voltaire45
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 18.212
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.906
- Πόντοι
- 366
Και λοιπόν? Και στο Αστυνομικό Τμήμα της Ομόνοιας γινόντουσαν βασανιστήρια και τα ανακαλύψαμε πριν ένα μήνα ενώ αυτά είχαν γίνει εδώ και 2 χρόνια (και έχουμε και Δημοκρατία...)
Αποκλείεται να έκανε το διδακτορικό του στο Παρίσι κάποιο απο το προαναφερθέν χρονικό διαστημα? Δεν είναι Διδάκτωρ της θεολογίας του Παν/μίου Αθηνών? Μετά το πτυχίο τελειώνουν οι σπουδές...?
Το έχω ξαναπεί και θα το επαναλάβω: Όταν πέρνουμε τμήματα δηλώσεων, παραρμηνεύουμε αυτά που πιθανόν να ήθελε να πεί ο δηλών.
Φίλε μου, μπορείς να πιστεύεις ότι θέλεις. Ένα σε διαβεβαιώ όμως πως είναι σίγουρο:
ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ κάποιος να ζούσε στην Ελλάδα το διάστημα 1967-1974 και να μην ήξερε ότι υπήρχε δικτατορία. Σε οποιοδήποτε σημείο της Ελληνικής επικράτειας και αν ζούσε. Οποιουδήποτε μορφωτικού επιπέδου και αν ήταν. Είτε έκανε το διδακτόρικο του, είτε πήγαινε στο Δημοτικό Σχολείο. Γιατί σε πληροφορώ οι λόγοι για το καθεστώς της 21ης Απριλίου εκφωνούνταν ακόμη και στο δημοτικό. Και ότι ένα συχνό θέμα έκθεσης που μας έβαζαν σαν μαθητές ήταν η "Επανάσταση" της 21ης Απριλίου.
Όσο για το Παρίσι, εκεί και αν ήταν πασίγνωστο το καθεστώς και η κατάσταση στην Ελλάδα.
Δεν υπάρχει καμία σύγκριση με τις φάπες που έπεσαν στο ΑΤ Ομονοίας. Ας μην λέμε ότι θέλουμε.
Άλλωστε το είχε δηλώσει και ο ίδιος ένα μήνα ΠΡΙΝ (από την δήλωση που παρέθεσα):
«Ομολογώ ότι εγώ και η γενιά μου εδιδαχθήκαμε πολλά απ΄αυτά, τα οποία ευθύς μετά τη Μεταπολίτευση ο κόσμος και τα κόμματα κατελόγιζαν εις βάρος της Εκκλησίας. Ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος είχε αποστείλει δύο επιστολές εις τον τότε δικτάτορα, τον Παπαδόπουλο, διαμαρτυρόμενος για ορισμένες απάνθρωπες μεταχειρίσεις ανθρώπων» (11/2/2001).
Βέβαια αυτή είναι η γνωστή τακτική του Μακαριώτατου. Και ξέρει και δεν ξέρει. Όπως π.χ. με τον Βαβύλη.
Όσο για τις αποσπασματικές παραθέσεις τι να κάνουμε; Θα πρέπει να σκανάρουμε εμείς όλα τα βιβλία, τους λόγους του, τις επιφυλλίδες του;
Γιατί δεν το κάνει η Εκκλησία για να μην υπάρχει καμμιά δυνατότητα αμφισβήτησης και ηθελημένης παραποίησης από εμάς τους "γραικύλους"; Γιατί δεν χρηματοδοτεί την μετατροπή σε ηλεκτρονική μορφή των απάντων του Χριστόδουλου και την ανάρτηση τους στο Διαδίκτυο;
Μέχρι τότε εμείς τι μπορούμε να κάνουμε παρά να κρίνουμε τους δημόσιους λόγους του έστω και αποσπασματικά; Δημόσιο πρόσωπο δεν είναι; Από τι θα τον κρίνουμε;
Ή πρέπει να απέχουμε τελείως από κάθε κριτική;