Saul
Μέγας
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 16.239
- Like
- 14.842
- Πόντοι
- 3.656
Αυτά που είναι 5ετίας είναι ακριβά...δεν είναι τόσο μακρυά από το καινούριο.Πάμε πάλι. Σιγά σιγά. Να καταλάβεις.
1ον δε μιλάω για μεταχειρισμένο πάνω από 5-6 χρόνια.
2ον δε μιλάω για μεταχειρισμένο ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ.
Ελληνικά μόνον!
3ον σε συνδυασμό των δύο ανωτέρω, δε μιλάω για αυτοκίνητο με πάνω από 100.000 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χιλιόμετρα.
4ον για να εξασφαλιστεί το νο 3 το αμάξι ελέγχεται λεπτομερώς, ελέγχεται η κατάσταση λαμαρίνας, η μηχανή, τα χιλιόμετρα, τα έγγραφα, η κυριότητα, τα σέρβις, γίνεται ΦΥΛΛΟ και ΦΤΕΡΟ.
5ον δε μας είπες πόσο περιμένει κάποιος σήμερα για ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ όχημα, πληρωμένο τοις ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ ή ΜΕ ΔΟΣΕΙΣ, όχι LEASING.
6ον φυσικά, για αυτοκίνητο όπως το περιγράφω παραπάνω, θα τα σκάσεις χοντρά. Λίγο κάτω από τιμή καινούριου. Αλλά καινούρια ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ετοιμοπαραδοτα.
Τι πάει να πει Ελληνικά? Έχει καμιά σημασία αν αυτός που του γαμούσε τα πέταλα στα παντιλίκια ήταν Έλληνας η Ιταλός?
Τα πραγματικά χιλιόμετρα (ιδιαίτερα πριν το αγοράσεις) δεν μπορεί να τα βρει ούτε η αντιπροσωπεία. Τώρα αν βρήκες ένα συνεργείο που σου υποσχέθηκε ότι θα στα πει...δεν ισχύει....
Για τρακάρισμα μπορείς να το ελέγξεις....και στην αντιπροσωπεία μπορείς να το πας να πληρώσεις 80 ευρώ και να πάρεις χαρτί ότι είναι εντάξει...το πολύ πολύ να βρεθεί κάτι μικρό....τον κινητήρα για να τον ελέγξεις πραγματικά δεν μπορείς....πρέπει να το κάνει φίλο και φτερό...σιγά σου δώσει ο άλλος το αμάξι που πουλάει να του λύσεις τον κινητήρα
Περιμένεις πολύ....μπορεί 6 μήνες μπορεί και 9......δεν έχει σημασία...
αυτό που σου είπε ο άλλος και δεν το κατάλαβες είναι ότι με το καινούριο έχεις την εγγύηση....
την οποία δεν αξίζει να μην έχεις για 2-3Κ διαφορά προς τα κάτω.