Νέα

Υπουργός ο ΑΔΩΝΙΣ - Impossible is Nothing Nr001

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα whowho
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 220K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
αρα τα αντιτορπιλικα framm που ειχε η ελλαδα ,η γερμανια,η τουρκια,η αμερικη κλπ κλπ......εκαιγαν καρβουνα για να παραγουν ατμο...... :2funny: :2funny: :2funny:

και απο ποτε οι αεριοστροβιλοι καινε ελαφρυ μαζουτ ???  :2funny: :2funny: :2funny:


ωρε θα μας ξεκανεις ........ τα κειμενα σου ειναι για αναρτηση στα πανεπιστημια ολων των κρατων!!! :grin: :grin: :grin: ...εσυ εχεις βγαλει πανεπιστημιο ???? ποσα εσταξες να παρεις πτυχιο ...εαν εχεις βασικα γιατι πλεον αμφιβαλλω κατα 99% με αυτα που εχεις γραψει !!!!


χωρις εκτιμηση....ενας θαλαμοφυλακας !!!! :2funny: :2funny: :2funny:

αλήθεια το τι είναι straight run fuel oil το ξέρεις?
 

Κώστας Λαδάκης

Σεβαστός
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
24.214
Κριτικές
7
Like
10.369
Πόντοι
1.686
Straight Τραμουντανίτσα, μάλλον δεν είσαι !  :2funny: :2funny: :2funny:

Μας τάπρηξες με τα γουγλαρίσματα σου !

Επιτέλους πες κάτι που ξέρεις ,όχι κάτι που βρήκες
στο γούγλη ,αρχιψεύταρε !

Βαρώνε του ψεύδους ,Μυνχάουζεν !  :2funny: :2funny: :2funny:

http://[URL unfurl="true"]www.davidlouisedelman.com/wp-content/uploads/baron-munchausen.jpg[/img[/URL]]

Ο Τραμουντανίτσας Μυνχάουζεν με μπουκλίτσες !  :2funny:
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Straight Τραμουντανίτσα, μάλλον δεν είσαι !  :2funny: :2funny: :2funny:

Μας τάπρηξες με τα γουγλαρίσματα σου !

Επιτέλους πες κάτι που ξέρεις ,όχι κάτι που βρήκες
στο γούγλη ,αρχιψεύταρε !

Βαρώνε του ψεύδους ,Μυνχάουζεν !  :2funny: :2funny: :2funny:

http://[URL unfurl="true"]www.davidlouisedelman.com/wp-content/uploads/baron-munchausen.jpg[/img[/URL]]

Ο Τραμουντανίτσας Μυνχάουζεν με μπουκλίτσες !  :2funny:
[/quote]

λαδάκη να απευθυνθείς στα ΕΛΤΑ... στέλνουν από 1/1 τα φάρμακα στο σπίτι... έτσι δεν θα παραλείπεις τις δόσεις σου...
 

Κώστας Λαδάκης

Σεβαστός
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
24.214
Κριτικές
7
Like
10.369
Πόντοι
1.686
λαδάκη να απευθυνθείς στα ΕΛΤΑ... στέλνουν από 1/1 τα φάρμακα στο σπίτι... έτσι δεν θα παραλείπεις τις δόσεις σου...

:2funny: :2funny: :2funny:

Τα ψυχοφάρμακα στα στέλνουν στο σπίτι Τραμουντανίτσα ;  :2funny:
Θα σου στέλνουν και τα Πάκια σύντομα ,να σε " τακτοποιήσουν " !  :2funny: :2funny: :2funny:

Λούγκρααααααααααααααααααααααααααα ,58χρονη ,τον τινάζεις
τον κουραμπιέ !  :2funny: :2funny: :2funny:


images



 

Κώστας Λαδάκης

Σεβαστός
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
24.214
Κριτικές
7
Like
10.369
Πόντοι
1.686


22/01/2014
Καταδίκη Άδωνι και του εκδοτικού του οίκου για αντιγραφή και παραποίηση πνευματικού έργου(ΚΟΥΤΙ ΤΗΣ ΠΑΝΔΩΡΑΣ)

adonis_9.jpg

Πολλά (και όχι τόσο κολακευτικά) μπορεί να πει κανείς για  τα συγγράμματα που προωθεί μέσω του εκδοτικού του οίκου ο Άδωνις Γεωργιάδης, από κοινού με τον αδελφό του, Λεωνίδα. Αυτό που ίσως πολλοί δεν ξέραμε είναι ότι κάποια από αυτά είναι… κλεμμένα!


Το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών εξέδωσε τον περασμένο Αύγουστο καταδικαστική απόφαση κατά των αδελφών Γεωργιάδη, καθώς και του εκδοτικού τους οίκου, της εταιρείας «Ελληνική Αγωγή ΕΠΕ» και της διευθύντριας σπουδών...
της εταιρείας, Άννας Ευσταθίου Τζιροπούλου, η οποία ήταν και η «πέτρα του σκανδάλου», για προσβολή πνευματικής περιουσίας.


Σύμφωνα με τη δικογραφία, ο ενάγων Θεόφιλος Σημαιοφορίδης μήνυσε τους παραπάνω για προσβολή του σήματος «Ελλήνων Λόγος», του οποίου αναγνωρίζεται ως πνευματικός δημιουργός, καθώς η Άννα Ευσταθίου Τζιροπούλου, όπως κατήγγειλε και επιβεβαιώθηκε από το δικαστήριο, σε δύο συγγράμματά της με τίτλους «Πώς η Ελληνική Γονιμοποίησε τον Παγκόσμιο Λόγο» και «Ο Εν τη Λέξει Λόγος» έχει «κλέψει» τις ιδέες του ενάγοντα, χωρίς φυσικά την άδειά του.


Τι λέει, λοιπόν, η απόφαση του δικαστηρίου; Αναγνωρίζει το δίκιο του Θεόφιλου Σημαιοφορίδη, διατάσσοντας παράλληλα την καταστροφή όλων των εντύπων του εκδοτικού οίκου στα οποία αναφέρεται ο όρος «Έλλην Λόγος», καταλογίζοντας επιπλέον ποινή 20.000 ευρώ σε κάθε εναγόμενο ως χρηματική ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης.


Ελπίζουμε να μη χρειαστεί ο υπουργός Υγείας να επαναφέρει το χαράτσι των 25 ευρώ στα νοσοκομεία για να καλύψει τα έξοδα αυτά…
 

Κώστας Λαδάκης

Σεβαστός
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
24.214
Κριτικές
7
Like
10.369
Πόντοι
1.686


Αδωνις ,ο Υπουργός που ψηφίστηκε
απ' όσους τινάζουν τον κουραμπιέ
και κουνάνε την αχλαδιά ,
όταν φυσάει ο Ανεμος ,η Τραμουντάνα,
και φαίνεται το στριγκάκι τους  !  :2funny: :2funny: :2funny:
 

georgetsl

Μέλος
Εγγρ.
15 Φεβ 2007
Μηνύματα
3.077
Like
2
Πόντοι
16
Δεν υπάρχει ντίζελ αεροπορικού τύπου.

Και υπάρχουν αεριοστρόβιλοι που καίνει μαζούτ από ....... τώρα.

ναι δεν υπαρχει κατ'εσε......υπαρχουν ομως και τα ψυχοφαρμακα !!!! βαλτους εσυ ντιζελ κινησης που γεμιζουν οι νταλικες ή ντιζελ θερμανσης , να δουμε ?? θα παρουν μπροστα ??? μονο μην ξεχασεις ταχυτητα μεσα και σου σβυσει    :2funny: :2funny: :2funny:


οπως υπαρχουν και αεριοστροβιλοι που σε λιγο καιρο θα καινε καυσιμο απο εξαγωγη διοξειδιου του ανθρακα απο θαλασσιο νερο για την παραγωγη υδρογονου σε αερια μορφη και το οποιο με την χρηση καταλυτων να μετατρεπεται σε JP5 (καυσιμο αεροσκαφων και πλωτων μεσων ειδικων) απο το αμερικανικο ναυτικο διδοντας του δυνατοτητες τεραστιας αυτονομιας του στολου ......
το κοστος θα παιζει μεταξυ 3 και 6 δολαριων το γαλονι(να το μαθεις και αυτο επισης ), στο οποιο ειναι μεσα και οι δαπανες  ειδικου εξοπλισμου, και το κόστος για την υγροποίηση.
αυτα ειναι τα τελευταια νεα που μαλλον δε θα γνωριζεις και εσυ ...τι λες ??? εχεις καμια αλλη αποψη για νομπελ μαλακιας??? αυτο που εγραψα εγω παντως,για νομπελ θα προταθει



αντε για υπνο και εσυ....πολλες οι μαλακιες ,μεγαλη και η κουραση!!!!

 

georgetsl

Μέλος
Εγγρ.
15 Φεβ 2007
Μηνύματα
3.077
Like
2
Πόντοι
16
αλήθεια το τι είναι straight run fuel oil το ξέρεις?

κατσε και εσυ και ρωτα καθε φορα που σε διακορευω πανω σε τεχνικα θεματα ....και ρωτα οτι διαβαζεις ασχετο με το θεμα μας !!! αμηχανια το λενε αυτο και ο "πνιγμενος απο τα μαλλια του πιανεται" ...δεν πειραζει...ισως αλλη μερα να με ταπωσεις εμενα τον ταπεινο πιλαφοθαλαμοφυλακα ...προς το παρων εσυ ξεφτιλιζεσαι !!!!
μαθε να μεταφραζεις σωστα ....γιατι απο οτι καταλαβα μπερδεψες το coal με το oil και μας πηγες στους βαλκανικους πολεμους .....αυτο το google το εχεις ξεσκισει !!! Αγγλικα ξερεις καταρχην? βασικη ερωτηση....... :2funny: :2funny:
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.213
Κριτικές
1
Like
1.910
Πόντοι
366
ναι δεν υπαρχει κατ'εσε......υπαρχουν ομως και τα ψυχοφαρμακα !!!! βαλτους εσυ ντιζελ κινησης που γεμιζουν οι νταλικες ή ντιζελ θερμανσης , να δουμε ?? θα παρουν μπροστα ??? μονο μην ξεχασεις ταχυτητα μεσα και σου σβυσει    :2funny: :2funny: :2funny:


οπως υπαρχουν και αεριοστροβιλοι που σε λιγο καιρο θα καινε καυσιμο απο εξαγωγη διοξειδιου του ανθρακα απο θαλασσιο νερο για την παραγωγη υδρογονου σε αερια μορφη και το οποιο με την χρηση καταλυτων να μετατρεπεται σε JP5 (καυσιμο αεροσκαφων και πλωτων μεσων ειδικων) απο το αμερικανικο ναυτικο διδοντας του δυνατοτητες τεραστιας αυτονομιας του στολου ......
το κοστος θα παιζει μεταξυ 3 και 6 δολαριων το γαλονι(να το μαθεις και αυτο επισης ), στο οποιο ειναι μεσα και οι δαπανες  ειδικου εξοπλισμου, και το κόστος για την υγροποίηση.
αυτα ειναι τα τελευταια νεα που μαλλον δε θα γνωριζεις και εσυ ...τι λες ??? εχεις καμια αλλη αποψη για νομπελ μαλακιας??? αυτο που εγραψα εγω παντως,για νομπελ θα προταθει



[size=18pt]αντε για υπνο και εσυ....πολλες οι μαλακιες ,μεγαλη και η κουραση!!!![/size]

[size=18pt]
Καλά, εγώ ποτέ δεν αρνήθηκα ότι είμαι ένας μαλάκας και μισός, οπότε δικαιολογούμαι να λέω μαλακίες.[/size]

Πάμε όμως σε εσένα που λες ότι υπάρχει το καύσιμο "αεροπορικό ντίζελ". Μάλιστα ισχυρίζεσαι ότι:

Το ντιζελ αεροπορικου τυπου για αεριοστροβιλους ναυτικου ειναι πτητικοτερο απο το απλο ντιζελ και προθερμαινεται σε πολυ χαμηλοτερους βαθμους !!!!!

Οπότε σε καλώ να κάνεις κάτι απλό. Να συμπληρώσεις τις τιμές πτητικότητας του απλού ντίζελ και του ντίζελ "αεροπορικού τύπου":

Πτητικότητα "απλού ντίζελ":         ........
Πτητικότητα "αεροπορικού ντίζελ":   ........

Επίσης να μου λύσεις και την εξής απορία. Πως είναι δυνατόν το ΝΑΤΟ να μην χρησιμοποιεί αυτό το περίφημο "ντίζελ αεροπορίας":

www.nato.int/docu/logi-en/1997/lo-15a.htm]Chapter 15: Fuels, Oils, Lubricants and
Petroleum Handling Equipment[/url]

Annex A

Aide Memoire on Fuels in NATO

AVIATION FUELS

NATO CODE
F-18
is an aviation gasoline (low lead) in limited use by certain NATO nations. Also known as AVGAS 100LL.
F-34
is a military kerosene type aviation turbine fuel with Fuel System Icing Inhibitor (FSII) (NOTE 1) used by land based military gas turbine engined aircraft in all NATO countries. (NOTE 2) Also known as JP-8 or AVTUR/FSII.
JET A-1 or AVTUR + Additives (NOTE 3) = JP-8 or AVTUR/FSII.
F-35
is a military kerosene type aviation turbine fuel equivalent to that used by most civil operators of gas turbine engined aircraft. Also known as JET A-1 or AVTUR.
JET A-1 or AVTUR; therefore F-34 = F-35 + Additives.
F-40
is a military wide cut type aviation turbine fuel with FSII used by land based military gas turbine engined aircraft (NOTE 2). Also known as JP-4 or AVTAG/FSII. Within NATO it is an emergency substitute for F-34/F-35.
F-44
is a military high flash point kerosene type aviation turbine fuel with FSII used by ship borne military gas turbine engine aircraft in most NATO countries. Also known as JP-5 or AVCAT/FSII JET A and JET B (See NOTES 4 and 5)
NOTES:

FSII NATO Code S-1745. Additive to aviation turbine fuels as system icing inhibitor.
Until 1986, F-40 was used by land based gas turbine engined aircraft in all NATO countries except France and the United Kingdom which had converted to F-34 some 15 years earlier. Following a decision by NATO Defence Ministers all nations except Turkey switched from F-40 to F-34. The conversion (known as Stage 1 of the Single Fuel Concept) was completed in 1988. Turkey completed its conversion from F-40 to F-34 in 1996.
The term "additives" used in this Aide Memoire can include FSII corrosion inhibitor/lubricity improver additive and static-dissipator additive (SDA).
JET A is a civil grade of kerosene type aviation turbine fuel only supplied for operations in the United States. It has a freezing point of -40oC max which differs from JET A-1 (-47oC).
JET B is a civil grade of wide cut type aviation turbine fuel which has a different freezing point (-50oC) from F-40 (-58oC) and does not normally contain FSII.
For further details about these fuels, see Annex C to STANAG 1135.


GROUND FUELS

GASOLINES
F-46
is a military fuel used in certain armoured and non-armoured vehicle spark ignition engines in NATO Europe areas outside Denmark and the United Kingdom. Also known as gasoline automotive: Military (91 RON) or COMBATGAS. Availability of this fuel is now limited and has been replaced by F-57.
F-57
low leaded gasoline introduced to replace F-46. It is interchangeable with commercial gasoline automotive (98 RON).
F-67
unleaded gasoline automotive interchangeable with commercial gasoline (95 RON).
DIESEL FUELS
F-54
is a military fuel used in compression ignition engines in NATO Europe areas outside Denmark, Greece, Italy, Portugal, Spain and the United Kingdom. Also known as Diesel Fuel: MILITARY or DF-2. It has a Pour Point specification of 18oC maximum.
F-65
low temperature diesel/kerosene fuel blend.
F-75
is a military fuel used in compression ignition engines in Denmark and Greece. It is normally referred to as FUEL NAVAL DISTILLATE, low pour point. (See Naval fuels).
NOTE: For further details about these fuels, see Annex C to STANAG 1135.


NAVAL FUELS

F-75
is a naval fuel used in compression ignition engines and in naval gas turbines and ships' boilers for steam raising. Also known as FUEL, NAVAL DISTILLATE, low pour point. (See Ground Fuels).
F-76
is the primary naval fuel used as for F-75 above but it may require special handling and storage due to low temperature characteristics. Also known as FUEL, NAVAL DISTILLATE (NOTE 1).
F-77
is a naval residual fuel used for boiler steam raising for certain ships in France, Greece and Turkey. Also known as FUEL, RESIDUAL, light viscosity boiler or 50/50 FFO (NOTE 2).

NOTES:

Alternative turbine/diesel engine fuel for use in certain naval helicopters.
F-77 may also be used in slow speed diesel engines.
F-44 Naval aviation turbine fuels - see Aviation Fuels.
For further details about these fuels, see Annex C to STANAG 1135.


Δεν βλέπω το ΝΑΤΟ να χρησιμοποιεί κανένα ειδικό ντίζελ για τους αεριοστροβίλους αλλά τι να ξέρουν και αυτοί οι μαλάκες......

Τώρα, δεν έχω ακούσει για αεριοστρόβιλους που καίνε διοξείδιο του άνθρακα όπως αυτοί που έχεις ανακαλύψει εσύ. Τι να πω, μαγκιά σου.
Ξέρω όμως σίγουρα ότι υπάρχουν αεριοστρόβιλοι που καίνει από μαζούτ μέχρι αργό όπως αυτός:

www.energy.siemens.com/hq/pool/hq/power-generation/gas-turbines/SGT-500/downloads/HeavyOil_Flyer_EN.pdf]The SGT-500 Gas Turbine[/url]
SGT500.jpg

The SGT-500 has served the oil & gas and power generation industries for over 50 years, delivering power with
outstanding operational reliability both onshore and  offshore. While like other Siemens gas turbines offering great
fuel flexibility on both gaseous and liquid fuels, the SGT-500 is unique within the Siemens portfolio in its ability to operate on non-premium liquid fuels, including relatively viscous fuels such as heavy fuel oil (HFO), crude oil, refinery residual oils and bio-oils.

Outstanding Crude Oil Capability
The burner design is able to accept liquid fuels with
viscosities up to 20cSt, more than twice the permissible
viscosity of most gas turbines. Combined with the pressurised fuel system that allows the fuel to be pre-heated to as high as 150°C to reduce the fuel viscosity, it is
possible to use fuels with viscosities of 750cSt at 50°C or
higher in the SGT-500. This allows the operator to use
common heavy fuel oils such as IM380, as well as crude
oils and residual oils from refining processes, including
some medium heavy crude oils and extra heavy crude
oils with API gravities as low as 12° or 13°API.
 

georgetsl

Μέλος
Εγγρ.
15 Φεβ 2007
Μηνύματα
3.077
Like
2
Πόντοι
16
[size=18pt]
Καλά, εγώ ποτέ δεν αρνήθηκα ότι είμαι ένας μαλάκας και μισός, οπότε δικαιολογούμαι να λέω μαλακίες.[/size]

Πάμε όμως σε εσένα που λες ότι υπάρχει το καύσιμο "αεροπορικό ντίζελ". Μάλιστα ισχυρίζεσαι ότι:

Οπότε σε καλώ να κάνεις κάτι απλό. Να συμπληρώσεις τις τιμές πτητικότητας του απλού ντίζελ και του ντίζελ "αεροπορικού τύπου":

Πτητικότητα "απλού ντίζελ":         ........
Πτητικότητα "αεροπορικού ντίζελ":   ........

Επίσης να μου λύσεις και την εξής απορία. Πως είναι δυνατόν το ΝΑΤΟ να μην χρησιμοποιεί αυτό το περίφημο "ντίζελ αεροπορίας":

www.nato.int/docu/logi-en/1997/lo-15a.htm]Chapter 15: Fuels, Oils, Lubricants and
Petroleum Handling Equipment[/url]

Annex A

Aide Memoire on Fuels in NATO


300px-Soviet_Pomornik_class.JPEG
επιμενεις και θα φας τα μουτρα σουουουουουου...πηγαινε για υπνο!!!!

το ντιζελ εχει παραγωγα καυσιμα με διαφορες προσμιξεις !! και αναλογα τι θελει ο καθε κατασκευαστης μεγαλε.....οχι τι θελει το ΝΑΤΟ για παρτι του μονο......και αυτα τα πλοια η μονη χωρα μετα την ρωσια ,μονο η ελλαδα διαθετει παγκοσμιως !!!!! αντε για υπνο.....σου λεω!!!! τελος οι κουβεντες με τον καθε αχρηστο και ασχετο για τετοια θεματα.........κατσε με τον τραμουντανα να στα εξηγησει καλυτερα.......καινα χαιρεστε μεταξυ σας .......και τα δυο κοκρανια μαζι !!!! επισης ξαναδιαβασε τι εγραψα για το διοξειδιο .....γιατι ουτε να διαβαζεις πλεον δεν εισαι ικανος .......
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
300px-Soviet_Pomornik_class.JPEG
επιμενεις και θα φας τα μουτρα σουουουουουου...πηγαινε για υπνο!!!!

το ντιζελ εχει παραγωγα καυσιμα με διαφορες προσμιξεις !! και αναλογα τι θελει ο καθε κατασκευαστης μεγαλε.....οχι τι θελει το ΝΑΤΟ για παρτι του μονο......και αυτα τα πλοια η μονη χωρα μετα την ρωσια ,μονο η ελλαδα διαθετει παγκοσμιως !!!!! αντε για υπνο.....σου λεω!!!! τελος οι κουβεντες με τον καθε αχρηστο και ασχετο για τετοια θεματα.........κατσε με τον τραμουντανα να στα εξηγησει καλυτερα.......καινα χαιρεστε μεταξυ σας .......και τα δυο κοκρανια μαζι !!!! επισης ξαναδιαβασε τι εγραψα για το διοξειδιο .....γιατι ουτε να διαβαζεις πλεον δεν εισαι ικανος .......

το κομοδέσιο μην ξεχάσεις να σφουγγαρισεις γιατί θα σε στείλουν μπαλαούρο
 

enallaktikos

Μέλος
Εγγρ.
23 Οκτ 2007
Μηνύματα
5.490
Like
281
Πόντοι
86
300px-Soviet_Pomornik_class.JPEG
επιμενεις και θα φας τα μουτρα σουουουουουου...πηγαινε για υπνο!!!!

το ντιζελ εχει παραγωγα καυσιμα με διαφορες προσμιξεις !! και αναλογα τι θελει ο καθε κατασκευαστης μεγαλε.....οχι τι θελει το ΝΑΤΟ για παρτι του μονο......και αυτα τα πλοια η μονη χωρα μετα την ρωσια ,μονο η ελλαδα διαθετει παγκοσμιως !!!!! αντε για υπνο.....σου λεω!!!! τελος οι κουβεντες με τον καθε αχρηστο και ασχετο για τετοια θεματα.........κατσε με τον τραμουντανα να στα εξηγησει καλυτερα.......καινα χαιρεστε μεταξυ σας .......και τα δυο κοκρανια μαζι !!!! επισης ξαναδιαβασε τι εγραψα για το διοξειδιο .....γιατι ουτε να διαβαζεις πλεον δεν εισαι ικανος .......
Αυτά τα "ζουμπρ" ειναι χρήσιμα μεγάλε; Τα βγάζουν τα λεφτά τους ή ειναι περίπτωση "ζουζάνα";  :think:
 

georgetsl

Μέλος
Εγγρ.
15 Φεβ 2007
Μηνύματα
3.077
Like
2
Πόντοι
16
Αυτά τα "ζουμπρ" ειναι χρήσιμα μεγάλε; Τα βγάζουν τα λεφτά τους ή ειναι περίπτωση "ζουζάνα";  :think:

καλα ειναι ,τα βγαζουν τα λεφτα τους.....αλλα με την κριση ,οπως ολα , δυσκολα συντηρουνται...εχουν κοστος!!!
 

l0str0m0s

Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2009
Μηνύματα
154
Like
0
Πόντοι
1
Επειδη ακούω πολλές μαλακίες, σας ενημερώνω οτι οταν ημουν στο ΠΝ στην διοίκηση καυσίμων, ΕΓΩ γέμιζα τα ζουμπρ πετρελαιάκι και ΕΓΩ τα άδειαζα τα μπουρδέλα κάθε φορά που τα έφερναν καθώς δέν έπρεπε να μείνει μέσα στις δεξαμενές καύσιμο (5 ώρες δουλειά γαμώ την τύχη μου μέσα). Το πετρελαιάκι που έβαζα ήταν το ίδιο που έβαζα στις ΤΠΚ στις Κουφές καθώς και σε όλα τα λεβητάκια στα κτήρια. Σημειωτέον οτι τα κτήρια έκαιγαν μέρα νύχτα πετρέλαιο χωρίς να υπάρχει κόσμος μέσα καθώς τα πιλάφια μας βαριόντουσαν να πατήσουν το off στον θερμοστάτη.
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.213
Κριτικές
1
Like
1.910
Πόντοι
366
επισης ξαναδιαβασε τι εγραψα για το διοξειδιο .....γιατι ουτε να διαβαζεις πλεον δεν εισαι ικανος .......

Ρε μεγάλε χημικέ μηχανικέ εγώ διάβασα ξανά αυτό που έγραψες και για μία άλλη φορά διαπίστωσα ότι όχι μόνον δεν κατάλαβες την αρχική είδηση αλλά ούτε καν έχεις ιδέα για το τι παίζει.

Διότι έγραψες:

οπως υπαρχουν και αεριοστροβιλοι που σε λιγο καιρο θα καινε καυσιμο απο εξαγωγη διοξειδιου του ανθρακα απο θαλασσιο νερο για την παραγωγη υδρογονου σε αερια μορφη και το οποιο με την χρηση καταλυτων να μετατρεπεται σε JP5 (καυσιμο αεροσκαφων και πλωτων μεσων ειδικων) απο το αμερικανικο ναυτικο διδοντας του δυνατοτητες τεραστιας αυτονομιας του στολου ......

Ώστε έτσι λοιπόν: το υδρογόνο από αέριο με την χρήση καταλυτών μετατρέπεται σε JP-5 το οποίο είναι κηροζίνη δηλαδή υδρογονάνθρακας.
Πρόσεξες όμως ότι ο υδρογονάνθρακας περιέχει άνθρακα;
Και που θα βρεθεί ο άνθρακας όταν χρησιμοποιείς μόνον καθαρό υδρογόνο, οοοεεεεοοοο;
Όσους καταλύτες και να χρησιμοποίησεις, όσο και να χτυπιέσαι κάτω δεν πρόκειται να πάρεις κηροζίνη από υδρογόνο. Ευκολώτερο είναι να αθωωθεί ο αρχηγός σου ή να γίνει η γυναίκα του σούπερ γκόμενα παρά να γίνει αυτό που λες.

Επειδή λοιπόν δεν καταλαβαίνεις τίποτε παρακάτω πετάς και το:

το κοστος θα παιζει μεταξυ 3 και 6 δολαριων το γαλονι(να το μαθεις και αυτο επισης ), στο οποιο ειναι μεσα και οι δαπανες  ειδικου εξοπλισμου, και το κόστος για την υγροποίηση.

Ποιά υγροποίηση μεγάλε;
Δηλαδή πιστεύεις ότι το υδρογόνο από αέριο το μετατρέπουνε σε υγρό και μετά ξανά σε αέριο για να το κάψουν στην τουρμπίνα;

Πάρε να διαβάσεις εδώ για το τι συμβαίνει πραγματικά:

www.nrl.navy.mil/media/news-releases/2012/fueling-the-fleet-navy-looks-to-the-seas]How it Works: CO2 + H2 = Jet Fuel [/url]
NRL has developed a two-step process in the laboratory to convert the CO2 and H2 gathered from the seawater to liquid hydrocarbons. In the first step, an iron-based catalyst has been developed that can achieve CO2 conversion levels up to 60 percent and decrease unwanted methane production from 97 percent to 25 percent in favor of longer-chain unsaturated hydrocarbons (olefins).
In the second step these olefins can be oligomerized (a chemical process that converts monomers, molecules of low molecular weight, to a compound of higher molecular weight by a finite degree of polymerization) into a liquid containing hydrocarbon molecules in the carbon C9-C16 range, suitable for conversion to jet fuel by a nickel-supported catalyst reaction.


Νταξ, τι ολιγομερισμός ολεφινών, τι υγροποίηση. Ίδιο πράγμα είναι.

Τώρα θα πει κάποιος, μα είναι δυνατόν να μην ξέρει ο μεγάλος ότι όλα αυτά βασίζονται στη μέθοδο Φίσερ - Τροπς που χρησιμοποίησαν οι ομοϊδεάτες του στον Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο;
Και εγώ απαντάω: ας μην είμαστε κακοήθεις, μπερδεύτηκε λίγο ο άνθρωπος.


ΥΓ. Για να έχουμε το καλό ρώτημα. Μπορείς να μας πεις ποιά είναι αυτά τα "ειδικά" πλωτά μέσα που χρησιμοποιούν το JP-5 ως καύσιμο;
Μπααα, φαίνεται ότι θα περιμένουνε όσο και για το που χρησιμοποιείται το "ντίζελ αεροπορίας" ............
 

machinehead 7

Σεβαστός
Εγγρ.
20 Μαρ 2009
Μηνύματα
6.026
Κριτικές
41
Like
533
Πόντοι
2.137
Το ανεβασε στο Twitter του.
:tooth: :tooth: :tooth:
 

Συνημμένα

  • 43a9a411e5c342a217fa74582aeabab5.JPG
    43a9a411e5c342a217fa74582aeabab5.JPG
    34,3 KB · Εμφανίσεις: 20

kartakhs

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2008
Μηνύματα
13.044
Like
2
Πόντοι
166
χαχχααχαχ γελασανε τα χαζα  :2funny: :2funny: :2funny:
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.511
Like
2.739
Πόντοι
1.306
http://[URL unfurl="true"]www.bourdela.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=176444.0;attach=541940;image[/img[/URL]]

ο «μεταρυθμιστης»  της υγειας μπουμπουκος κανει και πλακα

:jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking:
 

tomito

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2006
Μηνύματα
10.311
Κριτικές
3
Like
164
Πόντοι
166
http://[URL unfurl="true"]www.bourdela.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=176444.0;attach=541939;image[/img[/URL]]

Τελικά είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής κωλοτούμπας.

Το μεσημέρι το διαβατήριο, το βράδυ έτοιμος για συγκυβέρνηση

[url=http://[URL unfurl="true"]www.zougla.gr/politiki/article/den-leo-oxi-sti-sinergasia-me-ton-siriza]«Δεν[/URL] λέω όχι στη συνεργασία με τον ΣΥΡΙΖΑ»[/url]

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom