Νέα

Απέτυχε η προσπάθεια μεταμόσχευσης Χριστόδουλου

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα democrat
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 89K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Touloumbas

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2006
Μηνύματα
47
Like
2
Πόντοι
0
Ειχε λυσσαξει ο τραγοδουλος να βαζει το Συγκροτημα με τις φυλλαδες του να γραφουν μονιμως οτι "Αρχιεπισκοπος που δεν εκπληροι τα καθηκοντα του παραιτειται ή αντικαθισταται" οταν ο Σεραφειμ ειχε αρχισει να μαυριζει απ τη νεφρικη ανεπαρκεια.
Δεν θυμομαστε το παρτυ στην αυλη της μητροπολης κατα την εκλογη του και τα ουρλιαχτα των γιουσουφακιων του (Κολοσουσας, Θεοκλητος, Επιφανιος κλπ) "Κουφαλες και τωρα θα σας γαμησουμε" προς τους υποστηρικτες του Θηβων Ιερωνυμου..?
Αδερφια, η καλυτερη εξελιξη για την εκκλησια και την ελληνικη ορθοδοξια ειναι να γυρισει ο χουντοδουλος στο σφραγισμενο κασονι και να προχωρησει η Ιεραρχια στην εκλογη ως αρχιεπισκοπου της φωτεινοτερης μορφης που διαθετει η ελληνικη εκκλησια του Μεσογαιας και Λαυρεωτικης Νικολαου για να γλυτωσει το παπαδαριο τις ντοματες αν εκλεγει αρχιεπισκοπος ο Θεσσαλονικης Ανθιμος ή κανενα αλλο εξωτικο φρουτο επιλογης Βαρθολομαιου.
Αφου δεν εχουμε τ αρχιδια να κλεισουμε την εκκλησια στο ντουλαπι της ιστοριας και ν απαλλαγουμε μια για παντα απο την παπαδοκρατια, τουλαχιστον ας εχει μια ηγεσια της προκοπης που ως δημοσιοϋπαλληλια εμεις την πληρωνουμε..
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
Μια άσχετη ερώτηση
Στη θέση στην οποια βρίσκεται τώρα ο χριστόδουλος, βρισκόταν κάποτε ο σεραφείμ
Μπορεί κάποιος, όποιος γνωρίζει, να με πληροφορήσει για την τότε στάση του χριστόδουλου;
Το ρωτάω γιατί θέλω να διασταυρώσω πληροφορία. Ασε που μπορεί να έχει ενδιαφέρον σαν ιστορία

Enforcer, όπως είδες, βρήθηκε ο άνθρωπος να σου απαντήσει. Είναι θησαυρός αυτό εδώ το site!

Ειχε λυσσαξει ο τραγοδουλος να βαζει το Συγκροτημα με τις φυλλαδες του να γραφουν μονιμως οτι "Αρχιεπισκοπος που δεν εκπληροι τα καθηκοντα του παραιτειται ή αντικαθισταται" οταν ο Σεραφειμ ειχε αρχισει να μαυριζει απ τη νεφρικη ανεπαρκεια.
Δεν θυμομαστε το παρτυ στην αυλη της μητροπολης κατα την εκλογη του και τα ουρλιαχτα των γιουσουφακιων του (Κολοσουσας, Θεοκλητος, Επιφανιος κλπ) "Κουφαλες και τωρα θα σας γαμησουμε" προς τους υποστηρικτες του Θηβων Ιερωνυμου..?
Αδερφια, η καλυτερη εξελιξη για την εκκλησια και την ελληνικη ορθοδοξια ειναι να γυρισει ο χουντοδουλος στο σφραγισμενο κασονι και να προχωρησει η Ιεραρχια στην εκλογη ως αρχιεπισκοπου της φωτεινοτερης μορφης που διαθετει η ελληνικη εκκλησια του Μεσογαιας και Λαυρεωτικης Νικολαου για να γλυτωσει το παπαδαριο τις ντοματες αν εκλεγει αρχιεπισκοπος ο Θεσσαλονικης Ανθιμος ή κανενα αλλο εξωτικο φρουτο επιλογης Βαρθολομαιου.
Αφου δεν εχουμε τ αρχιδια να κλεισουμε την εκκλησια στο ντουλαπι της ιστοριας και ν απαλλαγουμε μια για παντα απο την παπαδοκρατια, τουλαχιστον ας εχει μια ηγεσια της προκοπης που ως δημοσιοϋπαλληλια εμεις την πληρωνουμε..

Touloumba, δεν ξέρω αν τα λες καλά (γιατί δεν είχα παρακολουθήσει την ιστορία τότε), μάλλον καλά τα λες όμως.

Και σίγουρα έχεις "στυλ" στο γράψιμο.

Για τον Λαυρεωτικής Νικόλαο δεν ξέρω μόνο...  Είναι διαφορετικός απ τους άλλους?
 

Todok

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουλ 2006
Μηνύματα
3.299
Like
12
Πόντοι
16
Ειχε λυσσαξει ο τραγοδουλος να βαζει το Συγκροτημα με τις φυλλαδες του να γραφουν μονιμως οτι "Αρχιεπισκοπος που δεν εκπληροι τα καθηκοντα του παραιτειται ή αντικαθισταται" οταν ο Σεραφειμ ειχε αρχισει να μαυριζει απ τη νεφρικη ανεπαρκεια.
Δεν θυμομαστε το παρτυ στην αυλη της μητροπολης κατα την εκλογη του και τα ουρλιαχτα των γιουσουφακιων του (Κολοσουσας, Θεοκλητος, Επιφανιος κλπ) "Κουφαλες και τωρα θα σας γαμησουμε" προς τους υποστηρικτες του Θηβων Ιερωνυμου..?
Αδερφια, η καλυτερη εξελιξη για την εκκλησια και την ελληνικη ορθοδοξια ειναι να γυρισει ο χουντοδουλος στο σφραγισμενο κασονι και να προχωρησει η Ιεραρχια στην εκλογη ως αρχιεπισκοπου της φωτεινοτερης μορφης που διαθετει η ελληνικη εκκλησια του Μεσογαιας και Λαυρεωτικης Νικολαου για να γλυτωσει το παπαδαριο τις ντοματες αν εκλεγει αρχιεπισκοπος ο Θεσσαλονικης Ανθιμος ή κανενα αλλο εξωτικο φρουτο επιλογης Βαρθολομαιου.
Αφου δεν εχουμε τ αρχιδια να κλεισουμε την εκκλησια στο ντουλαπι της ιστοριας και ν απαλλαγουμε μια για παντα απο την παπαδοκρατια, τουλαχιστον ας εχει μια ηγεσια της προκοπης που ως δημοσιοϋπαλληλια εμεις την πληρωνουμε..

Από τη μία θες να κλείσεις την εκκλησία στο ντουλάπι της ιστορίας και από την άλλη θες μία φωτεινή μορφή να την καθοδηγεί. Αυτό ακούγεται κάπως οξύμωρο.
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
Από τη μία θες να κλείσεις την εκκλησία στο ντουλάπι της ιστορίας και από την άλλη θες μία φωτεινή μορφή να την καθοδηγεί. Αυτό ακούγεται κάπως οξύμωρο.

Todok,

Νομίζω ότι ο συνάδελφος έγραψε με άλλα λόγια και προσαρμόζοντάς το για την περίσταση, το αρχείο ρητό "Το μή χείρον βέλτιστον".
 

Επισκέπτης
"H NYXTA ΒΓΑΖΕΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΚΙ Η ΑΥΓΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ"

Μακάρι να βγεί ο Μεσογαίας και Λαυτρεωτικής Νικόλαος, αλλά δεν το βλέπω...

Δέν είναι στο " ΣΎΣΤΗΜΑ" , και είναι πολύ ΑΞΙΟΣ για να είναι Αρχιεπίσκοπος...

 

Επισκέπτης
Φίλε Τοuloumpa,

Κατά ένα μεγάλο ποσοστό έχεις δίκιο.
Δέν μπορώ να ξεχάσω με τίποτα τη σκηνή του ενταφιασμού του Μακαριστού Σεραφείμ.Ανατριχιάζω και μόνο που σκέπτομαι τι ακολούθησε στην έξοδο του Α νεκροταφείου, λίγο μετά το "Χούς ει ακι εις χούν απελεύσει"...

Άν δεν θυμάσαι, πες μου το να στο υπενθυμήσω.
Αχ, τα χάλια μας βλέπω μερικές φορές και μου κακοφαίνεται...
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
[size=11pt]ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΡΕΘΕΙ ΑΚΟΜΗ ΜΟΣΧΕΥΜΑ, Η ΔΟΤΗΣ![/size]
Διαβάστε λίγο το thread γαμώτο μου, πριν γράφετε ανοησίες!

Αυτό είναι απολύτως σωστό, το μόνον που έχει εξασφαλίσει ο Χριστόδουλος είναι μία θέση στο Τζάκσον Μεμόριαλ στην κλινική όμως του Τζάκη που έχει κάνει τις περισσότερες μεταμοσχεύσεις ήπατος στον κόσμο.

Αρχικά πρέπει να αναφέρουμε ότι υπάρχει μία διαφορά φιλοσοφίας μεταξύ Ευρώπης και Αμερικής. Στην Ευρώπη "μετράει" περισσότερο το προσδόκιμο επιβίωσης μετά από την μεταμόσχευση. Γι' αυτό προτιμούνται νεώτεροι άνθρωποι που και μόνον ηλικιακά έχουν μπροστά τους μεγαλύτερο πιθανό χρονικό διάστημα επιβίωσης. Μεταμοσχεύσεις ήπατος γενικά σε ασθενείς άνω των 55 δεν γίνονται. Και ο ίδιος ο Τζάκης παραδέχτηκε ότι ο Χριστόδουλος δεν θα ήταν υποψήφιος για μεταμόσχευση στην Ευρώπη.

Στην Αμερική "μετράει" περισσότερο η κρισιμότητα της κατάστασης του ασθενούς. Εκείνος που αντιμετωπίζει άμεσο κίνδυνο να χάσει την ζωή του έχει προτεραιότητα. (Αυτό γενικά ισχύει στο Αμερικάνικο ιατρικό σύστημα, οποιοδήποτε νοσοκομείο, ακόμη και το ακριβότερο ιδιωτικό, θα δεχθεί κάποιον που κινδυνεύει η ζωή του, αλλά μόλις περάσει ο κίνδυνος θα τον ξαποστείλει όσο γρηγορότερα γίνεται αν ο ασθενής δεν έχει ασφάλιση).

Στην Αμερική η διαθεσιμότητα των οργάνων για μεταμόσχευση ελέγχεται από ένα ΝΠΙΔ το οποίο λειτουργεί σαν δίκτυο νοσοκομείων:
Για κάθε όργανο υπάρχει λίστα αναμονής στην οποία εγγράφονται οι ασθενείς. Όταν ένα όργανο γίνεται διαθέσιμο τότε γίνεται αμέσως αντιστοίχιση των χαρακτηριστικών δότη - δέκτη και το όργανο στέλνεται (αεροπορικά) στον πλέον κατάλληλο λήπτη.

Για να αποφευχθούν οι αυθαιρεσίες και δεδομένου ότι υπάρχει τεράστια έλλειψη οργάνων και ειδικά ηπατικών μοσχευμάτων έχει υιοθετηθεί το MELD (Model for End Stage Liver Disease) το οποίο είναι μία "αντικειμενική" κλίμακα σύμφωνα με την οποία καθορίζεται η σειρά στην λίστα αναμονής.
resources/meldPeldCalculator.asp
Η βαθμολόγηση γίνεται σύμφωνα με τις τιμές ορισμένων κρισίμων εργαστηριακών εξετάσεων. Ανάλογα με την βαθμολογία, αλλά και κάποιες άλλες παραμέτρους, όπως ο χρόνος αναμονής καθορίζεται η σειρά στην λίστα.
Η λίστα αυτή είναι πρακτικά αδύνατο να παρακαμφθεί, είναι ανοιχτή σε όλους, ο κάθε ασθενής ξέρει την βαθμολογία και την σειρά του κλπ.

Επομένως η προνομιακή μεταχείριση του Χριστόδουλου έγκειται στο γεγονός ότι βρήκε θέση στο νοσοκομείο. Πρέπει να σημειωθεί ότι ένα 5% των μεταμοσχεύσεων κάθε χρόνο μπορεί να γίνει σε μη Αμερικανούς πολίτες. Ο Τζάκης είπε ότι ο Χριστόδουλος πήρε την τελευταία διαθέσιμη θέση για φέτος.

Αν ένας απλός άνθρωπος, χωρίς Αμερικανική υπηκοότητα, προσπαθούσε να βρει θέση σε ένα πανεπιστημιακό νοσοκομείο για μεταμόσχευση οργάνων, ξέρετε τι θα έπαιρνε......

Από την στιγμή που ο Χριστόδουλος θα μπει στην λίστα δεν μπορεί να γίνει καμία ατασθαλία. Και αυτό που δήλωσε, ότι δεν θέλει να ευνοηθεί σε βάρος κάποιου άλλου, είναι καθαρά υποκρισία. Από την στιγμή που είναι στην λίστα ούτε μπροστά μπορεί να πάει, ούτε πίσω.
Πόσο χρόνο θα πάρει να βρεθεί μόσχευμα κανένας δεν το ξέρει. Βέβαια, ο Τζάκης είναι σίγουρος ότι η βαθμολογία που θα πάρει θα είναι τόσο ψηλή ώστε δεν θα έχει πρόβλημα και μόσχευμα θα βρεθεί σίγουρα.

Από εκεί και πέρα, μην ξεχνάμε ότι ο Χριστόδουλος έχει αυτή την στιγμή μόνον ένα καρκίνο γιατί έχει αφαιρεθεί εκείνος του παχέους εντέρου. Επομένως, θεωρητικά, και αυτό είναι μεγάλη κουβέντα, δεν έχει πρόβλημα από εκεί.
Τα κριτήρια του Μιλάνου τα πληρεί, έχει έναν μόνον όγκο που είναι 4 εκατοστά, δηλαδή μικρότερος των 5 που είναι το όριο.

Επειδή ακούστηκαν διάφορα για την μετεγχειρητική του πορεία.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα του είναι η Ηπατίτιδα Γ' από την οποία δεν έχει θεραπευθεί. Μέσα σε 6 περίπου μήνες μετά την μεταμόσχευση ο ιός θα αρχίσει να επιτίθεται ξανά στο νέο συκώτι. Και τότε τα πράγματα θα αρχίσουν να γίνονται δύσκολα, γιατί θα βρίσκεται σε αγωγή με φάρμακα για να μην απορριφθεί το μόσχευμα, θα πρέπει να ελέγχεται ο διαβήτης, δεν θα μπορεί να αποκλειστεί το ενδεχόμενο μίας μετάστασης και ταυτόχρονα θα πρέπει να καταπολεμείται ο ιός για να μην καταστραφεί το νέο όργανο.
 

Civ Sota

Μέλος
Εγγρ.
10 Αυγ 2007
Μηνύματα
885
Like
3
Πόντοι
6
Προσωπικά σου ειμαι ευγνωμων voltaire45.
Φοβερο ξεκαθαρισμα.  Μακαρι να εκαναν το ιδιο και τα ΜΜΕ.
 

tzotzotzo

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2006
Μηνύματα
9
Like
0
Πόντοι
0
Και μοσχευμα στην αμερικη να μην βρει,θα βρει στην ινδια,στο πακισταν ή και καπου αλλου
 

Todok

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουλ 2006
Μηνύματα
3.299
Like
12
Πόντοι
16
Αναρωτιέμαι αν μερικοί γυρίζουν τα φόρα όπου γίνεται κουβέντα για τον Χριστόδουλο εξ επαγγέλματος.
 

tomito

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2006
Μηνύματα
10.311
Κριτικές
3
Like
164
Πόντοι
166
δεν σώζονται στις μέρες μας τα αυθεντικά πρωτότυπα Ευαγγέλια, αλλά αντίγραφά τους, των οποίων στοιχεία ή φράσεις, απο αντιγραφή σε αντιγραφή και με την πάροδο των ετών μπορεί απο ορισμένους να μεταβλήθηκαν.

Δέν προβληματίζομαι λοιπόν για τη διαφορά μεταξύ των δύο Ευαγγελίων που μου ανέφερες. Άλλωστε τα Ευαγγέλια των συνοπτικών Ευαγγελιστών είναι γεμάτα απο τέτοιου είδους άνευ ουσίας διαφορές.Ενω στις λεπτομέρειες εντοπίζει κανείς διαφορές, στην ΟΥΣΙΑ τα Ευαγγέλια συμφωνούν ΑΠΟΛΥΤΑ μεταξύ τους. Δεν σου κρύβω πως θα προβληματιζόμουνα πολύ περισσότερο να τα έβλεπα να συμφωνούν σε όλα.Τότε θα μιλάγαμε για έργο αντιγραφής του ενός Ευαγγελιστή απο τον άλλο...

Οσον αφορά την παραπομπή στην Προς Ρωμαίους επιστολή του Παύλου που μου αναφέρεις, θα σου παραθέσω τη μετάφραση του Παν.Τρεμπέλα όσον αφορά στο συγκεκριμένο κείμενο: " Έδωκε δε υπόσχεσην έκτοτε ο Θεός δια τον Υιόν του , ο οποίος εγεννήθη ως άνθρωπος, απο απόγονο του Δαυίδ.Απεδείχθη δε οτι είναι Υιός του Θεού , δια δυνάμεως υπερφυσικής..."
Δεν καταλεβαίνω που υπάρχει το πρόβλημα?

Το γενεαλογικό δέντρο της Πρό Χριστού περιόδου (Παλαιά Διαθήκη), αναφέρεται στα Ευαγγέλια προκειμένου να συνδεθεί η Παλαιά με την Καινή Διαθήκη, και για κανένα άλλο λόγο.
Φυσικά λοιπόν και δεν μπορεί να έχει γενεαλογικό δέντρο ένας Θεός!

α: Συγνώμη αλλά εγω νόμιζα ότι είναι Θεόπνευστα κείμενα στα οποία μέχρι και το τελευταίο κόμμα παίζει ρόλο. Τώρα έκπληκτος ακούω για επουσιώδεις αντιφάσεις, για μη αυθεντικά κείμενα κτλ καταπληκτικό!!!
β: Το πρόβλημα με το Σπέρμα του Δαυϊδ που υπάρχει; Πλάκα μάλλον μου κάνεις! Μα που να υπάρχει; :think: Στην Άμωμο Σύλληψη; Στην Αειπαρθένο (ακόμα και μετά την γέννα); :think:
γ: Επίσης νόμιζα ότι για την σύνδεση Παλαιάς και Καινής αρκούσαν οι προφητείες των Δικαίων της Παλαιάς. Τώρα μαθαίνω ότι απαιτειται για να συνδεονται να είναι ο Ιησούς μακρινός απόγονος του Αβρααμ και του Προφητάνακτα Δαυϊδ.
 

Επισκέπτης
1)Σταυρο51 εγω δεν κλεινω σουιτα με υπερδιπλο κρεβατι στο four seasons παρεα με νεαρους διακους οπως ο Χριστοδουλος στο τελευταιο του ταξιδακι στο Μιλανο.Βεβαια αυτο δεν εχει σημασια,εχει παρει ορκο αγαμιας ο ανθρωπος.Οποτε ναι,δεν μπορω να σου αποδειξω οτι ειναι ομοφυλοφιλος.
2)Εχεις δικιο,ο Χριστοδουλος ειναι σε λιστα αναμονης.MEA CULPA.Σε ποσα εικοσιτετραωρα βαζετε στοιχημα οτι θα βρεθει συμβατο μοσχευμα?
3)Ο Χριστοδουλος ομως ειναι διαβητικος,και ανω των 65 ετων.Δεν μετρανε αυτα τα κριτηρια?Και επισης ο ογκος στο σηκωτι ΗΤΑΝ 4 εκατοστα πριν ενα μηνα?Υπαρχει περιπτωση να εχει μεγαλωσει?Σοβαρα ρωταω.

Με το MEA CULPA θυμηθηκα τον Ανδρεα,τον Γιακουμπ,το νευμα προς την Μιμη στο Ελληνικο.Θυμαστε οι μεγαλυτεροι?Τωρα βεβαια δεν εχουμε Μιμη αλλα Θεοκλητο.Τι να κανουμε,αλλαζουν οι εποχες.Ετοιμαστειτε ομως για ξεγυρισμενα deja vu.
 

jack smith

Μέλος
Εγγρ.
2 Αυγ 2007
Μηνύματα
9
Like
0
Πόντοι
0
Τότε, γιατί να υπάρχει αυτό το άρθρο? Τι προσφέρει στο πολίτευμά μας?
Γιατί να μην υπάρχει και ένα άρθρο που να λέει π.χ. ότι "Στα βουνά ζούνε κατσίκια και στους κάμπους πρόβατα"? Στατιστική καταγραφή θα ήταν και αυτό.

Λοιπόν, βρήκα αυτό το κειμενάκι που νομίζω ότι λέει πολλά.
Οι υπογραμμίσεις δικές μου. Όταν βρω χρόνο θα επιστρέψω.
Το θέμα χρειάζεται την παράθεση της γνώμης και άλλων συνταγματολόγων, της νομολογίας και κάποια ιστορικά στοιχεία.

ΔΩΔΕΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
[του κ.Ευάγγελου Βενιζέλου, βουλευτού-τ.Υπουργού.
Ομιλία στην εκδήλωση που οργάνωσε η
Ένωση Ενεργών Πολιτών στην αίθουσα του Δ.Σ.Α. την Πέμπτη 8 Ιουνίου 2000]

Η συγκυρία είναι απολύτως ακατάλληλη για μια σοβαρή και υπεύθυνη συζήτηση ως προς τις σχέσεις Κράτους και Εκκλησίας. Η συζήτηση αυτή προϋποθέτει βαθιά γνώση των ιστορικών, νομικών και εκκλησιολογικών δεδομένων τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς. Και απαιτεί ψυχραιμία και νηφαλιότητα. Δυστυχώς στις ημέρες μας αφθονούν ο ερασιτεχνισμός και η δημαγωγική απλούστευση όλων των θεμάτων. Παρόλα αυτά θα προσπαθήσω να καταγράψω δώδεκα σημεία που οριοθετούν- κατά τη γνώμη μου- τον προβληματισμό γύρω από τις σχέσεις Κράτους και Εκκλησίας.

Σημείο πρώτο: Η συνταγματική ρύθμιση των σχέσεων Κράτους και Εκκλησίας δεν γίνεται μόνον με το άρθρο 3 που χαρακτηρίζει επικρατούσα θρησκεία τη θρησκεία της ορθόδοξης εκκλησίας, αλλά μ' ένα ευρύτερο πλέγμα διατάξεων όπου κορυφαία θέση κατέχει το άρθρο 13 περί θρησκευτικής ελευθερίας.
Κρίσιμο είναι κυρίως όλο το κεφάλαιο των ατομικών δικαιωμάτων και των δικαιωμάτων ομαδικής δράσης (προστασία ιδιωτικού βίου, δικαίωμα του συνέρχεσθαι και του συνεταιρίζεσθαι, ελευθερία του λόγου, προστασία της ιδιοκτησίας κ.λ.π.). Από τεχνικής πλευράς σημασία έχει το άρθρο 18 παρ.3 (αναπαλλοτρίωτο της περιουσίας των πρεσβυγενών πατριαρχείων, της Μονής του Σινά και των Μονών της Αγίας Αναστασίας, των Βλατάδων και του Ευαγγελισμού στην Πάτμο) και το άρθρο 105 (καθεστώς του Αγίου Όρους).

Σημείο δεύτερο: Το άρθρο 3 περί επικρατούσας θρησκείας δεν περιορίζει καθόλου την θρησκευτική ελευθερία τόσο ως ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης όσο και ως ελευθερία της λατρείας. Η θρησκευτική ελευθερία προστατεύεται σε συνταγματικό επίπεδο πλήρως. Υπάρχουν, όμως, σοβαρά προβλήματα στο επίπεδο της παλιότερης νομοθεσίας, της νομολογίας και της διοικητικής πρακτικής. Τα μεγάλα μέτωπα είναι η οριοθέτηση και η ποινική μεταχείρηση του προσηλυτισμού, η ίδρυση ευκτηρίων οίκων και ναών από ετεροδόξους ή αλλοθρήσκους, η μεταχείριση των αντιρρησιών συνείδησης και η διδασκαλία των θρησκευτικών σε σχέση με τους μαθητές που δεν ακολουθούν το ορθόδοξο δόγμα (βλ.σημείο ενδέκατο).

Σημείο τρίτο: Φορέας της θρησκευτικής ελευθερίας είναι ο καθένας. Προφανώς αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία για τους άθεους, τους αγνωστικιστές, τους αλλόθρησκους ή ετερόδοξους. Έχει όμως σημασία και για τους ορθοδόξους χριστιανούς και για την ορθόδοξη εκκλησία ως τέτοια. Τη θρησκευτική ελευθερία και όχι την ιδιότητα της ως "επικρατούσας" επικαλέστηκε η Εκκλησία π.χ. στην μεγάλη σύγκρουση του 1987 για την εκκλησιαστική περιουσία, όταν αυτή έφθασε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου. Αντιθέτως τότε η Πολιτεία επικαλέστηκε το άρθρο 3 και την ιδιότητα των μονών ως ν.π.δ.δ. για να ισχυριστεί-χωρίς επιτυχία- ότι αυτές δεν μπορούν να καταφύγουν στα όργανα της Ευρωπαϊκής  Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, στο Στρασβούργο.

Σημείο τέταρτο: Στην Ελλάδα δεν διασφαλίζεται απλώς και μόνο η ανεξιθρησκεία, δηλαδή η ανοχή του κράτους και ίση απόστασή του απ' όλους σε σχέση με το θρησκευτικό γίγνεσθαι, αλλά η θρησκευτική ελευθερία. Αρα το κράτος δεν "ανέχεται" απλώς, αλλά υποχρεούται να προστατεύει με θετικό τρόπο τη θρησκευτική συνείδηση και τη λατρεία για κάθε "γνωστή" θρησκεία.

Σημείο πέμπτο: Το άρθρο 3 δεν καθιερώνει το σύστημα ούτε της "νόμω κρατούσης Πολιτείας" ούτε της "συναλληλίας", όπως για λόγους ιστορικής ή θεωρητικής αδράνειας αναφέρουν πολλοί. Με το άρθρο 3, αλλά και με τα άρθρα 13,18 παρ.8, 105, 9, 11, 12 κ.λ.π. συμβαίνει κάτι πολύ απλό: οι σχέσεις Κράτους και Εκκλησίας καθίστανται σχέσεις συνταγματικώς ρυθμισμένες. Αυτό είναι και αυτονόητο και αναπόφευκτο. Ακόμη και αν καταργηθεί το άρθρο 3, οι σχέσεις Κράτους και Εκκλησίας θα είναι συνταγματικώς ρυθμισμένες μέσω του άρθρου 13, γιατί ένα φαινόμενο όπως το θρησκεύεσθαι ή το μη θρησκεύεσθαι είναι πολύ σημαντικό για κάθε άτομο και για την κοινωνία συνολικά. Οτιδήποτε είναι σημαντικό για το άτομο, την κοινωνία και την οικονομία έχει εδώ και πολλές δεκαετίες καταστεί αντικείμενο συνταγματικής ρύθμισης. Το σύνταγμα δεν ρυθμίζει μόνον την οργάνωση και τη λειτουργία του κράτους, αλλά και την οργάνωση και τη λειτουργία της κοινωνίας των πολιτών, βασικό φαινόμενο της οποίας είναι η θρησκευτική συσσωμάτωση και η θρησκεία γενικά.
Και μόνον η διάταξη περί θρησκευτικής ελευθερίας (άρθρο 13) θα αρκούσε, λοιπόν, ώστε να θεωρούνται συνταγματικώς ρυθμισμένες οι σχέσεις Κράτους και Ορθόδοξης Εκκλησίας. Το ίδιο συμβαίνει π.χ. και με τη διάταξη του άρθρου 20 περί δικαστικής προστασίας. Μπορεί οι υποθέσεις που αφορούν την εκκλησία να μην δικάζονται από το Συμβούλιο της Επικρατείας, αλλά πάντως θα δικάζονται από κάποιο δικαστήριο στο πλαίσιο του δικαιοδοτικού μας συστήματος. Για παράδειγμα από τα πολιτικά  δικαστήρια. Αυτό άλλωστε, γίνεται με τις διαφορές που προκύπτουν σε σχέση ακόμη και με το πιο μικρό σωματείο ή ίδρυμα.

Σημείο έκτο: "Επικρατούσα" θρησκεία σημαίνει όχι επίσημη ή κρατική θρησκεία (όπως π.χ. στην Αγγλία, τη Νορβηγία ή άλλες ευρωπαϊκές χώρες), αλλά θρησκεία της μεγάλης πλειοψηφίας του λαού. Άλλωστε το άρθρο 3 δεν ρυθμίζει, όπως πρόεκυψε ιστορικά, κυρίως τις σχέσεις Κράτους και Εκκλησίας, αλλά τη σχέση Εκκλησίας της Ελλάδος και Οικουμενικού Πατριαρχείου μετά τόν Τόμο περί αυτοκεφαλίας του 1850 και τη ρύθμιση του καθεστώτος των μητροπόλεων των "νέων χωρών" με την Συνοδική Πράξη του 1928. Το 1975 το άρθρο 3 θεωρήθηκε και από την Εκκλησία και από την Πολιτεία ως φραγμός στις επεμβάσεις του Κράτους στα εσωτερικά της Εκκλησίας και όχι ως βάση ανάμειξης της Εκκλησίας στις κρατικές υποθέσεις.

Σημείο έβδομο: Τα πεδία ευθύνης και αρμοδιότητας του κράτους και της εκκλησίας είναι σαφώς διακεκριμένα. Η ύπαρξη όμως, διαφορετικών απόψεων, μεταξύ των πολιτών για θέματα σχετιζόμενα με τον τρόπο άσκησης της θρησκετυικής ελευθερίας δεν είναι επέμβαση της εκκλησίας στα του κράτους, αλλά είτε ζητήμα κράτους δικαίου που αφορά τελικά τη Δικαιοσύνη, είτε πολιτικό ζήτημα που αφορά τη λειτουργία της Δημοκρατίας και τους τρόπους αναζήτησης και διαμόρφωσης της συναίνεσης. Όποιος νοιώθει "πιστός" του ορθόδοξου δόγματος και όποιου άλλου δόγματος ή θρησκείας είναι εξίσου πολίτης με αυτόν που νοιώθει άθεος, αγνωστικιστής ή απλώς ορθολογικά αυτάρκης. Ο μη ορθόδοξος είναι ίσος πολίτης με τον ορθόδοξο και το αντίστροφο.

Σημείο όγδοο: Είναι άλλο πράγμα η πλήρης εφαρμογή της θρησκευτικής ελευθερίας και άλλο ο "χωρισμός" Κράτους και Εκκλησίας: ο πολιτικός γάμος, η ονοματοδοσία άσχετα από τη βάπτιση, η κηδεία χωρίς θρησκευτική ακολουθία, η κατάργηση του όρκου και η αντικατάστασή του από ίσης αξίας διαβεβαιώσεις, είναι θέματα που είτε έχουν λυθεί είτε μπορούν να λυθούν αμέσως με πολύ απλό τρόπο. Πρόκειται για στερεότυπα που χρησιμοποιούνται, κυρίως από τους κακώς πληροφορημένους, ως ζητήματα που ανάγονται στο "χωρισμό" Κράτους  και Εκκλησίας, ενώ είναι ζητήματα θρησκευτικής ελευθερίας. Η μισθοδοσία του κλήρου δεν θεμελιώνεται στο άρθρο 3 αλλά στη συμφωνία Κράτους και Εκκλησίας του 1952 περί εκκλησιαστικής περιουσίας. Άλλωστε κατά το άρθρο 13 παρ. 3 το ζητούμενο δεν είναι η κατάργηση της μισθοδοσίας για τον ορθόδοξο κλήρο, αλλά η επέκτασή της στους λειτουργούς κάθε "γνωστής" θρησκείας.

Σημείο ένατο: Το προοίμιο του Συντάγματος "Εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος" παραπέμπει στο προοίμιο της διακήρυξης της ανεξαρτησίας του νέου ελληνικού κράτους που διατυπώθηκε το 1822 στην Επίδαυρο. Δεν πρόκειται για ζήτημα θρησκευτικού χρωματισμού αλλά για ζητήματα ιστορικής μνήμης. Ανάλογα ισχύουν σε πολλά άλλα συντάγματα, όπως το αμερικανικό και το γερμανικό.

Σημείο δέκατο: Ας μην ξεχνάμε ότι συζητούμε για τη σχέση μεταξύ ενός σύγχρονου κράτους της εποχής της πληροφορίας και για μία ορθόδοξη εκκλησία που δεν συγκροτείται ως κράτος όπως π.χ. η καθολική, ούτε ως σωματείο, όπως πολλά προτεσταντικά δόγματα, αλλά ως "κοινωνία".
Το κράτος της ψηφιακής εποχής δεν είναι ένας συμπαγής πολιτικός και διοικητικός μηχανισμός, αλλά μία πολύπλοκη κοινωνική σχέση. Το κράτος δεν νοείται παρά μόνο σε σχέση με την κοινωνία των πολιτών και αντίστροφα. Το κράτος τώρα δεν οχυρώνεται πίσω από την τυπική ισότητα ουσιαστικά άνισων πολιτών, αλλά υποχρεούται να δώσει πιο ειλικρινείς απαντήσεις στα προβλήματα μιας πολύπλοκης και πολυφωνικής κοινωνίας με πολλές αντιθέσεις και αποχρώσεις. Είναι λάθος να συζητούμε στην πρώτη δεκαετία του 21ου αιώνα με τις προσλαμβάνουσες παραστάσεις του 19ου. Ένα τέτοιο κράτος δεν μπορεί να ρυθμίσει τη σχέση του με την ορθόδοξη εκκλησία π.χ. με Κογκορδάτο, γιατί αυτό προϋποθέτει σχέση μεταξύ αντισυμβαλλομένων κρατών (π.χ. Ιταλία και Αγία Έδρα).
Οι σχέσεις κράτους και ορθόδοξης εκκλησίας είναι όψη των σχέσεων κράτους και κοινωνίας των πολιτών.

Σημείο ενδέκατο: Η διδασκαλία των θρησκευτικών στα σχολεία στο πλαίσιο του άρθρου 16 παρ.2 που ορίζει ως σκοπό της παιδείας μεταξύ άλλων και την "ανάπτυξη  της θρησκευτικής συνείδησης" είναι προφανές ότι πρέπει να γίνεται έτσι ώστε να μή παραβιάζει τη θρησκευτική ελευθερία κανενός  (πρακτική εναρμόνιση των άρθρων 13 και 16 παρ.2). Αρκεί συνεπώς η δήλωση της επιθυμίας των γονέων του ανηλίκου μαθητή πως δεν επιθυμεί να παρακολουθεί το μάθημα, για να απαλλαγεί από αυτό, χωρίς περαιτέρω διερεύνηση. Δεν έχω το χρόνο να παρουσιάσω τα βασικά μοντέλα  διδασκαλίας θρησκευτικών, ένα από τα οποία ακολουθεί και η Ελλάδα. Σημασία έχει το γεγονός πως ο τελευταίος λόγος ανήκει σ' αυτούς που ασκούν τη γονική μέριμνα, καθώς οι συναφείς κανόνες της διεθνούς προστασίας των ανθρωπίων δικαιωμάτων που ισχύουν και στη χώρα μας με σχετικά αυξημένη νομική δύναμη, εξασφαλίζουν στους γονείς το δικαίωμα να ελέγχουν την θρησκευτική εκπάιδευση των παιδιών τους.

Σημείο δωδέκατο: Αναρωτιέμαι τι εννοούν ορισμένοι μιλώντας για "χωρισμό" Κράτους και Εκκλησίας.
Αν εννοούν την πλήρη εφαρμογή της θρησκευτικής ελευθερίας για όλα τα υποκείμενά της ατομικά ή συλλογικά, τότε αυτό είναι αυτονόητο, αλλά λέγεται "σεβασμός της θρησκευτικής ελευθερίας" και όχι "χωρισμός Κράτους και Εκκλησίας". Αν εννοούν ότι η εκκλησίας της Ελλάδος πρέπει να μετατραπεί ως πρός τις νομικές της σχέσεις από ν.π.δ.δ. σε ν.π.ι.δ. (π.χ. σωματείο ή ίδρυμα), τότε πρέπει να θυμίσω ότι κατά τη Συνθήκη της Λωζάνης ο Μουφτής θα είναι πάντα δημόσιος λειτουργός. Ότι το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο και η κατά τόπους ισραηλιτικές κοινότητες είναι -και καλώς- ν.π.δ.δ. Ότι η Εκκλησία των εν Ελλάδι Καθολικών, παρότι πρόσφατα χαρακτηρίστηκε ν.π.ι.δ. είναι κατά μία σοβαρά υποστηριζόμενη άποψη ν.π.δ.δ. με βάση το Πρωτόκολλο του Λονδίνου του 1830, ενώ βεβαίως έχει σχέση "κανονικής υποταγής" με την Αγία Έδρα που έχει και κρατική υπόσταση.
Αν εννοούν ότι δεν πρέπει να γίνονται αγιασμοί ή δοξολογίες, τότε πρέπει να ξέρουν ότι αυτό δεν το προβλέπει ούτε το επιβάλλει το Σύνταγμα, γιατί εκτός από το Σύνταγμα υπάρχει η συνήθεια, η παράδοση, η συνειδησιακή ανάγκη.
Αυτά όμως αφορούν είτε την πολιτεία είτε την κοινωνία των πολιτών κατά περίπτωση. Όπως και να έχει, λοιπόν, το πράγμα η σχέση Κράτους και Εκκλησίας θα διέπεται άμεσα ή έστω έμμεσα από συνταγματικούς κανόνες, δηλαδή κανόνες δημοσίου δικαίου, όπως και η σχέση του κράτους με το θρησκευτικό φαινόμενο γενικά και με όλες τις θρησκείες και τα δόγματα.
 
OP
OP
democrat

democrat

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Δεκ 2006
Μηνύματα
1.873
Κριτικές
11
Like
10
Πόντοι
2.007
ΔΩΔΕΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
[του κ.Ευάγγελου Βενιζέλου, βουλευτού-τ.Υπουργού.
Ομιλία στην εκδήλωση που οργάνωσε η
Ένωση Ενεργών Πολιτών στην αίθουσα του Δ.Σ.Α. την Πέμπτη 8 Ιουνίου 2000]

Καλα ρε φιλε ειναι δυνατον να μας βαζεις να διαβαζουμε τον Χοντρο?
Ο τυπος ειναι "γειασου"
οπου μπλεκει σκατα τακανει
νομος για την βασιλικη περιουσια ξευτιλιστικε στο ευρ.δικαστηριο.
Αρθρο για τον βασικο μετοχο! εκει και επεσε το γελιο της αρκουδας.
Ετσι και στο κομματι που ανεβασες παει να μπερδεψει και μπερδευεται ο ιδιος
ο χοντρομαλακας,Αναρωτωμενος τι ειναι επιτελους ο χωρισμος κρατους-εκκλησιας?
δικολαβος του κωλου
 

Επισκέπτης
α: Συγνώμη αλλά εγω νόμιζα ότι είναι Θεόπνευστα κείμενα στα οποία μέχρι και το τελευταίο κόμμα παίζει ρόλο. Τώρα έκπληκτος ακούω για επουσιώδεις αντιφάσεις, για μη αυθεντικά κείμενα κτλ καταπληκτικό!!!
β: Το πρόβλημα με το Σπέρμα του Δαυϊδ που υπάρχει; Πλάκα μάλλον μου κάνεις! Μα που να υπάρχει; :think: Στην Άμωμο Σύλληψη; Στην Αειπαρθένο (ακόμα και μετά την γέννα); :think:
γ: Επίσης νόμιζα ότι για την σύνδεση Παλαιάς και Καινής αρκούσαν οι προφητείες των Δικαίων της Παλαιάς. Τώρα μαθαίνω ότι απαιτειται για να συνδεονται να είναι ο Ιησούς μακρινός απόγονος του Αβρααμ και του Προφητάνακτα Δαυϊδ.

Φίλε tomito,

Ασφαλώς και η Θεοπνευστία των βιλίων της Καινής Διαθήκης είναι ,εκτός των άλλων ,και δογματικά αναμφισβήτητη.
Τούτο όμως δεν μας εμποδίζει να παραδεχθούμε οτι τα κείμενά Της , υπέσθησαν αλοιώσεις, προσθήκες  ή  ακόμη και αποσβέσεις , απο χειρόγραφο σε χειρόγραφο και απο αιώνα σε αιώνα και συγκεκριμένα κατα τη διαδικασία της αντιγραφής Τους.
Θα σου πρότεινα επίσης να διαβάσεις (αν θές πάντα) την Καινή Διαθήκη απο το σύγγραμα  "Novum Testamentum Graece- Nestle Aland". Σε αυτό αναφέρονται αναλυτικά με παραπομπές οι όποιες διαφορές απο χειρόγραφο σε χειρόγραφο, και πίστεψέ με...είναι πάμπολες(απο μία απλή πτώση , μέχρι ολόκληρη φράση).

Ο όρος "άμωμος σύλληψη" που χρησιμοποιείς, δε σου κρύβω οτι με προβλημάτισε πολύ, κι αυτό γιατί δέν είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται θεολογικά για τη σύλληψη του Ιησού, αλλά για τη σύλληψη της Θεοτόκου (και κυρίως απο την Καθολική Εκκλησία που δέχεται οτι η Θεοτόκος,έχουσα άμωμο σύλληψη, δεν έιναι φορέας της αμαρτίας. Είναι κι αυτή με τη σειρά της αναμάρτητη, όπως και ο Ιησούς,και δεν φέρει το προπατορικό αμάρτημα.Αρα δεν γνωρίζει το θάνατο και γι αυτό και έχει ενσώματη μετάσταση-ΛΑΘΟΣ.ΕΜΕΙΣ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΚΟΙΜΗΣΗ ΤΗΣ).

Εν πάση περιπτώσει, κατα την Ορθόδοξο πίστη, το Αειπάρθενο σημαίνει οτι η Θεοτόκος ήταν παρθένος πρό του τόκου, εν τω τόκω και μετά τον τόκον.
Περι της παρθενίας μιλάει και η Αγία Γραφή: "Ιδου η παρθένος εν γαστρί έξει και τέξεται υιόν και καλέσουσι το όνομα αυτού Εμμανουήλ (Ησαϊας 7,17  Ματθ.1,23)"
Ακόμη:"Είπε δε Μαριάμ προς τον Άγγελον, πως έστε τούτο, επεί άνδρα ού γιγνώσκω... (Λουκάς 1,34-35)" και τέλος "μνηστευθείσης γαρ της μητρός αυτού Μαρίας τω Ιωσήφ, πρίν ή συνελθείν αυτούς ευρέθη εν γαστρί έχουσα εκ Πνεύματος Αγίου (Ματθ 1,18)"

Κοίταξε λίγο πιο πρίν (στο Ματθαίο 1,16)που  λέει "Ιακώβ δε εγέννησε τον Ιωσήφ, τον άνδρα Μαρίας, εξ ής εγεννήθη ο Ιησούς ο λεγόμενος Χριστός".
Η περικοπή δηλαδή στην οποία αναφέρεσαι με τις γενεαλογίες, και που αναφέρεται στον Ιωσήφ, λίγο πιο κάτω (στίχος 18)επεξηγείται απο τον ίδιο το Ματθαίο προς αποφυγή παρερμηνιών.

Ασφαλώς λοιπόν και αρκούν οι προφητείες των δικαίων της Παλαιάς Διαθήκης, δεν καταλαβαίνω όμως που ενοχλεί η παράθεση των γενεαλογιών στην Καινή.Ο Ματθαίος είναι σαφέστατος...!
Όλα τα άλλα, είναι "εκ του πονηρού" νομίζω (χωρίς να αναφέρομαι προσωπικά σε εσένα).
 

Anal_Hunter

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Αυγ 2005
Μηνύματα
4.643
Κριτικές
10
Like
17
Πόντοι
5.775
Αφιερωμενο στον χριστοδουλο, του ευχομαι ολοψυχα να συναντησει τον δημιουργο του συντομα  :rockon:

Drones since the dawn of time
Compelled to live your sheltered lives
Not once has anyone ever seen
Such a rise of pure hypocricy
I'll instigate I'll free your mind
I'll show you what I've known all this time

God Hates Us All, God Hates Us All
You know it's true God hates this place
You know it's true he hates this race

Homicide-Suicide
Hate heals, you should try it sometime
Strive for Peace with acts of war
The beauty of death we all adore
I have no faith distracting me
I know why your prayers will never be answered

God Hates Us All
God Hates Us All



Pessimist, Terrorist targeting the next mark
Global chaos feeding on hysteria
Cut throat, slit your wrist, shoot you in the back fair game
Drug abuse, self abuse searching for the next high
Sounds a lot like hell is spreading all the time
I'm waiting for the day the whole world fucking dies

I never said I wanted to be God's disciple
I'll never be the one to blindly follow

Man made virus infecting the world
Self-destruct human time bomb
What if there is no God would you think the fuckin' same
Wasting your life in a leap of blind faith

Wake the fuck up can't ignore what I say
I got my own philosophy

I hate everyone equally
You can't tear that out of me
No segregation -separation
Just me in my world of enemies


I never said I wanted to be God's disciple
I'll never be the one to blindly follow
I'll never be the one to bear the cross-disciple


I reject this fuckin' race
I despise this fuckin' place


 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
Φίλε tomito,
.......
[size=10pt]Εν πάση περιπτώσει, κατα την Ορθόδοξο πίστη, το Αειπάρθενο σημαίνει οτι η Θεοτόκος ήταν παρθένος πρό του τόκου, εν τω τόκω και μετά τον τόκον.[/size].......

Με συχωρείτε λίγο ρε παιδιά που θα το ρίξω τώρα λίγο το επίπεδο, αλλά μου βγήκε αυθόρμητα, σε σχέση με το παραπάνω:

Μήπως σημαίνει επίσης ότι ο Ιωσήφ ήταν και τοκογλύφος?
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
"Έρωτά μου τοκογλύφε γλύφε το κορμί μου γλύφε"

Νίκος Δουλάμης
 

COMMANDER

Μέλος
Εγγρ.
29 Νοε 2005
Μηνύματα
828
Like
24
Πόντοι
6
Περνωντας απο την διασταυρωση της Κηφισιας με την Εθνικης Αντιστασεως,ειδα τουλαχιστον τρια τηλεοπτικα βαν, να ειναι παρκαρισμενα εξω απο την "ταπεινη" οικια του Βρωμοδουλ.
It's show time folks !!!!!
Υ.Γ. Ελπιζω η περιπετεια του, να τον κανει λιγο ταπεινοτερο οταν επιστρεψει.
 

Επισκέπτης
Οχι να μην γινει ταπεινοτερος.Να γινει χειροτερος,προκλητικοτερος πιο εμπαθης,φιλοδοξος και μεγαλομανης απο οτι ειναι.Δυσκολο βεβαια αφου ηδη ειναι κορυφαιος σε αυτα.Επισης αν ο μη γενοιτο μας αποχαιρετησει γιατι να εκλεγει στην θεση του καποιος καλυτερος του,ταπεινος ποιμενας κτλ?Προτεινω τον γιγαντα Θεοκλητο,η τον Ανθιμο.Κατι σαν την επανεκλογη του Bush junior ενα πραμα.Για να γελαμε με τα μουτρα τους μια ζωη.

Ωστε παρεμεινε παρθενος και μετα τον τοκετο η Παναγια?Αυτο πρωτη φορα το ακουω,ειλικρινα.Εγινε καισαρικη τομη η το 'θειο βρεφος' βγηκε απο αλλη τρυπα?Για εξηγηστε και σε μας τους Αντιχριστους.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom