Νέα

Αυτοκίνητο: ποιό έχουμε; Ποιό θέλουμε; Πώς θα το κάνουμε;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα bigpipis7
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 253K
  • Ετικέτες
    αυτοκίνητα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

sakarvats

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Σεπ 2008
Μηνύματα
1.417
Κριτικές
107
Like
7.926
Πόντοι
7.815
Υπάρχουν επίσης περιπτώσεις αυτοκινήτων με χαμηλές εκπομπές ρύπων (VW Passat) περί τα 39 C2O που έχουν πολύ χαμηλό τελωνείο και αξίζουν τον κόπο, τα οποία δεν τα βρίσκεις στην Ελλάδα .. (μοντέλο VW Passat του 2017 με 2018, hybrid/diesel, το φέρνεις κάπου στα 17.000 euro
 

sakarvats

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Σεπ 2008
Μηνύματα
1.417
Κριτικές
107
Like
7.926
Πόντοι
7.815
αρκεί να ξέρεις τι θα πάρεις από γερμανία...γιατί οι περισσότεροι μαντράδες είναι τούρκοι
ισχύει, για αυτό και πας σε γραφείο εδώ που τους ξέρουν καλύτερα και από το τηλέφωνο τους.

Υπάρχουν βέβαια για τα σοβαρά μαγαζιά, πιστοποιημένα, που σου δίνουν και εγγύηση.

Εξάλλου ποιος Έλληνας δεν έχει γνωστό στην Γερμανία...
 

sakarvats

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Σεπ 2008
Μηνύματα
1.417
Κριτικές
107
Like
7.926
Πόντοι
7.815
Το νταβατζιλίκι του κράτους μας, είναι βέβαια παρομοιώδες :

Είμαστε η μόνη χώρα στην ΕΕ, που έχουμε αυτό το νταβατζιλίκι σε εισαγωγή αυτοκινήτου, από χώρα εντός ΕΕ.

Τι και αν πληρώνουμε πρόστιμο δις ευρώ στην ΕΕ, τα έσοδα από το νταβατζιλίκι του τελωνείου είναι πολλαπλάσια..

Στην Ρουμανία, για παράδειγμα, αυτοκίνητο που το αγοράζεις 18.000 στην Γερμανία, δεν πληρώνεις το παραμικρό φόρο .. 18.000 σου έρχεται τελική τιμή συν την μεταφορά του.
 
Τελευταία τροποποίηση:

sakarvats

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Σεπ 2008
Μηνύματα
1.417
Κριτικές
107
Like
7.926
Πόντοι
7.815
Επίσης για τις περιπτώσεις leasing:

Με λίγα λόγια και όσο πιο απλά μπορώ να το πω:

Το Leasing αξίζει, όταν από την στιγμή που το ξεκινήσεις, δεν το διακόψεις ποτέ, μέχρι να σταματήσεις να οδηγείς.

Δηλαδή, είσαι 45 χρονών ? αν ξεκινήσεις το leasing στα 45 μέχρι τα 75 που λογικά θα οδηγείς, τότε αξίζει και μόνο.

Αν το σταματήσεις στο ενδιάμεσο έστω για μια χρονιά, τότε είναι σα να έχεις πετάξεις όλα τα χρήματα του στον κάλαθο των αχρήστων.

(το μοντέλο αυτό, το έχω δουλέψει σε εξελόφυλο με γνωστό μου σε πωλήσεις νέων αυτοκινήτων).

Leasing σημαίνει αγοράζω μόνιμη αυτοκίνηση.
 

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.826
μιλάω για τη CLA200 (του 2000) και μιλάς για την AMG A45.
εντάξει?
άλλο το ένα αυτοκίνητο, άλλο το άλλο.
σου είπα τα έχω και τα δύο, μην το συνεχίσουμε ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ....
Aαα τωρα παλι το αλλαξες,εδω ρε δεν μιλαγαμε για την amg 4matic?
Εχεις καταντησει αηδια με τα ψεματα σου.
Πες οτι ουτε που ηξερες ποσο κανει η cla amg και ασε τα κουφια.
 

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.826
Πρόσφατα έψαξα να φέρω μεταχειρισμένο αυτοκίνητο από Γερμανία, 5ετίας βαριά 6ετίας, αξίας από 17.000 με 20.000 στην Γερμανία (Audi, BMW, MB).

Πλέον με την αλλαγή του νόμου το καλοκαίρι του 2020 (υπολογίζονται και οι εκπομπές ρύπων), το τελωνείο για παράδειγμα σε ένα αμάξι μεταχειρισμένο mam 6ετίας 17.000-20.000 euro, που έχει εργοστασιακή αξία προ φόρων μέχρι 39.000 ευρώ ως καινούργιο, το τελωνείο είναι περίπου 5.000 με 6.000 euro.

Άρα για αυτοκίνητο αξίας17-20K + τελωνείο 5-6K = 22.000 με 26.000 euro κόστος αυτοκινήτου χωρίς την μεταφορά του στην Ελλάδα.

Από εκεί κ πέρα θέλει 850 euro η μεταφορική από Γερμανία μέχρι Ελλάδα (ασφαλισμένο αυτοκίνητο στην μεταφορά του, δεν υπάρχει κανένας λόγος να πας να το φέρεις οδηγώντας το) plus κόστος εκτελωνιστή. Υπάρχουν σοβαρά γραφεία στην Ελλάδα που αναλαμβάνουν να σου ψάξουν το αυτοκίνητο που έχεις επιλέξει στην Γερμανία, να σου δώσουν στοιχεία με βάση το πλαίσιο και με δικούς τους ανθρώπους εκεί που πάνε κ το ελέγχουν.

Οι αμοιβές των γραφείων είναι περί 1500 ευρώ, που συμπεριλαμβάνουν τα 850 ευρώ της μεταφοράς, το κόστος του ελέγχου στην Γερμανία, επαφή με τον εκεί αντιπρόσωπο κ την διαδικασία του εκτελωνισμού. Επειδή το έψαξα αρκετό καιρό τώρα, αξίζει τον κόπο αυτή η αμοιβή.

Άρα καταλήγει το αυτοκίνητο από 17.000 euro να σου στοιχήσει πάνω κάτω περί τα 23.500 euro ή από 20.000 euro κάπου στα 27.500 euro.

Προφανώς το μοντέλο και οι αξίες που περιγράφω, αφορά τα "πολυτελή" αυτοκίνητα που ανέφερα αρχικά (AUDI, BMW, MB).

Υπολογίστε να είναι euro 6 (6A, 6B και πλέον 6C), αλλιώς δεν ταξινομείται!

Μην σας ξεγελάσουν με χαμηλές τιμές στην Γερμανία, παίζει να είναι euro 5: δεν θα μπορέσετε να το ταξινομείσεται.


Αν αξίζει τον κόπο μια τέτοια προσπάθεια: για μένα ναι, υπό την έννοια ότι στα ακριβά αυτοκίνητα οι επιλογές στην Ελλάδα είναι περιορισμένες, ενώ για παράδειγμα στην Γερμανία επιλέγεις μέσα από ένα πάρκο 3.000 ή 4.000 αυτοκινήτων.

Επίσης ένα αμάξι που θα το βρεις Ελλάδα στα 30.000 με 35.000 (Ελληνικό ή σε μάντρα με εισαγώμενα) το φέρνεις μόνος σου 5.000 euro πάνω κάτω πιο φθηνά.

Υπόψην, όσο περισσότερα τα χιλιόμετρα, τόσο πιο φθηνό ή μικρότερη η απαξίωση του αυτοκινήτου στο τελωνείο.
Εγω φιλε φερνω απο βουλγαρια κοστος μεταφορας γυρω στα 300.
Τώρα για το τελωνειο εχω ιδιωτη εκτελωνιστη που τα αναλαμβανει.
Οι ρυποι και η αντικειμενικη αξια καθοριζουν το φορο.
Εγω ηξερα euro4 ρε φιλε euro5 k euro6 ειναι τα καινουργια τα οποια μεν γλυτωνεις φορο απο ρυπους αλλα πληρωνεις αντικειμενικη.
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
5.566
Κριτικές
8
Like
3.402
Πόντοι
786
Aαα τωρα παλι το αλλαξες,εδω ρε δεν μιλαγαμε για την amg 4matic?
Εχεις καταντησει αηδια με τα ψεματα σου.
Πες οτι ουτε που ηξερες ποσο κανει η cla amg και ασε τα κουφια.
ρε συ γιατί δεν παίρνεις καμία άδεια διαμονής για σπουδές στις ΗΠΑ;
 

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.826
ρε παπαράκο, ποιο αυτοκίνητο σου είχα πει ότι πήρα πριν 4 μήνες?
πόσο βλάκας είσαι.

δες κάτω σχόλιο του φεβρουαρίου

σκασε τώρα και γράψε αν θες κάτι για το νήμα...
Τι κοτσάνα ποσταρες παλι?.
Που ξερω εγω εσυ τι αμαξι πηρες ρε χαζοβιολη?.
Εσυ καυχιεσαι εδω μεσα cla amg 4matic ολο αυτο λες.
Τωρα μου λες οτι εχεις και την απλη cla.εγω ξερω οτι οποιος λεει ψεματα καρφωνεται.
 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.749
Like
7.744
Πόντοι
2.306
Το νταβατζιλίκι του κράτους μας, είναι βέβαια παρομοιώδες :

Είμαστε η μόνη χώρα στην ΕΕ, που έχουμε αυτό το νταβατζιλίκι σε εισαγωγή αυτοκινήτου, από χώρα εντός ΕΕ.

Τι και αν πληρώνουμε πρόστιμο δις ευρώ στην ΕΕ, τα έσοδα από το νταβατζιλίκι του τελωνείου είναι πολλαπλάσια..

Στην Ρουμανία, για παράδειγμα, αυτοκίνητο που το αγοράζεις 18.000 στην Γερμανία, δεν πληρώνεις το παραμικρό φόρο .. 18.000 σου έρχεται τελική τιμή συν την μεταφορά του.
Η κατάσταση δεν πάει άλλο. Κυκλοφορούν αυτοκίνητα δεκαετίας του 90, χωρίς λάστιχα, χωρίς φρένα, χωρίς φώτα. Ντρέπομαι όταν έρχεται κανένας από εξωτερικό δείγμα φτώχιας και κατάντιας. Μια πολιτική απόφαση χρειάζεται. Εδώ φαίνεται η ανεπάρκεια των πολιτικών μας. Χειρότερα και από Αλβανία . Είμαστε για τα μπάζα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: ave.

tomahok

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
19.054
Κριτικές
1
Like
2.932
Πόντοι
606
Επειδή είστε μυρωδιάδες και γράφετε μπουρδες, ευρώ 4 3000 περιβαντολογικο τέλος + τελωνείο, ευρώ 5α 1000 περιβαντολογικο τέλος + τελωνείο, ευρώ 5β μόνο τελωνείο. Μεταφορά από Βουλγαρία 150 ευρώ για Αθήνα όσο πιο βόρεια τόσο φθηνότερα. Την τιμή του τελωνείου διαμορφώνει η εργοστασιακή αξία,ο εξοπλισμός, και λιγότερο τα χιλιόμετρα πλέον.
 

sakarvats

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Σεπ 2008
Μηνύματα
1.417
Κριτικές
107
Like
7.926
Πόντοι
7.815
Εγω φιλε φερνω απο βουλγαρια κοστος μεταφορας γυρω στα 300.
Τώρα για το τελωνειο εχω ιδιωτη εκτελωνιστη που τα αναλαμβανει.
Οι ρυποι και η αντικειμενικη αξια καθοριζουν το φορο.
Εγω ηξερα euro4 ρε φιλε euro5 k euro6 ειναι τα καινουργια τα οποια μεν γλυτωνεις φορο απο ρυπους αλλα πληρωνεις αντικειμενικη.
Euro4 δεν ταξινομείς πλέον σε Αθήνα κ ίσως Θεσσαλονίκη
 

sakarvats

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Σεπ 2008
Μηνύματα
1.417
Κριτικές
107
Like
7.926
Πόντοι
7.815
Επειδή είστε μυρωδιάδες και γράφετε μπουρδες, ευρώ 4 3000 περιβαντολογικο τέλος + τελωνείο, ευρώ 5α 1000 περιβαντολογικο τέλος + τελωνείο, ευρώ 5β μόνο τελωνείο. Μεταφορά από Βουλγαρία 150 ευρώ για Αθήνα όσο πιο βόρεια τόσο φθηνότερα. Την τιμή του τελωνείου διαμορφώνει η εργοστασιακή αξία,ο εξοπλισμός, και λιγότερο τα χιλιόμετρα πλέον.
δεν ενδιαφερόμαστε να ανοίξουμε μουσείο με euro4 & euro5 αδερφε ..

Είπαμε (μάλλον είπα) κόστος κτήσης για αυτοκίνητο 2015 με 2016, που εξορισμου είναι euro6.

Προφανώς euro 5 είναι πιο φθηνό. Άντε να το ταξινομήσεις όμως.

Και ακόμη πιο σαπάκι το euro4.

Να συγκρινουμε ίδια πράγματα, μήλα με μήλα, όχι μήλα με πορτοκάλια.

Και είπαμε πιο πριν ότι η τιμή του τελωνείου διαμορφώνεται :
- από την εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου (εκεί δεν πέρνει καμία παρέμβαση γιατί όλοι οι τιμοκατάλογοι των εταιρειών είναι καταθεμένοι στην αρμόδια υπηρεσία και προφανώς με τον τιμοκατάλογο του επιπλέον εξοπλισμού (πχ αυτόματο, ηλιοροφή, κλπ)) ,
- τις εκπομπές ρύπων (αυτοκίνητα κάτω από 39 mlg C2O έχουν αμελητέο τελωνείο), ενώ
- πιθανά επιπλέον χιλιόμετρα δίνουν μια επιπλέον έκπτωση στο τελωνείο στην απομείωση του αυτοκινήτου (δλδ αν ένα αυτοκίνητο του 2015 έχει 50.000 χιλιόμετρα και το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο έχει 200.000 χιλιόμετρα, αυτό με τα 200.000 έχει μια επιπλέον απομείωση της αξίας του τελωνείου - μπορεί και κάνα 300αρι με 400αρι ευρώ).

Ειδικά πλέον οι εισαγωγές μέσω Βουλγαρίας να μου λείπουν.. Κρατά τες για σένα κ όταν σου έρθει το ραβασάκι, έλα να μας πεις το ποίημα.
2000 υποθέσεις ξανάνοιξαν την περασμένη βδομάδα αν το πήρες χαμπάρι.

Άσε με εμένα να κοιτάμε ήσυχος τα βράδυ, όσο εσύ το παίζεις πρώτο παλληκάρι με τα euro4
 
Τελευταία τροποποίηση:

Thessalon

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.557
Like
1.122
Πόντοι
216
ρε βλάκα, τι είσαι συ πια?
η αντιπροσωπεία 5000 περίπου έκανε έκπτωση.
τα υπόλοιπα είναι τα γαμησιάτικα του λιζινγκ μέχρι τα 12-13000 ουσιαστικά (το ανέλυσα πιο πάνω).
πόσο χαζός παίζει να είσαι?
συγνωμη κιολας 5000 ευρω εκπτωση? εγω οταν ειχα παρει αυτοκινητο με μετρητα απο 31,500 μου εκαναν εκπτωση μονο 500 ευρω και 2-3 εξτρα στο αυτοκινητο....το πηρα τοτε το 2008 στα 31,000...
Λυπαμαι αλλα 5,000 ευρω δεν....κατι δεν μου καθεται καλα...
 

tomahok

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
19.054
Κριτικές
1
Like
2.932
Πόντοι
606
δεν ενδιαφερόμαστε να ανοίξουμε μουσείο με euro4 & euro5 αδερφε ..

Είπαμε (μάλλον είπα) κόστος κτήσης για αυτοκίνητο 2015 με 2016, που εξορισμου είναι euro6.

Προφανώς euro 5 είναι πιο φθηνό. Άντε να το ταξινομήσεις όμως.

Και ακόμη πιο σαπάκι το euro4.

Να συγκρινουμε ίδια πράγματα, μήλα με μήλα, όχι μήλα με πορτοκάλια.

Ειδικά πλέον οι εισαγωγές μέσω Βουλγαρίας να μου λείπουν..
2000 υποθέσεις ξανάνοιξαν την περασμένη βδομάδα αν το πήρες χαμπάρι.

Άσε με εμένα να κοιτάμε ήσυχος τα βράδυ, όσο εσύ το παίζεις πρώτο παλληκάρι με τα euro4
Είναι προφανές ότι από τη τσίμπλα που έχεις στα μάτια δεν κατάλαβες τι έγραψα. Την νομοθεσία παραθέτω βλακακο και αν ανοίξεις τα γκαβα σου θα καταλάβεις ότι αφού το ευρώ 4 έχει περιβαντολογικο τέλος 3000 ευρώ και + έξοδα εκτελωνισμόυ είναι ασύμφορο να εισαχθεί.Οσο για τις υποθέσεις που λες, αφορά τον ΦΠΑ που με τριγωνικές πωλήσεις γίνεται καπνός.Κατα τα λοιπά μας τσαμπουρνας τις μπουρδες του newsauto και συγγεκριμενα του Ανδρη που ανεβοκατεβαζει σαπακια τα εισαγωγής από Ιταλία (γιατί βουλγαρικα δεν είναι) και μας ζαλίζει τα παπαρια με την Ελληνική αγορά που είναι φουλ νοίκιαρικα αφού είναι παπαγάλος του Βασιλάκη, της AVIS και της lease plan.
 

sakarvats

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Σεπ 2008
Μηνύματα
1.417
Κριτικές
107
Like
7.926
Πόντοι
7.815
Είναι προφανές ότι από τη τσίμπλα που έχεις στα μάτια δεν κατάλαβες τι έγραψα. Την νομοθεσία παραθέτω βλακακο και αν ανοίξεις τα γκαβα σου θα καταλάβεις ότι αφού το ευρώ 4 έχει περιβαντολογικο τέλος 3000 ευρώ και + έξοδα εκτελωνισμόυ είναι ασύμφορο να εισαχθεί.Οσο για τις υποθέσεις που λες, αφορά τον ΦΠΑ που με τριγωνικές πωλήσεις γίνεται καπνός.Κατα τα λοιπά μας τσαμπουρνας τις μπουρδες του newsauto και συγγεκριμενα του Ανδρη που ανεβοκατεβαζει σαπακια τα εισαγωγής από Ιταλία (γιατί βουλγαρικα δεν είναι) και μας ζαλίζει τα παπαρια με την Ελληνική αγορά που είναι φουλ νοίκιαρικα αφού είναι παπαγάλος του Βασιλάκη, της AVIS και της lease plan.
ρε γκασμά, το ποιος είναι βλακακος, μου το απέδειξες μόλις, με τις παπαριές σου για το κόστος εισαγωγής ενός euro4, που τις συνεχίζεις να τις αναπαράγεις αν κ άχρηστες , γιατί τέτοια αυτοκινητα δεν ταξινομουνται πλεον. Αλλά το έχεις το κόμπλεξ να θέλεις να το παίξεις καμπόσος.

Εγώ μίλησα ξεκάθαρα για περιπτώσεις εισαγωγών αυτοκινήτων από Γερμανία ( junger stern κυριώς αυτοκίνητα πιστοποιημένα και καθαρά, που απο 22.000 euro (2015 Model year), τα φέρνεις 28-30.000 euro και στην Ελλαδα πωλουνται 35.000 ), καθαρές δουλειές και όχι τριγωνικά συστήματά εισαγωγής Ιταλικών αυτοκινήτων μέσω Βουλγαρίας, με "δηλωμένα" KTEO και άλλες παπαριές που θα τις βρεις μετά μπροστά σου.

Ούτε μίλησα για εισαγωγές αυτοκινήτων από εταιρίες leasing Ολλανδιας και Βελγιου, για να σου δειξω ότι μονο παπαγάλος δεν ειμαι, γιατί ξερω τα κόλπα.

Και για να καταλάβεις ότι δεν μιλάς με παπαγάλο, αν σου έκοβε (...) θα είχες ήδη καταλάβει ότι δεν με ενδιέφερε εξαρχής η Ελληνική αγορά του μεταχειρισμένου, όταν μετά την αλλαγή του νόμου πέρυσι το καλοκαίρι, ο μόνος της τροφοδότης στο μεταχειρισμένο είναι πλέον τα buy backs από τα RaC & τα leasing, αυτών που ανέφερες ..

Αλλού πούλα μούρη, κακομοίρη
 
Τελευταία τροποποίηση:

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.826
ας το σταματήσουμε εδώ
Επειδη το ψεμα παντοτε φαινεται θα σου παραθεσω 2 ευρηματα.
Να πω πως οντως το αμαξι ειναι η amg
Πρωτον λογικα πηγες και εβγαλες φωτογραφια για να μου την πεις ωραια η ωρα που σου εστειλα το μηνυμα ηταν 21.00 και μου απαντησες με φωτογραφιες 21.25 οποτε λογικα πηγες και εβγαλες τις φωτογραφιες κατευθείαν για να με αποστομωσεις,ωραια αλλα το ρολοι του αυτοκινητου δειχνει 8.30 το πρωι.
Επισης λιγο δυσκολο για αθηνα να εχει τετοια εποχη 7 βαθμους εκτος και αν εισαι στο βουνο.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom