Νέα

Αυτοκίνητο: ποιό έχουμε; Ποιό θέλουμε; Πώς θα το κάνουμε;

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Marcus77

Σεβαστός
Εγγρ.
14 Αυγ 2019
Μηνύματα
540
Κριτικές
27
Like
1.537
Πόντοι
1.076
Όλα τα ευρωπαϊκά βάζεις, κοίτα και κανένα Ασιάτη,
θα πληρώνεις πολλά για επισκευές.
Ολα έχουν ακριβα service. Ο μύθος για τα ασιατικα δεν ισχύει πλέον, εκτός κι αν βρεις κάποιο να έχει φτιαχτεί Ασία. Τα περισσότετα είναι made in ΕΕ ή Τουρκία. (Renault, Hyunday, Opel, Toyota κα)
 

unhuman

Μέλος
Εγγρ.
26 Σεπ 2024
Μηνύματα
255
Like
443
Πόντοι
21
Το ειδα απο κοντα και ειναι αρκετα ωραιο. Το τελευταιο prius

IMG_7141.jpeg
 

Vienezos1_

Μέλος
Εγγρ.
16 Φεβ 2022
Μηνύματα
313
Like
286
Πόντοι
21
Η αγορά πάντως του παλιού αυτοκινήτου, το κατεστημένο της πιάτσας , παραδοσιακά συνεργεία κλπ μήπως ζορίζεται με τον ερχομό των ηλεκτρικών ; Δηλαδή σου λέει: πάμε για κάτι χωρίς βενζίνη. Ηλεκτρικό θα είναι , υδρογόνο θα είναι , οινόπνευμα θα είναι ; Θα δούμε.Να ξεχνάμε ( ειδικά οι νεώτεροι) αυτά που ξέρουμε…
 

Wolf21

Μέλος
Εγγρ.
17 Απρ 2018
Μηνύματα
172
Κριτικές
4
Like
472
Πόντοι
21
Σε λίγο καιρό θα έχω ένα Peugeot 208 καινούριο (ή KIA Stonic 1000cc turbo),που θ΄αντικαταστήσει ένα Peugeot 307!
Θα κάνω test drive πρώτα,το ΚΙΑ το οδήγησα και μου άρεσε πάρα πολύ.Αν και το 208 είναι τόσο ευχάριστο το πήρα μιας κι έχει ομορφότερο εσωτερικό.
 

bull4cuck

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2012
Μηνύματα
538
Κριτικές
6
Like
576
Πόντοι
306
ok, αυτος ειναι ο λογος που κοιταζω συγκεκριμενες μαρκες και μοντελα, χλμ πολλα ΔΕΝ θα κανω, εξαγορα θα εχω στο τελος, οποτε σκεφτομαι οτι φιλος που εχει παρει τογιοτα c hr.. το αμαξι κανει 28κ καινουργιο, σε 5 μηνες του μενει δικο του, και το πουλαει ΑΝΕΤΑ 22κ για να το διωξει αμεσως... που θα πει οτι εχει πληρωσει 25κ ολο τον καιρο και παιρνει πισω τα 22κ αρα 3κ κοστος για 5 χρονια γυρω στο 100αρικο το μηνα με σουμα την εγγυηση (αφου ειναι μονιμως μεσα) για να εχεις ενα καινουργιο αμαξι χωρις σκασιλα αν χαλασει
ετσι οπως το εχω μετρησει/δει , βολευει
Θα σου πω πως το βλέπω εγώ, από την εμπειρία μου.
Πήρα με leasing ένα αυτοκίνητο €100k, για 48 μήνες, με όριο 20k χιλιόμετρα το χρόνο και χωρίς δικαίωμα εξαγοράς.
Εδωσα προκαταβολή €15k και μηνιαία δόση €1.700.
Δηλαδή, το αυτοκίνητο θα μου στοιχίσει στην τετραετία [15.000 + (48 Χ 1.700) =] €96.600.
Στα €96.600 τα €19.200 είναι ΦΠΑ, που τον συμψηφίζω με τον ΦΠΑ της εταιρείας μου.
Τα υπόλοιπα €77.400 είναι έξοδο και με δεδομένο ότι η εταιρεία μου φορολογείται με 22%, γλιτώνω άλλα (77.400 Χ 22% =) €17.000.
Συνεπώς, το αυτοκίνητο μου έχει στοιχίσει καθαρά στην 4ετία €60.000.
Αν απ' αυτό το ποσό αφαιρέσεις περίπου €10.000 για έξοδα συντήρησης, ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας κ.λ.π., τότε το καθαρό κόστος μου είναι περίπου €50.000.
Συμπέρασμα: Αν το αυτοκίνητό μου μπορεί να πουληθεί πάνω από €50.000, όντας μεταχειρισμένο 4ετίας και με 80k χιλιόμετρα, τότε έχω χάσει. Αν πουληθεί κάτω από €50.000, τότε έχω κερδίσει.
 

Upogeios

Μέλος
Εγγρ.
24 Μαρ 2008
Μηνύματα
1.322
Κριτικές
2
Like
806
Πόντοι
96
Θα σου πω πως το βλέπω εγώ, από την εμπειρία μου.
Πήρα με leasing ένα αυτοκίνητο €100k, για 48 μήνες, με όριο 20k χιλιόμετρα το χρόνο και χωρίς δικαίωμα εξαγοράς.
Εδωσα προκαταβολή €15k και μηνιαία δόση €1.700.
Δηλαδή, το αυτοκίνητο θα μου στοιχίσει στην τετραετία [15.000 + (48 Χ 1.700) =] €96.600.
Στα €96.600 τα €19.200 είναι ΦΠΑ, που τον συμψηφίζω με τον ΦΠΑ της εταιρείας μου.
Τα υπόλοιπα €77.400 είναι έξοδο και με δεδομένο ότι η εταιρεία μου φορολογείται με 22%, γλιτώνω άλλα (77.400 Χ 22% =) €17.000.
Συνεπώς, το αυτοκίνητο μου έχει στοιχίσει καθαρά στην 4ετία €60.000.
Αν απ' αυτό το ποσό αφαιρέσεις περίπου €10.000 για έξοδα συντήρησης, ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας κ.λ.π., τότε το καθαρό κόστος μου είναι περίπου €50.000.
Συμπέρασμα: Αν το αυτοκίνητό μου μπορεί να πουληθεί πάνω από €50.000, όντας μεταχειρισμένο 4ετίας και με 80k χιλιόμετρα, τότε έχω χάσει. Αν πουληθεί κάτω από €50.000, τότε έχω κερδίσει.
ναι, μονο που εγω ελεγα να το βαλω ΜΕ εξαγορα στο τελος, και αυτος ειναι ο λογος που κοιταζω μικρο-μεσαιο και.... τουοτα!
τιμη στην Ελλαδα κρατανε τα : Touota / BMW / Mercedes / Audi / VW αλλα απο ολα αυτα εμπιστευομαι τα πρωτα μονο και ενω μου αρεσει το juke, μαλλον θα παω στο C-HR με τιμη αγορας γυρω στα 35k...
Μενει να σιγουρεψω πως περνα κανονικα στα εξοδα, γιατι ειμαι ατομικη και οχι ΙΚΕ που μαλλον εισαι εσυ ;)
 

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.872
Κριτικές
6
Like
3.612
Πόντοι
736
IMG_5252.jpeg

Εγώ επειδή ανησυχώ για τον πλανήτη και θέλω να τον προστατεύσω ,σκέφτομαι να πάρω αυτό το θαύμα της αυτοκίνησης με μόνο 22000€ :confused:
Τζάμπα το δίνουν :P και αν δεν κάνω λάθος ούτε αερόσακους δεν έχουν αυτά , τα περισσότερα τουλάχιστον αν όχι όλα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: riding

Marcus77

Σεβαστός
Εγγρ.
14 Αυγ 2019
Μηνύματα
540
Κριτικές
27
Like
1.537
Πόντοι
1.076
Θα σου πω πως το βλέπω εγώ, από την εμπειρία μου.
Πήρα με leasing ένα αυτοκίνητο €100k, για 48 μήνες, με όριο 20k χιλιόμετρα το χρόνο και χωρίς δικαίωμα εξαγοράς.
Εδωσα προκαταβολή €15k και μηνιαία δόση €1.700.
Δηλαδή, το αυτοκίνητο θα μου στοιχίσει στην τετραετία [15.000 + (48 Χ 1.700) =] €96.600.
Στα €96.600 τα €19.200 είναι ΦΠΑ, που τον συμψηφίζω με τον ΦΠΑ της εταιρείας μου.
Τα υπόλοιπα €77.400 είναι έξοδο και με δεδομένο ότι η εταιρεία μου φορολογείται με 22%, γλιτώνω άλλα (77.400 Χ 22% =) €17.000.
Συνεπώς, το αυτοκίνητο μου έχει στοιχίσει καθαρά στην 4ετία €60.000.
Αν απ' αυτό το ποσό αφαιρέσεις περίπου €10.000 για έξοδα συντήρησης, ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας κ.λ.π., τότε το καθαρό κόστος μου είναι περίπου €50.000.
Συμπέρασμα: Αν το αυτοκίνητό μου μπορεί να πουληθεί πάνω από €50.000, όντας μεταχειρισμένο 4ετίας και με 80k χιλιόμετρα, τότε έχω χάσει. Αν πουληθεί κάτω από €50.000, τότε έχω κερδίσει.
Λάθος τρόπος σκέψης για αγορά αυτοκινήτου. Αν ψάχνεις κέρδος από αγορά αυτοκινήτου, παίρνεις κάποιο ιστορικό/συλλεκτικό που 100% ανεβάζουν αξίες.
 

bull4cuck

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2012
Μηνύματα
538
Κριτικές
6
Like
576
Πόντοι
306
Λάθος τρόπος σκέψης για αγορά αυτοκινήτου. Αν ψάχνεις κέρδος από αγορά αυτοκινήτου, παίρνεις κάποιο ιστορικό/συλλεκτικό που 100% ανεβάζουν αξίες.
Μάλλον δεν κατάλαβες την συζήτηση που έκανα με τον φίλο @Upogeios
Η κουβέντα μας είχε να κάνει με το αν συμφέρει ή όχι το leasing και πόσο χάνει κάποιος αν το αποκτήσει με leasing ή με κανονική αγορά, εφ' όσον το μεταπωλήσει. Συνεπώς, δεν μιλούσαμε για κέρδος, αλλά για ελαχιστοποίηση της χασούρας.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Upogeios

Μέλος
Εγγρ.
24 Μαρ 2008
Μηνύματα
1.322
Κριτικές
2
Like
806
Πόντοι
96
Μάλλον δεν κατάλαβες την συζήτηση που έκανα με τον φίλο @Upogeios
Η κουβέντα μας είχε να κάνει με το αν συμφέρει ή όχι το leasing πόσο χάνει κάποιος αν το αποκτήσει με leasing ή με κανονική αγορά, εφ' όσον το μεταπωλήσει. Συνεπώς, δεν μιλούσαμε για κέρδος, αλλά για ελαχιστοποίηση της χασούρας.
παντως και μονο η αμεση αντικατασταση σε περιπτωση βλαβης ή ατυχηματος μεχρι την επισκευη βγαζει το κοστος... αν στα 4 χρονια σου κατσει 1 φορα ζημια που θα θελει πανω απο 2-3 μερες το αμαξι να ειναι off.... ε τελος, ρεφαρες!!
εχω επισης γνωση (οχι αμεσα) απο γνωστο, γνωστου, που σε ατυχημα με το αμαξι να βγανει "ΠΕ", του εδωσαν, ιδιο, καινουργιο με την καλυψη της ασφαλειας, 3 μηνες μετα, οπου κυκλοφορουσε φυσικα, με αυτο της αντικαταστασης!!!
 

bull4cuck

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2012
Μηνύματα
538
Κριτικές
6
Like
576
Πόντοι
306
παντως και μονο η αμεση αντικατασταση σε περιπτωση βλαβης ή ατυχηματος μεχρι την επισκευη βγαζει το κοστος... αν στα 4 χρονια σου κατσει 1 φορα ζημια που θα θελει πανω απο 2-3 μερες το αμαξι να ειναι off.... ε τελος, ρεφαρες!!
εχω επισης γνωση (οχι αμεσα) απο γνωστο, γνωστου, που σε ατυχημα με το αμαξι να βγανει "ΠΕ", του εδωσαν, ιδιο, καινουργιο με την καλυψη της ασφαλειας, 3 μηνες μετα, οπου κυκλοφορουσε φυσικα, με αυτο της αντικαταστασης!!!
Σίγουρα παίζει ρόλο και αυτό. Σε μεγάλη ζημιά που είχα πάθει, με κατεστραμμένες και τις δύο δεξιές πόρτες, μου έδωσαν αυτοκίνητο αντικατάστασης για 4 μήνες περίπου, επειδή αργούσαν τα ανταλλακτικά. Και βέβαια, έχε πάντα υπ' όψη σου ότι η ασφάλεια είναι μικτή.
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
70.600
Like
73.026
Πόντοι
12.756
παντως και μονο η αμεση αντικατασταση σε περιπτωση βλαβης ή ατυχηματος μεχρι την επισκευη βγαζει το κοστος... αν στα 4 χρονια σου κατσει 1 φορα ζημια που θα θελει πανω απο 2-3 μερες το αμαξι να ειναι off.... ε τελος, ρεφαρες!!
εχω επισης γνωση (οχι αμεσα) απο γνωστο, γνωστου, που σε ατυχημα με το αμαξι να βγανει "ΠΕ", του εδωσαν, ιδιο, καινουργιο με την καλυψη της ασφαλειας, 3 μηνες μετα, οπου κυκλοφορουσε φυσικα, με αυτο της αντικαταστασης!!!
βάλε και την κλοπη μεσα , που στο παιρνουν όλο και εσυ την άλλη με΄ρα εχει παλι αμάξι , και αν δεν το βρουν σου φερνουν καινουργιο ιδιο
 

tellystalone6969

Μέγας
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
13.789
Like
17.950
Πόντοι
3.656
Όσοι είναι αποκλεισμένοι σε χωριό της μεσσηνίας
και ονειρεύονται εμπλουτισμό των γνώσεών τους περί yachting
1728747969472.jpeg


σε τσοντοσινεμά των αθηνών , χρειάζονται αμάξι ;;;

Μπορούν βέβαια να τους δώσουν συμβουλές για αμάξια
κατσικογάμηδες Ζίκοι βλαχομπακάλικων
που κυκλοφορούν με μηχανάκια και πίνουν χρυσές σαμπάνιες ....
 

Ωρίων

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Ιουλ 2019
Μηνύματα
7.170
Κριτικές
2
Like
22.326
Πόντοι
6.236
Θα σου πω πως το βλέπω εγώ, από την εμπειρία μου.
Πήρα με leasing ένα αυτοκίνητο €100k, για 48 μήνες, με όριο 20k χιλιόμετρα το χρόνο και χωρίς δικαίωμα εξαγοράς.
Εδωσα προκαταβολή €15k και μηνιαία δόση €1.700.
Δηλαδή, το αυτοκίνητο θα μου στοιχίσει στην τετραετία [15.000 + (48 Χ 1.700) =] €96.600.
Στα €96.600 τα €19.200 είναι ΦΠΑ, που τον συμψηφίζω με τον ΦΠΑ της εταιρείας μου.
Τα υπόλοιπα €77.400 είναι έξοδο και με δεδομένο ότι η εταιρεία μου φορολογείται με 22%, γλιτώνω άλλα (77.400 Χ 22% =) €17.000.
Συνεπώς, το αυτοκίνητο μου έχει στοιχίσει καθαρά στην 4ετία €60.000.
Αν απ' αυτό το ποσό αφαιρέσεις περίπου €10.000 για έξοδα συντήρησης, ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας κ.λ.π., τότε το καθαρό κόστος μου είναι περίπου €50.000.
Συμπέρασμα: Αν το αυτοκίνητό μου μπορεί να πουληθεί πάνω από €50.000, όντας μεταχειρισμένο 4ετίας και με 80k χιλιόμετρα, τότε έχω χάσει. Αν πουληθεί κάτω από €50.000, τότε έχω κερδίσει.
Αν μιλάς για επιβατικό, με λιγότερες από 9 θέσεις, δεν παίζει να τον συμψηφίζεις και εν πάσει περιπτώσει, αν το κάνεις, κακώς το κάνεις.
 

bull4cuck

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2012
Μηνύματα
538
Κριτικές
6
Like
576
Πόντοι
306
Αν μιλάς για επιβατικό, με λιγότερες από 9 θέσεις, δεν παίζει να τον συμψηφίζεις και εν πάσει περιπτώσει, αν το κάνεις, κακώς το κάνεις.
Εχεις δίκιο. Με βρήκες να τρώμε με τον λογιστή μου και μου είπε ότι ο ΦΠΑ δεν συμψηφίζεται αλλά περνάει σαν έξοδο. Οπότε, 22% αντί για 24%. Πάνω κάτω μία η άλλη...
 

Α-Ω

Μέγας
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
6.218
Κριτικές
14
Like
4.520
Πόντοι
3.715
Λάθος τρόπος σκέψης για αγορά αυτοκινήτου. Αν ψάχνεις κέρδος από αγορά αυτοκινήτου, παίρνεις κάποιο ιστορικό/συλλεκτικό που 100% ανεβάζουν αξίες.
σωστά. Κι είναι επένδυση που με λίγη σκέψη και ζύγισμα αποδίδει.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom