Νέα

Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 122K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Προτιμάτε αμάξι...

  • Γερμανικό

    Ψήφοι: 5 55,6%
  • Ιαπωνικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Ιταλικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Γαλλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αγγλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αλλο...

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τίποτα! Βολεύομαι με ΤΑΧΙ & ΜΜΜ...

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    9

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
21
Πόντοι
66
δες τωρα ηλιθια τζιπ που προσπαθουνε να ανταγωνιστουνε τηνπολυτελεια και τα γκαζια ενος καλου αυτοκινητου!
μονο τι καιει φτανει! και τι κυβικα θελει για να χει τετιες επιδοσεις!


To φως της δημοσιότητας είδαν οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες της X6, του μοντέλου της BMW με τον πολυδιάστατο χαρακτήρα που συνδυάζει τα σχεδιαστικά γνωρίσματα από crossover, coupe και SUV σε ένα αμάξωμα. Η πρωτότυπη X6 είχε παρουσιαστεί το Σεπτέμβριο στην Φρανκφούρτη και τον Ιανουάριο αναμένεται να κάνει το επίσημο ντεμπούτο της στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Detroit.



Διόλου τυχαία η επιλογή της τοποθεσίας, καθ' ότι η γερμανική φίρμα με σήμα τη γαλανόλευκη προπέλα είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στην αμερικανική αγορά. Η τελευταία, όπως είναι φυσικό, αποτελεί κύριο στόχο της και γι' αυτό η X6 θα κατασκευάζεται στο Spartanburg στη νότια Καρολίνα των ΗΠΑ, με τις πωλήσεις της στην ευρωπαϊκή αγορά να ξεκινούν την άνοιξη του 2008.



Η X6 βασίζεται στο γενετικό κώδικα της Χ5, δανείζεται το σύστημα τετρακίνησης xDrive, στο εσωτερικό υπάρχει αυστηρά τετραθέσια διάταξη και το μοντέλο παραγωγής διαφοροποιείται σε μικρό βαθμό από το πρωτότυπο, διατηρώντας σε μεγάλο βαθμό το "φουτουριστικό" ύφος του μοντέλου. Κάτω από το καπό υπάρχει ένας ολοκαίνουργιος V8 κινητήρας που, με τη βοήθεια διπλών turbo και των 4,4 λίτρων του, αποδίδει 400 ίππους και 61,2 χλγμ. ροπής στις 1.800-4.500 σ.α.λ. Η δύναμη του μοτέρ αρκεί για να επιταχύνει την Χ6 σε 5,3” στη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.



Την υπόλοιπη γκάμα των κινητήρων συμπληρώνει ο τρίλιτρος σε σειρά με τους 300 ίππους, ενώ μερικούς μήνες αργότερα αναμένεται να προστεθεί στην γκάμα και ο τρίλιτρος twin-turbo της 335i με τους 306 ίππους. Ειρωνικό ή όχι, οι βενζινοκίνητες εκδόσεις είναι φυσικό να ενδιαφέρουν τους Αμερικανούς, αλλά και εμάς, λόγω της ισχύουσας νομοθεσίας περί πετρελαιοκίνησης.



Κι αυτό διότι την υπόλοιπη Ευρώπη, για ευνόητους λόγους, την ελκύουν περισσότερο οι δύο diesel εκδόσεις, η X6 xDrive35d με τους 282 ίππους και η X6 xDrive30d με τους 232 ίππους. Στην περίπτωση πάντως που λιγουρεύεστε την Χ6, τότε ίσως θα πρέπει να μάθετε πως οι τιμές πώλησής της στη γερμανική αγορά ξεκινούν από τα 55.800 ευρώ...
 

Συνημμένα

  • untitled.JPG
    untitled.JPG
    87,8 KB · Εμφανίσεις: 12
  • untitled3.JPG
    untitled3.JPG
    28,1 KB · Εμφανίσεις: 14

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
απλα μοδα εχει γινει το τζιπ!!
δεν μπορει να σου προσφερει ενα αντοιστοιχα ακριβο αυτοκινητο πολυτελεια ανεση ασφαλεια? γκαζι?κρατημα? τα παντα!! αλλα ειπαμε!! μοδα ειναι θα περασει!!

Μεγάλε,

ΕΝΑΣ μόνο τρόπος υπάρχει για να καταλάβεις τι προσφέρει ένα τζίπ (και μέσα στον όρο βάζω και τα SUV, και όλα τα 4WD):

Να έχεις ένα για 15 μέρες, και να κάνεις 500-1,000 km για να καταλάβεις.

Βεβαίως, τότε θα καταλάβεις και τι ΔΕΝ προσφέρει.
Αλλά όλα αυτά είναι θεωρίες του πληκτρολογίου.

Τα περισσότερα από όσα γράφτηκαν εδώ είναι απλώς αμπελο-φιλοσοφίες.

Αν δε πληρώσεις, δε μαθαίνεις.

Άκου έναν που έχει πληρώσει.
 

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
21
Πόντοι
66
στα αντοιχα σχεδον φραγκα παιρνεις τα παρακατω!
και οχι απλα γκαζια εχεις οχι ασφαλεια!οχι κυρος οχι μουρη πολυτελεια!οτι γουσταρεις!

απλα! για καποιον ο οποιος δεν χρησιμοποιει ποτε το 4WD
 

Συνημμένα

  • s8.JPG
    s8.JPG
    22,8 KB · Εμφανίσεις: 18
  • cls.JPG
    cls.JPG
    39,1 KB · Εμφανίσεις: 15

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
21
Πόντοι
66
εγω σε ξαναρωταω! τι κυρος θα μου δωσουν τα παρακατω αυτοκινητα με τα ιδια λεφτα περιπου!

 

Συνημμένα

  • vitara.JPG
    vitara.JPG
    32,7 KB · Εμφανίσεις: 19
  • BMW320i.jpg
    BMW320i.jpg
    17 KB · Εμφανίσεις: 18

neoklis79

Μέλος
Εγγρ.
16 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.837
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
16
δες τωρα ηλιθια τζιπ που προσπαθουνε να ανταγωνιστουνε τηνπολυτελεια και τα γκαζια ενος καλου αυτοκινητου!
μονο τι καιει φτανει! και τι κυβικα θελει για να χει τετιες επιδοσεις!


To φως της δημοσιότητας είδαν οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες της X6, του μοντέλου της BMW με τον πολυδιάστατο χαρακτήρα που συνδυάζει τα σχεδιαστικά γνωρίσματα από crossover, coupe και SUV σε ένα αμάξωμα. Η πρωτότυπη X6 είχε παρουσιαστεί το Σεπτέμβριο στην Φρανκφούρτη και τον Ιανουάριο αναμένεται να κάνει το επίσημο ντεμπούτο της στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Detroit.



Διόλου τυχαία η επιλογή της τοποθεσίας, καθ' ότι η γερμανική φίρμα με σήμα τη γαλανόλευκη προπέλα είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στην αμερικανική αγορά. Η τελευταία, όπως είναι φυσικό, αποτελεί κύριο στόχο της και γι' αυτό η X6 θα κατασκευάζεται στο Spartanburg στη νότια Καρολίνα των ΗΠΑ, με τις πωλήσεις της στην ευρωπαϊκή αγορά να ξεκινούν την άνοιξη του 2008.



Η X6 βασίζεται στο γενετικό κώδικα της Χ5, δανείζεται το σύστημα τετρακίνησης xDrive, στο εσωτερικό υπάρχει αυστηρά τετραθέσια διάταξη και το μοντέλο παραγωγής διαφοροποιείται σε μικρό βαθμό από το πρωτότυπο, διατηρώντας σε μεγάλο βαθμό το "φουτουριστικό" ύφος του μοντέλου. Κάτω από το καπό υπάρχει ένας ολοκαίνουργιος V8 κινητήρας που, με τη βοήθεια διπλών turbo και των 4,4 λίτρων του, αποδίδει 400 ίππους και 61,2 χλγμ. ροπής στις 1.800-4.500 σ.α.λ. Η δύναμη του μοτέρ αρκεί για να επιταχύνει την Χ6 σε 5,3” στη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.



Την υπόλοιπη γκάμα των κινητήρων συμπληρώνει ο τρίλιτρος σε σειρά με τους 300 ίππους, ενώ μερικούς μήνες αργότερα αναμένεται να προστεθεί στην γκάμα και ο τρίλιτρος twin-turbo της 335i με τους 306 ίππους. Ειρωνικό ή όχι, οι βενζινοκίνητες εκδόσεις είναι φυσικό να ενδιαφέρουν τους Αμερικανούς, αλλά και εμάς, λόγω της ισχύουσας νομοθεσίας περί πετρελαιοκίνησης.



Κι αυτό διότι την υπόλοιπη Ευρώπη, για ευνόητους λόγους, την ελκύουν περισσότερο οι δύο diesel εκδόσεις, η X6 xDrive35d με τους 282 ίππους και η X6 xDrive30d με τους 232 ίππους. Στην περίπτωση πάντως που λιγουρεύεστε την Χ6, τότε ίσως θα πρέπει να μάθετε πως οι τιμές πώλησής της στη γερμανική αγορά ξεκινούν από τα 55.800 ευρώ...

Πληροφοριακά από 77,900 ξεκινάει στην Ελλάδα...
 

Valentino_Rossi

Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2007
Μηνύματα
2.626
Κριτικές
1
Like
13
Πόντοι
16
δεν συγκρινονται καμια σχεση η παρε κανα hammer, grand cherokee, bmw mercdes τζιπ η αστο καλυτερα τα αλλα ειναι για να λες εχω τζιπ αν ειναι ετσι πανε lada niva, αλλα οπως και να το κανουμε το αμαξι πρεπει να ξυνει κατω
 

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
21
Πόντοι
66
Πληροφοριακά από 77,900 ξεκινάει στην Ελλάδα...
δεν εχει σημασια !μετετιο τζιπ !μετρας! αλλα στα αντοιστοιχα λεφτα και με ενα cls μετρας!!!
αλλα με ενα απλο βιταρα=μπε εμ βε με τι μετρας?? να χεσω το κυρος που χεις με το κωλοβιταρα!
κομπλεξικος δεν ειμαι για να θελω να μαι πιο ψηλα απο τους αλους! στην τελικη κατω απο τα @@@@@ μου ειναι!
 

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
21
Πόντοι
66
δεν συγκρινονται καμια σχεση η παρε κανα hammer, grand cherokee, bmw mercdes τζιπ η αστο καλυτερα τα αλλα ειναι για να λες εχω τζιπ αν ειναι ετσι πανε lada niva, αλλα οπως και να το κανουμε το αμαξι πρεπει να ξυνει κατω
δεν καταλαβαινω γιατι να χω τζιπ αν δεν χρησιμοποιω ποτε την τετρακινηση! ποιος ο λογος?
γουστα μονο με πολυ πολυτελη και ακριβα τζιπ βγαζεις! ενω με κανονικο αυοκινητο βγαζεις τα γουστα σου και τα γκαζια σου με πιο λιγα λεφτα!
 

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
21
Πόντοι
66
τι να λεμε τωρα!
 

Συνημμένα

  • mazda.JPG
    mazda.JPG
    110,6 KB · Εμφανίσεις: 15

neoklis79

Μέλος
Εγγρ.
16 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.837
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
16
δεν εχει σημασια !μετετιο τζιπ !μετρας! αλλα στα αντοιστοιχα λεφτα και με ενα cls μετρας!!!
αλλα με ενα απλο βιταρα=μπε εμ βε με τι μετρας?? να χεσω το κυρος που χεις με το κωλοβιταρα!
κομπλεξικος δεν ειμαι για να θελω να μαι πιο ψηλα απο τους αλους! στην τελικη κατω απο τα @@@@@ μου ειναι!

Το vitara κ το niva τ αγοράζεις γιατί όταν θα έχεις φτάσει στο προορισμό σου, τα υπόλοιπα φλωρο SUV θα είναι πραγματικά από κάτω σου. ;) ;)
Εαν είσαι σκληροπυρηνικός με την τετρακίνηση κ τις off road διαδρομες, με αυτοκίνητα σαν τα BMW, Cayenne κλπ απλά χαμογελάς ειρωνικά κ προσπερνάς...
 

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
21
Πόντοι
66
Οι 265 ίπποι που αποδίδονται στις 6.000 σ.α.λ. (ροπή 350 Nm στις 2.500 σ.α.λ.) επιταχύνουν το τετρακίνητο νέο S3, από στάση στα 100 χλμ./ώρα ,σε 5,7 δευτερόλεπτα. Η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Ο υπερσυμπιεστής λειτουργεί με max πίεση 1,2 bar, ενώ η μέση κατανάλωση, σύμφωνα με την Audi, είναι 9,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Η ανάρτηση είναι φυσικά πιο σφικτή και το αμάξωμα είναι κατά 2,5 εκατοστά χαμηλότερο, σε σχέση με τις απλές εκδόσεις. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι μηχανικό 6 σχέσεων, με κοντές σχέσεις και ο επιλογέας έχει εξαιρετικά μικρές διαδρομές.

Στον πλούσιο εξοπλισμό του μοντέλου περιλαμβάνονται ESP, ABS, αερόσακος οδηγού-συνοδηγού, πλευρικοί αερόσακοι, αερόσακοι οροφής τύπου κουρτίνας, αυτόματος κλιματισμός, υπολογιστής ταξιδιού, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικοί και θερμαινόμενοι καθρέπτες, ράδιο-cd, αντικλεπτικό, φώτα XENON και προβολείς ομίχλης.

Τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό του S3 οι… «S» πινελιές κάνουν τη διαφορά. Τα σπορ, μπάκετ καθίσματα με επενδύσεις σε συνδυασμό δέρματος και υφάσματος, το δερμάτινο τιμόνι και ο λεβιές ταχυτήτων με έμβλημα “S”, οι ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, η πίσω αεροτομή, τα αλουμινένια πεντάλ, οι δαγκάνες φρένων σε μαύρη απόχρωση και έμβλημα “S”, η χρωμιομένη μάσκα και η διπλή απόληξη εξάτμισης συνθέτουν ένα απόλυτα σπορτίφ πακέτο.
 

Συνημμένα

  • s3.JPG
    s3.JPG
    16,3 KB · Εμφανίσεις: 15

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
21
Πόντοι
66
Το vitara κ το niva τ αγοράζεις γιατί όταν θα έχεις φτάσει στο προορισμό σου, τα υπόλοιπα φλωρο SUV θα είναι πραγματικά από κάτω σου. ;) ;)
Εαν είσαι σκληροπυρηνικός με την τετρακίνηση κ τις off road διαδρομες, με αυτοκίνητα σαν τα BMW, Cayenne κλπ απλά χαμογελάς ειρωνικά κ προσπερνάς...
στις κατηγοριες που μου λες!
1ον θα συγκρινεις ομοια αυτοκινητα και λεφτα!
σαν αυτα! οχι νιβα με Χ5 μην τρελαθουμε!
θεωρει κανεις οτι με ενα Χ5 ειναι καλυτερος απο εναν που οδηγει ενα 745? και γιατι?
 

Συνημμένα

  • x5.JPG
    x5.JPG
    113,9 KB · Εμφανίσεις: 13
  • 745.JPG
    745.JPG
    103,1 KB · Εμφανίσεις: 15

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
στις κατηγοριες που μου λες!
1ον θα συγκρινεις ομοια αυτοκινητα και λεφτα!
σαν αυτα! οχι νιβα με Χ5 μην τρελαθουμε!
θεωρει κανεις οτι με ενα Χ5 ειναι καλυτερος απο εναν που οδηγει ενα 745? και γιατι?

Λεβεντιά μου, σε κάθε σύγκριση, ΠΡΩΤΑ αποφασίζεις ποιές παραμέτρους θα λάβεις υπ' όψη σου κατα τη σύγκριση.
Έτσι λοιπόν:
Σε μιά περίπτωση επικείμενης αγοράς, βάζεις πάνω στη ζυγαριά ΚΑΙ τα λεφτά που κοστίζουν τα είδη.  Βάζεις κι άλλα (όσα σ' ενδιαφέρουν), π.χ. το αν στο δίνουν με δόσεις.
Και βγάζεις αποτέλεσμα απ' τη ζυγαριά.

Σε μια άλλη περίπτωση (π.χ. ποιός κερδίζει σε έναν αγώνα - γιατί έστω ότι εσύ θέλεις να αποκτήσεις ένα αυτοκίνητο-νικητή), βάζεις πάνω στη ζυγαριά πολλά πράματα, πάντως την τιμή δεν την βάζεις.  Ο νικητής αναδεικνύεται χωρίς αυτό τον παράγοντα.

Να στο πω με ένα ακόμα (και πιο απλό) παράγειγμα:
Όταν πας στο σουπερμάρκετ για να αγοράσεις φρούτο για το σπίτι, και κάνουν π.χ. τα μήλα 0,50 το κιλό και τα πορτοκάλια €5/kg, ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ υπ' όψη σου την τιμή τους πριν αγοράσεις.
Και αν σ' ενδιαφέρουν τα λεφτά, αγοράσεις το φτηνό.  Φρούτα είναι και τα δύο, τις βιταμίνες τα παιδιά σου θα τις πάρουν.
Όταν όμως πας σπίτι, για να ξεδιαλέξεις τα "καλά" μήλα, τα πορτοκάλια δεν τα λαμβάνεις υπ' όψη σου.  Συγκρίνεις μόνο μήλα.

Όταν λοιπόν ο (όποιος) φίλος μας εδώ σκέφτεται να τα χώσει για να πάρει αυτοκίνητο, κατ' αρχήν ΟΛΕΣ οι λύσεις παίζουν, και συγκρίνονται.  Στην πορεία αποκλείονται μερικές.  Αν π.χ. ο φίλος (ο όποιος, δε λέω για κάποιον συγκεκριμμένο) πει:  "Εγώ Ρώσικο δεν αγοράζω με τίποτα", αυτομάτως το Niva δεν παίζει στη ζυγαριά.
Το ίδιο ισχύει και αν πει: "Εγώ πάνω από 40.000 δεν έχω ή δε θέλω να δώσω". Πάλι αποκλείονται ορισμένα.
Μέχρι τότε, η πρότασή σου "να συγκρινεις ομοια αυτοκινητα" δεν ισχύει.

Γιατί δεν ξέρεις τα κριτήριά του.
 

neoklis79

Μέλος
Εγγρ.
16 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.837
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
16
στις κατηγοριες που μου λες!
1ον θα συγκρινεις ομοια αυτοκινητα και λεφτα!
σαν αυτα! οχι νιβα με Χ5 μην τρελαθουμε!
θεωρει κανεις οτι με ενα Χ5 ειναι καλυτερος απο εναν που οδηγει ενα 745? και γιατι?

H 745 που κολλάει??? Σου ανέφερα niva κ Χ5 επειδή είναι off road οχήματα. Στο θέμα χρημάτων λοιπόν φαντάσου κάποιος πόσο ΒΛΑΚΑΣ αισθάνεται όταν ένα niva ή ένα vitara (μη σου πω για suzuki jimny kαι λιποθυμήσεις :grin:) τον ξεκολλάει από τις... λάσπες. Το ποιο είναι καλύτερο στο έγραψα κ πριν αλλά δεν το κατάλαβες ή δεν θες να το καταλάβεις. Πήγαινε λοιπόν σε μία λέσχη 4χ4 κ πες τους οτι θέλω ενα Χ5 ή ενα Tiguan για να "οργώσω" τα βουνά της ελλάδος, στην καλύτερη θα έχεις μαζέψει ενα τελάρο ντομάτες...
Σαν υποανάπτυκτη χώρα που είμαστε το κάθε πουστράκι αγοράζει ένα ακριβό SUV για να κινείται στο κέντρο, για να κάνει τα ψώνια της η κάθε τσουλάρα, για να βρει γκόμενα, να μπεί στο μάτι του γείτονα που αγόρασε "μερσεντε" κλπ. Με αυτά τα κριτήρια λοιπόν η Χ5 γαμάει κ δέρνει...
   
 
Εγγρ.
26 Απρ 2008
Μηνύματα
2.072
Κριτικές
2
Like
8
Πόντοι
16
Ρε παιδια ποιος σας ειπε πως καποιος που παιρνει Χ5 το παιρνει για να οργωσει την Ελλαδα και ποσοι απο εμας οργωνουν την Ελλαδα. Αγροτες ειμαστε οι τσοπαναρεοι? Γιατι για επαρχια απο Φθιωτιδα τουλαχιστον που ξερω ειναι τετοιοι οι δρομοι που μαλλον γκαζια θες παρα off road. Ε αρεσουν στις γκομενες γιατι <<καλυπτουν το εγω τους>> ειναι γνωστο αυτο. Αλλα πιπες. Δωσε μου μια lotus exige που δεν εχει ΚΑΝΕΝΑΣ μαλακας στην Ελλαδα και να παρει ο αλλος το Χ5 να δουμε ποιος θα χτυπησει ποιο καλο νιμου.
 

Επισκέπτης
στην τελικη ρε θανο ειναι το τι ζηταει ο καθενας!!εσυ γουσταρεις γκαζι,χλιδα,και ανεση!
εγω θελω καλες δυνατοτητες εκτος δρομου,πρακτικοτητα και το κυριοτερο,την αισθηση ελευθεριας που μου δινει ενα τζιπ οταν παω σε βουνα εκδρομες!και οπως βλεπεις εγω αναφερομαι σε καθαροαιμα τζιπ και οχι σε SUV!δεν θελω να σε απογοητευσω αλλα ενα τζιμνυ των 16000  ευρω εχει μεγαλυτερες δυνατοτητες απο ενα SUV των 30.000 ευρω!
οσον αφορα τωρα τα αυτοκινητα που εσυ γουσταρεις,κατανοω οτι πουλας μουρη ετσι αλλα απο πρακτικοτητα μηδεν!πες μου ενα δρομο που μπορεις να δεις τις πραγματικες δυνατοτητες των αυτοκινητων που ποσταρες!οπως και να εχει,ειναι το τι ζηταει ο καθενας...
 

neoklis79

Μέλος
Εγγρ.
16 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.837
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
16
Ρε παιδια ποιος σας ειπε πως καποιος που παιρνει Χ5 το παιρνει για να οργωσει την Ελλαδα και ποσοι απο εμας οργωνουν την Ελλαδα. Αγροτες ειμαστε οι τσοπαναρεοι? Γιατι για επαρχια απο Φθιωτιδα τουλαχιστον που ξερω ειναι τετοιοι οι δρομοι που μαλλον γκαζια θες παρα off road. Ε αρεσουν στις γκομενες γιατι <<καλυπτουν το εγω τους>> ειναι γνωστο αυτο. Αλλα πιπες. Δωσε μου μια lotus exige που δεν εχει ΚΑΝΕΝΑΣ μαλακας στην Ελλαδα και να παρει ο αλλος το Χ5 να δουμε ποιος θα χτυπησει ποιο καλο νιμου.

Όταν έγραψα "Με αυτά τα κριτήρια λοιπόν η Χ5 γαμάει κ δέρνει..." αυτό εννούσα... Αλλά πρέπει να είσαι πολύ μαλάκας να δίνεις 90,000 για να γαμήσεις. Σωστά ακόμη ανέφερες ότι "ποιος σας ειπε πως καποιος που παιρνει Χ5 το παιρνει για να οργωσει την Ελλαδα", το αυτοκίνητο είναι για "οργώνει" τις πλατείες του κολωνακίου, της γλυφάδας... :jerking: :jerking:
 

Παρόμοια θέματα

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom