Νέα

Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 122K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Προτιμάτε αμάξι...

  • Γερμανικό

    Ψήφοι: 5 55,6%
  • Ιαπωνικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Ιταλικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Γαλλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αγγλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αλλο...

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τίποτα! Βολεύομαι με ΤΑΧΙ & ΜΜΜ...

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    9

joe125

Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2006
Μηνύματα
407
Like
62
Πόντοι
1
Μόλις εχθές αγόρασα μεταχειρισμένο ένα peugeot 307 1400 75hp.Το αμάξι είναι μουλάρι!Το αγόρασα εις γνώση μου,και με 4000€.Δεν αξίζει να ρίχνεις λεφτά σε ένα αμάξι για να το βελτιώσεις εκτός αν σκέφτεσαι να κατέβεις σε αγώνες.Και φυσικά τότε ξεκινάς με δυνατούς κινητήρες.Όχι με ψωράλογα.Για εμένα και οι φιμέ ζελατίνες και τα ζαντολάστιχα που βάζουν μερικοί είναι περιττά και πεταμένα λεφτά.
Αυτά τα αξεσουάρ είναι για την ομορφιά την δική σου να νιώθεις άνετα με το αμάξι
Πεταμένα λεφτά για αυτά τα αμάξια είναι αν αρχίσεις να πειράζεις μοτέρ γιατί ότι και να του κάνεις και όσα λεφτά και να σκάσεις το πολύ να φτάσεις 150 άτια πολύ λίγα σε σχέση με τα λεφτά που θα σκάσεις


Υ.Γ αυτό για τον καθένα είναι υποκειμενικό
 

Gushallo

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2007
Μηνύματα
4.434
Like
19
Πόντοι
16
http://[URL unfurl="true"]www.zercustoms.com/car-show/albums/userpics/10001/Peugeot-206-1~0.jpg[/img[/URL]]

Θέλει πολλά λεφτά βέβαια για να γίνει έτσι....  ;D

αλλά το 206 ήταν πρωτοποριακό σε σχεδιασμό για την εποχή του,
και ακόμα και σήμερα δείχνει μοντερνο σχέδιο.
Μηχανικά βέβαια είναι πολύ πίσω, και τότε ήταν....

Όσο για τα πεζο, αν και εχω γιαπωνέζικο, δεν είναι τόσο μάπα πια...
Έχουν 2 φίλοι 206 και έχουν κάνει χιλιάδες απροβλημάτιστα χιλιόμετρα
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.768
Κριτικές
16
Like
10.278
Πόντοι
8.645
Τα μικρά peugeot(106,206) είναι φτερά στον άνεμο...την κωλοτούμπα την έχουν στο τσεπάκι.
 

imaginas.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2008
Μηνύματα
2.416
Κριτικές
14
Like
5
Πόντοι
616
Τα μικρά peugeot(106,206) είναι φτερά στον άνεμο...την κωλοτούμπα την έχουν στο τσεπάκι.

Ο χαρακτήρας τους δεν είναι για στροφές σε επαρχιακό δρόμο σαν σε ράλι.Αν και τα 106,206 που έχουν παραχθεί με προδιαγραφές αγώνων,όπως τα rally στρίβουν άνετα.
 

hotyan

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Αυγ 2007
Μηνύματα
6.784
Κριτικές
14
Like
24
Πόντοι
2.057
Όπα μεγάλε...Αυτούς τους αφορισμούς καλύτερα να τους αποφεύγουμε.Μια χαρά είναι τα αυτοκίνητα.Έχω πολλούς φίλους που έχουν περάσει από τα χέρια τους όντας ιδιοκτήτες,και έμειναν ευχαριστημένοι.Προβλήματα όλα τα αμάξια βγάζουν.Του ξάδερφού μου το Audi A4 στις 9000 χλμ ζήτησε δίσκο πλατό,και ημιαξόνιο.Του φίλου μου ο πατέρας αγόρασε μια BMW 316 το 2007 και μόλις έκανε 500χλμ άναψε το STOP στο ταμπλό και τελικά ήθελα αλλαγή ο εγκέφαλος.Μέσα σε 20 ημέρες.Αν δεν ήταν καλά αμάξια δε θα είχαν τόσες πωλήσεις.
Σιγα αρχηγέ μου μας αράδειασες όλα τα TOP cars !!! :jerking:
Και το λεγάμενο και όσα ανέφερες για πές μας τι υποστήριξη έχουν ? Για τις βλάβες που βγάζουν και λίγες είπες.  ;)
Έχω παρακολουθήσει γραμμή παραγωγής στην BMW στο Μόναχο και απογοητευτηκα... 
Δυστυχώς η ευτυχώς για αξιοπιστία και υποστήριξη και αν αντέχεις και βελτιώσεις μόνο Japan (Lexus Toyota Nissan), Korea (Hundai , KIA) και γιατί όχι USA (Jeep, Corvette).  ;)
 

cretan335

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.488
Like
1
Πόντοι
66
Δυστυχώς η ευτυχώς για αξιοπιστία και υποστήριξη και αν αντέχεις και βελτιώσεις μόνο Japan (Lexus Toyota Nissan), Korea (Hundai , KIA) και γιατί όχι USA (Jeep, Corvette).  ;)
Να σου χαρίσω ενα Jeep του 1998??
Σου δίνω και 10000 ευρά.
Κι αμα τα ξαναπείς μετά αξιόπιστα... :s&m_3: :s&m_3: :s&m_3:
 

Επισκέπτης
εχω ενα πεζο 206 στα 1400 κυβικα 8βαλβιδο και 75 αλογα. το πηρα μεταχειρισμενο 8000 χιλιαδες με της δοσεις που το εκανα πηγε 10000 χιλιαδες. ξερω ειναι η χειροτερη επιλογη που εκανα απο πλευρας χρηματον και επιδοσεων αν δεν γνωριζεισ πολλα την πατας. εχω ακομα ενα χρονο να το ξεπληρωσο και επειδη με βλεπω να αργο ακομα για καινουργιο. πως μπορω να το βελτιωσο να πηγενη καπως πιο γρηγορα?
Καταρχιν αυτη την στιγμη σε αριστη κατασταση δεν αξιζει πανω απο 3000-3500 ευρω
το μοτερ σου ειναι για τον πουτσο..δηλαδη αν θες γκαζια το πετας και βαζεις κομπλε μοτερ 1,6 16V (απο rallye >98 ,saxo,gti)στο οποιο δεν χρειαζεται καμια επιπλεον μετατροπη εκτος απο ενα φιλτρο αερα κ ενα τελικο.
Απο σασι καλητερα να ειχες ax του 90'. το 206 δεν εχει καμια σχεση με το 106 το οποιο ειναι 100 φορες καλητερο για αγωνιστικο και ταυτοχρονα 100 φορες ποιο επικυνδηνο για τον δρομο..
γενικα πιστευω πως δεν αξιζει να δωσεις ουτε ενα ευρω
 

imaginas.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2008
Μηνύματα
2.416
Κριτικές
14
Like
5
Πόντοι
616
Σιγα αρχηγέ μου μας αράδειασες όλα τα TOP cars !!! :jerking:
Και το λεγάμενο και όσα ανέφερες για πές μας τι υποστήριξη έχουν ? Για τις βλάβες που βγάζουν και λίγες είπες.  ;)
Έχω παρακολουθήσει γραμμή παραγωγής στην BMW στο Μόναχο και απογοητευτηκα... 
Δυστυχώς η ευτυχώς για αξιοπιστία και υποστήριξη και αν αντέχεις και βελτιώσεις μόνο Japan (Lexus Toyota Nissan), Korea (Hundai , KIA) και γιατί όχι USA (Jeep, Corvette).  ;)

Δεν υπάρχει εταιρεία σε κάποιο μοντέλο να μην έχει πρόβλημα.Ότι τα ιαπωνικά είναι αξιόπιστα είναι γνωστό,αλλά όχι ότι άλλα αμάξια δεν είναι.Και όταν λες "υποστήριξη" τι εννοείς;Τιμές αντιπροσωπίας;
 

giorgospapa

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2006
Μηνύματα
15.922
Κριτικές
10
Like
39
Πόντοι
2.157
Δυστυχώς η ευτυχώς [size=16pt]για αξιοπιστία[/size] και υποστήριξη και αν αντέχεις και βελτιώσεις μόνο Japan (Lexus Toyota Nissan), [size=16pt]Korea (Hundai , KIA)[/size] και γιατί όχι USA (Jeep, Corvette).  ;)
ωωωωωωωωωχχχχχχχχχχχχ....

τωρα το ειδα αυτο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

αξιοπιστια τα χιουντάι και τα κία ???????????

ποσα θες να μας τρελλανεις βρε χοτ ??
 

Giwrgos_1983

Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2009
Μηνύματα
437
Like
0
Πόντοι
1
τελικα δεν θα το πειραξω. απ'οτι καταλαβα δεν αξιζει να ασχοληθεις.
 

Ακόρεστος

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Φεβ 2007
Μηνύματα
3.904
Κριτικές
100
Like
1.263
Πόντοι
7.195
το καμπριο δεν ειναι τελικα αυτο που εχεις??to cc??
Μια χαρα ειναι ρε γαμαει για την πολη,τι να τα κανεις τα γκαζια?/
 

SUBARAKIAS

Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
79
Κριτικές
4
Like
0
Πόντοι
0
μπλε βαφή και στην θάλασσα ... το καλύτερο ... πεταμένα λεφτά σε ατμοσφαιρικό ...

αλλιώς ψάξιμο και τροπέτο Mi16 .. all the money ... και τρόμος ...
 

hitman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2008
Μηνύματα
14.892
Κριτικές
2
Like
13
Πόντοι
166
Όλοι γνωρίζουμε ότι το Golf GT 170hp βγάζει δυναμομετρημένα 183 άλογα
(Αυτό σύμφωνα από μετρήσεις όλων των γνωστών περιοδικών του χώρου)

Ο Παζαρόπουλος έχει 1 πρόγραμμα (επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου και δίνει 30 άλογα εξτρά στο αμάξι.

Δηλαδή γίνεται 200hp (δυναμομετρημένα στα 215hp)

Επίσης η ροπή από 24,7kg γίνεται 30kg

Ο ίδιος ο Παζαρόπουλος δηλώνει ότι το αμάξι μετά είναι ακόμα πιο γρήγορο και από GTi και ότι γενικά έχει αρκετή διαφορά με το απλό 170άρι GT.

Επίσης δηλώνει ότι παραμένει το αμάξι στην κανονική του εγγύηση (2) χρόνια ή (4) χρόνια εάν έχεις δώσει τα 300€ για την επέκταση

Από ότι έχω καταλάβει απλά ανεβάζουν την πίεση κατά 0.4 και φυσικά ανεβαίνει και λίγο η κατανάλωση

Αξίζει?

Υπάρχει κανείς που να το έχει κάνει έτσι ώστε να μας πει εντυπώσεις?

Το κιτ αυτό κοστίζει 1000€

 

Karaman 7

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.917
Κριτικές
384
Like
5.832
Πόντοι
11.585
Φιλε αξιζει με χιλια Αλλα να το δοκιμασεις πριν το παρεις και να μαθεις τη μαρκα ειναι αν ειναι επωνυμο. εγω εχω ενα golf 4 GTi πριν 6μηνες το εβαλα στη γερμανια προγραμμα ΑΒΤ δυναμομετρημενο απο 150 στα 196ps Πυραυλος! Πηγαινε ομως ρωτα αν εισαι απο αθηνα στην BSR με τα ιδια λεφτα 960ε παιρνεις μαζι και συσκευη που μεταπηδας στα προγραμματα μονος σου μεσω OBD θυρας. να ξερεις το προγραμμα δεν ανυχνευεται πουθενα παρα μονο στην οδηγηση αφου εχει διαφορα στα γκαζια και δεν μπορεις να χασεις την εγγηυση.
 

johny_car

Μέλος
Εγγρ.
24 Φεβ 2007
Μηνύματα
60
Like
0
Πόντοι
0
Φιλε στο Παζαροπουλο εκανα αναβαθμιση εγκεφαλου στο Α4 2.0 TFSI Avant Quattro απο 200 σε 250 αλογα. Η εγγυηση ισχυει κανονικα. Το αμαξι εχει λιγοτερη καταναλωση σε συντηρητικη οδηγηση. Τωρα σε επιθετικη εχει μεγαλυτερη. Κι εχω κοντα σε 33 κιλα ροπης. Για το μοτερ σε εσενα δε ξερω.
 

giorgospapa

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2006
Μηνύματα
15.922
Κριτικές
10
Like
39
Πόντοι
2.157
..να ξερεις το προγραμμα δεν ανυχνευεται πουθενα παρα μονο στην οδηγηση αφου εχει διαφορα στα γκαζια και δεν μπορεις να χασεις την εγγηυση.
το εχεις βαλει στον εγκεφαλο και δεν ''το ειδε'', ή το λεει αυτος που το πουλαει ??
 

rozkrotalias

Τιμημένος
Εγγρ.
5 Απρ 2006
Μηνύματα
1.707
Κριτικές
158
Like
1.000
Πόντοι
5.355
o παζαρόπουλος είναι καραγκιόζης και άσχετος.
να πας MTM.
τα προγράμματα αυτά γενικά δουλεύουν καλά και αξίζουν γιατί δίνουν πολύ γκάζι με λίγα λεφτά σχετικά.
η κατανάλωση θα σου ανέβει 1 λίτρο σε νορμάλ οδήγηση και αν το πατάς αρκετά παραπάνω....
επίσης θα έχεις και περισσότερα προβλήματα μακρτοπρόθεσμα αν είσαι συνέχεια στο κόκκινο μια και ο κινητήρας καταπονείται αρκετά περισσότερο.
παρόλα αυτά αξίζει με τα χίλια ένα καλό προγραμματάκι....
 

Παρόμοια θέματα

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom