Γελάω πολύ με την όλη ιστορία, όχι τόσο για τα πραγματικά περιστατικά, αλλά με την αντιμετώπιση της ελληνικής κοινωνίας.
Έχω ζήσει πολλά καλοκαίρια στην Αμάρυνθο, απ' όπου είναι και η καταγωγή του πατέρα μου. Τυγχάνει να γνωρίζω πολλούς απ' αυτούς που βλέπω στα καθημερινά ρεπορτάζ (τόσο ο απερχόμενος όσο και ο καινούργιος δήμαρχος είναι ξαδέλφια του πατέρα μου, ο "εφημέριος" γείτονας και γνωστός, οι γονείς και οι καταστηματάρχες γνωστοί). Ακόμα και τον τόπο του εγκλήματος γνωρίζω, γιατί τα καλοκαίρια πηγαίναμε εκεί για μπάσκετ τα απογεύματα. Δεν γνωρίζω βέβαια, ούτε τα παιδιά (είναι εκτός του ηλικιακού γκρουπ μου), είτε το θύμα, είτε τους δράστες. Επί της ουσίας δεν μπορώ να εκφέρω άποψη, γιατί δεν ξέρω πως έχουν τα πραγματικά περιστατικά.
Αλλά έλεος με τις μαλακίες των ΜΜΕ.
1). Η εκδοχή που γνωρίζω, είναι ότι όντως η κοπελίτσα γουστάριζε έναν από αυτούς. Τώρα αν στην πορεία έφερε και 3 άλλους, και αυτή τσίνισε, και πότε το έκανε, δεν το γνωρίζω. Φυσικά, η μη αποδοχή της σεξουαλικής πράξης κατά την διάρκεια της συνιστά βιασμό: αν η κοπέλα μετάνιωσε μετά, δυστυχώς έχασε.
2). Οι συνθήκες του περιστατικού με προβληματίζουν. Το γυμνάσιο ήταν όντως σε λειτουργία, και κανείς δεν άκουσε τίποτα. Από την άλλη βέβαια θα μπορούσαν να της είχαν κλείσει το στόμα, αλλά κανείς δε αντιλήφθηκε την κινητικότητα (δεν μιλάμε για 2 αλλά για 8 τουλάχιστον άτομα); Κανείς δεν την άκουσε να φωνάζει, έστω και μετά το πέρας της πράξεως; Και πάλι, αν ήταν προσχεδιασμένη η πράξη αυτή, για πιο λόγο αυτό το μπούγιο; Θεωρώ προφανές ότι όσο περισσότερος κόσμος λαμβάνει μέρος σε μια αξιόποινη πράξη, τόσο πιο δύσκολο είναι να μείνει κρυφή: κάποιος θα έσπαγε εύκολα.
3). Η καταγγελία μετά από 2 μέρες, ο τρόπος που έγινε, η σχέσεις θύματος κα αστυνομίας, και το ότι η οικογένεια προσέλαβε τον Ταουξή επίσης μου δημιουργεί ερωτηματικά.
4). Και έρχομαι στο σημαντικό κατ' εμέ. Φυσικά δεν αμφέβαλα ούτε μια στιγμή ότι τα ΜΜΕ θα έκαναν πάρτυ. Το ότι δεν βρέθηκε κανείς να υποστηρίξει την κοπέλα, μάλλον κατηγοριοποιεί τους ανθρώπους ως "ρατσιστές". Η πιθανότητα να υπάρχει μια κοινή αιτιολογημένη άποψη μάλλον δεν περνάει από το μυαλό κανενός.
Υποθέτω ότι στην Ελλάδα, ο καθένας μπορεί να πει την γνώμη του, αρκεί να είναι politically correct. Αλλιώς, την πούτσισε. Και τα ΜΜΕ (το έχω πει και σε άλλες περιπτώσεις) αξιώνουν μεγαλύτερο ρόλο στην χώρα μας, από αυτό που θα έπρεπε να έχουν.
ʼκουσα με έκπληξη τον γνωστό μαλάκα (Κύρτσος) να λέει ότι κινδυνεύει η ευρωπαϊκή πορεία της Ελλάδας από το γεγονός (!!!), και ότι από ένα (θλιβερό αν αληθές) περιστατικό, αποκτά η χώρα μας την φήμη του ρατσιστή. Έλεος. Τα προάστια του Παρισιού καίγονται 2 χρόνια τώρα, είπαμε τους γάλλους ρατσιστές και το ξεπεράσαμε.
5). Το ότι τα σχολεία, ειδικά επί καταλήψεων γίνονται μπουρδέλα, είναι θεωρώ γνωστό. Φυσικά, διαπιστώνω με θυμηδία, ότι αυτοί που μιλούσανε για τα δικαιώματα των μαθητών, στην συνέχεια, όταν το φρούτο ξίνισε, το φτύσανε.
6). Υποψιάζομαι ότι έχει πολύ ψωμί η ιστορία. Το αποτέλεσμα της δεν τον γνωρίζω, δεν έχω κάποιο συμφέρον από αυτό, και για να πω την αλήθεια, δεν με ενδιαφέρει κιόλας. Απλά, αν αναλάβει το θέμα εργολαβία η Espresso και η Traffic, θα γράφουμε σε κανένα δύο μήνες τα ίδια που γράφουμε και για την υπόθεση ʼλεξ (τουλάχιστον θα πάψουν να τρίζουν τα κόκαλα του).
7). Μια μικρή ιστορία για το τέλος.
Απέναντι από το συγκεκριμένο σχολείο, είναι μια σειρά μικρών διωρόφων ή τριώροφων σπιτιών. Τα σπίτια αυτά τα νοικιάζουν συνήθως αλβανικές οικογένειες, κυρίως γιατί είναι φτηνά (δεν είναι βέβαια και οι καλύτερες κατασκευές). Κάθε οικογένεια έχει τουλάχιστον 2 -3 παιδιά, τα οποία και τα απογεύματα παίζουν στις αυλές.
Θυμάμαι λοιπόν, όταν κατέβαινα με τους φίλους μου για μπασκετάκι, ερχόντουσαν και οι μεγαλύτεροι από αυτούς να παίξουν. Μιλάμε για το 97 - 98 (απίστευτα τραγουδάκια με Έντυ και Ζάρκο), την εποχή δηλαδή που ζήτησε ο πρόεδρος να απομακρυνθούν οι λαθρομετανάστες, και πολλοί από αυτούς ήταν τέτοιοι. Ποτέ δεν θυμάμαι να δημιουργήθηκε πρόβλημα, ποτέ δεν τους είπαμε όχι. Ούτε ποτέ κάποιος γονέας μας κατέκρινε γιατί συναναστρεφόμασταν αλβανούς. Κάποιους από αυτούς τους βλέπω ακόμα τα καλοκαίρια, όταν πηγαίνω εκεί. Μερικοί έχουν κάνει οικογένειες, κάποιοι δουλεύουν στο χωριό. Μιλάμε για τέτοιο ρατσισμό.
ΥΓ1. Συγνώμη κιόλας ρε παιδιά, αλλά τις τελευταίες 2 μέρες, έχω δει στα κανάλια πάνω από 20 άτομα να δίνουν συνεντεύξεις. Ποια ομερτά; Επειδή λένε ότι δεν γνωρίζουν; Γιατί δηλαδή, θα πρέπει όλοι να ξέρουν; Δεν γεννηθήκαμε όλοι ξερόλες δημοσιογράφοι.
ΥΓ2. Αυτός που είπε τους Βαθειώτες βλάχους, να πάει να γαμηθεί. Μην μιλάμε (και κυρίως μην βάζουμε ταμπέλες) για πρόσωπα και καταστάσεις που δεν γνωρίζουμε. Ευχαριστώ.