηση, αλλά και την ασφάλεια των αστυνόμων / οδηγών, η TECHART τοποθέτησε σαν κερασάκι στην τούρτα, το δικό της εργονομικό σπορ τιμόνι.
 

Συνημμένα

  • PorschePC.jpg
    PorschePC.jpg
    54,7 KB · Εμφανίσεις: 19

AssFiller

Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2007
Μηνύματα
6.084
Κριτικές
4
Like
26
Πόντοι
66
VW: Παρκάρει μόνο του!

    * Το Dubbed Park Assist Vision (PAV) είναι ένα νέο σύστημα που επιτρέπει στο αυτοκίνητό σας να παρκάρει μόνο του
    * Η επίσημη παρουσίαση θα γίνει στο Ανόβερο αυτή την εβδομάδα

Η  Volkswagen ετοιμάζεται να παρουσιάσει στο Ανόβερο μια εξέλιξη του συστήματος «Park Assist» που υπάρχει ήδη διαθέσιμο ως έξτρα σε κάποια από τα μοντέλα της όπως τα Touran, Tiguan και Passat.
Με το υπάρχον σύστημα το αυτοκίνητο μπορεί να σταθμεύσει μόνο του ανάμεσα σε δυο άλλα αυτοκίνητα. Με το νέο Dubbed Park Assist Vision (PAV) όμως θα υπάρχει η δυνατότητα στάθμευσης οπουδήποτε, χωρίς την ανάγκη να βρίσκεται μέσα στο όχημα ο οδηγός!

Το PAV θα χρησιμοποιεί πληροφορίες από κάμερες που θα βρίσκονται στο αυτοκίνητο, αισθητήρες και έναν υπολογιστή που θα ρυθμίζει τις κινήσεις στο γκάζι και το τιμόνι. Ο οδηγός απλά ενεργοποιεί το σύστημα επιλέγοντας μια θέση απ’ αυτές που απεικονίζονται στην οθόνη της κεντρικής κονσόλας, μετά βάζει το κιβώτιο DSG στη θέση parking «P» και αν θέλει βγαίνει εντελώς από το όχημα ολοκληρώνοντας τη διαδικασία με ένα κουμπί από το μπρελόκ των κλειδιών του!

[youtube=425,350]ybHSEk4mM6k[/video]



protothema.gr
 

Valentino_Rossi

Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2007
Μηνύματα
2.626
Κριτικές
1
Like
13
Πόντοι
16
το πηραααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!! γαμαει τα σπαει τ αμαξι λεμεεεεεεεεεε κερναω ολη την κοινοτητα!!!
 

billy_gs

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.626
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
16
Maserati Quattroporte 2009: Ανανεωμένη στα σημεία


Επανιδρύοντας την κατηγορία των πολυτελών sedan, η Quattroporte θεωρείται -όχι άδικα- ένα από τα κομψοτεχνήματα της Maserati.

Μετά από πέντε χρόνια παρουσίας και περισσότερες από 15.000 πωλήσεις η εντυπωσιακή μπερλίνα της ιταλικής φίρμας ανανεώνεται με σκοπό να διατηρήσει το εξεζητημένο προφίλ της και να βελτιώσει τις όποιες ατέλειες θα μπορούσε κανείς να εντοπίσει σε αυτήν.

Για μια ακόμη φορά η σχεδιαστική ομάδα του Pininfarina ανέλαβε να φρεσκάρει το παρουσιαστικό του αυτοκινήτου, προχωρώντας σε διακριτικές επεμβάσεις που αφορούν δευτερεύοντα τμήματα του αμαξώματος.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα του μερικού ανασχεδιασμού της Quattroporte αποτελεί η μάσκα του μπροστινού τμήματος, η οποία αποτελείται, πλέον, από κάθετες γρίλιες ακολουθώντας το παράδειγμα της Grand Turismo.

Αλλαγές, ωστόσο, παρουσιάζουν οι προφυλακτήρες, οι εξωτερικοί καθρέπτες και τα φωτιστικά σώματα, που υιοθετούν την τεχνολογία των LEDs.

Στο εσωτερικό έχουν προστεθεί δυο επιπλέον επιλογές που αφορούν τις δερμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων, ενώ στη νέα κεντρική κονσόλα η απόσταση μεταξύ των χειριστηρίων έχει περιοριστεί, γεγονός που έχει ενισχύσει την εργονομία.

Παρόλα αυτά, χωρίς αλλαγές έχουν διατηρηθεί τα μηχανικά μέρη της Quattropote, τόσο στη "βασική" έκδοση των 400 ίππων, όσο και στην έκδοση "S" των 430 ίππων.

Και στις δύο περιπτώσεις έχουμε να κάνουμε με οκτακύλινδρους κινητήρες, που συνοδεύονται από το εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF.

H ανανεωμένη Maserati Quattroporte αναμένεται στην ευρωπαϊκή τον Οκτώβριο, χωρίς ωστόσο να έχουν ανακοινωθεί περισσότερες λεπτομέρειες για τις τιμές των δυο εκδόσεων.


in.gr auto
 

Valentino_Rossi

Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2007
Μηνύματα
2.626
Κριτικές
1
Like
13
Πόντοι
16
τι να σε πρωτοπω; γκαζια; ομορφια; ασε γαμησετα ψαχνομαι συνεχεια για να ειμαι μεσα και να το οδηγαω πραγματικη απολαυση δεν πλακωνομαι παω κανονικα δεν το χορταινω. το εχω παρκαρει εξω απο το μαγαζι και το χαβαλεδιαζω συνεχεια
 

xristos1000

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2007
Μηνύματα
2.432
Κριτικές
1
Like
7
Πόντοι
16
τι να σε πρωτοπω; γκαζια; ομορφια; ασε γαμησετα ψαχνομαι συνεχεια για να ειμαι μεσα και να το οδηγαω πραγματικη απολαυση δεν πλακωνομαι παω κανονικα δεν το χορταινω. το εχω παρκαρει εξω απο το μαγαζι και το χαβαλεδιαζω συνεχεια
Καλοριζικο!!

Καμια βελτιωση θα κανεις.....???

Πρεπει επειγοντως να βαλεις vertical doors και να το κανεις ερπετο...

 

Συνημμένα

  • _trc_rmagic_rx8_02f (2).jpg
    _trc_rmagic_rx8_02f (2).jpg
    58,3 KB · Εμφανίσεις: 14
  • _trc_rx8_01f.jpg
    _trc_rx8_01f.jpg
    56 KB · Εμφανίσεις: 51
  • theg.jpg
    theg.jpg
    241,7 KB · Εμφανίσεις: 42

Valentino_Rossi

Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2007
Μηνύματα
2.626
Κριτικές
1
Like
13
Πόντοι
16
να σαι καλα αδερφε σε περιμενω να ανεβεις! βελτιωση δεν θα το κανω αλλα για LSD πορτες ψινομαι αγρια!!!! κανα χιλιαρικο ε?
 

xristos1000

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2007
Μηνύματα
2.432
Κριτικές
1
Like
7
Πόντοι
16
να σαι καλα αδερφε σε περιμενω να ανεβεις! βελτιωση δεν θα το κανω αλλα για LSD πορτες ψινομαι αγρια!!!! κανα χιλιαρικο ε?
Φερε το μηχανισμο απ'εξω ωστε εδω να πληρωσεις μονο εργασια.........και πιστευω θα γλιτωσεις καποια λεφτα.....

Παντως εγω δε περιοδικο εχω δει να λεει απο 1000,εχω δει και 1500ε
 

billy_gs

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.626
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
16
[size=10pt](Το τοποθετω εδω πολυ απλα γιατι εχει σχεση με τον μηχανοκινητο αθλητισμο και για να μην ανοιξω ενα ακομα ανουσιο θρεντ μιας και αυτα δινουν και παιρνουν τελευταια)
[/size]




ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΕΛΠΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ

Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο (ΔΕΚ) αποφάσισε σήμερα ότι ένα νομικό πρόσωπο το οποίο χορηγεί άδειες διοργανώσεως αγώνων μοτοσυκλέτας, όπως η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου και Περιηγήσεων (Ε.Λ.Π.Α. τσιφλικαδες), απαγορεύεται, σύμφωνα με τα άρθρα 82 και 86 της Συνθήκης των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, να διοργανώνει το ίδιο αγώνες μοτοσυκλέτας και να συνάπτει, στο πλαίσιο αυτό, συμβάσεις χορηγιών, διαφημίσεων και ασφαλίσεων.

Η απόφαση του ΔΕΚ δικαιώνει τη Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία Ελλάδος ΝΠΙΔ (ΜΟΤΟΕ), η οποία είχε ασκήσει αγωγή ενώπιον του Διοικητικού Πρωτοδικείου Αθηνών, διότι η Ε.Λ.Π.Α. τσιφλικαδες απέρριψε αίτησή της για τη χορήγηση άδειας διοργανώσεως αγώνων, στο πλαίσιο του Πανελλήνιου Κυπέλλου της ΜΟΤΟΕ.

Συγκεκριμένα, το ΔΕΚ επισημαίνει ότι το να ανατίθεται η χορήγηση άδειας για τη διοργάνωση αγώνων σε νομικό πρόσωπο όπως η Ε.Λ.Π.Α. τσιφλικαδες, η οποία διοργανώνει και εκμεταλλεύεται εμπορικά η ίδια αγώνες μοτοσυκλέτας, «ισοδυναμεί de facto με παραχώρηση σε αυτήν της εξουσίας επιλογής των προσώπων στα οποία επιτρέπεται η διοργάνωση των εν λόγω αγώνων, καθώς και της εξουσίας καθορισμού των προϋποθέσεων υπό τις οποίες διοργανώνονται οι αγώνες αυτοί και με παροχή κατ’ αυτόν τον τρόπο στον ανωτέρω φορέα προφανούς πλεονεκτήματος έναντι των ανταγωνιστών του». Συνεχίζοντας, το ΔΕΚ αναφέρει ότι αυτή η «κατάσταση ανισότητας» υπογραμμίζεται από το γεγονός ότι η Ε.Λ.Π.Α. τσιφλικαδες, όταν διοργανώνει ή συνδιοργανώνει αγώνες μοτοσυκλέτας, δεν οφείλει να λάβει καμία σύμφωνη γνώμη για να της παρασχεθεί η απαιτούμενη άδεια. Αυτό της δίνει το δικαίωμα να παρεμποδίζει την πρόσβαση των άλλων επιχειρηματιών στην οικεία αγορά.

Ειδικότερα, το ΔΕΚ αποφάσισε ότι «τα άρθρα 82 ΕΚ και 86 ΕΚ απαγορεύουν εθνική ρύθμιση η οποία απονέμει σε νομικό πρόσωπο, το οποίο διοργανώνει αγώνες μοτοσυκλέτας και συνάπτει στο πλαίσιο αυτό συμβάσεις χορηγιών, διαφημίσεων και ασφαλίσεων, εξουσία παροχής σύμφωνης γνώμης επί των υποβαλλομένων αιτήσεων χορηγήσεως αδείας για τη διοργάνωση τέτοιων αγώνων, χωρίς η εξουσία αυτή να υπόκειται σε περιορισμούς, δεσμεύσεις και έλεγχο».


πηγή:
 

ladimgr

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2008
Μηνύματα
11
Like
0
Πόντοι
0
φιλε rossi τωρα διαβασα και τις 14 σελιδες και εχω να πω συγχαρητηρια για την επιλογη σου.το rx8 ειναι ενα μεγαλο θεμα συζητησης λογω οτι ειναι ξεχωριστο απο μονο του οχημα.καμια σχεση με την(συμπαθη)celika και καμια σχεση στην απολαυση οδηγησης με τα 4τροχα απροσωπα κουτια που διαβασα παραπανω(μιλαω στυλ leon,ibiza,ττ,).σαν κατοχος και εγω rx8 σου συνιστω να ελεγχεις καθε 1000χλμ τα λαδια σου,(θα καψει αναλογα οσο το πας στα κοκκινα που βγαζει και την δυναμη του) και να το ζεσταινεις καλα(εν κινησει εννοειται)πριν το πατησεις.αυτα τα 2 ειναι τα βασικα.αν τα τηρεις τ αμαξι δεν σπαει δεν χαλαει.ξερω ατομο με 110000χλμ και το μοτερ εχει σωστη συμπιεση=καλη κατασταση.επειδη βλεπω οτι και αρκετα παιδια απο εδω ενδιαφερθηκαν για το 8αρι και ειπαν την γνωμη τους θα πω και γω 2 πραματακια μπας και καθαρισει λιγο το τοπιο :grin: :grin: :grin:.
καιει το ρχ8?ναι καιει...απο 12 εως και 18 εχω δει προσωπικα

παει το ρχ8 ή οχι?το ρχ8 παει πολυ καλα απο σταση με εναν οδηγο που ΞΕΡΕΙ να το οδηγα.ειναι δυσκολο αμαξι λογω οτι η ωφελιμη περιοχη του ειναι 7-9300σαλ και πρεπει να σαι εκει ψηλα.το ιδιο και με τα σ2000.γι αυτο εχει βγει η φημη οτι δεν παει δεν κανει δεν ρανει....το παιρνε ο καθενας(νομιζαν οτι ειναι ο απογονος του rx7....οχι οχι οχι)και παταγανε απ0 4000σαλ που ειναι ψοφιο και τους παταγε και το polaki που ειπε ενας φιλος....και τον πιστευω :grin: :grin:

στριβει το ρχ8?στριβει και με γραμμες για χρονους (εχει χρονους ιδιους με m3 στην πιστα),αλλα και driftarei τρομερα στην γλυστερη ελληνικη ασφαλτο.

φρεναρει το ρχ8?και πολυ καλα μαλιστα εχει μακραν τα καλυτερα φρενα στην κατηγορια του ισαξια με πολυ ακριβοτερα αμαξια

αυτα πανω κατω φιλε vale να χαιρεσαι την κουκλα.μην απενεργοποιησης το antispin μεχρι να το μαθεις τ αμαξι και οταν δεις οτι θες και παραπανω δυναμη θα του βαλεις το turbokit της greddy και πας για 300+αλογατα οπως κανουν τωρα τελευταια αρκετοι ιδιοκτητες και μετα κουνας μαντηλακι σε αμαξια και 350 αλογων λογω οτι ο wankel στροφαρει ψηλα και κραταει δυναμη.....οτι θες να ενημερωθεις μπες στο site των ιδιοκτητων.... 
 

Ακόρεστος

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Φεβ 2007
Μηνύματα
3.904
Κριτικές
100
Like
1.263
Πόντοι
7.195
Καλα και αμα βαλεις στο ρχ8,τουρμπο κιτ,υπαρχει πιθανοτητα να φτασει τα 100000χλμ,το αμαξι?γιατι ενταξει,στην κατηγορια του,εχει απιαστη τιμη,για αυτσ που προσφερει,αλλά αμα σου μεινει στο χερι,κριμα να τα κλαις αυτα τα λεφτα
 

ΣΚΡΟΥΝΤΖ

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.637
Κριτικές
7
Like
126
Πόντοι
16
Καλα και αμα βαλεις στο ρχ8,τουρμπο κιτ,υπαρχει πιθανοτητα να φτασει τα 100000χλμ,το αμαξι?γιατι ενταξει,στην κατηγορια του,εχει απιαστη τιμη,για αυτσ που προσφερει,αλλά αμα σου μεινει στο χερι,κριμα να τα κλαις αυτα τα λεφτα
βγαλε τα ενα-δυο μηδενικα απο τα 100000 χλμ :grin: :grin: :grin:
 

billy_gs

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.626
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
16
Αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις του μέλλοντος αλλά και του παρόντος (VW Passat CC), η εταιρεία της Ford σκοπεύει να επενδύσει περαιτέρω στο Mondeo, με μία νέα τετράθυρη κουπέ έκδοση του μεσαίου μοντέλου. Με τον τρόπο αυτό η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία συνδυάζει δύο διαφορετικούς κόσμους. </B>Συναίσθημα στη σχεδίασηΑφήνοντας, λοιπόν, το ρόλο της πρακτικότητας σε αυτοκίνητα άλλων κατηγοριών, τα 4θυρα σεντάν οφείλουν να εξελιχθούν, προκειμένου να συνεχίσουν να είναι ελκυστικά. Όπως φαίνεται, ο καλύτερος τρόπος για να συμβεί αυτό δεν είναι άλλος από το να αποκτήσουν περισσότερο συναίσθημα στη σχεδίαση, στοιχείο το οποίο επιτυγχάνεται μέσω ενός κουπέ αμαξώματος. Στο πλαίσιο αυτό, ο πρώτος "διδάξας" δεν είναι άλλος από τη Mercedes CLS, που αν και τιμολογιακά απευθύνεται σε πολύ ειδικό κοινό, δεν παύει να είναι το μοντέλο που έδειξε το δρόμο σε ανταγωνιστές της και μη. Σε υπερπολυτελές επίπεδο, το παράδειγμα της CLS ακολουθούν η Porsche Panamera και η Aston Martin Rapide.Mιλώντας προσιτά...Το σημαντικότερο, βέβαια, είναι πως τα επόμενα χρόνια δε θα χρειάζεται να ξοδέψει κανείς 100.000 ευρώ για να αποκτήσει ένα 4θυρο κουπέ, αφού οι τάσεις δείχνουν πως όλο και περισσότερες εταιρείες με μεσαία 4θυρα θα ακολουθήσουν αυτήν την τάση. Την αρχή σε προσιτό επίπεδο έκαναν η Opel με το νέο Insignia (διάδοχος του Vectra), και φυσικά η Volkswagen με το Passat CC. Τώρα και η Ford φαίνεται διατεθειμένη να τραβήξει τα φώτα της δημοσιότητας, χαρίζοντας στο Mondeo μία νέα ξεχωριστή ταυτότητα, με έντονο κουπέ ύφος, που παραπέμπει σε ένα πολύ ένδοξο παρελθόν (οι συνειρμοί με το θρυλικό Capri είναι αναπόφευκτοι), αλλά και σε ένα πολύ αισιόδοξο μέλλον. Ξεχωριστή προσωπικότηταΌταν η Ford έδειξε το 2007 για πρώτη φορά το πρωτότυπο Iosis, όλοι κατάλαβαν ότι το Mondeo θα άφηνε πίσω του το συντηρητικό σχεδιαστικά παρελθόν του. Έτσι και έγινε, αφού η νέα γενιά του μοντέλου ξεχωρίζει μεταξύ άλλων και για την εμφάνισή της. Τώρα το Mondeo δείχνει πλήρως προσαρμοσμένο στα νέα σχεδιαστικά πρότυπα και σίγουρα έχει όλες τις προδιαγραφές να ακολουθήσει τις κουπέ τάσεις του μέλλοντος. Εν τω μεταξύ, το συναίσθημα στη σχεδίαση, για το οποίο μιλήσαμε πιο πάνω, είναι αυτό ακριβώς που χαρακτηρίζει και το νέο κουπέ Mondeo, το οποίο ακροβατεί με επιτυχία μεταξύ του "αθλητικού" και του premium ύφους. Συνολικά, το μεσαίο Ford δείχνει αρκετά μυώδες, με το ενδιαφέρον να συγκεντρώνεται αρχικά στα έντονα τονισμένα φτερά και φυσικά στο κουπέ τελείωμα του πίσω άκρου της οροφής. Ιδιαίτερα ελκυστικό είναι και το μπροστινό άκρο του Mondeo κουπέ, το οποίο περιγράφεται κατά κύριο λόγο από την τραπεζοειδούς σχήματος μάσκα, τα φωτιστικά σώματα με τις έντονες ακμές και το διακριτικά "σμιλεμένο" προφυλακτήρα. Κινητήρες με οικολογικό προφίλΦυσικά ένα μοντέλο της επόμενης δεκαετίας δεν μπορεί παρά να βασίζεται σε κινητήρες με οικολογικό προφίλ, προκείμενου να μη μείνει στο περιθώριο. Στο πλαίσιο αυτό, η νέα γενιά «πράσινων» κινητήρων Ecoboost (με ένα τούρμπο και εξελιγμένο σύστημα ψεκασμού), που ετοιμάζει Ford, ταιριάζουν «γάντι» στο Mondeo κουπέ. Στην κορυφή της οικογένειας κινητήρων Ecoboost θα βρίσκεται ένα V6 σύνολο 3,5 λίτρων, με ισχύ 340 ίππων, που αναμένεται να συνοδεύσει τις μεγαλύτερες εκδόσεις του Mondeo κουπέ. Παρόλα αυτά, δε θα αργήσει η ώρα, που κάτω από το καπό του νέου μοντέλου της Ford θα τοποθετηθούν μικρότερης -από τον 3,5 λίτρων- χωρητικότητας κινητήρες, οι οποίοι αφορούν στις περισσότερο προσιτές εκδόσεις του. Θα "τρέξει" παράλληλα με το σεντάν και το 5θυρο;Eφόσον οι πληροφορίες του Auto Τρίτη, που θέλουν το νέο Mondeo κουπέ να παρουσιάζεται το 2010 ή 2011, επαληθευτούν, δεν αποκλείεται να δούμε για μερικά χρόνια το κουπέ Mondeo να βρίσκεται στην αγορά παράλληλα με τις σεντάν και 5θυρες εκδόσεις, με προοπτική κάποια στιγμή η κουπέ να είναι η μοναδική έκδοση αμαξώματος του μεσαίου μοντέλου στην αγορά, εκτός από τη στέισον βάγκον. Θα είναι και 4θέσιο;Ένα πολύ σοβαρό ζήτημα, για κάθε εταιρεία που θέλει να φτιάξει ένα σοβαρό κουπέ, είναι η διαμόρφωση της δεύτερης σειράς καθισμάτων. Το μειονέκτημα των κουπέ είναι ο περιορισμένος χώρος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών, εξαιτίας της έντονης κλίσης που έχει στο σημείο εκείνο η οροφή. Επίσης, δεν είναι ακόμα ξεκάθαρες οι προθέσεις της Ford, για το αν το πίσω κάθισμα θα φιλοξενεί 2 ή 3 επιβάτες. Πάντως, η 4θέσια διάταξη της καμπίνας του Passat CC δείχνει πως ταιριάζει απόλυτα στο ύφος του μοντέλου, συνεπώς η Ford δεν έχει κανένα λόγο να μην πράξει αναλόγως.





Aρχισαν τα αντιγραφα των CLS και passat CC.Aντε να δουμε ποιος εχει σειρα μετα......
 

Συνημμένα

  • mondeocoupe1.jpg
    mondeocoupe1.jpg
    12,1 KB · Εμφανίσεις: 17
  • mondeocoupe2.jpg
    mondeocoupe2.jpg
    82,3 KB · Εμφανίσεις: 18

Επισκέπτης
Porsche: Έρχεται η νέα γενιά 911..

Από τις 5 Ιουλίου, η Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG παρουσιάζει την επόμενη γενιά της σειράς μοντέλων 911. Τα τέσσερα νέα μοντέλα - δύο Coupe και δύο Cabriolet - με την κλασική πισωκίνηση προσφέρουν ακόμα πιο δυναμικές επιδόσεις χάρη στους ολοκαίνουργιους κινητήρες τους, χωρητικότητας 3,6 και 3,8 λίτρων αντίστοιχα.

Και με τη χρήση συστήματος άμεσου ψεκασμού καυσίμου για πρώτη φορά σε σπορ αυτοκίνητο Porsche, σε συνδυασμό με το προαιρετικό κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη PDK (Porsche-Doppelkupplung), η νέα 911 γίνεται ακόμα πιο σπορ και δυναμική.

Ταυτόχρονα, οι νέες αυτές τεχνολογίες ενισχύουν την ήδη εξαιρετική αποδοτικότητα της 911, αναβαθμίζοντάς την σε ακόμα υψηλότερα επίπεδα απ’ ό,τι στο παρελθόν: με το διπλό συμπλέκτη, η Carrera Coupe προσφέρει εξαιρετική οικονομία καυσίμου που αγγίζει πλέον τα 9,8 λίτρα/100 χλμ. Και με όλες τις νέες Carrera να παραμένουν σημαντικά χαμηλότερα από το όριο αναφοράς κατανάλωσης των 11 λίτρων/100 χλμ., οι εκπομπές CO2 είναι πλέον μειωμένες έως και κατά 15%.

Η μέγιστη απόδοση ισχύος της 911 Carrera με τον κινητήρα των 3,6 λίτρων έχει αυξηθεί κατά 20 ίππους και πλέον φτάνει τους 345 ίππους. Η ισχύς της 911 Carrera S με τον κινητήρα των 3,8 λίτρων είναι εξίσου εντυπωσιακή, αφού έχει αυξηθεί κατά 30 ίππους και πλέον αγγίζει τους 385 ίππους. Με την πρόσθετη αυτή ισχύ, η τελική ταχύτητα της Carrera S Coupe ξεπερνά πλέον τα 300 χλμ./ώρα.

Η νέα γενιά της 911 προσφέρεται για πρώτη φορά με το νέο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (PDK) της Porsche. Με τις σχέσεις εμπρόσθιας κίνησης να είναι πλέον επτά, το νέο κιβώτιο ταχυτήτων συνδυάζει την οδηγική άνεση ενός αυτόματου κιβωτίου με μετατροπέα ροπής, με τις δυναμικές αλλαγές σχέσεων που προσφέρει ένα αγωνιστικό σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων.

Και δεδομένου ότι το κιβώτιο PDK έχει και αυτόματη λειτουργία, αντικαθιστά το προηγούμενο αυτόματο κιβώτιο Tiptronic S της Porsche, τόσο στην Carrera όσο και στην Carrera S.

Με τα βελτιστοποιημένα και προσαρμοζόμενα προγράμματα αλλαγής σχέσεων που διαθέτει, το κιβώτιο PDK βελτιώνει την επιτάχυνση του αυτοκινήτου και μειώνει την κατανάλωση καυσίμου ακόμα περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν.

Η Porsche ανέπτυξε αυτή την αρχή λειτουργίας αλλαγής σχέσεων με δύο συμπλέκτες για την αλλαγή σχέσεων χωρίς την παραμικρή διακοπή της πρόσφυσης και της ελκτικής ισχύος και χωρίς την παραμικρή διακοπή ανάμεσα στις σχέσεις μετάδοσης, ήδη πριν από 25 χρόνια για τους αγώνες αυτοκινήτου.

Οι οδηγοί της ομάδας της Porsche που επωφελούνταν από την συγκεκριμένη τεχνολογία ήταν σε θέση να επιταχύνουν ταχύτερα από τους αντιπάλους τους και να διατηρούν και τα δύο τους χέρια στο τιμόνι κατά την αλλαγή σχέσεων, με αποτέλεσμα να μην διασπάται καθόλου η προσοχή τους όταν άλλαζαν σχέσεις.

Το πρωτοποριακό αυτό επίτευγμα της εποχής εκείνης προσφέρει σήμερα στη νέα 911 Carrera ακόμα καλύτερες επιδόσεις: με το επτατάχυτο κιβώτιο PDK, η Carrera Coupe επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ. σε 4,5 δευτερόλεπτα, δηλαδή κατά 0,2 δευτερόλεπτα ταχύτερα απ’ ό,τι με το μηχανικό εξατάχυτο κιβώτιο.

Και ο πελάτης που αναζητά τα βέλτιστα δυναμικά χαρακτηριστικά στην οδήγηση έχει ακόμα και την επιλογή να συνδυάσει το κιβώτιο PDK με το προαιρετικό πακέτο Sport Chrono Plus που περιλαμβάνει το σύστημα Launch Control. Το αποτέλεσμα είναι επιτάχυνση από στάση σε υψηλές ταχύτητες χωρίς ολίσθηση, καθώς και αλλαγές σχέσεων αγωνιστικού τύπου, με το αυτοκίνητο να φτάνει στα 100 χλμ./ώρα στον πραγματικά εντυπωσιακό χρόνο των 4,3 δευτερολέπτων.

Η νέα γενιά της 911 ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά από τις καινοτομίες στο σχεδιασμό της τόσο μπροστά όσο και πίσω, καθώς και από τα νέα φώτα τεχνολογίας LED.

Τα φώτα ημέρας LED και οι προβολείς Bi-Xenon που πλέον ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό όλων των νέων μοντέλων της σειράς Carrera προσδίδουν στη σιλουέτα της 911 ένα ακόμα πιο διακριτικό στυλ και μια πραγματικά μοναδική εμφάνιση, και συνδυάζονται με τα νέα πίσω φώτα LED που επίσης εξασφαλίζουν μια χαρακτηριστική και εντυπωσιακή εμφάνιση πίσω.

Και ως μια ακόμα επιλογή ασφάλειας, η Porsche πλέον προσφέρει το σύστημα δυναμικού φωτισμού καμπής (Dynamic Bending Lights) σε όλα τα μοντέλα.

Τα τέσσερα νέα μοντέλα της σειράς 911 θα είναι διαθέσιμα στην Ελλάδα από τη Sportscar AE από τα μέσα Ιουλίου σε τιμές που θα ανακοινωθούν σύντομα.

 

Συνημμένα

  • newego_LARGE_t_741_1161744.jpg
    newego_LARGE_t_741_1161744.jpg
    62,9 KB · Εμφανίσεις: 28
  • newego_LARGE_t_741_1161745.jpg
    newego_LARGE_t_741_1161745.jpg
    57,6 KB · Εμφανίσεις: 68
  • newego_LARGE_t_741_1161747.jpg
    newego_LARGE_t_741_1161747.jpg
    57,1 KB · Εμφανίσεις: 28

ladimgr

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2008
Μηνύματα
11
Like
0
Πόντοι
0
Σιγα μην κανει 3 πατηματα και σπαει ρε σεις :grin: :grin: :grin:,ο κολητος μου το χει τουρμπισει εδω και 50000χλμ και ακομα παει το ρημαδι.100000 πιστευω δεν τα παει οντως αλλα δεν θα το χεις και για ταξι.οταν σπασει του σκας 1500 ευρω,του κανεις το λεγομενο rebuild στα rotary μοτερ και ξανα προς την δοξα τραβας.
 

kykladesgr

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2007
Μηνύματα
738
Like
0
Πόντοι
6
Mazda RX9

rx9i01.png


Στροβιλοκινητήρες

Η αρχή λειτουργίας των κινητήρων εκτόξευσης αερίων (στροβιλοκινητήρες) στηρίζεται στη συμπύκνωση του εισερχόμενου αέρα, στον οποίο προστίθεται καύσιμο και στην ανάφλεξη αυτού του μίγματος. Τα υπέρθερμα καυσαέρια εκτονώνονται κατά ένα μέρος σε ένα στρόβιλο, ο οποίος κινεί το συμπυκνωτή και άλλους μηχανισμούς, όπως μια γεννήτρια και διάφορες αντλίες και κατά το υπόλοιπο τμήμα εκτονώνονται στην έξοδο οπότε, σύμφωνα με την αρχή διατήρησης της ορμής, ασκείται στον κινητήρα προωθητική δύναμη (Internet). Η λειτουργία των στοβίλων ήταν γνωστή ήδη από το έτος 1884, όταν ο Βρετανός μηχανικός Charles A. Parson (Πάρσον, 1854-1931) κατασκεύασε ένα ατμοστρόβιλο ως κινητήριο μηχανισμό για πλοία και για γεννήτριες παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος.

Σημαντικότερο κίνητρο για την ανάπτυξη των στροβιλοκινητήρων ήταν η αξιοποίησή τους στην αεροπλοΐα. Τα ελικοφόρα αεροπλάνα έφτασαν στα όρια ταχύτητας των 700 km/h, το οποίο όριο μόνο ελάχιστα ήταν δυνατόν να ξεπεραστεί με οριακές βελτιώσεις στους κινητήρες βενζίνης ή κηροζίνης και τη διαμόρφωση των ελίκων. Με το στροβιλοκινητήρα μπορούν να επιτευχθούν αρκετά μεγαλύτερες ταχύτητες και επιπλέον, λόγω της αποκλειστικά κυκλικής κίνησης όλων των μηχανικών μερών του, αυτός ο κινητήρας είναι δυνατόν να ζυγοσταθμιστεί ευκολότερα και αποτελεσματικότερα.
60-43.jpg


Τον πρώτο στροβιλοκινητήρα με αυτοδύναμη λειτουργία ανέπτυξε το έτος 1903 ο Νορβηγός Aegidius Elling (Έλινγκ, 1861-1949), φυσικά χωρίς οποιονδήποτε συσχετισμό με την αεροπλοΐα, η οποία τότε μόλις άρχιζε να παίζει ρόλο στην τεχνολογία. Ο Γάλλος Georges Marconnet (Μαρκονέ) πρότεινε πρώτος την αξιοποίηση των στροβιλοκινητήρων στην κατασκευή αεριωθούμενων αεροπλάνων και σχεδίασε μία μηχανή, η οποία μάλλον δεν πρέπει να κατασκευάστηκε ποτέ.

Μερικοί άλλοι στροβιλοκινητήρες ήταν υβριδικής συγκρότησης και περιείχαν βοηθητικές, μηχανές. Π.χ. ο κινητήρας του Ρουμάνου Henri Coanda (Κοάντα, 1886-1972) από το έτος 1910 περιελάμβανε ένα βενζινοκινητήρα, ο οποίος κινούσε ανεμιστήρα για την ώθηση του αέρα. Γι’ αυτόν τον κινητήρα υπήρχε επίσης η εκδοχή του του Ιταλού Secondo Campini (Καμπίνι, 1904-1980) και μία ακόμα για τα αεροπλάνα των Γιαπωνέζων καμικάζι στο β' παγκόσμιο πόλεμο.

Το έτος 1920 υπέβαλε ο αξιωματικός της βρετανικής αεροπορίας Frank Whittle (Χουΐτλ, 1907-1996) διάφορες προτάσεις για την κατασκευή ενός στροβιλοκινητήρα για αεροπλάνα, τα οποία θα πετούσαν σε ύψος πάνω από 10.000 μέτρα. Κύριο χαρακτηριστικό της ιδέας του Χουΐτλ ήταν ότι ο ίδιος ο αεριοστρόβιλος του κινητήρα θα παρείχε την ενέργεια για τη λειτουργία του συμπυκνωτή. Οι δοκιμαστικές εργασίες άρχισαν το έτος 1930 και ήδη μετά από δύο χρόνια πήρε ο Χουΐτλ τις σχετικές βεβαιώσεις ευρεσιτεχνίας.

Το έτος 1935 ίδρυσε Rolf Dudley Williams (Γουΐλιαμς) την εταιρία Power Jets Ltd. και τοποθέτησε τον Χουΐτλ επικεφαλής της ομάδας ανάπτυξης του κινητήρα. Το έτος 1937 τέθηκε ο πρώτος κινητήρας σε δοκιμαστική λειτουργία και αμέσως ακολούθησε χρηματοδότηση από το βρετανικό Υπουργείο Πολέμου για την κατασκευή αεριωθούμενου πολεμικού αεροπλάνου με κινητήρες του Χουΐτλ. Η κατασκευή του αεροπλάνου ανατέθηκε στην εταιρία Gloster Aircraft, η οποία το ολοκλήρωσε το έτος 1941 και το ονόμασε E 28/39. Αυτές οι προσπάθειες δεν ευδοκίμησαν όμως σε ικανοποιητικό βαθμό, ώστε το αεροπλάνο να αξιοποιηθεί στο β' παγκόσμιο πόλεμο.
Ανεξάρτητα από τον Χουΐτλ εργαζόταν και ο Γερμανός Hans von Ohain (φον Οχάιν, 1911-1998) πάνω στην κατασκευή ενός στροβιλοκινητήρα. Ο Οχάιν συνεργάστηκε με το βιομήχανο Ernst Heinkel (Χάινκελ) και παρουσίασαν τον πρώτο κινητήρα Heinkel HeS 1 το έτος 1937, ο οποίος είχε ως καύσιμη ύλη αρχικά το υδρογόνο. Ο τρίτος κινητήρας αυτής της σειράς, Heinkel HeS 3, ήταν πλέον ώριμος για χρήση σε αεροπλάνο, το οποίο κατασκευάστηκε το έτος 1939 γι’ αυτή τη μηχανή και πήρε το όνομαHeinkel He 178. Αυτό ήταν και το πρώτο αεριωθούμενο αεροπλάνο που ήταν σε θέση να πραγματοποιήσει εκτεταμένες πτήσεις και το οποίο ο στρατιωτικός μηχανισμός της χιτλερικής δικτατορίας το προόριζε για τον επερχόμενο πόλεμο. Όμως η μαζική παραγωγή στροβιλοκινητήρων άρχισε στη Γερμανία κατά το έτος 1942 με τη μηχανή Jumo 004 που αξιοποιήθηκε στο πολεμικό δικινητήριο αεροπλάνο Messerschmitt Me 262. Μέχρι το τέλος του πολέμου είχαν κατασκευαστεί περίπου 5.000 κινητήρες αυτού του τύπου.

Κινητήρας Wankel

Από τις πρώτες προσπάθειες για την ανάπτυξη μηχανών εσωτερικής καύσης, όπως δείχνουν αιτήσεις για ευρεσιτεχνίες ήδη από το τέλος του 18ου αιώνα, οι μηχανικοί είχαν ως στόχο την κατασκευή μηχανών που παράγουν κινητική ένέργεια με περιστροφή ενός άξονα. Αυτό που δυσκόλευε την επιτυχή κατασκευή, πέρα από τα αρχικά προβλήματα υλικών, ήταν η ελλιπής στεγανότητα. Η εξέλιξη προέκυψε έτσι στην κατεύθυνση των παλινδρομικών μηχανών, στις οποίες λύθηκαν τα προβλήματα στεγανότητας πιο εύκολα, με μειονέκτημα τη χρήση ενός στρόφαλου, ο οποίος μετατρέπει την παλινδρομική σε κυκλική κίνηση.

Η πρώτη μηχανή, κατάλληλη για μικρά οχήματα, που παράγει απ' ευθείας περιστροφική κίνηση είναι ο κινητήρας Wankel που πήρε το όνομα από τον εφευρέτη της Felix Wankel (Βάνκελ, 1902-1988). Οι πρώτες μελέτες του Βάνκελ στον κινητήρα του έγιναν το 1933 και από το 1936 συνεργάστηκε με μηχανολογικές εταιρίες για να αναπτύξει ένα περιστροφικό κινητήρα για μικρά αυτοκίνητα. Οι προσπάθειες διακόπηκαν κατά το β' παγκόσμιο πόλεμο και αμέσως μετά συνεχίστηκαν σε συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία NSU. Το έτος 1954 παρουσιάστηκε ο κινητήρας Βάνκελ σε πλήρη λειτουργία.

Αυτός ο κινητήρας αποτελείται από ένα τριγωνικό δισκοειδές έμβολο, το οποίο έχει τη δυνατότητα να κινείται έκκεντρα μέσα σε ένα κέλυφος με ανάλογη γεωμετρία (επιτροχοειδής δίβολος) και σχηματίζει έτσι τρεις χώρους μεταβαλλόμενου μεγέθους. Κινηματικά και δυναμικά ο κινητήρας Βάνκελ είναι πολύ απλός και εξασφαλίζει πλήρη και εύκολη ζυγοστάθμιση των κινουμένων μερών του, άρα παράγει λιγότερους κραδασμούς σε σχέση με τους κινητήρες παλινδρομικών κινήσεων (Internet). Επίσης παρουσιάζει μεγαλύτερη πυκνότητα ισχύος (ισχύς/όγκος) σε σχέση με τους συμβατικούς κινητήρες Otto, καθώς και μικρότερο όγκο και βάρος.

Μειονέκτημα του κινητήρα Βάνκελ παραμένει η στεγανότητα στα σημεία επαφής του εμβόλου με το κέλυφος, πράγμα που οδηγεί αναγκαστικά σε χαμηλούς βαθμούς συμπίεσης. Αρνητικά σημεία είναι επίσης η υψηλότερη κατανάλωση καυσίμου και οι θερμικές καταπονήσεις του εμβόλου και του κελύφους γύρω από τη θέση του σπινθηριστή.
60-46.jpg
 

Παρόμοια θέματα

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom