Νέα

Αυτοκίνητο: ποιό έχουμε; Ποιό θέλουμε; Πώς θα το κάνουμε;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα bigpipis7
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 256K
  • Ετικέτες
    αυτοκίνητα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

xristos1000

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2007
Μηνύματα
2.432
Κριτικές
1
Like
7
Πόντοι
16
ωραια ολα αυτα...κ συμφωνω...αλλα πως αντιστεκεσαι στο ηχο των παρακατω ???? :P :P :P

http://[URL unfurl="true"]www.mazdaforum.com/models/rx-7/images/1993-Mazda-RX-7-engine.jpg[/img[/URL]]

[img]http://images.streetfire.net/photos/0001/28/12/1008221.jpg

1993-mazda-rx-7-the-engine.jpg


***Παει καιρος απο τοτε που στεναχωρηθηκα για τελευταια φορα για την μπαλα...αλλα σημερα...ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ.... :tickedoff:
τι λες????????????????????
για να φτασεις ενα συμβατικο αμαξι στα 600-700-800 αλογα θες 200.000ευρω+
Για να φτασεις το rx7 600-700-800 θες πολυ λιγα λεφτα.
 

kavlotripanos

Μέλος
Εγγρ.
1 Φεβ 2008
Μηνύματα
215
Like
4
Πόντοι
1
το έχω βάλει σε πολλούς κωλοτρύπανους με ρό χι 8..... Αντε γειά ρε βγάζετε και γλώσσα με τα μπουρδέλα σας.... Αντε γεια....Για πλάκα σας έχουμε με τουρμπίσια στα ίδια φράγκα.....

Ζητώ τη Βοήθεια του κοινού........
Γιατί ο Σαρακάκης είναι γιομάτος με διπλωμένα ροχι 7 και ρχ 8;;;;;;;;;

Ερώτηση...
Στο πορτ μπαγκάζ της μαλακίας σου ο κιτρινιάρης έχει προβλέψει θήκη για το μπιτονάκι του λαδιού;;;;;;;;;;
:boobies: :boobies: :boobies: :boobies: :boobies: :boobies: :boobies: :boobies:


μην συνεχίζεις..δείχνεις πόσο άσχετος είσαι γενικά με την αυτοκίνηση  :uglystupid:

και με τα ίδια φράγκα παίρνεις κουβά μπροστοκούνα  :dancing: :dancing:
λάδι καίνε όλοι οι κινητήρες..και το S2000 θέλει το συμπλήρωμα του και το golf GTI.
και μην βρίζεις πίσω απο το πληκτρολόγιο, αν έχεις τα @@ πεστα μπροστά μου
διαδικτιακέ μάγκα
 

xerw_gw?

Μέλος
Εγγρ.
27 Μαρ 2008
Μηνύματα
85
Like
0
Πόντοι
0
Ενα ειναι το καλο το βα βα βουμ!!!
 

Συνημμένα

  • Toyota_Supra_Targa_1995.jpg
    Toyota_Supra_Targa_1995.jpg
    62,2 KB · Εμφανίσεις: 31

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
μην συνεχίζεις..δείχνεις πόσο άσχετος είσαι γενικά με την αυτοκίνηση  :uglystupid:
Ναι Βανκέλη ό.τι πεις......
Κλασσικός έλληνας ξερόλας που έπειδη δε θέλει να παραδεχτεί τα πεταμένα 40000 θέλει να βγάλει το κάρο του το καλύτερο του κόσμου........
Αντε τώρα να ανοίξεις την πόρτα του ρο χι 8 σου όπως ο ιχθυέμπορας του φιορίνο του.

Και ποιος σε έβρισε ρε ; Τόσο πολύ έχεις γίνει ένα με το κάρο σου που θίγεσαι επειδή το είπαμε μπουρδέλο;
Ρε κοίτα κάτι γνώστες της αυτοκίνησης ποτ τον μόνο κορμό που ξέρουν είναι του δάσους.....

Αντε κάνει και ένα rebuild στο ρο χι 8 σου , τρέξε το executable και στείλε μας τα αποτελέσματα.

Και όσο για τα φράγκα............
You get what you pay for φιλαράκο Χρήστο....

Οταν άλλοι νομίζουν ότι με 300 Ευρώ θα βάλουν πρόγραμμα και θα κάνουν το τουρμπίσιο ιπτάμενο, υπάρχουν άλλοι που βάζουν υπερκυβισμένο μοτέρ, υδρόψυκτα ιντερκούλερ, κεραμικά πιστόνια, ρουλεμανάτες τουρμπίνες, αγωνιστικούς συμπλέκτες κτλ. Οι πρώτοι κοροιδεύουν τους δεύτερους ότι πετάνε τα λεφτά τους.... Οταν αρχίσουν και καπνίζουν τα καπώ, άλλοι έχουν πετάξει τα λεφτά τους και άλλοι πετάνε το αυτοκίνητό τους........

Το ότι μπορείς να κάνεις ένα αυτοκίνητο να έχει 400 και 500 άλογα δε σημαίνει ότι είσαι μάγκας. Οταν είσαι ηλίθιος και δεν μπορείς να καταλάβεις ότι σε ένα πλαίσιο με αντοχές και γεωμετρία για 150 άλογα βάζεις τα τριπλά δεν έχει νόημα η συζήτηση.
Οι κανόνες είναι βασικοί στις μετετροπές και ακολουθούν το πρώτο και βασικότερο που λέει ότι ένα πλαίσιο το αναβαθμίζεις όταν έχει δυνατότητες για αναβάθμιση. Π.χ. δεν είναι τυχαίο ότι στο πλαίσιο του SLK τοποθετείται το AMG μοτέρ που τοποθετείταιστο SL... Βέβαια ο γερμανός είναι ηλίθιος που το σεττάρει με 250 άλογα λιγότερα....

Και στην τελική στ αρχίδια μου ένα ρο χι 7 με 700 άλογα.. Προτιμώ ένα Καρέρα μπιτούρμπο ή ένα 360  Φ1 μόντενα.... Η ομοιογένεια σε ένα αυτοκίνητο είναι το άλφα και το ωμέγα και όσο πιο πολύ ασχολείσαι με τις μετατροπές τόσο πιο πολύ το καταλαβαίνεις. Πετάς λεφτά, αλλά δεν είσαι ακόμα σε θέση να καταλάβεις ότι σε ένα πούντο με τέτοιο μεταξόνιο και μετατρόχιο (ανεξαρτήτως στιβαρότητας πλαισίου) δεν μπορείς να πετάξεις 300 άλογα. Τελεία και παύλα.
 

Επισκέπτης
Ναι Βανκέλη ό.τι πεις......
Κλασσικός έλληνας ξερόλας που έπειδη δε θέλει να παραδεχτεί τα πεταμένα 40000 θέλει να βγάλει το κάρο του το καλύτερο του κόσμου........
Αντε τώρα να ανοίξεις την πόρτα του ρο χι 8 σου όπως ο ιχθυέμπορας του φιορίνο του.

Και ποιος σε έβρισε ρε ; Τόσο πολύ έχεις γίνει ένα με το κάρο σου που θίγεσαι επειδή το είπαμε μπουρδέλο;
Ρε κοίτα κάτι γνώστες της αυτοκίνησης ποτ τον μόνο κορμό που ξέρουν είναι του δάσους.....

Αντε κάνει και ένα rebuild στο ρο χι 8 σου , τρέξε το executable και στείλε μας τα αποτελέσματα.

Και όσο για τα φράγκα............
You get what you pay for φιλαράκο Χρήστο....

Οταν άλλοι νομίζουν ότι με 300 Ευρώ θα βάλουν πρόγραμμα και θα κάνουν το τουρμπίσιο ιπτάμενο, υπάρχουν άλλοι που βάζουν υπερκυβισμένο μοτέρ, υδρόψυκτα ιντερκούλερ, κεραμικά πιστόνια, ρουλεμανάτες τουρμπίνες, αγωνιστικούς συμπλέκτες κτλ. Οι πρώτοι κοροιδεύουν τους δεύτερους ότι πετάνε τα λεφτά τους.... Οταν αρχίσουν και καπνίζουν τα καπώ, άλλοι έχουν πετάξει τα λεφτά τους και άλλοι πετάνε το αυτοκίνητό τους........

Το ότι μπορείς να κάνεις ένα αυτοκίνητο να έχει 400 και 500 άλογα δε σημαίνει ότι είσαι μάγκας. Οταν είσαι ηλίθιος και δεν μπορείς να καταλάβεις ότι σε ένα πλαίσιο με αντοχές και γεωμετρία για 150 άλογα βάζεις τα τριπλά δεν έχει νόημα η συζήτηση.
Οι κανόνες είναι βασικοί στις μετετροπές και ακολουθούν το πρώτο και βασικότερο που λέει ότι ένα πλαίσιο το αναβαθμίζεις όταν έχει δυνατότητες για αναβάθμιση. Π.χ. δεν είναι τυχαίο ότι στο πλαίσιο του SLK τοποθετείται το AMG μοτέρ που τοποθετείταιστο SL... Βέβαια ο γερμανός είναι ηλίθιος που το σεττάρει με 250 άλογα λιγότερα....

Και στην τελική στ αρχίδια μου ένα ρο χι 7 με 700 άλογα.. Προτιμώ ένα Καρέρα μπιτούρμπο ή ένα 360  Φ1 μόντενα.... Η ομοιογένεια σε ένα αυτοκίνητο είναι το άλφα και το ωμέγα και όσο πιο πολύ ασχολείσαι με τις μετατροπές τόσο πιο πολύ το καταλαβαίνεις. Πετάς λεφτά, αλλά δεν είσαι ακόμα σε θέση να καταλάβεις ότι σε ένα πούντο με τέτοιο μεταξόνιο και μετατρόχιο (ανεξαρτήτως στιβαρότητας πλαισίου) δεν μπορείς να πετάξεις 300 άλογα. Τελεία και παύλα.

Μ'αρεσεις οταν τα χωνειςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς.................... :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
 

kavlotripanos

Μέλος
Εγγρ.
1 Φεβ 2008
Μηνύματα
215
Like
4
Πόντοι
1
Ναι Βανκέλη ό.τι πεις......
Κλασσικός έλληνας ξερόλας που έπειδη δε θέλει να παραδεχτεί τα πεταμένα 40000 θέλει να βγάλει το κάρο του το καλύτερο του κόσμου........
Αντε τώρα να ανοίξεις την πόρτα του ρο χι 8 σου όπως ο ιχθυέμπορας του φιορίνο του.

Και ποιος σε έβρισε ρε ; Τόσο πολύ έχεις γίνει ένα με το κάρο σου που θίγεσαι επειδή το είπαμε μπουρδέλο;
Ρε κοίτα κάτι γνώστες της αυτοκίνησης ποτ τον μόνο κορμό που ξέρουν είναι του δάσους.....

Αντε κάνει και ένα rebuild στο ρο χι 8 σου , τρέξε το executable και στείλε μας τα αποτελέσματα.

Και όσο για τα φράγκα............
You get what you pay for φιλαράκο Χρήστο....

Οταν άλλοι νομίζουν ότι με 300 Ευρώ θα βάλουν πρόγραμμα και θα κάνουν το τουρμπίσιο ιπτάμενο, υπάρχουν άλλοι που βάζουν υπερκυβισμένο μοτέρ, υδρόψυκτα ιντερκούλερ, κεραμικά πιστόνια, ρουλεμανάτες τουρμπίνες, αγωνιστικούς συμπλέκτες κτλ. Οι πρώτοι κοροιδεύουν τους δεύτερους ότι πετάνε τα λεφτά τους.... Οταν αρχίσουν και καπνίζουν τα καπώ, άλλοι έχουν πετάξει τα λεφτά τους και άλλοι πετάνε το αυτοκίνητό τους........

Το ότι μπορείς να κάνεις ένα αυτοκίνητο να έχει 400 και 500 άλογα δε σημαίνει ότι είσαι μάγκας. Οταν είσαι ηλίθιος και δεν μπορείς να καταλάβεις ότι σε ένα πλαίσιο με αντοχές και γεωμετρία για 150 άλογα βάζεις τα τριπλά δεν έχει νόημα η συζήτηση.
Οι κανόνες είναι βασικοί στις μετετροπές και ακολουθούν το πρώτο και βασικότερο που λέει ότι ένα πλαίσιο το αναβαθμίζεις όταν έχει δυνατότητες για αναβάθμιση. Π.χ. δεν είναι τυχαίο ότι στο πλαίσιο του SLK τοποθετείται το AMG μοτέρ που τοποθετείταιστο SL... Βέβαια ο γερμανός είναι ηλίθιος που το σεττάρει με 250 άλογα λιγότερα....

Και στην τελική στ αρχίδια μου ένα ρο χι 7 με 700 άλογα.. Προτιμώ ένα Καρέρα μπιτούρμπο ή ένα 360  Φ1 μόντενα.... Η ομοιογένεια σε ένα αυτοκίνητο είναι το άλφα και το ωμέγα και όσο πιο πολύ ασχολείσαι με τις μετατροπές τόσο πιο πολύ το καταλαβαίνεις. Πετάς λεφτά, αλλά δεν είσαι ακόμα σε θέση να καταλάβεις ότι σε ένα πούντο με τέτοιο μεταξόνιο και μετατρόχιο (ανεξαρτήτως στιβαρότητας πλαισίου) δεν μπορείς να πετάξεις 300 άλογα. Τελεία και παύλα.

δεν είναι 40.000 αλλά 32.000 ευρώ. ;) ;)
στα @@ ότι και να πεις γαι το αμάξι μου. σε προηγούμενο post έβρισες  :jerking:
και στην τελική εσύ τι κάρο κυκλοφορείς ρε φιδέμπορα?  :jerking: :jerking:
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
δεν είναι 40.000 αλλά 32.000 ευρώ. ;) ;)
στα @@ ότι και να πεις γαι το αμάξι μου. σε προηγούμενο post έβρισες  :jerking:
και στην τελική εσύ τι κάρο κυκλοφορείς ρε φιδέμπορα?  :jerking: :jerking:
Ρε μάγκα. Οταν βλέπεις ότι δε σε παίρνει μην αρχίζεις τις μαλακίες.
Πόσο χρονών είσαι;
Πόσα αυτοκίνητα έχεις οδηγήσει στη ζωή σου;
Πόσες μετατροπές έχεις κάνει;
Εχω 5 αυτοκίνητα στ όνομά μου
Τα κρατάω όλα συλλογή και βγάζω όποιο μου καβλώνει....
Με ποιό θες να σε στείλω να το πετάξεις το κάρο σου;
Με το Uno turbo το δίλιτρο με τα 200 άλογα;
Με το Punto to 1.6 με οβερμπουστ 2.0 και σταθερή 1.7 και τα 260 άλογα;
Με το Coupe to Plus με τα 320 άλογα;
ΤΟ SLK το έχω μόνο για τσάρκες. Δεν το βάζω κόντρες γιατί μου έφυγε η κάβλα.
Καθημερινά κυκλοφορώ ένα τουρμπίσιο με 180 μαμίσια άλογα. Ούτε αυτό είναι για κόντρες.
Είναι για καθημερινή χρήση....

Πάνε να βάλεις τώρα στον ρότορά σου λαδάκι....
Οταν ασχολούμασταν με την αυτοκίνηση θεωρούσες τα 100 άλογα σε αυτοκίνητο μαγικό νούμερο. Εάν τότε δεν έπαιζες ακόμα με ματς μποξ.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Δε νομίζω να υπάρχουν πολλοί μετατροπείς/μηχανικοί που μπορούν να αλλάξουν/βελτιώσουν σημαντικά το "παράδειγμα" σου περσονα...

αδερφέ το συγκεκριμένο το γνωρίζω.
Δε με ενδιαφέρει πλέον... Εχω φάει 10 χρόνια απ τη ζωή μου σε μετατροπές και δεκάδες χιλιάδες ευρώ.
Παλιότερα θα εντυπωσιαζόμουν...
Τώρα πλέον που γνωρίζω, θέλω το SLR και όχι το SLK με μοτέρ SLR. τελεία και παύλα.
Εχω δει πώς είναι και 300 και 400 και 500 άλογα σε μετατροπές.........
Το να οδηγείς όμως μια 360, ή μια 430 σε πίστα Φ1 σου δίνει ένα μέτρο σύγκρισης για το τι σημαίνει αυτοκίνητο. Οχι όταν το μετράς με άλογα, αλλά στο σύνολό του. Είναι σαν τις γκόμενες..... Βλέπεις φωτό και καβλώνεις..... Αμα τη γαμήσεις τότε καταλαβαίνεις εάν είναι .....αυτό που φαίνεται....
 

Επισκέπτης
αδερφέ το συγκεκριμένο το γνωρίζω.
Δε με ενδιαφέρει πλέον... Εχω φάει 10 χρόνια απ τη ζωή μου σε μετατροπές και δεκάδες χιλιάδες ευρώ.
Παλιότερα θα εντυπωσιαζόμουν...
Τώρα πλέον που γνωρίζω, θέλω το SLR και όχι το SLK με μοτέρ SLR. τελεία και παύλα.
Εχω δει πώς είναι και 300 και 400 και 500 άλογα σε μετατροπές.........
Το να οδηγείς όμως μια 360, ή μια 430 σε πίστα Φ1 σου δίνει ένα μέτρο σύγκρισης για το τι σημαίνει αυτοκίνητο. Οχι όταν το μετράς με άλογα, αλλά στο σύνολό του. Είναι σαν τις γκόμενες..... Βλέπεις φωτό και καβλώνεις..... Αμα τη γαμήσεις τότε καταλαβαίνεις εάν είναι .....αυτό που φαίνεται....
1.Δεν γνωριζω πολλα απο μετατροπες...παντως επειδη τυχαινει να εχω κανει μερικα ταξιδια εξωτερικο...εχω δει απιστευτα πραγματα...τωρα,το κατα ποσο ειναι ικανοι οι μετατροπεις να τα αξιοποιησουν δε γνωριζω...παντως ηταν αρκετα εντυπωσιακα τ'αποτελεσματα...(το παραδειγμα του rx7..γι'αυτο το εβαλα...επειδη το εχω δει live)!

2.Συμφωνω με SLR κ οχι SLK με μοτερ SLR...αλλωστε ειναι αρκετα μεγαλη η διαφορα...

3.Οσο για τα φερραρικα...r u talking to me ???  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:....Οποιος μετραει αλλωστε τ'αμαξια μονο με τ'αλογα τους μαλλον δε γνωριζει κ πολλα...ή καλυτερα ειναι ν'ασχολειται μονο με dragster αγωνες.... :grin: :grin:

Κλεινω λεγοντας πως υπαρχουν κ πολυ καλες μετατροπες....αλλα η συγκριση τους με μαμισια...ιδιας κατηγοριας με την μετατροπη...σιγουρα σε απογοητευει εαν εχεις δωσει ενα καρο λεφτα... ;) ;) ;)
warnmute.gif
 ..[/color[/URL]]
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
1.Δεν γνωριζω πολλα απο μετατροπες...παντως επειδη τυχαινει να εχω κανει μερικα ταξιδια εξωτερικο...εχω δει απιστευτα πραγματα...τωρα,το κατα ποσο ειναι ικανοι οι μετατροπεις να τα αξιοποιησουν δε γνωριζω...παντως ηταν αρκετα εντυπωσιακα τ'αποτελεσματα...(το παραδειγμα του rx7..γι'αυτο το εβαλα...επειδη το εχω δει live)!

2.Συμφωνω με SLR κ οχι SLK με μοτερ SLR...αλλωστε ειναι αρκετα μεγαλη η διαφορα...

3.Οσο για τα φερραρικα...r u talking to me ???  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:....Οποιος μετραει αλλωστε τ'αμαξια μονο με τ'αλογα τους μαλλον δε γνωριζει κ πολλα...ή καλυτερα ειναι ν'ασχολειται μονο με dragster αγωνες.... :grin: :grin:

Κλεινω λεγοντας πως υπαρχουν κ πολυ καλες μετατροπες....αλλα η συγκριση τους με μαμισια...ιδιας κατηγοριας με την μετατροπη...σιγουρα σε απογοητευει εαν εχεις δωσει ενα καρο λεφτα... ;) ;) ;)

αδερφέ τα πράγματα είναι απλά....

Ενα αυτοκίνητο δε στοιχίζει 600000 μόνο επειδή τόσο είναι τα ανταλλακτικά του...
Σ αυτό το κόστος εχει επιμεριστεί.
1.
Το quality testing.
2.
Oι εξαντλητικές δοκιμές στην πίστα και σε ακραίες συνθήκες (π.χ. στην έρημο)
3.
Οι μισθοί αυτών που ασχολήθηκαν με το πρότζεκτ.
4.
Οι μηχανικοί και οι πιλότοι που έκαναν τεστινγκ και μπρέινστόρμινγκ.
5.
Πολλά άλλα.
Το αυτοκίνητο που αγοράζεις, όσο πιο ακριβό είναι τόσο πιο πολύ περιέχει την ψυχή και τα μερόνυχτα πολλών ανθρώπων.

Μια μετατροπή είναι το παιχνίδι και το ψώνιο κάνα δυό ατόμων που σε καμμιά περίπτωση όμως δεν έχουν ούτε τις υποδομές, ούτε το χρόνο να μελετήσουν και να τεστάρουν την ιδέα τους.
Εχω δει με τα μάτια μου αυτοκίνητο με συνολικό κόστος 50000 ευρώ να ρίχνει κολώνες σε φερράρι.....
Το αυτοκίνητο αυτό βέβαια από τις 365 μέρες του χρόνου, τις 200 είναι στο γκαράζ τις 100 στο συνεργείο και τις ελάχιστες που βγαίνει έχει και το φόβο της κατάσχεσης............
ΟΚ τα είδα τα έζησα, αλλά βαρέθηκα να περνάω μερόνυχτα σε συνεργεία... Υπάρχουν άλλοι που ειδικεύονται σ αυτό. Εάν δεν έχω πλέον να τους πληρώσω μια κι έξω τα παρατάω και πηγαίνω για ποτάκι.  ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
μπορεί κάποιος να μου πει γιατί ο έλβις έγινε μιούτ και ο άλλος που εχθές μου έβριζε μάνα, πατέρα και σόι είναι ακόμα ελεύθερος;
Περιμένω απάντηση έστω και με πμ....
 

Επισκέπτης
μπορεί κάποιος να μου πει γιατί ο έλβις έγινε μιούτ και ο άλλος που εχθές μου έβριζε μάνα, πατέρα και σόι είναι ακόμα ελεύθερος;
Περιμένω απάντηση έστω και με πμ....
γιατι ειναι 2πλος λογαριασμος...τα εχω πει με τον παπατζωρτζ...απλα δεν τον εσβησαν κ ειπα να τον χρησιμοποιησω λιγακι...:P
 

Επισκέπτης
αδερφέ τα πράγματα είναι απλά....

Ενα αυτοκίνητο δε στοιχίζει 600000 μόνο επειδή τόσο είναι τα ανταλλακτικά του...
Σ αυτό το κόστος εχει επιμεριστεί.
1.
Το quality testing.
2.
Oι εξαντλητικές δοκιμές στην πίστα και σε ακραίες συνθήκες (π.χ. στην έρημο)
3.
Οι μισθοί αυτών που ασχολήθηκαν με το πρότζεκτ.
4.
Οι μηχανικοί και οι πιλότοι που έκαναν τεστινγκ και μπρέινστόρμινγκ.
5.
Πολλά άλλα.
Το αυτοκίνητο που αγοράζεις, όσο πιο ακριβό είναι τόσο πιο πολύ περιέχει την ψυχή και τα μερόνυχτα πολλών ανθρώπων.

Μια μετατροπή είναι το παιχνίδι και το ψώνιο κάνα δυό ατόμων που σε καμμιά περίπτωση όμως δεν έχουν ούτε τις υποδομές, ούτε το χρόνο να μελετήσουν και να τεστάρουν την ιδέα τους.
Εχω δει με τα μάτια μου αυτοκίνητο με συνολικό κόστος 50000 ευρώ να ρίχνει κολώνες σε φερράρι.....
Το αυτοκίνητο αυτό βέβαια από τις 365 μέρες του χρόνου, τις 200 είναι στο γκαράζ τις 100 στο συνεργείο και τις ελάχιστες που βγαίνει έχει και το φόβο της κατάσχεσης............
ΟΚ τα είδα τα έζησα, αλλά βαρέθηκα να περνάω μερόνυχτα σε συνεργεία... Υπάρχουν άλλοι που ειδικεύονται σ αυτό. Εάν δεν έχω πλέον να τους πληρώσω μια κι έξω τα παρατάω και πηγαίνω για ποτάκι.  ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Ολα αυτα περιμενεις να τα καταλαβει ο καβλοτρυπανος ????? xaxaxaxaxa....

Θα το θυμαμαι τωρα που θα παω στην εφορια...κ θα γελαω μονος μου στην ουρα.....

Αντε καλημερα...
 

Επισκέπτης
γιατι ειναι 2πλος λογαριασμος...τα εχω πει με τον παπατζωρτζ...απλα δεν τον εσβησαν κ ειπα να τον χρησιμοποιησω λιγακι...:P
ααααααααααα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα..
αληταμπουρα mclein με τους κλωνους σου τρελλανε τους ολους..
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Λοιποοον...

Εντάξει διάβασα μόνο 3 σελίδες. Αλλα έχει πολύ πλάκα

Προσωπικά τα αυτοκίνητα (να το ξαναπω) με αφήνουν παγερά αδιάφορο, παρα το ότι αποτέλεσαν το λόγο που διάλεξα να σπουδάσω αυτό που σπούδασα τελος πάντων.

Οπως κάθε εργαλείο είναι για συγκεκριμένη χρήση, έτσι και το αμάξι.

Αλλος παίρνει αμάξι επειδή γουστάρει να τρέχει επειδή πιστεύει οτι μέσα του κρύβει ένα οδηγό φόρμουλα 1, άλλος επειδή πιστεύει ότι θα τον κοιτάξουν οι γκόμενες παρά το οτι μοιάζει με κουασιμόδο, άλλος επειδή θέλει να κάνει επίδειξη λόγω ανασφάλειας.

Αλλος αγοράζει αμάξι επειδή γουστάρει το σχήμα του, άλλος για την αίσθηση, άλλος για την οικογένεια, αλλος για να πηγαίνει απο το Α στο Β.

Ανήκω στη δεύτερη κατηγορία. Κάποτε ανήκα στην πρώτη.

Αρκετές ανακρίβειες ειπώθηκαν, αρκετά μαστοριλίκια πέρασαν απο μπροστά μου...αστεία πράματα.

Τώρα στην ηλικία που είμαι ξέρω καλά οτι οι μετατροπές ειναι αδιέξοδο. Ο,τι και να κάνεις, ο μαστρο-μητσος της γωνίας δεν ξέρει και δε μπορεί να ξέρει ο καημένος. Το ίδιο και ο μπαρμπας που πληρώνει...καλό κορόιδο και αυτός.

τέλος, το αμάξι ειναι κάτι καθαρά προσωπικό. Ομορφο, άσχημο, γρήγορο, αργό...

Οι συζητήσεις που αφορούν το θέμα "ποιο αμάξι ειναι καλύτερο" κάποτε ήταν αστείες. Τωρα ειναι βαρετές. Σε μένα τουλάχιστον.

Σημασία δεν έχει τι έχεις αλλα πως το οδηγείς. Ευχαριστηθειτε αυτό που έχετε. Αμα δεν το γουστάρετε αλλάξτε το. Και μην ψάχνετε αμάξια που δε μπορείτε να έχετε. Σας κάνει δυστυχισμένους.

Αυτά απο κάποιον που έχει πλήρως απομυθοποιήσει το θέμα.

Επι τη ευκαιρία, και μιας και αναφέθηκε ο Βάνκελ και κάτι τουρμπίσια...τι σχέση έχουν τα μπρόκολα με τις ντομάτες.

Παντου κάπου χάνεις, κάπου κερδίζεις. Απόλυτος είναι μόνο ο ημιμαθής
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom