You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Αυτοκίνητο: ποιό έχουμε; Ποιό θέλουμε; Πώς θα το κάνουμε;
- Μέλος που άνοιξε το νήμα bigpipis7
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 5K
- Εμφανίσεις 256K
-
- Ετικέτες
- αυτοκίνητα
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)
anonymous80
Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Οκτ 2008
- Μηνύματα
- 371
- Like
- 458
- Πόντοι
- 21
Μία γνώμη για hyundai i20 και kia rio
Τετρτακύλινδρο 1.2 84hp ή τρικύλινδρο 1.0 100hp turbo;
Τετρτακύλινδρο 1.2 84hp ή τρικύλινδρο 1.0 100hp turbo;
anonymous80
Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Οκτ 2008
- Μηνύματα
- 371
- Like
- 458
- Πόντοι
- 21
Αν δεν κάνω λάθος έχει και με 100 και με 120 ίππους
jean-Claud
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 27 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 18.303
- Κριτικές
- 9
- Like
- 7.826
θες να πεις ατμοσφαιρα η υπερτροφοδοτουμενο.Μία γνώμη για hyundai i20 και kia rio
Τετρτακύλινδρο 1.2 84hp ή τρικύλινδρο 1.0 100hp turbo;
Αν θες να το εχεις για πολλα χρονια και να κανεις πολλα χιλιομετρα ανω των 200χιλιαδων πας για 1.2
Αν θες να το κρατησεις μια 5ετια και με 100χιλιαδες χιλιομετρα πας για 1.0 τουρμπο και αν σε ενδιαφερουν οι επιδοσεις.
Παντως εγω θα σου λεγα πηγαινε για 1.0
jean-Claud
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 27 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 18.303
- Κριτικές
- 9
- Like
- 7.826
Ο τζον100 η αλλιως προμοτορας μας τρέλανε με τις πηγαδες.
anonymous80
Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Οκτ 2008
- Μηνύματα
- 371
- Like
- 458
- Πόντοι
- 21
Μάλλον στο Hyundai θα καταλήξω, απλά ποιον κινητήρα δεν ξέρω.
Κοίταζα και clio, αλλά δεν βρίσκω την έκδοση που ενδιαφέρομαι, οπότε το αποκλείω
Κοίταζα και clio, αλλά δεν βρίσκω την έκδοση που ενδιαφέρομαι, οπότε το αποκλείω
jean-Claud
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 27 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 18.303
- Κριτικές
- 9
- Like
- 7.826
χαζοβιολη ποιος σπυ ειπε ρε οτι θελουμε πηγαδες εδω μεσα ετοιμες σερβιρισμενες.Ρε βλάκα με τα σαπάκια σου, τι θες?
Γιατί γαμάς όλα τα νήματα?
Αν έχεις κάτι να συνεισφέρεις στο νήμα κάντο.
Αλλιώς μείνε με τα λάντα σου και σκάσε...
Αν ειναι να μας πεις τις εντυπώσεις και τις γνωσεις σου για τα αμαξια οχι τις πηγαδες
jean-Claud
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 27 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 18.303
- Κριτικές
- 9
- Like
- 7.826
τον πουλο εσυ τον παιρνεις ρε προμοτορα και οχι 11ποντο.χαζοβιολη ποιος σπυ ειπε ρε οτι θελουμε πηγαδες εδω μεσα ετοιμες σερβιρισμενες.Ρε βλάκα με τα σαπάκια σου, τι θες?
Γιατί γαμάς όλα τα νήματα?
Αν έχεις κάτι να συνεισφέρεις στο νήμα κάντο.
Αλλιώς μείνε με τα λάντα σου και σκάσε...
Αν ειναι να μας πεις τις εντυπώσεις και τις γνωσεις σου για τα αμαξια οχι τις πηγαδες
Βλακούλη ζαν είναι νήμα για αυτοκίνητα. Και για αυτοκίνητα μιλάμε.
Αν θες συμμετέχεις, αν όχι πάρε πούλο και μη μιλάς...
Manimal
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 9 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 21.944
- Κριτικές
- 7
- Like
- 40.064
- Πόντοι
- 10.411
[/quote]Μία γνώμη για hyundai i20 και kia rio
Τετρτακύλινδρο 1.2 84hp ή τρικύλινδρο 1.0 100hp turbo;
Kia Rio 1.0 100hp,έχει και καλύτερη γραμμή κατά την γνώμη μου από το αδελφάκι του,κοίτα και το 120άρι που βγάζει
Mpratan
Μέγας
- Εγγρ.
- 29 Δεκ 2019
- Μηνύματα
- 6.123
- Κριτικές
- 21
- Like
- 11.696
- Πόντοι
- 4.546
Γιατί τι έχουν τα λάντα?Ρε βλάκα με τα σαπάκια σου, τι θες?
Γιατί γαμάς όλα τα νήματα?
Αν έχεις κάτι να συνεισφέρεις στο νήμα κάντο.
Αλλιώς μείνε με τα λάντα σου και σκάσε...
Συνημμένα
anonymous80
Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Οκτ 2008
- Μηνύματα
- 371
- Like
- 458
- Πόντοι
- 21
Kia Rio 1.0 100hp,έχει και καλύτερη γραμμή κατά την γνώμη μου από το αδελφάκι του,κοίτα και το 120άρι που βγάζειΜία γνώμη για hyundai i20 και kia rio
Τετρτακύλινδρο 1.2 84hp ή τρικύλινδρο 1.0 100hp turbo;
[/quote]
Μήπως ξέρεις τιμή του rio για 120 ίππους; Δεν βλέπω στο σάιτ κάτι
Manimal
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 9 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 21.944
- Κριτικές
- 7
- Like
- 40.064
- Πόντοι
- 10.411
Kia Rio 1.0 100hp,έχει και καλύτερη γραμμή κατά την γνώμη μου από το αδελφάκι του,κοίτα και το 120άρι που βγάζειΜία γνώμη για hyundai i20 και kia rio
Τετρτακύλινδρο 1.2 84hp ή τρικύλινδρο 1.0 100hp turbo;
Μήπως ξέρεις τιμή του rio για 120 ίππους; Δεν βλέπω στο σάιτ κάτι [/quote]
[/quote]
Βαράει λίγο,πάνω από 17.000
Mpratan
Μέγας
- Εγγρ.
- 29 Δεκ 2019
- Μηνύματα
- 6.123
- Κριτικές
- 21
- Like
- 11.696
- Πόντοι
- 4.546
Όταν ο άνθρωπος είναι πνεύμα αντιλογίας, καλώς ή κακώς έτσι θα μείνει (τουλάχιστον στα νήματα που συμμετέχουμε, δεν αναφέρομαι στα πιο κλειστού κύκλου νήματα πχ αυταρχικά προγράμματα).Γιατί τι έχουν τα λάντα?Ρε βλάκα με τα σαπάκια σου, τι θες?
Γιατί γαμάς όλα τα νήματα?
Αν έχεις κάτι να συνεισφέρεις στο νήμα κάντο.
Αλλιώς μείνε με τα λάντα σου και σκάσε...
τα σημερινά τιποτα κακό (αναφερόμουν στο παρελθόν των λάντα), προσωπικά θεωρώ ότι πλέον με όλα τα αυτοκίνητα μπορεί κανείς να κάνει τη δουλειά του...
βασικά στον χαζό απευθύνομαι που δεν λέει να καταλάβει απλά πράγματα και κάνει όλα τα νήματα πεδίο μάχης...
είμαστε σε νήμα "για τα αυτοκίνητα που έχουμε, που θα θέλαμε" και δεν ποστάρει παρά μόνο μαλακίες.
ξεκινάω να γράφω - σε ένα νήμα που είχε βαλτώσει - για αυτοκίνητα που έχουν γράψει ιστορία, τι πιο σχετικό και ενδιαφέρον, και δεν του αρέσει.
λες και θα έγραφα κάποια πρωτοτυπία, δεν είναι λογικό να παραθέτω έτοιμη την ιστορία τους...
γράφω (σχετικό πάλι) για πλήρωση ελαστικών με άζωτο, που κάποιος μπορεί να βρει ενδιαφέρον και να ακούσει κάτι, δεν του αρεσει...(στ'αρχίδια μου βέβαια αλλά το νήμα γαμιέται με τις παπαριές που γράφει).
μέχρι και την amg μου του έβαλα του ηλίθιου που αμφέβαλε, και πάλι ξεκίνησε τις ηλιθιότητες "για τα χέρια που χρειάζονται πίσω από το τιμόνο κλπ κλπ".
ο άνθρωπος είναι βλάκας, κάθε νήμα που μπαίνει το γαμάει.
έτσι σταμάτησα να βάζω φώτο και στο νήμα με τις γυναίκες μας γιατί το είχε κάνει και αυτό μπουρδέλο.
αν θέλει ας βάλει δικές του...(σιγά μην έχει γκόμενα)
αν θέλει ας γράψει κι αυτός εδώ για αυτοκίνητα, ας συμμετέχει με δικό του θέμα δεν τον εμποδίζει κανείς. ας κάνει κάτι για να κινηθεί το νήμα, να ακουστεί κα΄τι ενδιαφέρον, να γίνει συζήτηση.
ΑΛΛΑ ΟΧΙ. Ο ΗΛΙΘΙΟΣ ΜΟΝΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ
poustalekos
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2010
- Μηνύματα
- 3.002
- Like
- 711
- Πόντοι
- 96
Οποιος βαζει αζωτο ειναι τερμα καθυστερμημενος μορτη!σύντομα θα συνεχίσω με άλλα αυτοκίνητα που έχουν αφήσει το στίγμα τους...
προς το παρόν παραθέτω κείμενο (κοπυ πέιστ κάνω) που αφορά στο θέμα του αζώτου ως αέριο πλήρωσης ελαστικών....
ΦΟΥΣΚΩΜΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΜΕ ΑΖΩΤΟ
Άζωτο: ένας πολύτιμος βοηθός για ελαστικά κορυφαίων επιδόσεων
Πρόκειται για μια εναλλακτική σε σχέση με την παραδοσιακή διαδικασία, με τον πεπιεσμένο αέρα, η οποία εφαρμόζεται εδώ και κάποια χρόνια και είναι ιδιαίτερα κατάλληλη για τις περιπτώσεις όπου απαιτούνται υψηλές επιδόσεις των ελαστικών. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι στο παρελθόν το αέριο αυτό χρησιμοποιούταν στους αγώνες της Φόρμουλα Ένα και στον κλάδο της αεροναυπηγικής.
Στην πραγματικότητα, το άζωτο είναι ήδη παρόν, κατά περίπου τέσσερα πέμπτα, στο μίγμα που χρησιμοποιείται για την παραδοσιακή διαδικασία, χαρακτηριζόμενη ως «πλήρωση με πεπιεσμένο αέρα»: στην περίπτωση αυτή, ωστόσο, το υπόλοιπο ένα πέμπτο συντίθεται από άλλα στοιχεία σε μεταβλητά ποσοστά (ιδίως οξυγόνο και διοξείδιο του άνθρακα). Στη λεγόμενη, όμως, «πλήρωση με άζωτο» στα ελαστικά εγχύεται μόνο καθαρό άζωτο. Το αποτέλεσμα είναι μια πολύ μειωμένη παρουσία οξυγόνου, διοξειδίου του άνθρακα και ρύπων, σχεδόν μηδενική, όπως επίσης και μείωση της εσωτερικής υγρασίας των ελαστικών.
Ποια είναι τα οφέλη της «πλήρωσης με άζωτο» σε σύγκριση με την παραδοσιακή διαδικασία πλήρωσης;
Αυξημένη ασφάλεια: τα ελαστικά έχουν μεγαλύτερη αντοχή σε περίπτωση σύγκρουσης και η πιθανότητα έκρηξης είναι σχεδόν ανύπαρκτη, χάρη στο γεγονός ότι η εσωτερική υπερθέρμανση γίνεται πολύ πιο αργή. Το άζωτο, επιπλέον, είναι πυρίμαχο: σε αντίθεση με το οξυγόνο, είναι ένα αδρανές αέριο το οποίο δεν επιτρέπει στις φλόγες να αναπτυχθούν.
Διατήρηση της πίεσης: ακόμη και σε μεταβαλλόμενες συνθήκες εξωτερικής θερμοκρασίας, η τιμή που έχει ρυθμιστεί κατά τη στιγμή της πλήρωσης παραμένει σταθερότερη. Αυτό συμβαίνει επειδή το άζωτο τείνει να διαρρεύσει από το ελαστικό τρεις φορές πιο αργά σε σχέση με το οξυγόνο, καθώς σχηματίζεται από μεγαλύτερα σωματίδια.
Αυξημένη οδηγική απόλαυση και άνεση: η θέση είναι πιο σταθερή, η πρόσφυση καλύτερη και οι μικρές ανωμαλίες του οδοστρώματος απορροφώνται άψογα.
Καλύτερες εσωτερικές συνθήκες των ελαστικών: η χαμηλή υγρασία (στο άζωτο δεν σχηματίζονται υδρατμοί) επιτρέπει την αποτροπή καταστροφής των μεταλλικών ταινιών που είναι ενσωματωμένες στο ελαστικό, αποφεύγοντας έτσι τις διαδικασίες οξείδωσης και τον κίνδυνο σχηματισμού σκουριάς.
Μεγαλύτερη διάρκεια ζωής των ελαστικών: χάρη στις μικρές μεταβολές στον όγκο του αερίου αυτού, μειώνονται επίσης οι κραδασμοί και οι καταπονήσεις που προκαλούν φθορά και ελαφριές ζημιές.
Η πλήρωση με άζωτο συνιστάται ιδιαίτερα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, διότι βελτιώνει την ικανότητα του ελαστικού να κρυώνει και να διατηρεί μια σταθερή θερμοκρασία, η οποία είναι απαραίτητη για τη διασφάλιση καλής απόδοσης και υψηλής ασφάλειας. Σε υψηλότερες θερμοκρασίες, στην πραγματικότητα, τα ελαστικά συνήθως υποβάλλονται σε πολύ έντονη θερμική καταπόνηση λόγω της τριβής με την επιφάνεια της ασφάλτου, η οποία φτάνει πολύ υψηλές θερμοκρασίες. Με το άζωτο, οι εσωτερικές επιφάνειες δεν υπερβαίνουν ένα θερμικό επίπεδο προστασίας και ο κίνδυνος ρήξης ή θραύσης, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, μειώνεται δραστικά.
Για τον ίδιο λόγο, δεν συνιστάται η πλήρωση με άζωτο κατά τους χειμερινούς μήνες, διότι τότε το αέριο αυτό θα έριχνε υπερβολικά χαμηλά τη θερμοκρασία των ελαστικών. Κατά τη διάρκεια των ψυχρότερων περιόδων του έτους, η επιφάνεια του δρόμου φτάνει σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες και τα ελαστικά έρχονται συχνά σε επαφή με νερό και χιόνι: για τη διασφάλιση της βέλτιστης πρόσφυσης στο οδόστρωμα, το πέλμα των ελαστικών θα πρέπει να ζεσταίνεται το συντομότερο δυνατό κατά την πορεία του οχήματος.
Μεταξύ των έμμεσων συνεπειών από τη χρήση του αζώτου συγκαταλέγονται επίσης τα εξής:
εξοικονόμηση καυσίμου: δεδομένου ότι οι τροχοί παραμένουν φουσκωμένοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, η κατανάλωση του οχήματος δεν τείνει να αυξάνεται με την πάροδο του χρόνου.
μείωση των αερίων του θερμοκηπίου, χάρη στη χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας που συνδέεται με αυτό το είδος πλήρωσης.
σταδιακή μείωση των αυτοκινητιστικών απορριμμάτων, καθώς τα ελαστικά είναι σε θέση να πετύχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.
Προσοχή, δεν συνιστάται η χρήση του αζώτου για οποιοδήποτε αυτοκίνητο: δεν συνιστάται, σε γενικές γραμμές, για τα μικρά και μεσαίου μεγέθους μοντέλα και, πολύ περισσότερο, για τα αυτοκίνητα που κινούνται σχεδόν αποκλειστικά σε αστικές διαδρομές (επειδή, λόγω της μειωμένης ταχύτητας, δεν εκθέτουν τα ελαστικά σε ακραίες συνθήκες).
Επίσης, δεν συνιστάται η χρήση σε ελαστικά που έχουν ήδη διανύσει μεγάλο αριθμό χιλιομέτρων, με εμφανή σημάδια φθοράς (όπως πορώδης σκελετός, ρωγμές και βλάβες διαφόρων τύπων), όπως επίσης ούτε και σε ελαστικά που χαρακτηρίζονται από βαλβίδες πλήρωσης με φθορές ή ρωγμές (στην περίπτωση αυτή, το αέριο, επειδή είναι πολύ ελαφρύ, στην πραγματικότητα θα τείνει να διαρρεύσει εύκολα).
Αντίθετα, το άζωτο συνιστάται για αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων και για τα βαρέα οχήματα που χρησιμοποιούνται σε εργοτάξια, λατομεία, ορυχεία, και ως εκ τούτου απαιτούν μια πολύ σταθερή και συνεχή πρόσφυση στο έδαφος.
Η διαδικασία για την πλήρωση με άζωτο είναι να ανασηκωθεί το όχημα από το έδαφος με τη βοήθεια κατάλληλου μηχανήματος, να αφαιρεθούν οι τροχοί και τα ελαστικά να εκκενωθούν πλήρως (με την απομάκρυνση επίσης των εσωτερικών μηχανισμών των βαλβίδων).
Με τον τρόπο αυτό, ο πεπιεσμένος αέρας που χρησιμοποιούταν προηγουμένως θα αφαιρεθεί πλήρως και έπειτα θα πραγματοποιηθεί επαναπλήρωση, μέχρι την επίτευξη της πίεσης που υποδεικνύεται από τον κατασκευαστή στο εγχειρίδιο λειτουργίας και συντήρησης του οχήματος σας.
Ακόμη και μετά την εργασία αυτή, συνιστάται πάντα να ελέγχετε αυτή την τιμή σε μηνιαία βάση: ο κίνδυνος των μικρών «διαρροών αερίου» μειώνεται με το άζωτο, αλλά δεν εξαλείφεται εντελώς.
Δεδομένου ότι, όπως αναφέρθηκε, το άζωτο είναι παρόν κατά περίπου 78% στον αέρα που αναπνέουμε, εάν τυχόν απαιτούνται μικρές επαναπληρώσεις του ελαστικού, αυτές μπορούν να πραγματοποιηθούν με τον «κανονικό» πεπιεσμένο αέρα, που δεν θα μεταβάλλει ουσιαστικά το ποσοστό του αζώτου.
ΠΟΥΣΤΑΛΕΚΟΣ
fylobios30
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 11.051
- Κριτικές
- 2
- Like
- 2.207
- Πόντοι
- 606
Κάβλωσα με επεισόδιο wheeler dealer !!!!!
Ο άγγλος έχει πάει στην καλιφόρνια.
Αγόρασε μια Ε amg W210 20ετίας με .... 3000$ και την έκανε τζιτζί !!!!!!
Έχει κανείς εμπειρία ή γνώση από συντήρηση κάτι τέτοιου ;;;
Τα βασικά τακάκια , μπουζί , λάδια κτλ ... αρχίδια θα είναι όπως όλα ....
Μπορεί να χρειαστεί να μπλέξεις με αντιπροσώπους και εξουσιοδοτημένους ;;;
Ο άγγλος έχει πάει στην καλιφόρνια.
Αγόρασε μια Ε amg W210 20ετίας με .... 3000$ και την έκανε τζιτζί !!!!!!
Έχει κανείς εμπειρία ή γνώση από συντήρηση κάτι τέτοιου ;;;
Τα βασικά τακάκια , μπουζί , λάδια κτλ ... αρχίδια θα είναι όπως όλα ....
Μπορεί να χρειαστεί να μπλέξεις με αντιπροσώπους και εξουσιοδοτημένους ;;;
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 65.425
- Like
- 24.946
- Πόντοι
- 5.506
Ειχα βαλει στο ματι το Dacia Duster lpg , αλλα λογω συνθηκων εκανα αεριο το Leon που εχω
Κάνεις πολύ χιλιόμετρο;
mounoeilotas
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Ιουλ 2013
- Μηνύματα
- 2.661
- Like
- 1.454
- Πόντοι
- 216
Τυπε πηρες αμαξαρα! Βαλε και ενα αεριο να το χαρεις!Παιδιά αγόρασα μια μερσεντες w204 του 2010 c180 αυτόματο καιβείναι άλλη φάση.Τελικά οι γερμανοί ξέρουν να κατασκευάζουν αυτοκίνητα
καποια στιγμη θα δωσω το ΚΙΑ να παρω ενα