ok, αυτος ειναι ο λογος που κοιταζω συγκεκριμενες μαρκες και μοντελα, χλμ πολλα ΔΕΝ θα κανω, εξαγορα θα εχω στο τελος, οποτε σκεφτομαι οτι φιλος που εχει παρει τογιοτα c hr.. το αμαξι κανει 28κ καινουργιο, σε 5 μηνες του μενει δικο του, και το πουλαει ΑΝΕΤΑ 22κ για να το διωξει αμεσως... που θα πει οτι εχει πληρωσει 25κ ολο τον καιρο και παιρνει πισω τα 22κ αρα 3κ κοστος για 5 χρονια γυρω στο 100αρικο το μηνα με σουμα την εγγυηση (αφου ειναι μονιμως μεσα) για να εχεις ενα καινουργιο αμαξι χωρις σκασιλα αν χαλασει
ετσι οπως το εχω μετρησει/δει , βολευει
Θα σου πω πως το βλέπω εγώ, από την εμπειρία μου.
Πήρα με leasing ένα αυτοκίνητο €100k, για 48 μήνες, με όριο 20k χιλιόμετρα το χρόνο και χωρίς δικαίωμα εξαγοράς.
Εδωσα προκαταβολή €15k και μηνιαία δόση €1.700.
Δηλαδή, το αυτοκίνητο θα μου στοιχίσει στην τετραετία [15.000 + (48 Χ 1.700) =] €96.600.
Στα €96.600 τα €19.200 είναι ΦΠΑ, που τον συμψηφίζω με τον ΦΠΑ της εταιρείας μου.
Τα υπόλοιπα €77.400 είναι έξοδο και με δεδομένο ότι η εταιρεία μου φορολογείται με 22%, γλιτώνω άλλα (77.400 Χ 22% =) €17.000.
Συνεπώς, το αυτοκίνητο μου έχει στοιχίσει καθαρά στην 4ετία €60.000.
Αν απ' αυτό το ποσό αφαιρέσεις περίπου €10.000 για έξοδα συντήρησης, ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας κ.λ.π., τότε το καθαρό κόστος μου είναι περίπου €50.000.
Συμπέρασμα: Αν το αυτοκίνητό μου μπορεί να πουληθεί πάνω από €50.000, όντας μεταχειρισμένο 4ετίας και με 80k χιλιόμετρα, τότε έχω χάσει. Αν πουληθεί κάτω από €50.000, τότε έχω κερδίσει.