Νέα

Αυτοκίνητο: ποιό έχουμε; Ποιό θέλουμε; Πώς θα το κάνουμε;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα bigpipis7
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 253K
  • Ετικέτες
    αυτοκίνητα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.826
Υπάρχει κάποιο νήμα που να έχουν συμφωνήσει σε κάτι ο john100 με τον jean - claud?Αν γνωρίζει κανένας ας μου πει να το διαβάσω γιατί έως τώρα δεν το έχω βρει:confused::confused::confused:

Φιλαρακι με τον προμοτορα ειμαστε τα δυο ακρα αντιθετα δεν προκειται να συμφωνησουμε.
Αλλα εδω ποσταρα το ποσό του αμαξιου και λεει οτι αγορασε και εκανε μωκο.
Δεν ξερω αν εχει αυτο το αμαξι και την εκδοση που λεει αλλα η τιμη ειναι αυτη που βρηκα στους καταλογους.
Παντως και 50χιλιαρικα που λεει οτι εδωσε υπαρχει ενα αμαξι με αυτα τα λεφτα που το βλεπεις και τρελενεσαι.
Αλφα ρομεο τζουλια,οτι και να γραψω ειναι λιγο ποια cla και κουραφεξαλα
 

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.826
Οταν ειχα την 156 καθε φορα που εμπαινα σε αλλο αμαξι απο τα συμβατικα τα αισθανομουν αχρωμα αγευστα.
Η 156 με το που εμπαινες και γυριζες τη μιζα εβγαζε ψυχη,σπορ ταμπλο ηχος κινητηρα να γρυλιζει τιμονι κοφτερο αμεσο γρηγορο πληροφοριακο και οσο ανεβαζα ηταν βραχος,φρενα δαγκανες στησιμο τρενο δεν εγερνε και το βραδι με τον κοκκινο φωτισμο ολα τα λεφτα.
Βλαβες ειχε αλλα ασημαντες μιας και δεν φταινε τα αμαξια αλλα οι οδηγοι,τα αλφα ρομεο θες δεν θες τα σκιζεις σου βγαζυν χαρακτηρα
 

midas69

Μέγας
Εγγρ.
22 Φεβ 2012
Μηνύματα
16.057
Like
12.326
Πόντοι
3.656
Mono Lexus 450h είναι για Ελλαδα vfm και prestige
Ότι άλλο ακυρο
 

★ Tony xx ★

Μέγας
Εγγρ.
30 Μαΐ 2019
Μηνύματα
5.914
Κριτικές
3
Like
18.086
Πόντοι
3.556
Οταν ειχα την 156 καθε φορα που εμπαινα σε αλλο αμαξι απο τα συμβατικα τα αισθανομουν αχρωμα αγευστα.
Η 156 με το που εμπαινες και γυριζες τη μιζα εβγαζε ψυχη,σπορ ταμπλο ηχος κινητηρα να γρυλιζει τιμονι κοφτερο αμεσο γρηγορο πληροφοριακο και οσο ανεβαζα ηταν βραχος,φρενα δαγκανες στησιμο τρενο δεν εγερνε και το βραδι με τον κοκκινο φωτισμο ολα τα λεφτα.
Βλαβες ειχε αλλα ασημαντες μιας και δεν φταινε τα αμαξια αλλα οι οδηγοι,τα αλφα ρομεο θες δεν θες τα σκιζεις σου βγαζυν χαρακτηρα
Γενικά τα ιταλικά Ζαν....
Τώρα έχω το Grande punto t-jet, 120 άλογα είναι αλλά βγάζει χαρακτήρα, σε κάθε κόντρα με έχει βγάλει ασπροπροσωπο, μικρότερος είχα την Άλφα 147, καλό γκαζάκι, αλλά σαν το γκραντε δεν είναι...
Σκέφτομαι του χρόνου να πάω σε Άλφα Giulietta του '16..αξίζει λες;
Ξέρω τα αλφα βγάζουν ηλεκτρικά την Τζουλιεττα ομως την έχω ερωτευτεί.
Ωστόσο σκέφτομαι και Abarth Grande punto,
Τι λες ανάμεσα σε αυτά τα 2;;
 

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.826
Γενικά τα ιταλικά Ζαν....
Τώρα έχω το Grande punto t-jet, 120 άλογα είναι αλλά βγάζει χαρακτήρα, σε κάθε κόντρα με έχει βγάλει ασπροπροσωπο, μικρότερος είχα την Άλφα 147, καλό γκαζάκι, αλλά σαν το γκραντε δεν είναι...
Σκέφτομαι του χρόνου να πάω σε Άλφα Giulietta του '16..αξίζει λες;
Ξέρω τα αλφα βγάζουν ηλεκτρικά την Τζουλιεττα ομως την έχω ερωτευτεί.
Ωστόσο σκέφτομαι και Abarth Grande punto,
Τι λες ανάμεσα σε αυτά τα 2;;
Η τζουλιετα και γενικα πολλα μοντελα της αλφα δανειζονται κινητηρες της φιατ οποτε σε θεμα κινητηρα εχουν κοινα,μικροαλλαγες θα βρεις σε ορισμένα περιφερειακα εξαρτηματα αλλα απο εκει και περα τρανταχτη διαφορα η σχεδιαση υπερ της τζουλιετα οπως και η ποιοτητα του εσωτερικου.
Εγω ψηφιζω τζουλιετα.
 

★ Tony xx ★

Μέγας
Εγγρ.
30 Μαΐ 2019
Μηνύματα
5.914
Κριτικές
3
Like
18.086
Πόντοι
3.556
Η τζουλιετα και γενικα πολλα μοντελα της αλφα δανειζονται κινητηρες της φιατ οποτε σε θεμα κινητηρα εχουν κοινα,μικροαλλαγες θα βρεις σε ορισμένα περιφερειακα εξαρτηματα αλλα απο εκει και περα τρανταχτη διαφορα η σχεδιαση υπερ της τζουλιετα οπως και η ποιοτητα του εσωτερικου.
Εγω ψηφιζω τζουλιετα.
Εννοείται σε τεχνολογία η τζουλιεττα πιο καινούρια και πιο πρωτοποριακή, αλλά το γαμήδι το Abarth πολύ νεύρο που με φτιάχνει...
 

skieros

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Μαΐ 2011
Μηνύματα
2.120
Κριτικές
27
Like
1.467
Πόντοι
1.720
Εχω ενα citroen saxo του 2001 , 1000αρι , 200.000 χλμ.
Μετά από τόσα χρόνια το έφαγε το χρώμα ο ήλιος. Επίσης επειδή το οδηγούσε η μάνα μου μέχρι πρότινος , είναι γεμάτο από γρατζουνιές και ψιλοστουκαρίσματα.
Και θέλει και αλλαγή συμπλέκτη.

Θα ήθελα γνώμες για το εξής:
Να το αποσύρω και να πάρω άλλο ή να το κάνω ολικό βάψιμο-μαζί και με επιδιόρθωση τις γρατζουνιές , αλλαγή του συμπλέκτη και να τοποθετήσω υγραέριο? Για να το έχω να πηγαίνω για δουλειές.
Θέλει κανά 2 χιλιάρικα για βαφή - συμπλέκτη και τοποθέτηση υγραερίου
 

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.826
Εχω ενα citroen saxo του 2001 , 1000αρι , 200.000 χλμ.
Μετά από τόσα χρόνια το έφαγε το χρώμα ο ήλιος. Επίσης επειδή το οδηγούσε η μάνα μου μέχρι πρότινος , είναι γεμάτο από γρατζουνιές και ψιλοστουκαρίσματα.
Και θέλει και αλλαγή συμπλέκτη.

Θα ήθελα γνώμες για το εξής:
Να το αποσύρω και να πάρω άλλο ή να το κάνω ολικό βάψιμο-μαζί και με επιδιόρθωση τις γρατζουνιές , αλλαγή του συμπλέκτη και να τοποθετήσω υγραέριο? Για να το έχω να πηγαίνω για δουλειές.
Θέλει κανά 2 χιλιάρικα για βαφή - συμπλέκτη και τοποθέτηση υγραερίου
Αν εχεις χωρο δικο σου αφαιρεσε του πινακιδες κανε διαγραφη και πουλα το ανταλλακτικα.
Μην μπλέκεις στο να το φτιαξεις θα χαλασεις πολλα περισσοτερα απο την αξια του.
 

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.826
Προμοτορα εφτιαξα το σειτσεντο το παιρνεις με 350?
 

politis

Σεβαστός
Εγγρ.
30 Νοε 2005
Μηνύματα
4.499
Like
4.671
Πόντοι
1.706
ρε βλάκα, τι είσαι συ πια?
η αντιπροσωπεία 5000 περίπου έκανε έκπτωση.
τα υπόλοιπα είναι τα γαμησιάτικα του λιζινγκ μέχρι τα 12-13000 ουσιαστικά (το ανέλυσα πιο πάνω).
πόσο χαζός παίζει να είσαι?
Τώρα κάθεσαι να εξηγήσεις στον άσχετο τι είναι λήζινγκ.
Οκ, ένα ποστ είναι αρκετό. Αφού βλέπεις οτι δεν το πιάνει και αυθαδιάζει, τι ασχολείσαι;
Θα κάτσεις να του εξηγήσεις οτι και το λήζινγκ έχει από πίσω εταιρείες που έχουν έξοδα και πρέπει να κερδίσουν και αυτές;
Άρα μόνο επαγγελματική μίσθωση ή ειδικές περιπτώσεις ιδιωτών όπως λέει ο νίπλης;
Αστον να νομίζει οτι στα 600€/μήνα δεν συμφέρει ενώ στα 1000€/μήνα είναι οκ.
Εσύ θα βάλεις μυαλό στον Ζανούλη;
 

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.826
Τώρα κάθεσαι να εξηγήσεις στον άσχετο τι είναι λήζινγκ.
Οκ, ένα ποστ είναι αρκετό. Αφού βλέπεις οτι δεν το πιάνει και αυθαδιάζει, τι ασχολείσαι;
Θα κάτσεις να του εξηγήσεις οτι και το λήζινγκ έχει από πίσω εταιρείες που έχουν έξοδα και πρέπει να κερδίσουν και αυτές;
Άρα μόνο επαγγελματική μίσθωση ή ειδικές περιπτώσεις ιδιωτών όπως λέει ο νίπλης;
Αστον να νομίζει οτι στα 600€/μήνα δεν συμφέρει ενώ στα 1000€/μήνα είναι οκ.
Εσύ θα βάλεις μυαλό στον Ζανούλη;
Αμαθε εγω ακομα περίμενω να μου αντικρουσει ο προμοτορας αυτο που εβαλα οτι το αμαξι του δεν κανει 54000 αλλα 82000.
Του το ανεβασα απο καταλογο τιμων πωλησης αμαξιων
 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.749
Like
7.744
Πόντοι
2.306
Οδήγησα χτες το volvo xc60. Ρε παιδιά τι είναι αυτά τώρα, μόλις παταγα γραμμή μου διόρθωνε το τιμόνι μόνο του έχουν ξεφύγει τα πράγματα, εν τω μεταξύ έχουν μια δική τους φιλοσοφία στα κουμπιά και χειριστήρια για πρώτη φορά κατάλαβα πρέπει να διαβάζουμε οδηγίες χρήσης να απενεργοποιήσεις τι δεν θέλεις. Μου θύμισε την ταινία Gravity που έψαχνε τα κουμπιά η άλλη στο Σογιούζ να το προσγειώσει.
 

gpap59

Σπουδαίος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2009
Μηνύματα
250
Κριτικές
18
Like
1.572
Πόντοι
3.130
Ναι αυτό λέγεται lane assist και διατηρεί το αυτοκίνητο στην λωρίδα του και προειδοποιεί με κραδασμό στο τιμόνι και κάνει και μικροδιόρθωση της πορείας,αλλά μην φανταστείς πως οδηγεί μόνο του...αργεί ακόμα αυτό...απλώς είναι εξτρα ασφάλεια για να μην αφαιρεθεί ο οδηγός.Εννοείται πως όταν ανάψεις φλας δεν ενεργοποιείται. Και φυσικά μπορείς αν σε ενοχλεί να το απενεργοποιήσεις με το κουμπι στο ταμπλό. Οσο για το leasing που ανέφεραν φιλοι παρπάνω,το έψαξα εγω πριν μερικούς μηνες που αγόρασα το renault captur 1.3 130hp Expression. Πηρα προσφορά και από την αντιπροσωπεία με 50% προκαταβαλή και 50% δανειο με 4,5% για πεντε χρόνια. Και το ιδιο αυτοκίνητο σε leasing για τέσσερα χρόνια με εξαγορά στο τέλος. Στο leasing εβγαινε με την εξαγορά πάνω από 30000 ευρώ και για να συνέφερε έπρεπε να έχω σημαντικό φορολογικό κέρδος από τα μίσθια. Δεν το ειχα απ΄ότι συζητησα με τον λογιστή μου. Οποτε το πηρα απο αντιπροσωπεία. 23800 τιμη συν 1600 οι τόκοι για πέντε χρόνια....τίποτα δεν είναι φτηνό και τζάμπα....απλ;vς μετράς τα υπέρ και τα κατά....
 

gpap59

Σπουδαίος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2009
Μηνύματα
250
Κριτικές
18
Like
1.572
Πόντοι
3.130
Εχεις απόλυτο δίκαιο φίλε john. Μεσα στην πόλη ειναι άχρηστο και ενοχλεί... Μονο αυτοκινητόδρομο....γι αυτο εχουν και κουμπί απενεργοποίησης... το ξέρουν αυτο οι κατασκευαστές
 

sakarvats

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Σεπ 2008
Μηνύματα
1.417
Κριτικές
107
Like
7.926
Πόντοι
7.815
Αβε μεγιστη κυκλοφορια στην ελλαδα με ξενη πινακιδα ειναι 6 μηνες.
Μετα πρέπει να το πας γερμανια και να το ξαναφερεις να κανεις αυτη τη δουλεια ανα 6μηνο.
Η λυση ειναι να το εκτελωνησεις αλλα εδω θελει προσοχη,βρες εναν εκτελωνιστη ιδιωτη και θα σου κανει τη μπιζνα.
Απλα αυτο που πρεπει να ξερεις πρωτου φερεις το αμαξι ειναι να ειναι ρυποι euro4 και πανω οχι euro3 με λιγα λογια μοντελο οχι παλιοτερο του 04 χοντρικα.
Επισης τσεκαρε τα χιλιομετρα να μην ειναι γυρισμενα και φαινονται λιγα να εχει πανω απο 100χιλιαδες στο οδομετρο και ακομα να μην παρεις πολυ ακριβο πανω απο 15000 μεταχειρισμενο.
Ολα αυτα στα λεω ως προυποθεσεις για να μην πληρώσεις τρελα ποσα στο τελωνειο.
Υπολογιζε χοντρικα μαζι με τα εξοδα του εκτελωνιστη 1000 εως 1500 ολα με πινακιδες φοροι τελη κλπ.αλλα μπορει να παει και πολυ παραπανω να ξερεις αν φερεις πολυ καινουργιο και ακριβο αμαξι
Πρόσφατα έψαξα να φέρω μεταχειρισμένο αυτοκίνητο από Γερμανία, 5ετίας βαριά 6ετίας, αξίας από 17.000 με 20.000 στην Γερμανία (Audi, BMW, MB).

Πλέον με την αλλαγή του νόμου το καλοκαίρι του 2020 (υπολογίζονται και οι εκπομπές ρύπων), το τελωνείο για παράδειγμα σε ένα αμάξι μεταχειρισμένο mam 6ετίας 17.000-20.000 euro, που έχει εργοστασιακή αξία προ φόρων μέχρι 39.000 ευρώ ως καινούργιο, το τελωνείο είναι περίπου 5.000 με 6.000 euro.

Άρα για αυτοκίνητο αξίας17-20K + τελωνείο 5-6K = 22.000 με 26.000 euro κόστος αυτοκινήτου χωρίς την μεταφορά του στην Ελλάδα.

Από εκεί κ πέρα θέλει 850 euro η μεταφορική από Γερμανία μέχρι Ελλάδα (ασφαλισμένο αυτοκίνητο στην μεταφορά του, δεν υπάρχει κανένας λόγος να πας να το φέρεις οδηγώντας το) plus κόστος εκτελωνιστή. Υπάρχουν σοβαρά γραφεία στην Ελλάδα που αναλαμβάνουν να σου ψάξουν το αυτοκίνητο που έχεις επιλέξει στην Γερμανία, να σου δώσουν στοιχεία με βάση το πλαίσιο και με δικούς τους ανθρώπους εκεί που πάνε κ το ελέγχουν.

Οι αμοιβές των γραφείων είναι περί 1500 ευρώ, που συμπεριλαμβάνουν τα 850 ευρώ της μεταφοράς, το κόστος του ελέγχου στην Γερμανία, επαφή με τον εκεί αντιπρόσωπο κ την διαδικασία του εκτελωνισμού. Επειδή το έψαξα αρκετό καιρό τώρα, αξίζει τον κόπο αυτή η αμοιβή.

Άρα καταλήγει το αυτοκίνητο από 17.000 euro να σου στοιχήσει πάνω κάτω περί τα 23.500 euro ή από 20.000 euro κάπου στα 27.500 euro.

Προφανώς το μοντέλο και οι αξίες που περιγράφω, αφορά τα "πολυτελή" αυτοκίνητα που ανέφερα αρχικά (AUDI, BMW, MB).

Υπολογίστε να είναι euro 6 (6A, 6B και πλέον 6C), αλλιώς δεν ταξινομείται!

Μην σας ξεγελάσουν με χαμηλές τιμές στην Γερμανία, παίζει να είναι euro 5: δεν θα μπορέσετε να το ταξινομείσεται.


Αν αξίζει τον κόπο μια τέτοια προσπάθεια: για μένα ναι, υπό την έννοια ότι στα ακριβά αυτοκίνητα οι επιλογές στην Ελλάδα είναι περιορισμένες, ενώ για παράδειγμα στην Γερμανία επιλέγεις μέσα από ένα πάρκο 3.000 ή 4.000 αυτοκινήτων.

Επίσης ένα αμάξι που θα το βρεις Ελλάδα στα 30.000 με 35.000 (Ελληνικό ή σε μάντρα με εισαγώμενα) το φέρνεις μόνος σου 5.000 euro πάνω κάτω πιο φθηνά.

Υπόψην, όσο περισσότερα τα χιλιόμετρα, τόσο πιο φθηνό ή μικρότερη η απαξίωση του αυτοκινήτου στο τελωνείο.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom