Επισκέπτης
Μερικα πραγματα φαινονται στο δρομο, ετσι ειναι.
Δεν κανει το αμαξι τον οδηγο, αλλα οι περισσοτεροι ετσι ειναι. Thats life.
Τι σημασια εχουν ολα αυτα αν στο ring θελουν 700 αλογα κοντα, για να φτασουν αλλα αμαξια που εχουν πολυ λιγοτερα αλογα?
Αυτο τωρα το παρουσιαζεις για καλο?
Η μηπως εφτασες τα 60 λιγο προωρα?
Γιατι υπαρχουν διαφορετικα ειδη κινητηρων ξερεις, και το να βγαζει τα αλογα του ενας κινητηρας στις ψηλες στροφες δεν σημαινει οτι ειναι αρνητικο. Μαλλον ειναι προβλημα για τους οδηγους που θελουν σωφερ και οχι για αυτους που γουσταρουν να οδηγουν...
Ασε που οι 6000 στροφες δεν ειναι μηχανολογικη προκληση, ενω οι 9αρες ειναι... ποσο μαλιστα οταν βγαινουν απο μεγαλου κυβισμου κινητηρες.
Αν θες να εχεις το κεφαλι σου ησυχο σαν εταιρεια και το αγοραστικο σου κοινο ειναι σωφερατζες και παππουδες, τοτε εισαι ΟΚ και με τις 6.
M Differential και αντε γεια mercedes, ferrari και λοιπα...
Αν ηθελα πολυτελεια δεν θα εβλεπα ρε φιλε αυτα τα αμαξια, θα εβλεπα 7αρες bmw, τα αντιστοιχα audi,mercedes κτλ, μην μπλεκουμε τη πουτσα με τη βουρτσα.
Και αν σε χαλανε οι 15 χιλιαδες στροφες, ισχυει το ρητο :
If it's too loud, you're too old. ( οχι απαραιτητως στο σωμα )
Aφιερωμενο σε ολους τους καβλιαρηδες
[youtube=425,350]ayENeC7rlPU[/youtube]
1.Δε νομιζω οτι φαινεται κατι ιδιατερο στο δρομο....κ τωρα που με κοιτουν ολοι σαν χαζοι οταν μπορω να κυκλοφορησω το καλο μου τουτου...τι εγινε ??? Απλα με κοιτουν...κ στο ιδιο φαναρι ξεκιναμε...κ στο ιδιο τελειωνουμε...οσο κ να γκαζωσω...στα 100 μετρα σταματαω...μη σου πω οτι πηγαινω πιο αργα απ'τους αλλους για να μην ακουμπησω κ μεινω σε καμια λακουβα....
2.Δε νομιζω οτι υπαρχει ποτε περιπτωση να μπουν στο ρινγκ μερσεντες με μαζντα...ημαρτον δλδ...που λεει κ ο φαφουτης....
3.Μπαααα...στα 21 ειμαι...θελω αλλα 39 ετη για να γινω 60...Υπαρχει ενα προβληματακι....το γουσταρω να οδηγω ειναι διαφορετικο απ'το ειμαι καγκουρας κ φαντασμενος....Αααααααα κ μιλαμε για το μαζντα,ετσι ???....οποτε ποιες 9αρες κ απο ποιον κινητηρα μεγαλου κυβισμου ????
Να προσθεσω οτι οι 6αρες...ειναι υπεραρκετες ωστε να χτυπησεις χαλαρα,αθορυβα κ μη κοπιαστικα τα 230-250χλμ....μεσα σε μια μερσεντες...ενω στο μαζντα...ακομη στριβουν....
4.Για τα λεφτα της η SLK θεωρω οτι ειναι στα πολυτελη...οχι στα υπερπολυτελη που αναφερεις...αλλα για 60-70 χιλιαρικα καλα ειναι...κ δεν συγκρινονται ουτε με το καλυτερο μαζντα που κυκλοφορει....οπως κ να το κανουμε...ο γερμανος ειναι πολυυυυυυυυυυυ μπροστα...
***Δεν εχω προβλημα με τον ηχο...αρκει να ακουγεται απο κατι που θα παρω στα σοβαρα...οχι απο κουβα...αλλωστε δεν θα εβαζα το shelby φωτο προηγουμενως... ;) ;)
***Να σημειωσουμε κ την ασφαλεια του μαζντα κ της SLK παρακαλω....