Ξέχνα τα αυτά που' ξερες ...
θα με βαλεισ στον σωστο το δρομο????χαχαχα
Ξέχνα τα αυτά που' ξερες ...
Εννοείται ...θα με βαλεισ στον σωστο το δρομο????χαχαχα
Ξέχνα τα αυτά που' ξερες ...
θα με βαλεισ στον σωστο το δρομο????χαχαχα
Η ουσία είναι οτι πέθανε ... και ΔΕ ΜΕΤΑΣΤΑΘΗΚΕ , όπως πιστεύουν οι Ρωμαιοκαθολικοί.
Καλα, εσυ ξυπνα γιατι ειναι ωρα για....υπνο....Γραφικός κατάντησες δικαιωμά σου να μην πιστεύεις πουθενά αλλά μάθε να σέβεσαι και τα πιστεύω των συνανθρώπων σου.Οσο για τα περι κατηχιτισμού κανένας δεν ήρθε σπίτι σου να σου κάνει κήρυγμα.
Επειδή βαριέμαι να γράφω , δες τι λέει εδώ:
Αν πάλι εννοείς το τί αναφέρει η Καινή Διαθήκη για την Παρθένο Μαρία , έχω να σε πληροφορήσω πως δεν αναφέρει τίποτε σχετικό με το θάνατό της.
Αυτά είναι επουσιώδη για το δόγμα.
Η ουσία είναι οτι πέθανε ... και ΔΕ ΜΕΤΑΣΤΑΘΗΚΕ , όπως πιστεύουν οι Ρωμαιοκαθολικοί.
Είναι κι αυτοί... (οι καθολικοί εννοώ) ασ' τα να πάνε!Υπάρχει και το προηγούμενο της «Αγίας Οικίας» (Santa Casa) του Λορέτο, του σπιτιού δηλαδή στο οποίο έζησε η Παναγία. Όταν μετά την πτώση του Αγίου Ιωάννη της Άκρας (Πτολεμαΐδας) χάθηκε και το τελευταίο ίχνος της κυριαρχίας των Λατίνων στους Αγίους Τόπους, τότε και η οικία αυτή στην οποία διέμενε η Παναγία μεταφέρθηκε σε λατινοκρατούμενες περιοχές. Σύμφωνα με την καθολική παράδοση, η «Santa Casa», απειλούμενη με καταστροφή από τους Μωαμεθανούς το 1291, μεταφέρθηκε από τη Ναζαρέτ, από αγγέλους, και αποτέθηκε σε ένα λόφο, στο Τερζάτο της Δαλματίας. Τρία χρόνια αργότερα, πάντα με τον ίδιο τρόπο, μεταφέρθηκε στην άλλη πλευρά της Αδριατικής, κοντά στο Ρεκανάτι και, το 1295, στο Λορέτο. Υπέρ του ιερού αυτού εκδόθηκαν πολλά παπικά διατάγματα, χαρακτηριστικότερο από τα οποία ήταν εκείνο του Ιννοκέντιου Ζ’ ο οποίος καθιέρωσε ειδική θεία λειτουργία για τη γιορτή της «Μεταφοράς του Αγίου Οίκου».
Ναι Vaso μου, αληθεύει ότι είμαι βλάξ και δεν μπορώ να το κατανοήσω. Ούτε καν αυτό το απλό. Τι να κάνουμε, δε μας έκανε ο μεγαλοδύναμος όλους ίδιους. Δε πειράζει όμως, αφού το έχεις κατανοήσει εσύ, εμένα μου περισεύει. Φτάνεις και για τους δυο μας.
1) Για το τζίρο που είπα, ακριβώς σε αυτούς αναφερόμουνα.
2) Το τζίρο όμως αυτοί απλώς τον μαζεύουν. Αυτοί που τον "σηκώνουν" δεν είναι οι παπάδες, είναι οι "πιστοί". Αυτοί, έχουν κατανοήσει τίποτε?
Ακριβώς έτσι είναι. Πέραν ΠΑΣΗΣ αμφιβολίας. Φαντάζομαι ότι μιλάς με τεκμηριωμένα επιχειρήματα, και αδιάσειστα στοιχεία, οπότε πάλι εμένα μου περισεύει, (δε μπορώ να τα κατανοήσω αυτά τα απλά - αλλά δε χρειάζεται κι όλας). Το είπα, τα ξέρεις εσύ και για τους δυο μας.
Κοίτα, πάνω σ' αυτό ο καθένας έχει διαφορετικές απόψεις. Εκτός απ' τη δική μου (που είναι όποια είναι, νομίζω με ξέρεις πια τι πρεσβεύω και πως το διατυπώνω), υπάρχουν κι άλλες. Αυτή του hristidis π.χ. (στις 20:04:15) που λέει ότι μπορεί να "χλευάζει όσο θέλει".
Δε συμφωνώ απολύτως, αλλά μόνο με την έννοια της κοσμιότητας, των καλών σχέσεων και της μη πρόκλησης. Και εν πάσει περιπτώσει δε "χλεύασα" τίποτα. Την οικονομική διάσταση του φαινομένου των ημερών εντόπισα μόνο.....
Από κει και πέρα, κάθε εμφάνιση φαινομένων υπερβολικής εξωτερίκευσης "εσωτερικών πιστεύω" διαφόρων ανθρώπων, εφ όσον γίνεται εξ επί τούτου για να επιδειχθεί, θα πρέπει να αντέχει και την έκφραση σχολίων... Δε νομίζεις?
Δε διατύπωσα κάτι σε βάρος αυτού που κλείστηκε στο δωμάτιό του, ή ανέβηκε σε μια βουνοκορφή, ΜΟΝΟΣ του και προσευχήθηκε. Άλλωστε, δεν το 'μαθα κι αν τό 'κανε. Άλλωστε, μπορεί να το κάνω και εγώ, που ξέρεις? Αλλά αυτούς που πάνε για να επιδειχθούν, η πράξη τους μου δίνει το δικαίωμα του σχολιασμού. Κάνω κάπου λάθος?
Μα βεβαίως. Ας κάνουν ότι θέλουν. Ταμείο κάνουν οι άνθρωποι, το είπαμε αυτό (και νομίζω ότι δε διαφωνείς). Εφ όσον εγώ ΔΕΝ συμμετέχω στην αύξηση του τζίρου, τι με πειράζει το τι κάνουν? Καθόλου.
Με προκαλείς όμως Vaso, με βάζεις να λέω τα ίδια και τα ίδια, αλλά χαλάλι σου:
Μια που ανέφερες το "θέμα κράτους-εκκλησίας": ΞΕΡΕΙΣ τι με πειράζει? Με πειράζει που αυτό το κράτος απ' τη μια θα ξεσκίσει όποιο φουκαρά ταβερνιάρη ή εμποράκο δεν κόψει απόδειξη για 5 ευρώ που θα πουλήσει απ' το μαγαζί του, και απ' την άλλη αφήνει αυτούς τους αγύρτες (που επι τη ευκαιρία είναι οι οργανωτές του πανηγυριού με το οποίο ασχολούμαστε τώρα) ΑΣΥΔΟΤΟΥΣ, να μαζεύουν εκατομμύρια, να τα διαχειρίζονται ΟΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ, και να μη τους ακουμπάει ούτε τρίχα.
Και βέβαια, ΑΦΗΝΩ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ το θέμα του αν η συλλογή των ποσών γίνεται τιμίως, ή με εξαπάτηση.
Από αυτά, εγώ τίποτα δεν έχω καταλάβει, διότι όπως σου είπα είμαι βλάξ.
Εσύ που τα έχεις καταλάβει, πες μας αν είναι έτσι ή όχι.
Γιατί το λες αυτό, καταφέρθηκα εγώ σε κάτι που έγραψα κατά των "προσώπων" που αναφέρεις?
Ας κάνουμε μια υπόθεση εργασίας....
Σκεφτείτε τι σημαίνει αυτό για όσους τν παίζουν...
...Παντως
1) σταυρο θα σου προτεινα μια επισκεψη στο ορος(οπου θα βρεις παρα πολλους αντιρρησιες και αθεους)οποτε βρεις χρονο για να λαβεις απαντησεις στα ερωτηματα σου ...
2) πλην των ιεχωβαδων-οι οποιοι σε καμμια περιπτωση δεν αποτελουν θρησκεια,αλλα αιρεση θρησκειας ...
3) προφανως για τους Muslim ειναι και θεμα πολιτικο και φυσικα και θεμα prestige κυβερνησεως στη μεση,...
4) κατηγορωντας τους ως κακιστους διαχειριστες,κλεφτες κλπ...
5) αλλα αυτο δεν ειναι λογος για να υποστηριζεις την αθεια...
6) ειναι μια προφαση που την εχεις περασει στο υποσυνειδητο σου για να πεισεις τη συνειδηση σου οτι δεν εχεις κατι ανωτερο να σε ελεγξει...
7) Τελος οταν αναφερεσαι ειρωνικα στην παναγια δεν μπορεις να λες μετα οτι δεν εθιξες την εορτη της κοιμησης της ανημερα της εορτης.
1) Ποιός σου είπε ότι δεν έχω πάει? Και μόνο μια φορά? Θέλεις και αποδεικτικά στοιχεία? Ρώτα το Δημήτριο! Αυτός με ξέρει καλύτερα (φαίνεται).
2) Αν κατάλαβα καλά, εννοείς ότι αυτούς καλά κάνανε και τους χώνανε (το κράτος), γιατί είναι "αίρεση" και όχι θρησκεία. Αυτό εννοείς?
3) Αν κατάλαβα πάλι καλά, στους muslims πάλι καλώς δε τους αφήνουμε. Αυτό εννοείς?
4) Τελικά μάλλον ΕΣΥ δεν καταλαβαίνεις! ΑΡΙΣΤΟΙ διαχειριστές είναι! Αυτό, φαίνεται κι απ το αποτέλεσμα άλλωστε. "Κλέφτες" δεν είπα ποτέ, παρά μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις που ακόμα κι η δικαιοσύνη το πιστοποίησε. Αλλά μάλλον εσύ δεν μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά μεταξύ "κλεψιάς" και "απάτης", και τις περιπτώσεις στις οποίες αναφέρομαι κάθε φορά.
5) Βεβαίως και όχι! Σου είπε κανείς ότι είμαι άθεος επειδή οι παπάδες είναι αυτό που είναι? Οι απόψεις μου δεν έχουν να κάνουν με τα οικονομικά τους, μπορώ δε να σου πω ότι ακόμα κι αν με πλήρωναν, δε θα τις άλλαζα!
6) Μάλιστα. Πόσα παίρνεις την ώρα ως ψυχαναλυτής? Νά έρθω μια μέρα, μπας και μου βρεις κι άλλα...
7) Πότε αναφέρθηκα ΕΙΡΩΝΙΚΑ στην "παναγία"? Quote παρακαλώ. Το τι δε αποτελεί η τελετή και οι εκδηλώσεις λατρείας, και γιατί αυτό ΜΠΟΡΕΙ να σχολιάζεται, νομίζω το εξήγησα. Να τα ξαναπω?
Πέραν της πλάκας τώρα:
Είναι προφανές από το κείμενο ότι οι Ρωμαιοκαθολικοί, με εκφραστή τους τον Πάπα έκαναν μια προσπάθεια να "διαδώσουν" στο κοινό την εντύπωση ότι ο τάφος της εν λόγω είναι εδώ, είναι εκεί, πήγε παραπέρα, νά'τος τελικά.
Γιατί?
Προφανώς, γιατί ο χώρος δράσης τους (Ιταλία και δυτικότερα) δεν τους έδινε τη δυνατότητα να "κατέχουν" τέτοιου είδους "κειμήλια", όπως την είχαν οι Βυζαντινοορθόδοξοι, οι οποίοι (φαίνεται ότι) συνέχισαν να κατέχουν τους "αγίους τόπους".
Καμμία ιστορία δε διαδραματίστηκε (υποτίθεται) σε σχέση με το "θείον βρέφος" στην Ιταλία, την Ισπανία, τη Γαλλία, την Πορτογαλία (χώρες κατ' εξοχήν καθολικές) - ενώ όλες οι ιστορίες (υποτίθεται) αντίθετα διαδραματίστηκαν ανατολικά, σε χώρους που "όριζε" η ορθόδοξη εκκλησία. Και αυτές της εποχής του βρέφους, και αυτές της εποχής του θείου εφήβου (άσχετο αν τίποτα δε μας λένε γι' αυτήν, έκανε σκανταλιές φαίνεται), και της εποχής του ώριμου 30ρη-33ρη.
Έπρεπε λοιπόν να εφευρεθεί κάτι (από τους καθολικούς μιλάω). Τι θα ήταν αυτό? Μα να, μια μοναχή, οραματίστηκε, και ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ που τελικά βρίσκεται: Στο Λορέτο της Ιταλίας! Πήγε δε εκεί με τηλε-μεταφορά!
Μα καλά ρε Μήτσε1000, αυτές οι ιστορίες, ΔΕΝ σε εξοργίζουν?
(Και μην αρχίσεις να μου λες ότι "αυτοί είναι ρωμαιοκαθολικοί, και δε με νοιάζει". Την ίδια δουλειά δεν κάνουν και οι δικοί μας, που κάθε τόσο από το "όραμα" κάποιου ανακαλύπτεται "θαυματουργή εικών" και τρέχει ο κοσμάκης να τους τα ακουμπήσει?
Ξεχνάς τι έγινε πριν 5-7 χρόνια που στον άγιο παντελεήμονα (οδός Αχαρνών) "εκτέθηκε" η "θαυματουργή εικών" ("άξιον εστί" νομίζω έτσι την έλεγαν). ΠΗΓΑ, και ΕΙΔΑ τι γινόταν!
Ο τζίρος ήταν ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ!
Ας κάνουμε μια υπόθεση εργασίας:
Ο Jesus, άφησε βιολογικά ίχνη πίσω του: Άφησε αίμα στη "σινδόνα", του τρύπησαν τα χέρια με τα καρφιά (άρα αίμα υπάρχει και στο "τίμιο ξύλο"), και σε άλλα σημεία που πιθανώς αγνοώ.
Έστω λοιπόν (υπόθεση εργασίας κάνω) ότι η επιστήμη καταφέρνει να απομονώσει DNA από τα ευρήματα αυτά, και κάποια στιγμή, ανακαλύπτεται τάφος, όπου πάλι με το DNA από τα οστά (και τη σύγκριση) αποδεικνύεται με επιστημονικό και αδιαμφισβήτητο τρόπο, [size=12pt]ότι ο τάφος αυτός είναι της μητέρας του.[/size]
Όταν λέω "με επιστημονικό και αδιαμφισβήτητο τρόπο" εννοώ ότι θα έχουν συμφωνήσει για αυτό το εύρημα οι top βιολόγοι παγκοσμίως, από αμερικάνικα πανεπιστήμια, από γερμανικά, από ρώσικα, από ινδικά, όλοι τέλος πάντων! Και ότι αυτά δημοσιεύονται στα αντίστοιχα επιστημονικά περιοδικά, δε μένει καμία αμφιβολία τέλος πάντων!
Συμφωνώ σε όσα λές !
Πρέπει επίσης να σου πώ πώς ένα απο τα "αίτια" του Σχίσματος του 1054 μ.Χ , ήταν και αυτό. Τα περί την Θεοτόκον δηλαδή ...
Και ενώ εμείς οι Ορθόδοξοι παραδεχόμαστε το θάνατό της ... οι Ρωμαιοκαθολικοί , με μία από καθέδρας απόφαση του Πάπα (σημειωτέον οτι ο Πάπας κατά το Ρωμαιοκαθολικό δόγμα είναι ΑΛΑΘΗΤΟΣ ) ... αποφασίζουν τι ??? Την ενσώματο μετάσταση της Θεοτόκου
Είναι μεγάλη η ανάλυση αυτού του δόγματος των Ρωμαιοκαθολικών , και θα προβώ σε αυτή μόνο εάν μου ζητηθεί απο κάποιο μέλος . Μην κάτσω και αναλύω δογματική και δεν ενδιαφέρεται κανένας ... τζάμπα κόπος !
αστο ρε σταυρο,μη χαλασουμε τις καρδιες μας.Καλα κανεις και πιστευεις αυτα που πιστευεις.Αλλα σου απαντω σε καποια απο αυτα ως εξης:
Συμφωνώ σε όσα λές !
Πρέπει επίσης να σου πώ πώς ένα απο τα "αίτια" του Σχίσματος του 1054 μ.Χ , ήταν και αυτό. Τα περί την Θεοτόκον δηλαδή ...
Και ενώ εμείς οι Ορθόδοξοι παραδεχόμαστε το θάνατό της ... οι Ρωμαιοκαθολικοί , με μία από καθέδρας απόφαση του Πάπα (σημειωτέον οτι ο Πάπας κατά το Ρωμαιοκαθολικό δόγμα είναι ΑΛΑΘΗΤΟΣ ) ... αποφασίζουν τι ??? Την ενσώματο μετάσταση της Θεοτόκου
Είναι μεγάλη η ανάλυση αυτού του δόγματος των Ρωμαιοκαθολικών , και θα προβώ σε αυτή μόνο εάν μου ζητηθεί απο κάποιο μέλος . Μην κάτσω και αναλύω δογματική και δεν ενδιαφέρεται κανένας ... τζάμπα κόπος !
Γιατί εμείς λέμε ΠΕΘΑΝΕ ... ΔΕ ΜΕΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΕΝΣΩΜΑΤΗ (όπως η Ρωμαιοκαθολική Αίρεση)