Αβε μεγιστη κυκλοφορια στην ελλαδα με ξενη πινακιδα ειναι 6 μηνες.
Μετα πρέπει να το πας γερμανια και να το ξαναφερεις να κανεις αυτη τη δουλεια ανα 6μηνο.
Η λυση ειναι να το εκτελωνησεις αλλα εδω θελει προσοχη,βρες εναν εκτελωνιστη ιδιωτη και θα σου κανει τη μπιζνα.
Απλα αυτο που πρεπει να ξερεις πρωτου φερεις το αμαξι ειναι να ειναι ρυποι euro4 και πανω οχι euro3 με λιγα λογια μοντελο οχι παλιοτερο του 04 χοντρικα.
Επισης τσεκαρε τα χιλιομετρα να μην ειναι γυρισμενα και φαινονται λιγα να εχει πανω απο 100χιλιαδες στο οδομετρο και ακομα να μην παρεις πολυ ακριβο πανω απο 15000 μεταχειρισμενο.
Ολα αυτα στα λεω ως προυποθεσεις για να μην πληρώσεις τρελα ποσα στο τελωνειο.
Υπολογιζε χοντρικα μαζι με τα εξοδα του εκτελωνιστη 1000 εως 1500 ολα με πινακιδες φοροι τελη κλπ.αλλα μπορει να παει και πολυ παραπανω να ξερεις αν φερεις πολυ καινουργιο και ακριβο αμαξι
Πρόσφατα έψαξα να φέρω μεταχειρισμένο αυτοκίνητο από Γερμανία, 5ετίας βαριά 6ετίας, αξίας από 17.000 με 20.000 στην Γερμανία (Audi, BMW, MB).
Πλέον με την αλλαγή του νόμου το καλοκαίρι του 2020 (υπολογίζονται και οι εκπομπές ρύπων), το τελωνείο για παράδειγμα σε ένα αμάξι μεταχειρισμένο mam 6ετίας 17.000-20.000 euro, που έχει εργοστασιακή αξία προ φόρων μέχρι 39.000 ευρώ ως καινούργιο, το τελωνείο είναι περίπου 5.000 με 6.000 euro.
Άρα για αυτοκίνητο αξίας17-20K + τελωνείο 5-6K = 22.000 με 26.000 euro κόστος αυτοκινήτου χωρίς την μεταφορά του στην Ελλάδα.
Από εκεί κ πέρα θέλει 850 euro η μεταφορική από Γερμανία μέχρι Ελλάδα (ασφαλισμένο αυτοκίνητο στην μεταφορά του, δεν υπάρχει κανένας λόγος να πας να το φέρεις οδηγώντας το) plus κόστος εκτελωνιστή. Υπάρχουν σοβαρά γραφεία στην Ελλάδα που αναλαμβάνουν να σου ψάξουν το αυτοκίνητο που έχεις επιλέξει στην Γερμανία, να σου δώσουν στοιχεία με βάση το πλαίσιο και με δικούς τους ανθρώπους εκεί που πάνε κ το ελέγχουν.
Οι αμοιβές των γραφείων είναι περί 1500 ευρώ, που συμπεριλαμβάνουν τα 850 ευρώ της μεταφοράς, το κόστος του ελέγχου στην Γερμανία, επαφή με τον εκεί αντιπρόσωπο κ την διαδικασία του εκτελωνισμού. Επειδή το έψαξα αρκετό καιρό τώρα, αξίζει τον κόπο αυτή η αμοιβή.
Άρα καταλήγει το αυτοκίνητο από 17.000 euro να σου στοιχήσει πάνω κάτω περί τα 23.500 euro ή από 20.000 euro κάπου στα 27.500 euro.
Προφανώς το μοντέλο και οι αξίες που περιγράφω, αφορά τα "πολυτελή" αυτοκίνητα που ανέφερα αρχικά (AUDI, BMW, MB).
Υπολογίστε να είναι euro 6 (6A, 6B και πλέον 6C), αλλιώς δεν ταξινομείται!
Μην σας ξεγελάσουν με χαμηλές τιμές στην Γερμανία, παίζει να είναι euro 5: δεν θα μπορέσετε να το ταξινομείσεται.
Αν αξίζει τον κόπο μια τέτοια προσπάθεια: για μένα ναι, υπό την έννοια ότι στα ακριβά αυτοκίνητα οι επιλογές στην Ελλάδα είναι περιορισμένες, ενώ για παράδειγμα στην Γερμανία επιλέγεις μέσα από ένα πάρκο 3.000 ή 4.000 αυτοκινήτων.
Επίσης ένα αμάξι που θα το βρεις Ελλάδα στα 30.000 με 35.000 (Ελληνικό ή σε μάντρα με εισαγώμενα) το φέρνεις μόνος σου 5.000 euro πάνω κάτω πιο φθηνά.
Υπόψην, όσο περισσότερα τα χιλιόμετρα, τόσο πιο φθηνό ή μικρότερη η απαξίωση του αυτοκινήτου στο τελωνείο.