Ελλεεινιδες και γριές.. Γιατι κάτω από 35 δεν υπάρχει αεροσυνοδός στην ετζιαν..μέχρι και 55αρες εχει Αυτό πάλι που το πας?
Στην Aegean η ηλικία παίζει αναλόγως τη Βάση και το δρομολόγιο. Στην Αθήνα έχεις περισσότερες πιθανότητες να πετύχεις νέες κοπέλες. Στη Θεσσαλονίκη έχει αρκετές παλιές.
Ο πρώτος λόγος για τον οποίο υπάρχει το πλήρωμα θαλάμου επιβατών είναι η ασφάλεια.
Στις περισσότερες περιπτώσεις θα είσαι τυχερός αν έχεις έμπειρο πλήρωμα σε κατάσταση emergency. Αρκετές από τις παλαιότερες είναι και εκπαιδεύτριες. Οπότε, όχι μόνο γνωρίζουν, αλλά διδάσκουν κιόλας το πως να σου προσφέρουν πρώτες βοήθειες, πως να εγκαταλείψεις το αεροσκάφος με ασφάλεια κλπ.
Δυστυχώς στην Ελλάδα η αεροπορική βιομηχανία δεν προσφέρει συνθήκες που να είναι συμβατές με γυναικείες οικογενειακές υποχρεώσεις. Σε σοβαρές εταιρίες του εξωτερικού (Air France, Lufthansa, Austrian), συναντάς μεγαλύτερες ηλικίες όσον αφορά τα πληρώματα καμπίνας διότι υπάρχει δυνατότητα να δουλέψουν part Time, να πάρουν άνευ αποδοχών για να μεγαλώσουν παιδιά κλπ.
Στο άλλο άκρο, οι εταιρίες low cost, έχουν κυρίως μικρές ηλικίες διότι δίνουν μισθούς πείνας και οι συνθήκες είναι πολύ απαιτητικές. Κατά συνέπεια οι περισσότερες είναι νέες που ψάχνουν την πρώτη τους δουλειά στον αεροπορικό κλάδο και φεύγουν μόλις ολοκληρωθεί η εκπαίδευση τους και βρεθεί ευκαιρία για εταιρία με πιο ανθρώπινες συνθήκες.
Επίσης οι περισσότερες δεν έχουν φαντασίωση να γαμηθούν φορώντας τη στολή. Αυτό είναι δικιά σας φαντασίωση. Το αεροσκάφος είναι ΜΜΜ, κατά συνέπεια το πρώτο πράμα που θέλουν να κάνουν οι κοπέλες μετά την πτήση, είναι να βγάλουν τη (βρόμικη) στολή και να κάνουν ένα μπάνιο. Πιο άνετα θα νιώσουν αν τους ζητήσετε να φορέσουν την καθαρή στολή και να τις πάρετε πριν την πτήση ή σε ρεπό, παρά κατά τη διάρκεια και μετά από αυτήν(υπάρχουν βέβαια και μερακλούδες. Η εξαίρεση επιβεβαιώνει τον κανόνα).
Όταν γνωρίσετε αεροσυνοδό, ρωτήστε την πόσο καιρό είναι στη δουλειά. Εάν είναι νέα, κάντε της κοπλιμέντο όσον αφορά τη στολή. Εάν είναι παλιά, φέρθηκε της σαν οποιαδήποτε άλλη γυναίκα και μην αναφέρετε πολύ το επάγγελμα. Οι περισσότερες το έχουν βαρεθεί/απομυθοποιήσει και το κάνουν από ανάγκη.